Привіт,
Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Це важливе питання.
Hello,
may I know whether your account has been fully verified, please? It's an important question.
Його повністю перевірено !! У мене є електронна пошта про це! Дається 24/7
Its fully verifired !!I have email on that! Dated 24/7
ДОБРОГО РАНКУ ,
Я два дні намагаюся верифікувати рахунок, мені ніхто не відповідає, у мене є зняття 1000 євро, яке вже скасовано, а в чаті кажуть, що це я.. однак я нічого не скасовував, мало відповіді та багато труднощів у вирішенні питань, для депозиту немає проблем !! все одно неможливо продовжувати в цьому будинку
GOOD MORNING ,
I've been trying to verify the account for two days, no one answers me, I have a withdrawal of 1000 euros that has already been canceled and in the chat they say it was me.. however I didn't cancel anything, few answers and many difficulties in dealing with matters, for deposit there is no problem !! anyway it is impossible to continue in this house
BOM DIA ,
estou a tentar verificar a conta ha dois dias ninguem me responde , tenho um levantamento de 1000 euros que ja foi cancelado e no chat dizem que foi eu .. no entanto eu nao cancelei nada , poucas respostas e muitas dificuldades em tratar os assuntos , para depositar nao existe qualquer problema !! enfim assim é impossivel continuar nesta casa
Привіт,
чи є шанс, що ви взяли бонус? Тому що іноді це може скасувати зняття.
У будь-якому випадку, якщо ви люб’язно співпрацюєте та проявите терпіння, KYC є важливою частиною перевірки облікового запису, і ви повинні успішно його пройти, щоб вивести свої виграші .
Зараз у казино може не вистачати деяких працівників або воно просто перевантажене.
Дайте ще кілька днів.
Hello,
any chance that you took some bonus? Because sometimes it can cancel the withdrawal.
Anyway, as you kindly cooperate and be patient, the KYC is a crucial part of account verification and you have to pass it successfully in order to withdraw your winnings.
The casino may lack some employees at the moment or may simply be overwhelmed.
Give it a few more days.
Протягом декількох днів намагалися зняти кошти, але це не вийшло.
Але в той момент, коли ви йдете на депозит, вони негайно затверджують.
It's been days trying to make the withdrawal and it never works.
But at the time you go to deposit they approve immediately.
Já Tem Dias Tentando Realizar O Saque E Nunca Dá Certo.
Mas Na Hora Que Você Vai Depositar Eles Aprovam Imediatamente.
Протягом декількох днів намагалися зняти кошти, але це не вийшло.
Але в той момент, коли ви йдете на депозит, вони негайно затверджують.
It's been days trying to make the withdrawal and it never works.
But at the time you go to deposit they approve immediately.
Já Tem Dias Tentando Realizar O Saque E Nunca Dá Certo.
Mas Na Hora Que Você Vai Depositar Eles Aprovam Imediatamente.
Привіт,
тож ви не можете надіслати заявку на відкликання або чекаєте, поки зняття продовжиться, будь ласка?
Ваш обліковий запис повністю перевірено?
Різниця між депозитом і виведенням полягає саме в верифікації. Коли ви вносите депозит, зазвичай немає потреби в перевірці, але в той момент, коли ви надсилаєте заявку на зняття, як правило, ваш обліковий запис потрібно спочатку підтвердити.
Hello,
so you can't submit the withdrawal, or are waiting for the withdrawal to proceed, please?
Has your account been fully verified?
The difference between deposit and withdrawal lies specifically in the verification. When you deposit, there is usually no need for verification, but the moment you submit the withdrawal, normally, your account must be verified first.
Мій обліковий запис пройшов перевірку, але виведення все ще не завершено
My Account Has Passed Verification And The Withdrawal Is Still Incomplete
A Minha Conta Já Passou Pela Verificação E O Saque Continua Dando Incompleto
Я сьогодні вже 19 днів чекаю на свої 900 євро!!!😞😞😞😞
I have been waiting for my 900 euro for 19 days now today !!!😞😞😞😞
Я все ще чекаю своїх 900 євро, інші гроші, які я отримав!
Im still waiting for my 900 euro the other money i got!
Привіт,
Я сподівався, що ви вже отримали всі кошти 🙁.
Мені шкода, що ви цього не зробили.
Hello,
I was hoping you've received all funds already 🙁.
I'm sorry you haven't.
Це найкраща новина! Дякуємо за таке люб’язне оновлення, переслали його Крістіні.
Якщо вам потрібні нові поради щодо улюблених казино гравців, відвідайте наш конкурс 😉
That's the best news! Thank you for this kind update, forwarded it to Kristina.
If you need some fresh tips about player's favorite casinos, visit our competition 😉
Ласкаво просимо. Я хотів би вірити, що це був ваш останній поганий досвід з будь-яким казино. 🤞
You're welcome. I'd like to belive that this was your last bad experience with any casino. 🤞
Але чому на це розкішне та красиве казино було подано майже 600 скарг, і лише одна невирішена? Більше того, нерозкритий, враховуючи цифру, що перевищує 250 000 євро, ви вважали за потрібне керувати ним і закрити його без права гравця на відповідь і без покарання казино за такий серйозний факт. Так, просто поставити «на очікування для контролюючого органу» і так мити руки. Але з цікавості, скільки трюків ви використовуєте від спонсорства казино? Не кажіть, що ви їх не приймаєте, тому що їм ніхто не вірить, і це так очевидно. Не витрачайте час людей на те, щоб надсилати скарги до ваших спонсорів казино, якщо ви відмовили їм без причини.
But why has this gorgeous and beautiful casino had nearly 600 complaints and only one is unsolved? Moreover, the unsolved one, given the figure exceeding 250,000 euros, you have seen fit to manage it and close it without the player's right to reply and without penalizing the casino for such a serious fact. Yes, just put "on hold for the regulatory body" and so you wash your hands. But out of curiosity, how many tricks do you take from sponsoring casinos? Don't say you don't take them because nobody believes them and it's so obvious. Don't waste people time sending complaints to your sponsoring casinos if you turn them down for no reason.
Ma come mai questo splendido e bellissimo casinò ha avuto quasi 600 reclami e soltanto uno risulta non risolto? Oltretutto quello non risolto data la cifra superiore a 250000 euro avete pensato bene di gestirlo e chiuderlo senza diritto di replica del giocatore e senza penalizzare il casinò per un fatto così grave. Già, basta mettere "in attesa dell'ente regolatore" e così ve ne lavate le mani. Ma per curiosità quante marchette prendete dai casinò sponsor? Non dite che non le prendete perché non ci crede nessuno ed è così lampante. Non fate perdere tempo alla gente ad inviare reclami ai vostri casinò sponsor se poi li rifiutate senza motivo.
Привіт,
на даний момент номер 484:
Скарга, яку ви згадали, є єдиною невирішеною, очевидно через те, що інші були вирішені або відхилені.
Я знаю, що все, що я збираюся представити, приречене на провал з вашого боку, але я все одно прокоментую 🙂
Ця конкретна скарга визначена як «очікування рішення регулятора» просто тому, що:
« Представник казино щойно повідомив мені, що це питання розслідується органом влади . Тому ми не можемо продовжити подальше розслідування або запропонувати можливі рішення, доки воно не закінчиться. Будь ласка, повідомте нам про результат їх Тепер я закрию справу як «очікую на регулятора».
Це не було нашим наміром, коли ми отримали цю інформацію, але це сталося.
Ми не є офіційним регулюючим органом, тобто ми відступаємо, щоб дозволити відповідним органам провести розслідування.
Це ще не кінець, ми чекаємо.
Hello,
the number is 484 at the moment:
The complaint you mentioned is the only one unresolved, obviously because of the fact, that the others were solved or rejected.
I know that whatever I'm going to present is doomed to fail from your side, but I'm going to comment anyway 🙂
This specific complaint is set as "waiting for the decision of the regulator" simply because:
"I have just been informed by the casino representative that this issue is being investigated by the authority. Therefore, we’re not able to proceed with the further investigation or suggest possible solutions till they finish. Please, inform us about the outcome of their decision. I will now close the case as 'waiting for regulator'."
It was not our intention the moment we got this information, but it happened.
We are not an official regulator, meaning we step aside to let the proper authority investgate.
This is not the end, we're waiting.
Привіт . Чи можу я знати, як це може бути? Це те саме казино з таким суперечливим рейтингом на вашому сайті?
Hello . May I know how this can be? Is it the same casino with such a conflicting rating on your site?
Здравствуйте . Могу я узнать как такое может быть? Одно и тоже казино , с таким противоречивым рейтингом у вас на сайте?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.