Ви в основному робите те, що гравець може зробити сам у чаті. Casino Guru не може вживати жодних дій щодо казино. Щодо поданих скарг, таких як виключені відшкодування за рахунок тощо, гуру казино нічого не може зробити. Казино ніколи не поступиться просто з доброї волі. Вони або виконують, або не виконують. Немає проміжного. Лише юридичні консультанти, які видають ліцензії цим казино, можуть змусити казино прийняти рішення. Усі гуру казино є філією.
Ні, я говорю про юридичних консультантів, з якими я безпосередньо контактую.
Будь ласка, я хочу, щоб ви мені це роз’яснили, незважаючи на те, що я подав скаргу тут, чи можу я також зв’язатися з владою та подати їй скаргу?
Я отримав закриту скаргу, хоча моя власна сторона не була почута, гуру повірив тому, що їм сказало казино, не погодившись із гравцем (мене), я вперше відчуваю це на вашій платформі.
Ви завжди були «просто» зі своїм судженням, завжди намагалися вислухати обидві сторони. Але цього разу все було не так.
Відшкодування, отримане від певного казино через звернення до консультанта з уповноважених органів. Через самовиключення з дочірнього казино.
Просто показує, що для казино, які підпорядковані Antillephone на Кюрасао, вони повинні бути юридично зобов’язані забезпечити самовиключення в усіх казино одного оператора.
Інший сумний факт полягає в тому, що ці казино грають тупо до залежних гравців і зацікавлені лише в тому, щоб мати залежних гравців.
Я використовую однакові персональні дані в кількох казино одним оператором, і вони фактично не виключають вас самостійно, доки ви не звернетеся до вищого органу.
Погодьтеся, що індустрія азартних ігор існувала б не тільки для залежних гравців.
Інший сумний факт полягає в тому, що ці казино грають тупо до залежних гравців і зацікавлені лише в тому, щоб мати залежних гравців.
Я використовую однакові персональні дані в кількох казино одним оператором, і вони фактично не виключають вас самостійно, доки ви не звернетеся до вищого органу.
Погодьтеся, що індустрія азартних ігор існувала б не тільки для залежних гравців.