ГоловнаФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від Jonas23111
|
128 231 переглядів 474 відповідей |
|
1...9 10 11...24
Radka

Я вже подав скаргу. Я додав роздруківку з підтвердженням зняття коштів file

Автоматичний переклад.
ovidiu219470

Отже, ви вже знаєте, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити процедуру KYC і зняття коштів.

Я сподіваюся, що казино буде швидким.

Автоматичний переклад.
Radka

Так, але це ненормально. У будь-якому випадку я подав скаргу, ми почекаємо ще 4 дні або скільки нам потрібно, а потім подивимося

Автоматичний переклад.
carsix79

Чи можу я написати вам приватне повідомлення в WhatsApp? У мене схожі проблеми з вашими скаргами. Я хотів би бачити свої права як клієнта.

Автоматичний переклад.
NCHAMP22

Привіт,

Мені цікаво, чому ви досі не подали жодної скарги. Що сталося?

Автоматичний переклад.
Radka

Переглядати скарги на вашому сайті здається марною тратою часу. Я вважаю за краще звертатися безпосередньо до юридичних осіб.

Автоматичний переклад.
NCHAMP22

У вас проблеми на одному сайті?

Автоматичний переклад.

Переглядати скарги на вашому сайті здається марною тратою часу. Я вважаю за краще звертатися безпосередньо до юридичних осіб.

Автоматичний переклад.

Ви про орган ліцензування? Ну чому б і ні, сподіваюся, вам допоможуть.

Чи можу я знати, що саме не так із нашим розділом скарг? Будь ласка, будь ласка?

Автоматичний переклад.
NCHAMP22

Проблема не в casino.guru, основна проблема полягає в казино, які не поважають гравців. Одного разу я погано перевірив особу служби підтримки в реальному часі, і через два дні я отримав лист із запитанням, що сталося, але проблема зі зняттям коштів уже існує щонайменше 10 днів, а відповіді немає

Автоматичний переклад.
Radka

Ви в основному робите те, що гравець може зробити сам у чаті. Casino Guru не може вживати жодних дій щодо казино. Щодо поданих скарг, таких як виключені відшкодування за рахунок тощо, гуру казино нічого не може зробити. Казино ніколи не поступиться просто з доброї волі. Вони або виконують, або не виконують. Немає проміжного. Лише юридичні консультанти, які видають ліцензії цим казино, можуть змусити казино прийняти рішення. Усі гуру казино є філією.


Ні, я говорю про юридичних консультантів, з якими я безпосередньо контактую.

Змінено
Автоматичний переклад.
NCHAMP22

Привіт, якщо хочеш, можеш написати мені тут, але я не знаю, чим можу тобі допомогти. Чесно кажучи, я думав, що в мене більше немає активного облікового запису на casino guru, оскільки я попросив його скасувати, враховуючи те, як вони поводилися зі мною. З 12 скарг, здебільшого відхилених або не розглянутих, мені вдалося вирішити 8 самостійно, хоча в більшості випадків це займало деякий час.

Змінено
Автоматичний переклад.
carsix79

Вам пощастило отримати відшкодування від Bellona NV? Я сам виключений через проблеми з азартними іграми, але зміг створити облікові записи на 3 їхніх веб-сайтах. Я маю повідомлення, Емур. Як ви думаєте, мені успішно повернуть депозити?


Я бачу, що вам повернули гроші від Thrillsy за те саме. Thrillsy під Білона Н.В

Змінено
Автоматичний переклад.
NCHAMP22

Так, ця скарга була важким випробуванням.

Казино Thrillsy під кримінальним керівництвом Bellona місяцями ігнорує мої запити на відшкодування, надіслані електронною поштою. Зрештою чат заблокували.

На той момент я кілька разів протягом тижнів намагався зв’язатися з ліцензіаром Antillephone, але безуспішно. Зрештою вони відповіли зніяковіло, що змусило мене зрозуміти змову, яка існує між ліцензіаром і казино Кюрасао.

На той момент я зміг отримати допомогу від Сінді Дроммонд за електронною адресою complaints@emoore.com

Протягом десяти днів я отримав свої гроші. Казино спочатку намагалося запропонувати мені менше, ніж я мав право, але після того, як вказав на це Сінді Дроммонд, вони заплатили за все.

Якби ви подали заявку на постійне самовиключення в усіх казино Bellona, як я, ви побачите, що вам заплатять. Але вам потрібна допомога від Emoore, забудьте про Casino Guru або Antillephone.

Змінено
Автоматичний переклад.

Так, ця скарга була важким випробуванням.

Казино Thrillsy під кримінальним керівництвом Bellona місяцями ігнорує мої запити на відшкодування, надіслані електронною поштою. Зрештою чат заблокували.

На той момент я кілька разів протягом тижнів намагався зв’язатися з ліцензіаром Antillephone, але безуспішно. Зрештою вони відповіли зніяковіло, що змусило мене зрозуміти змову, яка існує між ліцензіаром і казино Кюрасао.

На той момент я зміг отримати допомогу від Сінді Дроммонд за електронною адресою complaints@emoore.com

Протягом десяти днів я отримав свої гроші. Казино спочатку намагалося запропонувати мені менше, ніж я мав право, але після того, як вказав на це Сінді Дроммонд, вони заплатили за все.

Якби ви подали заявку на постійне самовиключення в усіх казино Bellona, як я, ви побачите, що вам заплатять. Але вам потрібна допомога від Emoore, забудьте про Casino Guru або Antillephone.

Автоматичний переклад.

Точно не буду витрачати час на гуру.


Я прошу самовиключення та закриття облікового запису на невизначений термін через те, що я затятий гравець на Thrillsy. Чи зобов'язані вони закрити всі сайти-сестри? Я спеціально не просив закрити всі веб-сайти-сестри, але сказав виключно, що це тому, що я затятий гравець

Автоматичний переклад.

Ви в основному робите те, що гравець може зробити сам у чаті. Casino Guru не може вживати жодних дій щодо казино. Щодо поданих скарг, таких як виключені відшкодування за рахунок тощо, гуру казино нічого не може зробити. Казино ніколи не поступиться просто з доброї волі. Вони або виконують, або не виконують. Немає проміжного. Лише юридичні консультанти, які видають ліцензії цим казино, можуть змусити казино прийняти рішення. Усі гуру казино є філією.


Ні, я говорю про юридичних консультантів, з якими я безпосередньо контактую.

Автоматичний переклад.

Добре, я розумію вашу точку зору, але є ще одна частина, на яку слід звернути увагу.🙂 Безліч казино бажають покращити свої рейтинги, і ми завжди змушуємо їх повторно відкривати закриті – невирішені справи або пояснюємо, що допомога гравцям – чудовий спосіб зробити це .

Просто перевірте цю скаргу : Сума: £1496 🙂


Автоматичний переклад.
NCHAMP22

Я не можу дати вам однозначної відповіді на це питання. Чи вдалося вам відкрити інші рахунки казино-близнюків, чи ці рахунки вже були відкриті на момент запиту на самовиключення? Однак в обох випадках казино повинно вжити всіх необхідних заходів, щоб запобігти втраті гравцем додаткових грошей, і тому переконатися, що всі облікові записи інших дочірніх казино закрито та не дозволяти відкриття нових ігрових рахунків у дочірніх казино.

В італійських казино з ліцензією Adm, якщо ви виключаєте себе в казино миттєво та поперечно, ви самовиключаєтесь у всіх казино з ліцензією Adm.

У випадку з казино Кюрасао ліцензіар повинен давати вказівки, але якщо ви перейдете на сайт Antillephone, там немає ні цього, ні розділу для подання скарг. Це є лише в ігорі Curacao. Ось чому майже всі казино мають ліцензію Antillephone, оскільки вони почуваються захищеними.

Але Емур, який тобі відповів? Коли ви надіслали їм скаргу?

Змінено
Автоматичний переклад.
carsix79

Я підняв його 10 днів тому. Емур все ще продовжує розслідування.


Ви спеціально просили самовиключитися на всіх їхніх сестринських веб-сайтах?


Ні, я відкрив ці облікові записи після самовиключення в їх дочірньому казино.

Я знайшов ці терміни та умови гри в Кюрасао:


Стаття 3, розділ 9 стосовно принципів відповідальної гри:

9. За запитом Кінцевого користувача, а також якщо проблеми зі здоров’ям Кінцевого користувача вважають таку дію необхідною, Оператор повинен забезпечити, щоб Кінцевий користувач протягом обмеженого або необмеженого періоду часу не мав можливості користуватися будь-якими послугами пропонується на будь-якому з веб-сайтів Оператора

Змінено
Автоматичний переклад.
NCHAMP22

У той час я попросив заборонити казино Betonic відвідувати всі казино, якими керує Bellona NV, оскільки це злочинна компанія. Але через місяць вони дозволили мені відкрити новий ігровий рахунок на Thrillsy.

Навіть якби я не вказав, що самовиключення поширюється на всі казино Bellona, вони все одно повинні були б не дозволяти відкриття нового ігрового рахунку в своєму казино. Це практика, якої повинні дотримуватися всі казино.

Тож, на мою думку, ви мали б право на відшкодування.

Автоматичний переклад.

Це казино Vulkan Vegas - погане казино для гри!! Намагаюся зняти виграні гроші, але вони не виплачують!!! Вони завжди кажуть, що є час для аналітиків, щоб зробити необхідні перевірки, я просто не розумію, що в інших казино процес оплати дуже швидкий, приблизно через 1 годину після запиту на зняття!! Я не рекомендую грати на цьому сайті, тому що ви виграєте і не отримаєте!!

Автоматичний переклад.

Переглядати скарги на вашому сайті здається марною тратою часу. Я вважаю за краще звертатися безпосередньо до юридичних осіб.

Автоматичний переклад.

Іноді мені здавалося, що гуру казино має право тільки підвищувати або знижувати репутацію казино на цьому веб-сайті.

Іноді казино може не відповідати гуру, і тоді справу закривають як невирішену, іноді погіршуючи репутацію казино, додаючи йому чорні точки, що, звісно, деяким казино байдуже!


Звертаючись до органів влади, іноді справа стає складною і займає багато часу.


Я зв’язався з владою деякий час тому (більше місяця), я міг отримати лише одну відповідь від них, у цій відповіді вони позначили мене з двома іншими гравцями разом із казино.

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого