ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Jonas23111
|
102121 переглядів 457 відповідей |
|
1 2...23
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Vulkan Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Звичайно, що перевірка займає так багато часу?

І ви повинні використовувати той самий спосіб під час зняття коштів, що і при внесенні депозиту.

Як це має працювати з paysafecard? JMD досвід?

Автоматичний переклад.
Jonas23111
3 р. тому

Як довго ви чекали перевірки?

Так, стандартний процес полягає у тому, що виграш потрібно надсилати за тим же методом, що і метод, який був використаний для внесення депозиту (насправді це дуже базове правило боротьби з відмиванням грошей, якого казино повинні дотримуватися).

Якщо це неможливо (наприклад, paysafecard або певні картки Mastercards, які не підтримують зняття коштів), тоді лише в цих випадках клієнту потрібно підтвердити інший спосіб оплати (наприклад, ви надішлете виписку з рахунку з номером свого банківського рахунку), а потім виграш надсилається безпосередньо у ваш банк.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Я все ще чекаю перевірки.

Я вже надіслав виписку з рахунку, але більше нічого не відбувається.

MfG Jonas п'ятниця

Автоматичний переклад.
Jonas23111
3 р. тому

Але коли ви його надіслали? Як довго ви чекали перевірки?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Я подав дані 4 дні тому, але все ще нічого не відбувається.

Тож я все ще чекаю підтвердження, що перевірка завершена.

MfG Jonas п'ятниця

Автоматичний переклад.
Jonas23111
3 р. тому

Чи реагує служба підтримки на ваші повідомлення? Ви намагалися зв’язатися з ними в чаті та запитати про ситуацію?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

У мене точно така ж проблема, чат не працює, і відповіді по електронній пошті немає

Автоматичний переклад.
Jonas23111
3 р. тому

Привіт, яка 'ситуація, будь ласка? Якщо у вас все ще немає відповіді від казино, надішліть мені свою електронну адресу, яку ви використовували для реєстрації у Вулкані Вегасі, на daniel@casino.guru, а потім я спробую зв’язатися з казино безпосередньо.

Автоматичний переклад.
lennys
3 р. тому

Привіт Ленніс, яка "ситуація, будь ласка? Якщо у вас все ще немає відповіді від казино, надішліть мені свою електронну адресу, яку ви використовували для реєстрації у Вулкані Вегасі, на daniel@casino.guru, а потім я спробую зв’язатися з казино безпосередньо.

Автоматичний переклад.
lennys
3 р. тому

Шановний Ленніс

Не могли б ви описати, що саме не працює в чаті? (Кнопку не можна натиснути, помилки тощо?) Дякую заздалегідь!


Також, будь ласка, перевірте електронну пошту свого. Відповідь надано.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

чат не можна відкрити, і як я вже сказав, я надіслав усі документи, але 10 днів нічого не сталося

Автоматичний переклад.
lennys
3 р. тому

Шановний Ленні


На сьогодні я бачу, що запитуваний документ був наданий 27 липня. Він затверджений, ви можете продовжувати вилучення.


Щодо чату в режимі реального часу - з технічної сторони ми не бачили жодних скарг. Чи змогли б ви надати пристрій, операційну систему та браузер, з якого ви намагаєтесь відкрити чат? Це дуже вдячно. Дякую!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ні, це неправда. Я попросив виплату, і її було відхилено. Моя електронна пошта: minxxxx@gmail.com, будь ласка, допоможіть мені, я довго чекав і надіслав правильні документи, тому я б також хотів отримати свою виплату

Змінено Daniel 3 р. тому
Причина: електронна пошта, прихована з міркувань безпеки
Автоматичний переклад.
lennys
3 р. тому

Шановний Ленні

Востаннє ви входили в систему 27.07.2021 19:30:56 (UTC)

Будь ласка, увійдіть у свій обліковий запис і зробіть запит на виведення коштів.

Крім того, буде дуже корисно, якщо ви зможете повідомити нам деталі щодо проблеми з чатом.

Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я пройшов через те саме. Вертикалізація дуже давня. Я надіслав вам електронного листа, але відповіді немає. Я хочу вивести свої гроші через це.


Схоже, вам довелося змінити свій веб -сайт у казино vulcano - це не найкраща рекомендація для оплати карткою mastercard.

Автоматичний переклад.
Vulkan Vegas Casino
3 р. тому

Я пройшов через те саме. Вертикалізація дуже давня. Я надіслав вам електронного листа, але відповіді немає. Я хочу вивести свої гроші через це.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я не можу зняти свої гроші, це афера, я втратив тисячу песо зверху, я заробив більше 15 тисяч, і я хочу здійснити виведення, і вони кажуть мені, що платіж буде здійснено негайно, а потім вони мені повідомляють що це займе 7 робочих днів, це брехня, яку я грав добросовісно, і ці люди шахраюють з людьми, це лайно, я буду скаржитися

Автоматичний переклад.
Maxiariel
3 р. тому

Насправді вони можуть негайно схвалити виведення коштів, але для отримання грошей на ваш рахунок може знадобитися до 7 днів. Вилучення ще очікується?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я хочу сказати. це дуже хороший слот. Я намагався зробити ставку з бонусом фріспінів, і це збільшило мій виграш до 300 доларів, і я зняв свій рахунок. серйозно вони дійсно платять. жодні вимоги не настільки складні. і обслуговування оператора дуже гарне та корисне. дякую vulkan vegas .. для тих з вас, хто хоче дізнатися, які слоти чесні і надійні. я настійно рекомендую спробувати вулканічний вегас. удачі і гарного сонячного дня

Автоматичний переклад.
1 2...23
Перейти на сторінкуіз 23 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого