ГоловнаФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від Jonas23111
|
127 029 переглядів 474 відповідей |
|
1...5 6 7...24

Допоможіть: vulkan vegas не виплатив мої 900 євро, це було одинадцять днів без грошей? Що робити?🥲

Автоматичний переклад.
Anette

Привіт,

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Це важливе питання.

Автоматичний переклад.
Radka

Його повністю перевірено !! У мене є електронна пошта про це! Дається 24/7

Змінено
Автоматичний переклад.

ДОБРОГО РАНКУ ,


Я два дні намагаюся верифікувати рахунок, мені ніхто не відповідає, у мене є зняття 1000 євро, яке вже скасовано, а в чаті кажуть, що це я.. однак я нічого не скасовував, мало відповіді та багато труднощів у вирішенні питань, для депозиту немає проблем !! все одно неможливо продовжувати в цьому будинку

Автоматичний переклад.
DAVID88

Привіт,

чи є шанс, що ви взяли бонус? Тому що іноді це може скасувати зняття.

У будь-якому випадку, якщо ви люб’язно співпрацюєте та проявите терпіння, KYC є важливою частиною перевірки облікового запису, і ви повинні успішно його пройти, щоб вивести свої виграші .

Зараз у казино може не вистачати деяких працівників або воно просто перевантажене.

Дайте ще кілька днів.

Автоматичний переклад.

Протягом декількох днів намагалися зняти кошти, але це не вийшло.

Але в той момент, коли ви йдете на депозит, вони негайно затверджують.


Автоматичний переклад.

Його повністю перевірено !! У мене є електронна пошта про це! Дається 24/7

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я перевірив вашу скаргу лише для того, щоб побачити, що ви все ще чекаєте. 🙁

Чи отримали ви ці 2 х 200 євро, як підтверджено казино?

Автоматичний переклад.

Протягом декількох днів намагалися зняти кошти, але це не вийшло.

Але в той момент, коли ви йдете на депозит, вони негайно затверджують.


Автоматичний переклад.

Привіт,

тож ви не можете надіслати заявку на відкликання або чекаєте, поки зняття продовжиться, будь ласка?

Ваш обліковий запис повністю перевірено?

Різниця між депозитом і виведенням полягає саме в верифікації. Коли ви вносите депозит, зазвичай немає потреби в перевірці, але в той момент, коли ви надсилаєте заявку на зняття, як правило, ваш обліковий запис потрібно спочатку підтвердити.



Автоматичний переклад.
Radka

Мій обліковий запис пройшов перевірку, але виведення все ще не завершено

Автоматичний переклад.
Radka

Я сьогодні вже 19 днів чекаю на свої 900 євро!!!😞😞😞😞

Автоматичний переклад.
Radka

Я все ще чекаю своїх 900 євро, інші гроші, які я отримав!

Автоматичний переклад.
Anette

Привіт,

Я сподівався, що ви вже отримали всі кошти 🙁.

Мені шкода, що ви цього не зробили.

Автоматичний переклад.

Тепер через 20 днів я отримав свої гроші. Дякую за все ❤️

Автоматичний переклад.
Anette

Це найкраща новина! Дякуємо за таке люб’язне оновлення, переслали його Крістіні.

Якщо вам потрібні нові поради щодо улюблених казино гравців, відвідайте наш конкурс 😉




Автоматичний переклад.
Radka

Ще раз дякую❤️

Автоматичний переклад.
Anette

Ласкаво просимо. Я хотів би вірити, що це був ваш останній поганий досвід з будь-яким казино. 🤞

Автоматичний переклад.

Але чому на це розкішне та красиве казино було подано майже 600 скарг, і лише одна невирішена? Більше того, нерозкритий, враховуючи цифру, що перевищує 250 000 євро, ви вважали за потрібне керувати ним і закрити його без права гравця на відповідь і без покарання казино за такий серйозний факт. Так, просто поставити «на очікування для контролюючого органу» і так мити руки. Але з цікавості, скільки трюків ви використовуєте від спонсорства казино? Не кажіть, що ви їх не приймаєте, тому що їм ніхто не вірить, і це так очевидно. Не витрачайте час людей на те, щоб надсилати скарги до ваших спонсорів казино, якщо ви відмовили їм без причини.

Автоматичний переклад.
carsix79

Привіт,

на даний момент номер 484:

file

Скарга, яку ви згадали, є єдиною невирішеною, очевидно через те, що інші були вирішені або відхилені.

Я знаю, що все, що я збираюся представити, приречене на провал з вашого боку, але я все одно прокоментую 🙂

Ця конкретна скарга визначена як «очікування рішення регулятора» просто тому, що:

« Представник казино щойно повідомив мені, що це питання розслідується органом влади . Тому ми не можемо продовжити подальше розслідування або запропонувати можливі рішення, доки воно не закінчиться. Будь ласка, повідомте нам про результат їх Тепер я закрию справу як «очікую на регулятора».

Це не було нашим наміром, коли ми отримали цю інформацію, але це сталося.

Ми не є офіційним регулюючим органом, тобто ми відступаємо, щоб дозволити відповідним органам провести розслідування.

Це ще не кінець, ми чекаємо.

Автоматичний переклад.

file file

Здравствуйте . Могу я узнать как такое может быть? Одно и тоже казино , с таким противоречивым рейтингом у вас на сайте?

leksandr

file file

Так видней

1...5 6 7...24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого