ГоловнаФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

 від Jonas23111
|
129 980 переглядів 474 відповідей |
|
1...8 9 10...24
Jamesbizne18989999

Отже, після того, як ви вперше зняли кошти, ви відразу зрозуміли, що деякі слоти були обмежені для вас?

Чи можете ви назвати кілька прикладів?

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я намагався зняти кошти більше тижня, мав проблеми з KYC і всяке таке.

Тепер я отримав «успішне» повідомлення про зняття, і я чекав 22 години (наразі), поки гроші надійдуть через eth.

Вони сказали, що зможуть допомогти мені рецептом чи чимось лише через 24 години, я повернуся з деякими новинами, наразі ситуація не пахне добре.

Сподіваюся, вони вирішать проблему, казино виглядає нормально, але якщо вони не виплатять гроші, я не буду продовжувати в ньому грати.


Редагувати:


filefile


Це перша розмова після 24 годин. Чекаю, поки фінансовий відділ розбереться, я повернуся за кілька годин.

Змінено
Автоматичний переклад.

Vulkan Vegas, обережно, руки геть, сумнівно.

Тримайся подалі, серйозно...

Грабіж походить з Кюрасао,

Гроші будуть списані з ігрового рахунку через 2 або 3 дні, щоб ви могли продовжити гру,

Виплати дуже погані та нерегулярні,

Бонус має бути використаний у 40 разів із 1% успіху, так як ніколи....

Багато бонусів, безглуздих без успіху,

SMS і WhatsApp повідомлення з бонусом до 170%, звичайно рідко вдалим...

Без обмежень на депозити, без правил, ви можете розбити себе без кінця....

Безкоштовні обертання дуже важко отримати, а виграти набагато менше, ніж вони коштують, без попередження про втрачені гроші.

Найкраще ще попереду...Якщо ви подасте серйозну скаргу, обліковий запис гри буде негайно заблоковано..

Зараз я найняв свого адвоката, щоб зупинити це, і не вірте, коли вам скажуть: "Нам шкода, що вам не пощастило"

це не залежить від вас, я все одно бажаю вам удачі....

Автоматичний переклад.
ovidiu219470

У мене був дуже поганий досвід

Гроші будуть списані з ігрового рахунку через 2 або 3 дні, щоб ви могли продовжити гру,

Виплати дуже погані та нерегулярні,

Автоматичний переклад.
Rosca

Дякую за відповідь, я не вніс багато грошей, я просто намагався протестувати платформу, тому що на перший погляд вона здавалася досить пристойною. Мене головним чином хвилювало, чи спрацює відмова, і вони продовжували наводити багато причин, витрачаючи мій час, але обманом змушуючи мене наполягати. Я, можливо, почекаю ще два дні і здамся.

Автоматичний переклад.
Rosca

Приблизно через тиждень вони відрахували гроші та сказали, що «зняття прийнято або щось у цьому роді, зараз минуло приблизно 36 годин з того часу, їхній «фінансовий відділ» теоретично відповість незабаром, але так... схоже на дурниці

Змінено
Автоматичний переклад.
Rosca
Множество бонусов, бессмысленных без успеха,
СМС и WhatsApp сообщения с бонусом до 170% конечно редко бывают удачными...
Никаких лимитов на депозиты, никаких правил, можно ломать себя до бесконечности....
Бесплатные спины очень сложно получить и выиграть намного меньше, чем они стоят, без предупреждения о потерянных деньгах.
Лучшее еще впереди... Если вы подадите серьезную жалобу, игровой аккаунт будет немедленно заблокирован. «Мы сожалеем, что вам не повезло». это не вам решать


Полностью вас поддерживаю. Я часто попадаю в подобные ситуации. Заблокировать ваш счёт это любимый способ казино, для того чтобы оградить себя от каких либо обязательств.

Привіт,

Я намагався зняти кошти більше тижня, мав проблеми з KYC і всяке таке.

Тепер я отримав «успішне» повідомлення про зняття, і я чекав 22 години (наразі), поки гроші надійдуть через eth.

Вони сказали, що зможуть допомогти мені рецептом чи чимось лише через 24 години, я повернуся з деякими новинами, наразі ситуація не пахне добре.

Сподіваюся, вони вирішать проблему, казино виглядає нормально, але якщо вони не виплатять гроші, я не буду продовжувати в ньому грати.


Редагувати:


filefile


Це перша розмова після 24 годин. Чекаю, поки фінансовий відділ розбереться, я повернуся за кілька годин.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Дозвольте мені сказати, що в деяких випадках KYC і пов’язане з ним відкликання можуть зайняти тиждень або близько того. Коли наша група розгляду скарг розглядає скарги гравців, вони дають казино 14 повних днів.

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Автоматичний переклад.
Множество бонусов, бессмысленных без успеха,
СМС и WhatsApp сообщения с бонусом до 170% конечно редко бывают удачными...
Никаких лимитов на депозиты, никаких правил, можно ломать себя до бесконечности....
Бесплатные спины очень сложно получить и выиграть намного меньше, чем они стоят, без предупреждения о потерянных деньгах.
Лучшее еще впереди... Если вы подадите серьезную жалобу, игровой аккаунт будет немедленно заблокирован. «Мы сожалеем, что вам не повезло». это не вам решать


Полностью вас поддерживаю. Я часто попадаю в подобные ситуации. Заблокировать ваш счёт это любимый способ казино, для того чтобы оградить себя от каких либо обязательств.

Привіт Лександер,

Я думаю, що казино зазвичай блокують облікові записи в таких ситуаціях, щоб гарантувати збереження балансу, якщо проблему чи розслідування не буде вирішено чи закрито. Я вважаю, що було б набагато гірше, якби рахунок залишався відкритим, а гравець тим часом міг би втратити виграш.

Автоматичний переклад.
Radka

Вітаю! 26 вересня моє відкликання було схвалено та KYC підтверджено. Вони сказали, що якщо гроші не надійдуть протягом 24 годин, я повинен написати їм. Минуло майже 48 годин. Через 24 години вони надіслали повідомлення своєму фінансовому відділу, тепер я чекаю новин. Я попросив рецепт чи щось подібне, оскільки виведення було здійснено на криптовалюту, щоб я міг перевірити гаманець. Наразі нічого

Автоматичний переклад.
ovidiu219470

Що ж, якщо ваш обліковий запис повністю підтверджено, ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів.

Прошу вас почекати, ми б зробили те саме.

Якщо казино не зможе встигнути за ліміт часу, ми втрутимося та спробуємо допомогти за допомогою скарги.

Автоматичний переклад.
Radka

Дякую за відповідь, буду чекати, я трохи втратив надію щодо цього казино. Ми побачимо

Автоматичний переклад.
ovidiu219470

Дякую, сподіваюся, що скарга не знадобиться🤞

Автоматичний переклад.
Radka

Я теж, але, як це виглядає, я не думаю, що вони здатні вирішити свої проблеми, хоча я хотів би, щоб вони довели, що я неправий.

Я робив ставки в понад 20 онлайн-казино і ніколи не бачив нічого подібного.

Автоматичний переклад.
ovidiu219470

Я розумію вашу точку зору, давайте краще дамо їм час, щоб довести, що ви не праві.

Я перевірю вас у понеділок 🤞

Автоматичний переклад.
Radka

Ще нічого 😁 file

Автоматичний переклад.
ovidiu219470

Що ж, я б сказав, що шанси ще є. 😀

Однак, якщо вам потрібна допомога, не соромтеся подати скаргу через наш центр вирішення проблем.


Автоматичний переклад.
Radka

Буду, але, можливо, мені доведеться ще трохи почекати. Ви сказали щось про 14 днів чи близько того?

Автоматичний переклад.
ovidiu219470

хтось коли-небудь знімав гроші з цієї платформи? Я бачив багато поганих відгуків

Автоматичний переклад.

Буду, але, можливо, мені доведеться ще трохи почекати. Ви сказали щось про 14 днів чи близько того?

Автоматичний переклад.

Точніше, коли хтось подає скаргу, ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та продовження виведення коштів.

Чесно кажучи, я не дуже впевнений, як довго ви чекали зараз.

Це хороше казино, яке виплачує виграші. Не соромтеся перевірити наш розділ скарг, щоб дізнатися, скільки скарг було подано та вирішено. Наразі немає жодної невирішеної скарги. Я сприймаю це як дуже хороший стан речей.

Змінено
Автоматичний переклад.
1...8 9 10...24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого