Ви про орган ліцензування? Ну чому б і ні, сподіваюся, вам допоможуть.
Чи можу я знати, що саме не так із нашим розділом скарг? Будь ласка, будь ласка?
Are you talking about the licensing authority? Well, why not, I hope they will help you.
May I know what exactly is wrong with our complaint section? Any suggestions, please?
Будь ласка, я хочу, щоб ви мені це роз’яснили, незважаючи на те, що я подав скаргу тут, чи можу я також зв’язатися з владою та подати їй скаргу?
Я отримав закриту скаргу, хоча моя власна сторона не була почута, гуру повірив тому, що їм сказало казино, не погодившись із гравцем (мене), я вперше відчуваю це на вашій платформі.
Ви завжди були «просто» зі своїм судженням, завжди намагалися вислухати обидві сторони. Але цього разу все було не так.
Please I want you to clarify this to me, despite laying a complaint here, can I aswell contact the authorities and lay a complaint with them?
I got a closed complaint, even though my own side wasn't heard, the guru's believed what the casino told them without conforming from the player(me), for the first time I'm experiencing this on your platform.
You've been always "just" with your judgement always tried to listen from both parties. But this time, it wasn't so.
Все залежить від того, до кого ви йдете. Органи влади наймають консультантів з дотримання законодавства. І це їхня робота — розслідувати, де казино не відповідає умовам, викладеним у ліцензії на азартні ігри.
It all depends on who you go to. The authorities employ legal compliance consultants. And it is their job to investigate where a casino doesn't comply with the terms set out on the gambling licence.
Ви в основному робите те, що гравець може зробити сам у чаті. Casino Guru не може вживати жодних дій щодо казино. Щодо поданих скарг, таких як виключені відшкодування за рахунок тощо, гуру казино нічого не може зробити. Казино ніколи не поступиться просто з доброї волі. Вони або виконують, або не виконують. Немає проміжного. Лише юридичні консультанти, які видають ліцензії цим казино, можуть змусити казино прийняти рішення. Усі гуру казино є філією.
Ні, я говорю про юридичних консультантів, з якими я безпосередньо контактую.
You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.
No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.
Не завжди, іноді, коли казино блокує вас, вони, як правило, також блокують усі засоби зв’язку з ними, іноді реагують на ваші повідомлення.
Але гуру можуть допомогти вам зв’язатися з іншими способами!
Я розумію, що гуру не може змусити казино відшкодувати ваші кошти, але може змусити їх повірити, що вони повинні це зробити.
Not all the time, sometimes when a casino blocks you, they tend to block all means of communications with them as well,sometimes turns responsive to your messages.
But the gurus can help you contact then in other ways!
I understand that the guru cannot force the casino to refund your funds but can make them believe they should do so.
Ну, казино, в якому я грав, отримало ліцензію від Кюрасао, а потім, подав скаргу владі, я отримав від них відповідь.
За збігом обставин, я вважаю, що троє з нас подали скаргу, ймовірно, в один день.
Відповідь прийшла, мабуть, у притчах.
Щось на зразок
"там груші в горщику, і три правила 9.7... усі троє стверджують, що не винні"
Вони позначили 3 скаржників у казино.
Будь ласка, брате, чи можеш ти розповісти про своє становище?
Well the casino I played at got thier license from curacao, and then after laying complaint to the authorities I received a response from them.
Coincidentally I believe three of us laid complaint, probably the same day.
The response came in parables I guess.
Something like
"there pears in a pot, and three rule 9.7.....all three claiming innocent"
They tagged the 3 complainants to the casino.
Please bro can you give your plight on this?
На жаль, я бачу, що останнім часом ми маємо багато скарг на Vulkan Vegas. Ви можете подивитися тут . У будь-якому разі, згідно з моїм досвідом, казино зрештою виплачує виграш, але іноді це займає більше часу, ніж зазвичай. Будь ласка, запасіться терпінням, ви отримаєте відкликання протягом 14 днів.
Unfortunately I can see we have many complaints submitted against Vulkan Vegas recently. You can take a look here. Anyway, according to my experience, the casino eventually pays out the winnings, but it sometimes takes longer than usual. Please, be patient, you should receive the withdrawal within 14 days.
Для мене сьогодні 16 чи 17 день. Я подав скаргу тут, і там теж немає відповіді останні 2-3 дні😁
For me today is the 16th or 17th day. I have made a complaint here, and no answer there either for the last 2-3 days😁
Будь ласка, я хочу, щоб ви мені це роз’яснили, незважаючи на те, що я подав скаргу тут, чи можу я також зв’язатися з владою та подати їй скаргу?
Я отримав закриту скаргу, хоча моя власна сторона не була почута, гуру повірив тому, що їм сказало казино, не погодившись із гравцем (мене), я вперше відчуваю це на вашій платформі.
Ви завжди були «просто» зі своїм судженням, завжди намагалися вислухати обидві сторони. Але цього разу все було не так.
Please I want you to clarify this to me, despite laying a complaint here, can I aswell contact the authorities and lay a complaint with them?
I got a closed complaint, even though my own side wasn't heard, the guru's believed what the casino told them without conforming from the player(me), for the first time I'm experiencing this on your platform.
You've been always "just" with your judgement always tried to listen from both parties. But this time, it wasn't so.
Щоб пояснити це: так, ви завжди можете подати скаргу тут і одночасно звернутися до органів влади. Ми не маємо нічого проти, але будь ласка, коли ви це робите, просто повідомляйте нам про це у своїй скарзі 🙂
Just to clarify this: Yes, you can always open a complaint here and contact the authorities at the same time. We have nothing against it, but please, whenever you do so, just inform us about it in your complaint 🙂
Шановний Даніель, дякую за відповідь,
Я зазначив це у своїй скарзі.
Dear Daniel,thank you for your response,
I did mentioned it in my complaint.
Відшкодування, отримане від певного казино через звернення до консультанта з уповноважених органів. Через самовиключення з дочірнього казино.
Просто показує, що для казино, які підпорядковані Antillephone на Кюрасао, вони повинні бути юридично зобов’язані забезпечити самовиключення в усіх казино одного оператора.
Refund received from a certain casino due to raising a case to the authority consultant. Due to being self excluded from sister casino.
Just shows for casinos under Antillephone in Curacao they must be legally obliged to ensure self exclusion follows across all casinos of the same operator.
КАЗИНО VULKAN VEGAS
На мій подив, перший зняття через SKRILL отримав за 4 години 900 доларів США.
Не можу сказати, що відтоді мені дуже пощастило.
Персонал не надто інформативний.
*Пройшов перевірку, щоб уникнути зупинки
Я схильний дивитися на те, наскільки казино реагує на відгуки та скарги клієнтів.
VULKAN VEGAS CASINO
To my suprise first withdraw via SKRILL recieved in 4 hours $900.
Cant say I have had much luck since.
The staff not very informative at time's.
*Did verification prior which to avoid stalling
I tend to look at how responsive a casino is with customer feedback and complaints.
На жаль, у нас на CasinoGuru є багато публікацій про подібні проблеми з Vulkan Vegas. Казино виглядає добре та чесно, але кількість скарг на затримку зняття коштів та повільне обслуговування клієнтів здається досить підозрілою 😕
Unfortunately we have many posts about similar issues with Vulkan Vegas here on CasinoGuru. The casino seems to be alright and fair, but the amount of complaints about delayed withdrawals and slow customer service seems to be quite suspicious 😕
Vulkan Vegas = бонусні гроші, це нормально
реальні гроші НІЧОГО
ДУЖЕ ПОГАНИЙ ДОСВІД
Vulkan Vegas = bonus money it's OK
real money NOTHING
VERY BAD EXPERIENCE
Цікаво, у вас також є затримка платежу?
Are you also experiencing delayed payment, I wonder?
Відшкодування, отримане від певного казино через звернення до консультанта з уповноважених органів. Через самовиключення з дочірнього казино.
Просто показує, що для казино, які підпорядковані Antillephone на Кюрасао, вони повинні бути юридично зобов’язані забезпечити самовиключення в усіх казино одного оператора.
Refund received from a certain casino due to raising a case to the authority consultant. Due to being self excluded from sister casino.
Just shows for casinos under Antillephone in Curacao they must be legally obliged to ensure self exclusion follows across all casinos of the same operator.
Привіт,
це звучить цілком розумно, на жаль, деякі залежні гравці намагаються обійти перевірку та використовувати підроблені або змінені особисті дані та електронну пошту, щоб казино не знало про жодну подібність у момент внесення депозиту.
У будь-якому разі дякую за цю інформацію.
Hello,
it sounds quite reasonable, sadly some addicted players try to bypass the verification and use fake or altered personal information and email so the casino is not aware of any similarities the moment a deposit is made.
Anyway, thank you for this info.
Інший сумний факт полягає в тому, що ці казино грають тупо до залежних гравців і зацікавлені лише в тому, щоб мати залежних гравців.
Я використовую однакові персональні дані в кількох казино одним оператором, і вони фактично не виключають вас самостійно, доки ви не звернетеся до вищого органу.
Погодьтеся, що індустрія азартних ігор існувала б не тільки для залежних гравців.
Other sad fact is, these casinos play dumb to addicted players and only are interested in having addicted gamblers.
I use the exact same personal details on multiple casinos by the same operator and they don't actually self exclude you fully until you take it up with a higher authority.
Let's agree that the gambling industry wouldn't exist only for addicted gamblers.
Інший сумний факт полягає в тому, що ці казино грають тупо до залежних гравців і зацікавлені лише в тому, щоб мати залежних гравців.
Я використовую однакові персональні дані в кількох казино одним оператором, і вони фактично не виключають вас самостійно, доки ви не звернетеся до вищого органу.
Погодьтеся, що індустрія азартних ігор існувала б не тільки для залежних гравців.
Other sad fact is, these casinos play dumb to addicted players and only are interested in having addicted gamblers.
I use the exact same personal details on multiple casinos by the same operator and they don't actually self exclude you fully until you take it up with a higher authority.
Let's agree that the gambling industry wouldn't exist only for addicted gamblers.
Інший сумний факт полягає в тому, що ці казино грають тупо до залежних гравців і зацікавлені лише в тому, щоб мати залежних гравців.
Я використовую однакові персональні дані в кількох казино одним оператором, і вони фактично не виключають вас самостійно, доки ви не звернетеся до вищого органу.
Погодьтеся, що індустрія азартних ігор існувала б не тільки для залежних гравців.
Other sad fact is, these casinos play dumb to addicted players and only are interested in having addicted gamblers.
I use the exact same personal details on multiple casinos by the same operator and they don't actually self exclude you fully until you take it up with a higher authority.
Let's agree that the gambling industry wouldn't exist only for addicted gamblers.
Це те, що вам слід пояснити далі, я б сказав.
This is something you should explain further, I'd say.
Привіт, хлопці! Чи дійсно vulkanvegas.com виплачує гроші? Я чекаю кілька тижнів на мої 500 євро, їх було зараховано з мого балансу 30 жовтня, і все ще нічого. Коли я запитую в онлайн-чаті, вони завжди кажуть, що не хвилюйтеся, просто почекайте трохи, третя сторона займається моєю транзакцією тощо. Я просто хочу знати, чи я просто втрачаю там свій час і гроші?
і сьогодні вони повертають гроші на рахунок казино..... хлопці, я думаю, ви просто не можете зняти гроші з vulkanvegas... 😀
Hello guys! Does vulkanvegas.com actually pays out money? im waiting for few week now for my 500 euros, its been credited from my balance at 30 october and still nothing. When i ask in online chat they allways says dont worry, just wait a bit, third party is on my transaction and so on. I just whant to know if im just loosing my time and money there?
and today they retur money to casino acc..... guys i guess you just cant witdrawal from vulkanvegas... 😀
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.