ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Jonas23111
|
64673 переглядів 439 відповідей |
|
1...5 6 7...22
Додати публікацію
1 рік тому

Допоможіть: vulkan vegas не виплатив мої 900 євро, це було одинадцять днів без грошей? Що робити?🥲

Автоматичний переклад.
Anette
1 рік тому

Привіт,

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Це важливе питання.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Його повністю перевірено !! У мене є електронна пошта про це! Дається 24/7

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

ДОБРОГО РАНКУ ,


Я два дні намагаюся верифікувати рахунок, мені ніхто не відповідає, у мене є зняття 1000 євро, яке вже скасовано, а в чаті кажуть, що це я.. однак я нічого не скасовував, мало відповіді та багато труднощів у вирішенні питань, для депозиту немає проблем !! все одно неможливо продовжувати в цьому будинку

Автоматичний переклад.
DAVID88
1 рік тому

Привіт,

чи є шанс, що ви взяли бонус? Тому що іноді це може скасувати зняття.

У будь-якому випадку, якщо ви люб’язно співпрацюєте та проявите терпіння, KYC є важливою частиною перевірки облікового запису, і ви повинні успішно його пройти, щоб вивести свої виграші .

Зараз у казино може не вистачати деяких працівників або воно просто перевантажене.

Дайте ще кілька днів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Протягом декількох днів намагалися зняти кошти, але це не вийшло.

Але в той момент, коли ви йдете на депозит, вони негайно затверджують.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Його повністю перевірено !! У мене є електронна пошта про це! Дається 24/7

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я перевірив вашу скаргу лише для того, щоб побачити, що ви все ще чекаєте. 🙁

Чи отримали ви ці 2 х 200 євро, як підтверджено казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Протягом декількох днів намагалися зняти кошти, але це не вийшло.

Але в той момент, коли ви йдете на депозит, вони негайно затверджують.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

тож ви не можете надіслати заявку на відкликання або чекаєте, поки зняття продовжиться, будь ласка?

Ваш обліковий запис повністю перевірено?

Різниця між депозитом і виведенням полягає саме в верифікації. Коли ви вносите депозит, зазвичай немає потреби в перевірці, але в той момент, коли ви надсилаєте заявку на зняття, як правило, ваш обліковий запис потрібно спочатку підтвердити.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мій обліковий запис пройшов перевірку, але виведення все ще не завершено

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я сьогодні вже 19 днів чекаю на свої 900 євро!!!😞😞😞😞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я все ще чекаю своїх 900 євро, інші гроші, які я отримав!

Автоматичний переклад.
Anette
1 рік тому

Привіт,

Я сподівався, що ви вже отримали всі кошти 🙁.

Мені шкода, що ви цього не зробили.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер через 20 днів я отримав свої гроші. Дякую за все ❤️

Автоматичний переклад.
Anette
1 рік тому

Це найкраща новина! Дякуємо за таке люб’язне оновлення, переслали його Крістіні.

Якщо вам потрібні нові поради щодо улюблених казино гравців, відвідайте наш конкурс 😉




Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ще раз дякую❤️

Автоматичний переклад.
Anette
1 рік тому

Ласкаво просимо. Я хотів би вірити, що це був ваш останній поганий досвід з будь-яким казино. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але чому на це розкішне та красиве казино було подано майже 600 скарг, і лише одна невирішена? Більше того, нерозкритий, враховуючи цифру, що перевищує 250 000 євро, ви вважали за потрібне керувати ним і закрити його без права гравця на відповідь і без покарання казино за такий серйозний факт. Так, просто поставити «на очікування для контролюючого органу» і так мити руки. Але з цікавості, скільки трюків ви використовуєте від спонсорства казино? Не кажіть, що ви їх не приймаєте, тому що їм ніхто не вірить, і це так очевидно. Не витрачайте час людей на те, щоб надсилати скарги до ваших спонсорів казино, якщо ви відмовили їм без причини.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Привіт,

на даний момент номер 484:

file

Скарга, яку ви згадали, є єдиною невирішеною, очевидно через те, що інші були вирішені або відхилені.

Я знаю, що все, що я збираюся представити, приречене на провал з вашого боку, але я все одно прокоментую 🙂

Ця конкретна скарга визначена як «очікування рішення регулятора» просто тому, що:

« Представник казино щойно повідомив мені, що це питання розслідується органом влади . Тому ми не можемо продовжити подальше розслідування або запропонувати можливі рішення, доки воно не закінчиться. Будь ласка, повідомте нам про результат їх Тепер я закрию справу як «очікую на регулятора».

Це не було нашим наміром, коли ми отримали цю інформацію, але це сталося.

Ми не є офіційним регулюючим органом, тобто ми відступаємо, щоб дозволити відповідним органам провести розслідування.

Це ще не кінець, ми чекаємо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file file

Здравствуйте . Могу я узнать как такое может быть? Одно и тоже казино , с таким противоречивым рейтингом у вас на сайте?

leksandr
1 рік тому

file file

Так видней

1...5 6 7...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого