2 р. тому
Я вже подав скаргу. Я додав роздруківку з підтвердженням зняття коштів
I have already made an complaint. I attached a print with the withdrawal confirmation
0
Я вже подав скаргу. Я додав роздруківку з підтвердженням зняття коштів
I have already made an complaint. I attached a print with the withdrawal confirmation
Отже, ви вже знаєте, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити процедуру KYC і зняття коштів.
Я сподіваюся, що казино буде швидким.
So you already know that we allow casinos 14 full days to proceed with the KYC and the withdrawal.
I hope that the casino will be swift.
Так, але це ненормально. У будь-якому випадку я подав скаргу, ми почекаємо ще 4 дні або скільки нам потрібно, а потім подивимося
Yes, but this is not normal. Anyway, i have made an complaint, we'll wait 4 more days or how much do we need, and then we'll see
Чи можу я написати вам приватне повідомлення в WhatsApp? У мене схожі проблеми з вашими скаргами. Я хотів би бачити свої права як клієнта.
Can I message you privately on WhatsApp? I have similar issues to your complaints. I would like to see my rights as a customer.
Привіт,
Мені цікаво, чому ви досі не подали жодної скарги. Що сталося?
Hello,
I wonder why you have not submitted any complaint yet. What has happened?
Ви про орган ліцензування? Ну чому б і ні, сподіваюся, вам допоможуть.
Чи можу я знати, що саме не так із нашим розділом скарг? Будь ласка, будь ласка?
Are you talking about the licensing authority? Well, why not, I hope they will help you.
May I know what exactly is wrong with our complaint section? Any suggestions, please?
Проблема не в casino.guru, основна проблема полягає в казино, які не поважають гравців. Одного разу я погано перевірив особу служби підтримки в реальному часі, і через два дні я отримав лист із запитанням, що сталося, але проблема зі зняттям коштів уже існує щонайменше 10 днів, а відповіді немає
The problem isn't on casino.guru, te main problem are the casinos that don't respect the players. Once i've badly reviewed an live support person and i've got a mail after two days with them asking me what was wrong, but the withdrawal problem already has at least 10 days and no answer
Ви в основному робите те, що гравець може зробити сам у чаті. Casino Guru не може вживати жодних дій щодо казино. Щодо поданих скарг, таких як виключені відшкодування за рахунок тощо, гуру казино нічого не може зробити. Казино ніколи не поступиться просто з доброї волі. Вони або виконують, або не виконують. Немає проміжного. Лише юридичні консультанти, які видають ліцензії цим казино, можуть змусити казино прийняти рішення. Усі гуру казино є філією.
Ні, я говорю про юридичних консультантів, з якими я безпосередньо контактую.
You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.
No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.
Привіт, якщо хочеш, можеш написати мені тут, але я не знаю, чим можу тобі допомогти. Чесно кажучи, я думав, що в мене більше немає активного облікового запису на casino guru, оскільки я попросив його скасувати, враховуючи те, як вони поводилися зі мною. З 12 скарг, здебільшого відхилених або не розглянутих, мені вдалося вирішити 8 самостійно, хоча в більшості випадків це займало деякий час.
Hi, if you want you can write me here but I don't know how I could help you. I honestly thought I no longer had an active account on casino guru as I had asked for it to be canceled given how they behaved with me. Out of 12 complaints mostly rejected or not resolved, I managed to resolve 8 independently even if in most cases it took some time.
Ciao, se vuoi puoi scrivermi qui ma non so come potrei aiutarti. Sinceramente pensavo di non avere più un account attivo su casinò guru dato che ne avevo chiesto la cancellazione visto come si sono comportati con me. Su 12 reclami per lo più rifiutati o non risolti sono riuscito a risolverne 8 in modo autonomo anche se nella maggior parte dei casi ci è voluto del tempo.
Вам пощастило отримати відшкодування від Bellona NV? Я сам виключений через проблеми з азартними іграми, але зміг створити облікові записи на 3 їхніх веб-сайтах. Я маю повідомлення, Емур. Як ви думаєте, мені успішно повернуть депозити?
Я бачу, що вам повернули гроші від Thrillsy за те саме. Thrillsy під Білона Н.В
Have you had much luck in getting refunded from Bellona NV? I am self excluded due to problem gambling but was able to set up accounts on 3 of their websites. I have message Emoore. Do you think I will successfully be refunded deposits?
I see you got refunded from Thrillsy for the same matter. Thrillsy are under Belona NV
Так, ця скарга була важким випробуванням.
Казино Thrillsy під кримінальним керівництвом Bellona місяцями ігнорує мої запити на відшкодування, надіслані електронною поштою. Зрештою чат заблокували.
На той момент я кілька разів протягом тижнів намагався зв’язатися з ліцензіаром Antillephone, але безуспішно. Зрештою вони відповіли зніяковіло, що змусило мене зрозуміти змову, яка існує між ліцензіаром і казино Кюрасао.
На той момент я зміг отримати допомогу від Сінді Дроммонд за електронною адресою complaints@emoore.com
Протягом десяти днів я отримав свої гроші. Казино спочатку намагалося запропонувати мені менше, ніж я мав право, але після того, як вказав на це Сінді Дроммонд, вони заплатили за все.
Якби ви подали заявку на постійне самовиключення в усіх казино Bellona, як я, ви побачите, що вам заплатять. Але вам потрібна допомога від Emoore, забудьте про Casino Guru або Antillephone.
Yes that complaint was an ordeal.
The Thrillsy casino under Bellona's criminal management has been ignoring my emailed refund requests for months. In the end, the chat was blocked.
At that point I tried to contact the Antillephone licensor several times for weeks to no avail. Eventually they replied in an embarrassing way that made me understand the collusion that exists between the licensor and the Curacao casinos.
At that point I was able to get help from Cindy Drommond via the email address complaints@emoore.com
Within ten days I got my refund. The casino initially tried to offer me less than I was entitled to but after pointing this out to Cindy Drommond they paid for everything.
If you had applied for permanent self-exclusion on all Bellona casinos like I did you will see that they will pay you. But you need help from Emoore, forget about Casino guru or Antillephone.
Sì quel reclamo è stato un calvario.
Il casinò Thrillsy sotto la gestione criminale di Bellona ha ignorato per mesi le mie richieste di rimborso inviate via mail. La chat alla fine invece mi è stata bloccata.
A quel punto ho provato a contattare diverse volte il licenziante Antillephone per settimane senza risultato. Alla fine mi hanno risposto in un modo imbarazzante che mi ha fatto capire la collusione esistente tra il licenziante e i casinò di Curacao.
A quel punto sono riuscito a ricevere aiuto da Cindy Drommond tramite l'indirizzo mail complaints@emoore.com
Nel giro di una decina di giorni ho ottenuto il rimborso. Il casinò inizialmente aveva provato ad offrirmi meno di quello che mi spettava ma dopo aver fatto presente questo a Cindy Drommond ha pagato tutto.
Se avevi richiesto un autoesclusione permanente su tutti i casinò Bellona come ho fatto io vedrai che ti pagheranno. Ma hai bisogno di aiuto da Emoore, lascia perdere Casino guru o Antillephone.
Так, ця скарга була важким випробуванням.
Казино Thrillsy під кримінальним керівництвом Bellona місяцями ігнорує мої запити на відшкодування, надіслані електронною поштою. Зрештою чат заблокували.
На той момент я кілька разів протягом тижнів намагався зв’язатися з ліцензіаром Antillephone, але безуспішно. Зрештою вони відповіли зніяковіло, що змусило мене зрозуміти змову, яка існує між ліцензіаром і казино Кюрасао.
На той момент я зміг отримати допомогу від Сінді Дроммонд за електронною адресою complaints@emoore.com
Протягом десяти днів я отримав свої гроші. Казино спочатку намагалося запропонувати мені менше, ніж я мав право, але після того, як вказав на це Сінді Дроммонд, вони заплатили за все.
Якби ви подали заявку на постійне самовиключення в усіх казино Bellona, як я, ви побачите, що вам заплатять. Але вам потрібна допомога від Emoore, забудьте про Casino Guru або Antillephone.
Yes that complaint was an ordeal.
The Thrillsy casino under Bellona's criminal management has been ignoring my emailed refund requests for months. In the end, the chat was blocked.
At that point I tried to contact the Antillephone licensor several times for weeks to no avail. Eventually they replied in an embarrassing way that made me understand the collusion that exists between the licensor and the Curacao casinos.
At that point I was able to get help from Cindy Drommond via the email address complaints@emoore.com
Within ten days I got my refund. The casino initially tried to offer me less than I was entitled to but after pointing this out to Cindy Drommond they paid for everything.
If you had applied for permanent self-exclusion on all Bellona casinos like I did you will see that they will pay you. But you need help from Emoore, forget about Casino guru or Antillephone.
Sì quel reclamo è stato un calvario.
Il casinò Thrillsy sotto la gestione criminale di Bellona ha ignorato per mesi le mie richieste di rimborso inviate via mail. La chat alla fine invece mi è stata bloccata.
A quel punto ho provato a contattare diverse volte il licenziante Antillephone per settimane senza risultato. Alla fine mi hanno risposto in un modo imbarazzante che mi ha fatto capire la collusione esistente tra il licenziante e i casinò di Curacao.
A quel punto sono riuscito a ricevere aiuto da Cindy Drommond tramite l'indirizzo mail complaints@emoore.com
Nel giro di una decina di giorni ho ottenuto il rimborso. Il casinò inizialmente aveva provato ad offrirmi meno di quello che mi spettava ma dopo aver fatto presente questo a Cindy Drommond ha pagato tutto.
Se avevi richiesto un autoesclusione permanente su tutti i casinò Bellona come ho fatto io vedrai che ti pagheranno. Ma hai bisogno di aiuto da Emoore, lascia perdere Casino guru o Antillephone.
Точно не буду витрачати час на гуру.
Я прошу самовиключення та закриття облікового запису на невизначений термін через те, що я затятий гравець на Thrillsy. Чи зобов'язані вони закрити всі сайти-сестри? Я спеціально не просив закрити всі веб-сайти-сестри, але сказав виключно, що це тому, що я затятий гравець
Exactly I will not be wasting my time on guru.
I ask for self exclusion and account closed indefinitely due to being a compulsive gambler on Thrillsy. Are they obliged to close on all sister sites? I didn't specifically ask to close on all sister websites but I exclusively said it was because I'm a compulsive gambler
Ви в основному робите те, що гравець може зробити сам у чаті. Casino Guru не може вживати жодних дій щодо казино. Щодо поданих скарг, таких як виключені відшкодування за рахунок тощо, гуру казино нічого не може зробити. Казино ніколи не поступиться просто з доброї волі. Вони або виконують, або не виконують. Немає проміжного. Лише юридичні консультанти, які видають ліцензії цим казино, можуть змусити казино прийняти рішення. Усі гуру казино є філією.
Ні, я говорю про юридичних консультантів, з якими я безпосередньо контактую.
You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.
No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.
Добре, я розумію вашу точку зору, але є ще одна частина, на яку слід звернути увагу.🙂 Безліч казино бажають покращити свої рейтинги, і ми завжди змушуємо їх повторно відкривати закриті – невирішені справи або пояснюємо, що допомога гравцям – чудовий спосіб зробити це .
Просто перевірте цю скаргу : Сума: £1496 🙂
Well, I can understand your point, but there is another part to consider.🙂 Tons of casinos wish their rating to get better and we always push them to reopen closed - unresolved cases, or explain that helping players is a great way to do that.
Just check this complaint: Amount: Ł1,496 🙂
Я не можу дати вам однозначної відповіді на це питання. Чи вдалося вам відкрити інші рахунки казино-близнюків, чи ці рахунки вже були відкриті на момент запиту на самовиключення? Однак в обох випадках казино повинно вжити всіх необхідних заходів, щоб запобігти втраті гравцем додаткових грошей, і тому переконатися, що всі облікові записи інших дочірніх казино закрито та не дозволяти відкриття нових ігрових рахунків у дочірніх казино.
В італійських казино з ліцензією Adm, якщо ви виключаєте себе в казино миттєво та поперечно, ви самовиключаєтесь у всіх казино з ліцензією Adm.
У випадку з казино Кюрасао ліцензіар повинен давати вказівки, але якщо ви перейдете на сайт Antillephone, там немає ні цього, ні розділу для подання скарг. Це є лише в ігорі Curacao. Ось чому майже всі казино мають ліцензію Antillephone, оскільки вони почуваються захищеними.
Але Емур, який тобі відповів? Коли ви надіслали їм скаргу?
I cannot give you a certain answer on this. Were you able to open other twin casino accounts or were the accounts already open at the time of the self-exclusion request? In both cases, however, the casino should take all necessary measures to prevent the player from losing more money and therefore make sure to close all the accounts of the other sister casinos and not allow the opening of new play accounts on the sister casinos.
On Italian casinos with Adm license, if you exclude yourself on a casino instantly and transversely you are self-excluded on all casinos with Adm license.
In the case of the Curacao casinos it should be the licensor who gives the guidelines but if you go to the Antillephone site there is none of this nor a section for submitting complaints. Only Curacao egaming has it. This is why almost all casinos have an Antillephone license, because they feel protected.
But the Emoore who answered you? When did you send the complaint to them?
Su questo non so darti una risposta certa. Sei riuscito ad aprire altri account su casinò gemelli o gli account erano già aperti al momento della richiesta di autoesclusione? In entrambi i casi comunque il casinò dovrebbe adottare tutte le misure necessarie per evitare che il giocatore perda altro denaro e quindi accertarsi di chiudere tutti gli account degli altri casinò gemelli e non consentire l'apertura di nuovi conti giochi sui casinò gemelli.
Sui casinò italiani con licenza Adm se ti autoescludi su un casinò istantaneamente e trasversalmente sei autoescluso su tutti i casinò con licenza Adm.
Nel caso dei casinò di Curacao dovrebbe essere il licenziante a dare le linee guida ma se vai sul sito di Antillephone non esiste nulla di tutto ciò né tantomeno una sezione per inviare reclami. Solo la Curacao egaming ce l'ha. Per questo quasi tutti i casinò hanno licenza Antillephone, perché si sentono protetti.
Ma la Emoore che ti ha risposto? Quando hai inviato a loro il reclamo?
Я підняв його 10 днів тому. Емур все ще продовжує розслідування.
Ви спеціально просили самовиключитися на всіх їхніх сестринських веб-сайтах?
Ні, я відкрив ці облікові записи після самовиключення в їх дочірньому казино.
Я знайшов ці терміни та умови гри в Кюрасао:
Стаття 3, розділ 9 стосовно принципів відповідальної гри:
9. За запитом Кінцевого користувача, а також якщо проблеми зі здоров’ям Кінцевого користувача вважають таку дію необхідною, Оператор повинен забезпечити, щоб Кінцевий користувач протягом обмеженого або необмеженого періоду часу не мав можливості користуватися будь-якими послугами пропонується на будь-якому з веб-сайтів Оператора
I raised it 10 days ago. Investigation still ongoing by Emoore.
Did you specifically asked to be self excluded by all of their sister websites?
No I opened these accounts after self excluding on their sister casino.
I have found this curacao egaming term and condition:
Article 3 section 9 in relation to responsible gaming principles:
9. Upon request of the End User, as well as if health issues of the End User deem such action necessary, the Operator must ensure that the End User shall for a limited or unlimited amount of time not be able to make use of any services offered on any of the Websites of the Operator
У той час я попросив заборонити казино Betonic відвідувати всі казино, якими керує Bellona NV, оскільки це злочинна компанія. Але через місяць вони дозволили мені відкрити новий ігровий рахунок на Thrillsy.
Навіть якби я не вказав, що самовиключення поширюється на всі казино Bellona, вони все одно повинні були б не дозволяти відкриття нового ігрового рахунку в своєму казино. Це практика, якої повинні дотримуватися всі казино.
Тож, на мою думку, ви мали б право на відшкодування.
At the time I had asked the Betonic casino to be banned from all casinos operated by Bellona NV as it is a criminal company. But after a month they allowed me to open a new gaming account on Thrillsy.
Even if I had not specified that the self-exclusion had to apply to all Bellona casinos, they would still have had to not authorize the opening of a new gaming account on their casino. This is the practice that all casinos should follow.
So you would be entitled to a refund in my opinion.
Io all'epoca avevo chiesto al casinò Betonic di essere escluso su tutti i casinò gestiti da Bellona N. V. essendo una società criminale. E invece dopo un mese mi hanno consentito di aprire un nuovo conto gioco su Thrillsy.
Anche se non avessi specificato che l'autoesclusione doveva riguardare tutti i casinò Bellona essi avrebbero dovuto comunque non autorizzare l'apertura di un nuovo conto gioco sui loro casinò. È la prassi che dovrebbero seguire tutti i casinò.
Perciò avresti diritto al rimborso secondo me.
Це казино Vulkan Vegas - погане казино для гри!! Намагаюся зняти виграні гроші, але вони не виплачують!!! Вони завжди кажуть, що є час для аналітиків, щоб зробити необхідні перевірки, я просто не розумію, що в інших казино процес оплати дуже швидкий, приблизно через 1 годину після запиту на зняття!! Я не рекомендую грати на цьому сайті, тому що ви виграєте і не отримаєте!!
This Vulkan Vegas casino is a lousy casino to play at!! I'm trying to withdraw the money I won, but they don't pay!!! They always say that there is a time for the analysts to do the necessary checks, I just don't understand that other casinos the payment process is very fast, about 1 hour after asking for the withdrawal!! I do not recommend playing on this site because you will win and will not receive!!
Esse cassino Vulkan Vegas é um péssimo cassino para jogar !! Estou tentando retirar o dinheiro que ganhei, mais eles não pagam !!! Sempre dizem que tem um tempo para os analistas fazerem as verificações necessárias, Só não entendo que outros cassino o processo de pagamento é bem rápido, cerca de 1 hora depois de pedir o saque!! Não recomendo jogar nesse site pois vc vai ganhar e não vai receber!!
Іноді мені здавалося, що гуру казино має право тільки підвищувати або знижувати репутацію казино на цьому веб-сайті.
Іноді казино може не відповідати гуру, і тоді справу закривають як невирішену, іноді погіршуючи репутацію казино, додаючи йому чорні точки, що, звісно, деяким казино байдуже!
Звертаючись до органів влади, іноді справа стає складною і займає багато часу.
Я зв’язався з владою деякий час тому (більше місяця), я міг отримати лише одну відповідь від них, у цій відповіді вони позначили мене з двома іншими гравцями разом із казино.
You see sometimes, I felt so....the casino guru, only have the right to increase or decrease a casino reputation on this website.
Sometimes the casino could tend not to reply to the guru's, and then the case will be closed as unresolved, sometimes deducting the casino's reputation with adding blackpoints to the casino which ofcourse some casinos doesn't care!
Contacting the authorities, sometimes gets the case complex and it's time consuming.
I contacted the authorities while ago(over a month), I could only get a single response from them, on thier response they tagged me to 2 other players together with the casino.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.