ГоловнаФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 24)

 від Jonas23111
|
135 310 переглядів 478 відповідей |
|
1...23 24
Jaro

Я почав грати 16.11.24, вніс власні гроші (169 євро) і швидко виграв значну суму в 10 000 євро. На жаль, я втратив цю суму і залишився з 1400 євро. Пізніше я знову виграв, довівши мій загальний баланс до 3800 євро, які я вирішив зняти.


17.11.24 вночі я негайно почав процес KYC. Я надав фотографії свого посвідчення особи, селфі з посвідченням особи та підтвердження адреси. До 20.11.24 мої документи затвердили, крім селфі з документом, тому я подав новий. Потім ви запросили селфі з документом і моєю банківською карткою. Я надав це, але довелося переробити, оскільки я сфотографував неправильну сторону картки.


Нарешті, 21.11.24 ви попросили мене завантажити виписки з банківського рахунку, картки та ігрові бланки, щоб підтвердити джерело коштів/статків

тис.

Я надіслав їм виписку з банківського рахунку за період з 05.07.24 по 07.11.24, у якій була вказана лише моя зарплата, яка включала мої особисті дані та ім’я мого роботодавця. Крім того, я надіслав свою останню платіжну відомість як запобіжний захід.


Настали нові вихідні, і я чекала. 26.11.24, близько полудня, я помітив, що документи прийняті. Однак пізніше ввечері, близько 18:00, коли я пішов перевірити, чи потрібно мені створювати новий запит на зняття коштів, я побачив, що мій обліковий запис заблоковано.


Я знаю, що я можу здатися нетерплячим, але я читав, що служба підтримки не завжди реагує швидко. Я також негайно написав їм, і сьогодні я отримав автоматичну відповідь, яка підтверджує, що моє повідомлення було отримано, я сподіваюся, що вони незабаром дадуть відповідь. І все ж я твердо вірю, що втратив ці гроші.


Автоматичний переклад.
Unhappy

Дякую за точний опис того, як це було. З того, що ви сказали, мені не здається, що з вами щось не так. Якщо ви кажете, що пройшли верифікацію, я не знаю, в чому може бути проблема, якщо вам нічого конкретного не написали. Тому я б спробував отримати відповідь ще раз, і якщо вам нічого не напишуть і нічого не скажуть, я б порадив подати скаргу, тому що бути в ситуації і нічого не знати - це точно не те, в чому я хочу опинитися .

Думаєш, протримаєшся ще трохи?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт!

Сьогодні я отримав від них відповідь, що для повторного відкриття облікового запису мені потрібно увійти та зробити нове селфі з документом. Більше пояснень щодо блокування рахунку не було. Я зайшов на веб-сайт Vulkan Vegas, увійшов і одразу надіслав селфі. Я також зробив скріншоти процесу, щоб мати докази пізніше, якщо знадобиться.

Завтра ми побачимо, чи фото для них прийнятне та які ще документи вони можуть вимагати.

Я сподіваюся, що вони переведуть гроші, але в той же час, хто знає, вони можуть придумати нову проблему

м.


Автоматичний переклад.
Unhappy

Хоча б щось просунулося вперед. Іноді казино може заблокувати обліковий запис, щоб пройти перевірку, і поки це не станеться, воно залишається таким. Але найкраще завжди повідомляти гравця, що щось подібне відбувається.

Тож дайте мені знати, пройшло це чи ні.

Тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.

Якщо ви хочете заощадити свої ВІЛЬНІ ГРОШІ, ТОДІ ТРИМАЙТЕСЯ ПОдалі від VULKAN VEGAS CASINO

А ТАКОЖ ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК ВІД БУДЬ-ЯКОГО (RABIDI NV) ВЛАСНИКА КАЗИНО, ЯКИЙ ЛИШЕ КРЕДИТУЄ ДЕПОЗИТ SCAMMM, АЛЕ КОЛИ НАСТАЄ ЧАС ВИВЕДЕННЯ, ВИБАЧЕННЯ ПОЧИНАЮТЬСЯ З ЇХ СТОРОНИ

Автоматичний переклад.

Vulkan, Rabona, Casinoly, SOL, NOMINI, JET, AMUNRA, WAZAMBA ТА ДЕЯКІ ІНШІ, ЦЕ ВСІ КАЗИНО З’ЇЛИ ГРОШІ, АЛЕ КОЛИ ВИ ВИГРАЛИ, ВОНИ НЕ ВІДДАЛИ ВАМ ВАШУ СУМУ ВИГРАШУ Я ГРАВ У ВСІХ ЦІХ КАЗИНО, І КОЛИ СПРОБУВАЛИ ЗНЯТИ ВОНИ НЕ ДАТИ Я ОДИН РАЗ.....

Автоматичний переклад.
veermj1212

Якщо у вас є проблеми з казино, які не виплачують вам гроші, і, отже, з цим конкретним, ви можете розповісти нам про це більше.

Я побачу, чи команда зможе вам якось допомогти. У вас все ще є гроші, які ви намагаєтеся зняти, але не можете?

Автоматичний переклад.
Jaro

У минулому я вже скаржився на всі ці казино.. На даний момент я не грав у всі ці казино як хороший гравець, я просто раджу гравцям не грати в тому КАЗИНО, яке я мав на увазі раніше...

Автоматичний переклад.
veermj1212

Я чітко розумію, я просто хотів запитати, бо не був впевнений.

Я бачу, що ця група, ймовірно, для вас «заборонена зона», тому, якщо ви коли-небудь знову зіграєте тут, не соромтеся повідомити мені, який у вас досвід.

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт!

Я надіслав їм селфі зі своїм посвідченням особи через веб-сайт Vulkan Vegas і електронною поштою. Тепер почекаю до вівторка, до того часу вони повинні його розглянути. Якщо ні, я тобі напишу.



Автоматичний переклад.
Unhappy

Привіт, чарівна сово!

Я сподіваюся, що вівторок стане вашим щасливим днем! Якщо ні, ми тут, щоб допомогти вам. Не сумуй зараз, насолоджуйся вихідними.

🙏

Автоматичний переклад.
iaroslavkazakov видалив(-ла) публікацію

Я не думаю, що це нормально. Я вклав цілий стан у Vulkan Vegas і навіть не зміг його зняти, тому що він просто з’їв 😞 😓

Автоматичний переклад.
edii

Привіт, вибачте за вашу ситуацію, але чи можу я поставити вам запитання? Чи означає те, що ви говорите, що ви втратили гроші або що ви не можете зняти? Не могли б ви пояснити трохи більше, що відбувається в казино?

Автоматичний переклад.

Привіт,

Можливо, у вас є контактна особа у Vulkan Vegas?

Це стосується мого платежу, щоб вони могли його обробити.

Автоматичний переклад.
Sev01

Привіт, я думаю, ви знаєте, що ми можемо зв’язатися з представником цього казино, коли раніше у вас була скарга на це казино, яку було вирішено.

Однак ми не можемо просто опублікувати контакти в казино, тому ви можете розповісти мені більше про проблему виведення коштів? Як довго ви чекаєте, і казино повідомило вам, чому це так?

Спробуйте розповісти більше, і ми побачимо, що можна зробити.

Автоматичний переклад.

про закриття облікового запису через проблеми з азартними іграми, пізніше було створено більше, і там, де було зрозуміло, що у мене є проблема з азартними іграми, було видалено, я зробив депозит на щойно відкритий рахунок, що призвело до поглиблення моєї хвороби, казино не відбулося, що через них втрачені гроші на утримання сім’ї, що було ініційовано в перший раз, так що блокування завжди відбувалося без використання нового облікового запису, що, якби це спрацювало?

Автоматичний переклад.
dorigrzes

Отже, чи правильно я розумію, що ви подали запит на закриття свого облікового запису через проблеми з азартними іграми, а пізніше ви змогли створити новий, використовуючи ті самі облікові дані?

Якщо так, то цього справді не повинно статися, і, можливо, наша група розгляду скарг могла б це розглянути.

Будь ласка, повідомте нам, якщо ви зацікавлені в поданні скарги тут, щоб ми могли спробувати вирішити всю цю ситуацію.

Автоматичний переклад.

саме так і було я лікуюсь від гемблінгу 10 років в результаті чого встиг завести аккаунт на vulkan vegas та інших казино 8 разів програв гроші на все життя тільки про повернення останніх видали відмовили і збрехали що немає аккаунта через виникнення азартних ігор і відомо що їм прислали в момент появи в азартних іграх просив всі розмови з у чаті вони відповіли, що надішлють його протягом 60 днів. Дуже прошу допомоги, не знаю що робити.

Автоматичний переклад.
dorigrzes

Ну, перш за все, я думаю, що ми повинні зосередитися на тому, щоб запобігти вам доступ до сайту. Чи можете ви попросити надійного друга чи родича допомогти вам змінити пароль? Я б також змінив відповідний пароль електронної пошти.

Тоді я б подав скаргу - скористайтеся цим посиланням , будь ласка. На жаль, процес розгляду скарги досить повільний, тому спробуйте зосередитися на тому, щоб запобігти поверненню на сайт будь-якими доступними засобами. 🙏

Автоматичний переклад.
1...23 24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого