3 р. тому
Тут ви можете обговорити Vulkan Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Звичайно, що перевірка займає так багато часу?
І ви повинні використовувати той самий спосіб під час зняття коштів, що і при внесенні депозиту.
Як це має працювати з paysafecard? JMD досвід?
Normal that the verification takes so long?
And you should use the same method when withdrawing as when making a deposit.
How should that work with paysafecard? Jmd experiences?
Normal das die Verifizierung solange dauert?
Und man soll ja beim auszahlen die selbe Methode wie bei der Einzahlung verwenden.
Wie soll das mit paysafecard funktionieren? Jmd Erfahrungen?
Як довго ви чекали перевірки?
Так, стандартний процес полягає у тому, що виграш потрібно надсилати за тим же методом, що і метод, який був використаний для внесення депозиту (насправді це дуже базове правило боротьби з відмиванням грошей, якого казино повинні дотримуватися).
Якщо це неможливо (наприклад, paysafecard або певні картки Mastercards, які не підтримують зняття коштів), тоді лише в цих випадках клієнту потрібно підтвердити інший спосіб оплати (наприклад, ви надішлете виписку з рахунку з номером свого банківського рахунку), а потім виграш надсилається безпосередньо у ваш банк.
How long time have you been waiting for the verification?
Yes, it's a standard process that the winnings need to be sent using the same method as the method that was used to make a deposit (it's actually a very basic anti-money laundering rule that casinos need to follow).
In case it's not possible (for example paysafecard or certain Mastercards that don't support withdrawals), then only in these cases the customer needs to verify another payment method (for example you send a bank statement showing your bank account number) and then the winnings are sent directly to your bank.
Я все ще чекаю перевірки.
Я вже надіслав виписку з рахунку, але більше нічого не відбувається.
MfG Jonas п'ятниця
I'm still waiting for verification.
I have already sent an account statement but nothing more happens.
MfG Jonas Friday
Ich warte immer noch auf die Verifizierung.
Kontoauszug hab ich auch schon geschickt aber es tut sich nix mehr.
MfG Jonas Freitag
Але коли ви його надіслали? Як довго ви чекали перевірки?
But when did you send it? How long time have you been waiting for the verification?
Я подав дані 4 дні тому, але все ще нічого не відбувається.
Тож я все ще чекаю підтвердження, що перевірка завершена.
MfG Jonas п'ятниця
I submitted the data 4 days ago but nothing is still happening.
So I'm still waiting for a confirmation that the verification is complete.
MfG Jonas Friday
Hab die Daten vor 4 Tagen übermittelt aber weiterhin tut sich da nix.
Also warte ich immer noch auf eine Bestätigung das die Verifizierung mal abgeschlossen ist.
MfG Jonas Freitag
Чи реагує служба підтримки на ваші повідомлення? Ви намагалися зв’язатися з ними в чаті та запитати про ситуацію?
Does the customer support reacts to your messages? Have you tried to contact them on the live chat and ask about the situation?
У мене точно така ж проблема, чат не працює, і відповіді по електронній пошті немає
I have exactly the same problem live chat does not work and no answer by email
Habe genau das selbe problem live chat geht ja nicht und per email keine antwort
Привіт, яка 'ситуація, будь ласка? Якщо у вас все ще немає відповіді від казино, надішліть мені свою електронну адресу, яку ви використовували для реєстрації у Вулкані Вегасі, на daniel@casino.guru, а потім я спробую зв’язатися з казино безпосередньо.
Hello, what' the current situation, please? If you still have no reply from the casino, please, send me your email address that you used to register in Vulkan Vegas to daniel@casino.guru and then I'll try to contact the casino directly.
Привіт Ленніс, яка "ситуація, будь ласка? Якщо у вас все ще немає відповіді від казино, надішліть мені свою електронну адресу, яку ви використовували для реєстрації у Вулкані Вегасі, на daniel@casino.guru, а потім я спробую зв’язатися з казино безпосередньо.
Hello lennys, what' the current situation, please? If you still have no reply from the casino, please, send me your email address that you used to register in Vulkan Vegas to daniel@casino.guru and then I'll try to contact the casino directly.
Шановний Ленніс
Не могли б ви описати, що саме не працює в чаті? (Кнопку не можна натиснути, помилки тощо?) Дякую заздалегідь!
Також, будь ласка, перевірте електронну пошту свого. Відповідь надано.
Dear Lennys
Could you please describe what exactly does not work within the live chat ? (A button can't be pressed, erors etc?) Thank you in advance!
Also, please kindly check the e-mail of yours. The response has been provided.
чат не можна відкрити, і як я вже сказав, я надіслав усі документи, але 10 днів нічого не сталося
the chat cannot be opened and as I said I sent all the documents but nothing has happened for 10 days
der chat lässt sich garnicht öffen und wiegesagt habe alle dokumente geschickt aber seit 10tagen hat sich nichts getan
Шановний Ленні
На сьогодні я бачу, що запитуваний документ був наданий 27 липня. Він затверджений, ви можете продовжувати вилучення.
Щодо чату в режимі реального часу - з технічної сторони ми не бачили жодних скарг. Чи змогли б ви надати пристрій, операційну систему та браузер, з якого ви намагаєтесь відкрити чат? Це дуже вдячно. Дякую!
Dear lennys
By far I see that the requested document has been provided on July 27. It's been approved, you may proceed with the withdrawal.
Re the live chat - we have not seen any complaints on the technical side. Would you be able to provide the device, operating system and the browser you are trying to open the chat from? This is much appreciated. Thank you!
Ні, це неправда. Я попросив виплату, і її було відхилено. Моя електронна пошта: minxxxx@gmail.com, будь ласка, допоможіть мені, я довго чекав і надіслав правильні документи, тому я б також хотів отримати свою виплату
No that's not true I requested a payout and it was declined my email is minxxxx@gmail.com please help me, I've been waiting for a long time and have sent the correct documents so I would like to receive my payout too, please
Nein das stimmt nicht habe eine Auszahlung beantragt und es wurde abgelehnt meine Email ist minxxxx@gmail.com bitte helfen Sie mir ich warte schon sehr lange und hab die richtigen Dokumente gesendet also möchte ich bitte auch meine Auszahlung bekommen
Шановний Ленні
Востаннє ви входили в систему 27.07.2021 19:30:56 (UTC)
Будь ласка, увійдіть у свій обліковий запис і зробіть запит на виведення коштів.
Крім того, буде дуже корисно, якщо ви зможете повідомити нам деталі щодо проблеми з чатом.
Заздалегідь спасибі!
Dear lennys
The last time you logged in is 27.07.2021 19:30:56 (UTC)
Please kindly log into your account and make a withdrawal request.
Also, it will be rather helpful if you could provide us with the details re the issue with the Live Chat.
Thank you in advance!
Я пройшов через те саме. Вертикалізація дуже давня. Я надіслав вам електронного листа, але відповіді немає. Я хочу вивести свої гроші через це.
Схоже, вам довелося змінити свій веб -сайт у казино vulcano - це не найкраща рекомендація для оплати карткою mastercard.
I've been through the same thing. Verfication is very old. I sent you an email but there's no answer. I want to withdraw my money over this.
Looks like you had to change your website on the vulcano casino wasn't the best recommendation for mastercard payment.
Я пройшов через те саме. Вертикалізація дуже давня. Я надіслав вам електронного листа, але відповіді немає. Я хочу вивести свої гроші через це.
I've been through the same thing. Verfication is very old. I sent you an email but there's no answer. I want to withdraw my money over this.
Я не можу зняти свої гроші, це афера, я втратив тисячу песо зверху, я заробив більше 15 тисяч, і я хочу здійснити виведення, і вони кажуть мені, що платіж буде здійснено негайно, а потім вони мені повідомляють що це займе 7 робочих днів, це брехня, яку я грав добросовісно, і ці люди шахраюють з людьми, це лайно, я буду скаржитися
I can't withdraw my money, this is a scam, I lost a thousand pesos on top, I earned more than 15 thousand and I want to make the withdrawal and they tell me that the payment will be made immediately and then they tell me that it will take 7 business days this is a lie I played with good faith and these people scam people, it's shit, I'm going to be a complaint
Yo no puedo retirar mi dinero esto es una estafa perdi mil pesos encima gane más de 15mil y quiero hacer el retiro y me dicen que el pago se va a realizar de inmediato y después me dicen que va a tardar 7 días hábiles esto es una mentira yo jugué con buena fe y esta gente estafa a las personas es una mierda voy a ser una denuncia
Насправді вони можуть негайно схвалити виведення коштів, але для отримання грошей на ваш рахунок може знадобитися до 7 днів. Вилучення ще очікується?
They can in fact to approve the withdrawal immediately, but it can take up to 7 days to receive the money to your account. Is the withdrawal still pending?
Я хочу сказати. це дуже хороший слот. Я намагався зробити ставку з бонусом фріспінів, і це збільшило мій виграш до 300 доларів, і я зняв свій рахунок. серйозно вони дійсно платять. жодні вимоги не настільки складні. і обслуговування оператора дуже гарне та корисне. дякую vulkan vegas .. для тих з вас, хто хоче дізнатися, які слоти чесні і надійні. я настійно рекомендую спробувати вулканічний вегас. удачі і гарного сонячного дня
I want to say. this is a very good slot. i tried to bet with the freespins bonus and it has increased my winnings to $300 and i have withdrawn my account. seriously they really pay. no requirements are so complicated. and operator service is very good and helpful. thanks vulkan vegas.. for those of you who want to find what slots are fair and reliable. i highly recommend to try vulcan vegas. good luck and have a nice sunny day
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.