ГоловнаФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 24)

3 р. тому від Jonas23111
|
111 282 переглядів 470 відповідей |
|
1...23 24
Jaro
1 місяць тому

Я почав грати 16.11.24, вніс власні гроші (169 євро) і швидко виграв значну суму в 10 000 євро. На жаль, я втратив цю суму і залишився з 1400 євро. Пізніше я знову виграв, довівши мій загальний баланс до 3800 євро, які я вирішив зняти.


17.11.24 вночі я негайно почав процес KYC. Я надав фотографії свого посвідчення особи, селфі з посвідченням особи та підтвердження адреси. До 20.11.24 мої документи затвердили, крім селфі з документом, тому я подав новий. Потім ви запросили селфі з документом і моєю банківською карткою. Я надав це, але довелося переробити, оскільки я сфотографував неправильну сторону картки.


Нарешті, 21.11.24 ви попросили мене завантажити виписки з банківського рахунку, картки та ігрові бланки, щоб підтвердити джерело коштів/статків

тис.

Я надіслав їм виписку з банківського рахунку за період з 05.07.24 по 07.11.24, у якій була вказана лише моя зарплата, яка включала мої особисті дані та ім’я мого роботодавця. Крім того, я надіслав свою останню платіжну відомість як запобіжний захід.


Настали нові вихідні, і я чекала. 26.11.24, близько полудня, я помітив, що документи прийняті. Однак пізніше ввечері, близько 18:00, коли я пішов перевірити, чи потрібно мені створювати новий запит на зняття коштів, я побачив, що мій обліковий запис заблоковано.


Я знаю, що я можу здатися нетерплячим, але я читав, що служба підтримки не завжди реагує швидко. Я також негайно написав їм, і сьогодні я отримав автоматичну відповідь, яка підтверджує, що моє повідомлення було отримано, я сподіваюся, що вони незабаром дадуть відповідь. І все ж я твердо вірю, що втратив ці гроші.


Автоматичний переклад.
Unhappy
1 місяць тому

Дякую за точний опис того, як це було. З того, що ви сказали, мені не здається, що з вами щось не так. Якщо ви кажете, що пройшли верифікацію, я не знаю, в чому може бути проблема, якщо вам нічого конкретного не написали. Тому я б спробував отримати відповідь ще раз, і якщо вам нічого не напишуть і нічого не скажуть, я б порадив подати скаргу, тому що бути в ситуації і нічого не знати - це точно не те, в чому я хочу опинитися .

Думаєш, протримаєшся ще трохи?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт!

Сьогодні я отримав від них відповідь, що для повторного відкриття облікового запису мені потрібно увійти та зробити нове селфі з документом. Більше пояснень щодо блокування рахунку не було. Я зайшов на веб-сайт Vulkan Vegas, увійшов і одразу надіслав селфі. Я також зробив скріншоти процесу, щоб мати докази пізніше, якщо знадобиться.

Завтра ми побачимо, чи фото для них прийнятне та які ще документи вони можуть вимагати.

Я сподіваюся, що вони переведуть гроші, але в той же час, хто знає, вони можуть придумати нову проблему

м.


Автоматичний переклад.
Unhappy
1 місяць тому

Хоча б щось просунулося вперед. Іноді казино може заблокувати обліковий запис, щоб пройти перевірку, і поки це не станеться, воно залишається таким. Але найкраще завжди повідомляти гравця, що щось подібне відбувається.

Тож дайте мені знати, пройшло це чи ні.

Тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Якщо ви хочете заощадити свої ВІЛЬНІ ГРОШІ, ТОДІ ТРИМАЙТЕСЯ ПОдалі від VULKAN VEGAS CASINO

А ТАКОЖ ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК ВІД БУДЬ-ЯКОГО (RABIDI NV) ВЛАСНИКА КАЗИНО, ЯКИЙ ЛИШЕ КРЕДИТУЄ ДЕПОЗИТ SCAMMM, АЛЕ КОЛИ НАСТАЄ ЧАС ВИВЕДЕННЯ, ВИБАЧЕННЯ ПОЧИНАЮТЬСЯ З ЇХ СТОРОНИ

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Vulkan, Rabona, Casinoly, SOL, NOMINI, JET, AMUNRA, WAZAMBA ТА ДЕЯКІ ІНШІ, ЦЕ ВСІ КАЗИНО З’ЇЛИ ГРОШІ, АЛЕ КОЛИ ВИ ВИГРАЛИ, ВОНИ НЕ ВІДДАЛИ ВАМ ВАШУ СУМУ ВИГРАШУ Я ГРАВ У ВСІХ ЦІХ КАЗИНО, І КОЛИ СПРОБУВАЛИ ЗНЯТИ ВОНИ НЕ ДАТИ Я ОДИН РАЗ.....

Автоматичний переклад.
veermj1212
1 місяць тому

Якщо у вас є проблеми з казино, які не виплачують вам гроші, і, отже, з цим конкретним, ви можете розповісти нам про це більше.

Я побачу, чи команда зможе вам якось допомогти. У вас все ще є гроші, які ви намагаєтеся зняти, але не можете?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

У минулому я вже скаржився на всі ці казино.. На даний момент я не грав у всі ці казино як хороший гравець, я просто раджу гравцям не грати в тому КАЗИНО, яке я мав на увазі раніше...

Автоматичний переклад.
veermj1212
1 місяць тому

Я чітко розумію, я просто хотів запитати, бо не був впевнений.

Я бачу, що ця група, ймовірно, для вас «заборонена зона», тому, якщо ви коли-небудь знову зіграєте тут, не соромтеся повідомити мені, який у вас досвід.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт!

Я надіслав їм селфі зі своїм посвідченням особи через веб-сайт Vulkan Vegas і електронною поштою. Тепер почекаю до вівторка, до того часу вони повинні його розглянути. Якщо ні, я тобі напишу.



Автоматичний переклад.
Unhappy
4 тиж. тому

Привіт, чарівна сово!

Я сподіваюся, що вівторок стане вашим щасливим днем! Якщо ні, ми тут, щоб допомогти вам. Не сумуй зараз, насолоджуйся вихідними.

🙏

Автоматичний переклад.
1...23 24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого