ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

2 р. тому від Jonas23111
|
63924 переглядів 439 відповідей |
|
1...9 10 11...22
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Я вже подав скаргу. Я додав роздруківку з підтвердженням зняття коштів file

Автоматичний переклад.
ovidiu219470
1 рік тому

Отже, ви вже знаєте, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити процедуру KYC і зняття коштів.

Я сподіваюся, що казино буде швидким.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, але це ненормально. У будь-якому випадку я подав скаргу, ми почекаємо ще 4 дні або скільки нам потрібно, а потім подивимося

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Чи можу я написати вам приватне повідомлення в WhatsApp? У мене схожі проблеми з вашими скаргами. Я хотів би бачити свої права як клієнта.

Автоматичний переклад.
NCHAMP22
1 рік тому

Привіт,

Мені цікаво, чому ви досі не подали жодної скарги. Що сталося?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Переглядати скарги на вашому сайті здається марною тратою часу. Я вважаю за краще звертатися безпосередньо до юридичних осіб.

Автоматичний переклад.
NCHAMP22
1 рік тому

У вас проблеми на одному сайті?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Переглядати скарги на вашому сайті здається марною тратою часу. Я вважаю за краще звертатися безпосередньо до юридичних осіб.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви про орган ліцензування? Ну чому б і ні, сподіваюся, вам допоможуть.

Чи можу я знати, що саме не так із нашим розділом скарг? Будь ласка, будь ласка?

Автоматичний переклад.
NCHAMP22
1 рік тому

Проблема не в casino.guru, основна проблема полягає в казино, які не поважають гравців. Одного разу я погано перевірив особу служби підтримки в реальному часі, і через два дні я отримав лист із запитанням, що сталося, але проблема зі зняттям коштів уже існує щонайменше 10 днів, а відповіді немає

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ви в основному робите те, що гравець може зробити сам у чаті. Casino Guru не може вживати жодних дій щодо казино. Щодо поданих скарг, таких як виключені відшкодування за рахунок тощо, гуру казино нічого не може зробити. Казино ніколи не поступиться просто з доброї волі. Вони або виконують, або не виконують. Немає проміжного. Лише юридичні консультанти, які видають ліцензії цим казино, можуть змусити казино прийняти рішення. Усі гуру казино є філією.


Ні, я говорю про юридичних консультантів, з якими я безпосередньо контактую.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
NCHAMP22
1 рік тому

Привіт, якщо хочеш, можеш написати мені тут, але я не знаю, чим можу тобі допомогти. Чесно кажучи, я думав, що в мене більше немає активного облікового запису на casino guru, оскільки я попросив його скасувати, враховуючи те, як вони поводилися зі мною. З 12 скарг, здебільшого відхилених або не розглянутих, мені вдалося вирішити 8 самостійно, хоча в більшості випадків це займало деякий час.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Вам пощастило отримати відшкодування від Bellona NV? Я сам виключений через проблеми з азартними іграми, але зміг створити облікові записи на 3 їхніх веб-сайтах. Я маю повідомлення, Емур. Як ви думаєте, мені успішно повернуть депозити?


Я бачу, що вам повернули гроші від Thrillsy за те саме. Thrillsy під Білона Н.В

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
NCHAMP22
1 рік тому

Так, ця скарга була важким випробуванням.

Казино Thrillsy під кримінальним керівництвом Bellona місяцями ігнорує мої запити на відшкодування, надіслані електронною поштою. Зрештою чат заблокували.

На той момент я кілька разів протягом тижнів намагався зв’язатися з ліцензіаром Antillephone, але безуспішно. Зрештою вони відповіли зніяковіло, що змусило мене зрозуміти змову, яка існує між ліцензіаром і казино Кюрасао.

На той момент я зміг отримати допомогу від Сінді Дроммонд за електронною адресою complaints@emoore.com

Протягом десяти днів я отримав свої гроші. Казино спочатку намагалося запропонувати мені менше, ніж я мав право, але після того, як вказав на це Сінді Дроммонд, вони заплатили за все.

Якби ви подали заявку на постійне самовиключення в усіх казино Bellona, як я, ви побачите, що вам заплатять. Але вам потрібна допомога від Emoore, забудьте про Casino Guru або Antillephone.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, ця скарга була важким випробуванням.

Казино Thrillsy під кримінальним керівництвом Bellona місяцями ігнорує мої запити на відшкодування, надіслані електронною поштою. Зрештою чат заблокували.

На той момент я кілька разів протягом тижнів намагався зв’язатися з ліцензіаром Antillephone, але безуспішно. Зрештою вони відповіли зніяковіло, що змусило мене зрозуміти змову, яка існує між ліцензіаром і казино Кюрасао.

На той момент я зміг отримати допомогу від Сінді Дроммонд за електронною адресою complaints@emoore.com

Протягом десяти днів я отримав свої гроші. Казино спочатку намагалося запропонувати мені менше, ніж я мав право, але після того, як вказав на це Сінді Дроммонд, вони заплатили за все.

Якби ви подали заявку на постійне самовиключення в усіх казино Bellona, як я, ви побачите, що вам заплатять. Але вам потрібна допомога від Emoore, забудьте про Casino Guru або Antillephone.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Точно не буду витрачати час на гуру.


Я прошу самовиключення та закриття облікового запису на невизначений термін через те, що я затятий гравець на Thrillsy. Чи зобов'язані вони закрити всі сайти-сестри? Я спеціально не просив закрити всі веб-сайти-сестри, але сказав виключно, що це тому, що я затятий гравець

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви в основному робите те, що гравець може зробити сам у чаті. Casino Guru не може вживати жодних дій щодо казино. Щодо поданих скарг, таких як виключені відшкодування за рахунок тощо, гуру казино нічого не може зробити. Казино ніколи не поступиться просто з доброї волі. Вони або виконують, або не виконують. Немає проміжного. Лише юридичні консультанти, які видають ліцензії цим казино, можуть змусити казино прийняти рішення. Усі гуру казино є філією.


Ні, я говорю про юридичних консультантів, з якими я безпосередньо контактую.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, я розумію вашу точку зору, але є ще одна частина, на яку слід звернути увагу.🙂 Безліч казино бажають покращити свої рейтинги, і ми завжди змушуємо їх повторно відкривати закриті – невирішені справи або пояснюємо, що допомога гравцям – чудовий спосіб зробити це .

Просто перевірте цю скаргу : Сума: £1496 🙂


Автоматичний переклад.
NCHAMP22
1 рік тому

Я не можу дати вам однозначної відповіді на це питання. Чи вдалося вам відкрити інші рахунки казино-близнюків, чи ці рахунки вже були відкриті на момент запиту на самовиключення? Однак в обох випадках казино повинно вжити всіх необхідних заходів, щоб запобігти втраті гравцем додаткових грошей, і тому переконатися, що всі облікові записи інших дочірніх казино закрито та не дозволяти відкриття нових ігрових рахунків у дочірніх казино.

В італійських казино з ліцензією Adm, якщо ви виключаєте себе в казино миттєво та поперечно, ви самовиключаєтесь у всіх казино з ліцензією Adm.

У випадку з казино Кюрасао ліцензіар повинен давати вказівки, але якщо ви перейдете на сайт Antillephone, там немає ні цього, ні розділу для подання скарг. Це є лише в ігорі Curacao. Ось чому майже всі казино мають ліцензію Antillephone, оскільки вони почуваються захищеними.

Але Емур, який тобі відповів? Коли ви надіслали їм скаргу?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Я підняв його 10 днів тому. Емур все ще продовжує розслідування.


Ви спеціально просили самовиключитися на всіх їхніх сестринських веб-сайтах?


Ні, я відкрив ці облікові записи після самовиключення в їх дочірньому казино.

Я знайшов ці терміни та умови гри в Кюрасао:


Стаття 3, розділ 9 стосовно принципів відповідальної гри:

9. За запитом Кінцевого користувача, а також якщо проблеми зі здоров’ям Кінцевого користувача вважають таку дію необхідною, Оператор повинен забезпечити, щоб Кінцевий користувач протягом обмеженого або необмеженого періоду часу не мав можливості користуватися будь-якими послугами пропонується на будь-якому з веб-сайтів Оператора

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
NCHAMP22
1 рік тому

У той час я попросив заборонити казино Betonic відвідувати всі казино, якими керує Bellona NV, оскільки це злочинна компанія. Але через місяць вони дозволили мені відкрити новий ігровий рахунок на Thrillsy.

Навіть якби я не вказав, що самовиключення поширюється на всі казино Bellona, вони все одно повинні були б не дозволяти відкриття нового ігрового рахунку в своєму казино. Це практика, якої повинні дотримуватися всі казино.

Тож, на мою думку, ви мали б право на відшкодування.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино Vulkan Vegas - погане казино для гри!! Намагаюся зняти виграні гроші, але вони не виплачують!!! Вони завжди кажуть, що є час для аналітиків, щоб зробити необхідні перевірки, я просто не розумію, що в інших казино процес оплати дуже швидкий, приблизно через 1 годину після запиту на зняття!! Я не рекомендую грати на цьому сайті, тому що ви виграєте і не отримаєте!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Переглядати скарги на вашому сайті здається марною тратою часу. Я вважаю за краще звертатися безпосередньо до юридичних осіб.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Іноді мені здавалося, що гуру казино має право тільки підвищувати або знижувати репутацію казино на цьому веб-сайті.

Іноді казино може не відповідати гуру, і тоді справу закривають як невирішену, іноді погіршуючи репутацію казино, додаючи йому чорні точки, що, звісно, деяким казино байдуже!


Звертаючись до органів влади, іноді справа стає складною і займає багато часу.


Я зв’язався з владою деякий час тому (більше місяця), я міг отримати лише одну відповідь від них, у цій відповіді вони позначили мене з двома іншими гравцями разом із казино.

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого