Я почав грати 16.11.24, вніс власні гроші (169 євро) і швидко виграв значну суму в 10 000 євро. На жаль, я втратив цю суму і залишився з 1400 євро. Пізніше я знову виграв, довівши мій загальний баланс до 3800 євро, які я вирішив зняти.
17.11.24 вночі я негайно почав процес KYC. Я надав фотографії свого посвідчення особи, селфі з посвідченням особи та підтвердження адреси. До 20.11.24 мої документи затвердили, крім селфі з документом, тому я подав новий. Потім ви запросили селфі з документом і моєю банківською карткою. Я надав це, але довелося переробити, оскільки я сфотографував неправильну сторону картки.
Нарешті, 21.11.24 ви попросили мене завантажити виписки з банківського рахунку, картки та ігрові бланки, щоб підтвердити джерело коштів/статків
тис.
Я надіслав їм виписку з банківського рахунку за період з 05.07.24 по 07.11.24, у якій була вказана лише моя зарплата, яка включала мої особисті дані та ім’я мого роботодавця. Крім того, я надіслав свою останню платіжну відомість як запобіжний захід.
Настали нові вихідні, і я чекала. 26.11.24, близько полудня, я помітив, що документи прийняті. Однак пізніше ввечері, близько 18:00, коли я пішов перевірити, чи потрібно мені створювати новий запит на зняття коштів, я побачив, що мій обліковий запис заблоковано.
Я знаю, що я можу здатися нетерплячим, але я читав, що служба підтримки не завжди реагує швидко. Я також негайно написав їм, і сьогодні я отримав автоматичну відповідь, яка підтверджує, що моє повідомлення було отримано, я сподіваюся, що вони незабаром дадуть відповідь. І все ж я твердо вірю, що втратив ці гроші.
I started playing on 16.11.24, deposited my own money (€169), and quickly won a significant amount of €10,000. Unfortunately, I lost that amount and was left with €1,400. Later, I won again, bringing my total balance to €3,800, which I was determined to withdraw.
On 17.11.24 during the night, I immediately began the KYC process. I submitted pictures of my ID card, a selfie with the ID card, and proof of address. By 20.11.24, my documents were approved except for the selfie with the document, so I submitted a new one. Then, you requested a selfie with both the document and my bank card. I provided that but had to redo it because I photographed the wrong side of the card.
Finally, on 21.11.24, you requested that I upload bank statements, cards, and play slips to confirm the source of funds/weal
th.
I sent them a bank statement covering the period from 07.05.24 to 07.11.24, showing only my received salary, which included my personal details and the name of my employer. Additionally, I sent my latest payslip as a precaution.
The new weekend arrived, and I waited. On 26.11.24, around midday, I noticed that the documents had been accepted. However, later in the evening, around 18:00, when I went to check if I needed to create a new withdrawal request, I saw that my account had been blocked.
I know I might seem impatient, but I’ve read that support may not always respond promptly. I also wrote to them immediately, and today I received an automated reply confirming that my message had been received—I hope they will respond soon. Still, I strongly believe that I’ve lost that money.