ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

2 р. тому від Jonas23111
|
64986 переглядів 439 відповідей |
|
1...10 11 12...22
Додати публікацію
1 рік тому

Ви про орган ліцензування? Ну чому б і ні, сподіваюся, вам допоможуть.

Чи можу я знати, що саме не так із нашим розділом скарг? Будь ласка, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, я хочу, щоб ви мені це роз’яснили, незважаючи на те, що я подав скаргу тут, чи можу я також зв’язатися з владою та подати їй скаргу?

Я отримав закриту скаргу, хоча моя власна сторона не була почута, гуру повірив тому, що їм сказало казино, не погодившись із гравцем (мене), я вперше відчуваю це на вашій платформі.

Ви завжди були «просто» зі своїм судженням, завжди намагалися вислухати обидві сторони. Але цього разу все було не так.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
1 рік тому

Все залежить від того, до кого ви йдете. Органи влади наймають консультантів з дотримання законодавства. І це їхня робота — розслідувати, де казино не відповідає умовам, викладеним у ліцензії на азартні ігри.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви в основному робите те, що гравець може зробити сам у чаті. Casino Guru не може вживати жодних дій щодо казино. Щодо поданих скарг, таких як виключені відшкодування за рахунок тощо, гуру казино нічого не може зробити. Казино ніколи не поступиться просто з доброї волі. Вони або виконують, або не виконують. Немає проміжного. Лише юридичні консультанти, які видають ліцензії цим казино, можуть змусити казино прийняти рішення. Усі гуру казино є філією.


Ні, я говорю про юридичних консультантів, з якими я безпосередньо контактую.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не завжди, іноді, коли казино блокує вас, вони, як правило, також блокують усі засоби зв’язку з ними, іноді реагують на ваші повідомлення.

Але гуру можуть допомогти вам зв’язатися з іншими способами!

Я розумію, що гуру не може змусити казино відшкодувати ваші кошти, але може змусити їх повірити, що вони повинні це зробити.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
NCHAMP22
1 рік тому

Ну, казино, в якому я грав, отримало ліцензію від Кюрасао, а потім, подав скаргу владі, я отримав від них відповідь.

За збігом обставин, я вважаю, що троє з нас подали скаргу, ймовірно, в один день.

Відповідь прийшла, мабуть, у притчах.

Щось на зразок

"там груші в горщику, і три правила 9.7... усі троє стверджують, що не винні"

Вони позначили 3 скаржників у казино.

Будь ласка, брате, чи можеш ти розповісти про своє становище?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
ivansilvestre1970
1 рік тому

На жаль, я бачу, що останнім часом ми маємо багато скарг на Vulkan Vegas. Ви можете подивитися тут . У будь-якому разі, згідно з моїм досвідом, казино зрештою виплачує виграш, але іноді це займає більше часу, ніж зазвичай. Будь ласка, запасіться терпінням, ви отримаєте відкликання протягом 14 днів.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Для мене сьогодні 16 чи 17 день. Я подав скаргу тут, і там теж немає відповіді останні 2-3 дні😁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, я хочу, щоб ви мені це роз’яснили, незважаючи на те, що я подав скаргу тут, чи можу я також зв’язатися з владою та подати їй скаргу?

Я отримав закриту скаргу, хоча моя власна сторона не була почута, гуру повірив тому, що їм сказало казино, не погодившись із гравцем (мене), я вперше відчуваю це на вашій платформі.

Ви завжди були «просто» зі своїм судженням, завжди намагалися вислухати обидві сторони. Але цього разу все було не так.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щоб пояснити це: так, ви завжди можете подати скаргу тут і одночасно звернутися до органів влади. Ми не маємо нічого проти, але будь ласка, коли ви це робите, просто повідомляйте нам про це у своїй скарзі 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Шановний Даніель, дякую за відповідь,

Я зазначив це у своїй скарзі.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Відшкодування, отримане від певного казино через звернення до консультанта з уповноважених органів. Через самовиключення з дочірнього казино.

Просто показує, що для казино, які підпорядковані Antillephone на Кюрасао, вони повинні бути юридично зобов’язані забезпечити самовиключення в усіх казино одного оператора.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

КАЗИНО VULKAN VEGAS

На мій подив, перший зняття через SKRILL отримав за 4 години 900 доларів США.

Не можу сказати, що відтоді мені дуже пощастило.

Персонал не надто інформативний.

*Пройшов перевірку, щоб уникнути зупинки

Я схильний дивитися на те, наскільки казино реагує на відгуки та скарги клієнтів.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
RICHNIC888
1 рік тому

На жаль, у нас на CasinoGuru є багато публікацій про подібні проблеми з Vulkan Vegas. Казино виглядає добре та чесно, але кількість скарг на затримку зняття коштів та повільне обслуговування клієнтів здається досить підозрілою 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Vulkan Vegas = бонусні гроші, це нормально

реальні гроші НІЧОГО

ДУЖЕ ПОГАНИЙ ДОСВІД

Автоматичний переклад.
alextzev
1 рік тому

Цікаво, у вас також є затримка платежу?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Відшкодування, отримане від певного казино через звернення до консультанта з уповноважених органів. Через самовиключення з дочірнього казино.

Просто показує, що для казино, які підпорядковані Antillephone на Кюрасао, вони повинні бути юридично зобов’язані забезпечити самовиключення в усіх казино одного оператора.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

це звучить цілком розумно, на жаль, деякі залежні гравці намагаються обійти перевірку та використовувати підроблені або змінені особисті дані та електронну пошту, щоб казино не знало про жодну подібність у момент внесення депозиту.

У будь-якому разі дякую за цю інформацію.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Інший сумний факт полягає в тому, що ці казино грають тупо до залежних гравців і зацікавлені лише в тому, щоб мати залежних гравців.

Я використовую однакові персональні дані в кількох казино одним оператором, і вони фактично не виключають вас самостійно, доки ви не звернетеся до вищого органу.

Погодьтеся, що індустрія азартних ігор існувала б не тільки для залежних гравців.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Інший сумний факт полягає в тому, що ці казино грають тупо до залежних гравців і зацікавлені лише в тому, щоб мати залежних гравців.

Я використовую однакові персональні дані в кількох казино одним оператором, і вони фактично не виключають вас самостійно, доки ви не звернетеся до вищого органу.

Погодьтеся, що індустрія азартних ігор існувала б не тільки для залежних гравців.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це правда!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Інший сумний факт полягає в тому, що ці казино грають тупо до залежних гравців і зацікавлені лише в тому, щоб мати залежних гравців.

Я використовую однакові персональні дані в кількох казино одним оператором, і вони фактично не виключають вас самостійно, доки ви не звернетеся до вищого органу.

Погодьтеся, що індустрія азартних ігор існувала б не тільки для залежних гравців.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це правда!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На сайті багато проблем, ви граєте, він працює, а потім ви не можете зробити виведення

Автоматичний переклад.
robertosalamar009
1 рік тому

Це те, що вам слід пояснити далі, я б сказав.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хлопці! Чи дійсно vulkanvegas.com виплачує гроші? Я чекаю кілька тижнів на мої 500 євро, їх було зараховано з мого балансу 30 жовтня, і все ще нічого. Коли я запитую в онлайн-чаті, вони завжди кажуть, що не хвилюйтеся, просто почекайте трохи, третя сторона займається моєю транзакцією тощо. Я просто хочу знати, чи я просто втрачаю там свій час і гроші?


і сьогодні вони повертають гроші на рахунок казино..... хлопці, я думаю, ви просто не можете зняти гроші з vulkanvegas... 😀

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1...10 11 12...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого