ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Leclair36
|
45473 переглядів 355 відповідей |
|
1...3 4 5...18
Додати публікацію
1 рік тому

Це казино - чортове шахрайство.

Після внесення та зняття коштів кілька разів Mystake відмовляє мені у виведенні коштів і блокує функцію виведення коштів.

Я запитав у чаті про цю проблему, і вони сказали, що дадуть відповідь електронною поштою за кілька днів. Але я не отримую електронних листів більше півроку.

Автоматичний переклад.
redthunder7788
1 рік тому

Привіт, я бачу, що ви вже подали скаргу тут . Казино отримало для нас дуже хорошу оцінку, тому я сподіваюся, що вони співпрацюватимуть і ми зможемо допомогти. У будь-якому випадку, казино не виглядає аферою. Негативні відгуки про них зустрічаються досить рідко.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні, 28.11.2022, я зробив депозит у казино mystake, і гроші мені не надійшли, я надіслав повідомлення в службу підтримки, і вони не дають мені жодної відповіді

Автоматичний переклад.
leolevanoflores0126
1 рік тому

Привіт,

тим часом спробуйте зв’язатися з платіжним постачальником, який використовувався для внесення депозиту. Це справді незручно, що ви не отримали жодної відповіді від казино, чи спробували ви також надіслати електронну пошту та контакт у чаті?

file

Повідомте мені, що ви дізналися від постачальника платежів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мене звати Мауро. Я намагаюся зняти кошти на Mystake, але вони відмовляються використовувати будь-яку кредитну картку. Я зробив усе, що вони мені сказали, але нічого. Учора вранці я отримав електронний лист про те, що мій документ успішно перевірено, а потім надіслав мені ще один електронний лист, щоб повідомити про інше. Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
mauromaccioni
1 рік тому

Привіт,

Можна уявити, що це має звучати досить заплутано без належного пояснення, наданого казино.

У другому електронному листі пояснено, що не так із документами?

Спробуйте спочатку порозумітися з казино, будь ласка, навіть якщо ви подасте скаргу, ми надамо 14 повних днів для перевірки облікового запису ( дізнайтеся, як працює процес ) і виведення коштів. Мені здається, що ще є трохи часу, але було б добре, якби ви регулярно оновлювали нас.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачив, що є відкрита скарга від французького гравця та інші закриті скарги від французьких гравців. Як французи приєднатися, якщо казино забороняє це своїми положеннями та умовами? І перш за все, як казино може приймати гравців з країн, де азартні ігри заборонені, як у Франції!!!?

Чи можуть казино порушувати міжнародні закони та власні умови та положення, а гравці ні??

Буду вдячний за відповідь від казино, а також від вас.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Привіт carsix79,

вам знадобилося два місяці, щоб повернутися до нас із додатковими запитаннями 🙂?

Я вважаю, що вам слід перевірити скарги, щоб знайти відповіді про те, як казино запроваджує заборонені країни. Це запитання, яке ми зазвичай починаємо, коли скарга стосується цієї теми.

«Чи можуть казино порушувати міжнародні закони та власні Умови та положення, а гравці — ні?»

Я вважаю, що це чудове запитання для регулятора.

Я щиро сумніваюся, що казино відповість вам тут, перевірте всю тему - на жаль, такого ніколи раніше не було.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я вважаю вашу відповідь трохи заплутаною. Я намагаюся поставити запитання ще раз: якщо казино пише в своїх положеннях і умовах, що воно не приймає гравців із Франції, а натомість тихо дозволяє їм реєстрацію, чи вважаєте ви це законним?

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Що так бентежить?

Ми не юристи, розумієш? Якщо ви хочете отримати офіційну заяву, тоді вам слід звернутися до офіційних органів. Я думаю, що ми вже мали таку розмову в минулому.

Справа в тому, що це сильно залежить від того, як казино дотримується обмежень і чи отримає гравець виграш . Якщо казино не може змусити гравця з обмеженої країни зробити депозит і грати, він також повинен виплатити потенційні виграші. Це справедливо, і це те, що для нас важливо.

Я знайшов скаргу , коли гравцеві з Франції врешті-решт заплатили, здається, хоча, за нашою інформацією, Франція виключена.

Я попрошу команду даних перевірити це. Дякую, що помітили. 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вам не потрібно бути юристом, щоб зрозуміти, що ці казино порушують міжнародні закони окремих держав і їхні власні ігрові контракти.

У цих випадках регулятор повинен втрутитися і замість цього продовжувати працювати без збоїв.

Відсутність захисту для гравців і абсолютний і постійний імунітет для казино.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Я не сказав, що не розумію 🙂

Я впевнений, що ви розумієте, що як незалежна партія ми не можемо робити жодних заяв про те, що суперечить будь-якому закону – це те, що я також пояснював вам у минулому. На жаль, якщо регулятор не знає про проблему або вважає за краще відхиляти скарги гравців на цю тему, навряд чи є вихід.

Мені цікаво, чи пробували ви коли-небудь подати до суду на будь-яке казино? Я часто чую, що гравці збираються це зробити, але подальший відгук і результат є досить рідкісними.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, скарга зараз очікує на розгляд регулятора. Я сподіваюся, що інші гравці піднімуть це питання в Curacao e-gaming 🇨🇼

Це казино з метою отримання прибутку порушує всі правила окремих країн щодо азартних ігор, територіальні обмеження, встановлені постачальниками ігор, і, нарешті, також приймає реєстрацію від гравців із Франції та Нідерландів, незважаючи на те, що це заборонено їхніми Умовами та умовами.

На вашому місці я б оцінив це казино на 10/10.

filefilefilefile


Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Ми оцінюємо казино на основі справедливості та нечесності, як ви, я впевнений, знаєте.

І все-таки я радий, що ви так любите звертатися до влади та знаходити таку цікаву інформацію.

Поділіться, будь ласка, чи відповів вам регулятор.

Я не буду коментувати, що нам робити зі зрозумілих причин 😉.

У будь-якому разі, вам не потрібно розміщувати тут такі друковані екрани, багато гравців не розуміють англійської мови, натомість ви можете розмістити тут посилання на скаргу, щоб її можна було автоматично перекласти на кожну підтримувану мову на нашому веб-сайті .



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доступ до території та псевдоніми

вступний

У цьому розділі обговорюються правила та положення щодо доступу до веб-сайтів.

Доступ до території

Оператор не має права пропонувати Послуги B2C будь-якій особі, яка проживає на Території, якщо це заборонено будь-якою угодою з Третіми сторонами, наприклад, але не обмежуючись Платіжними процесорами та Постачальниками ігор. Оператор несе виключну відповідальність за те, щоб знати про будь-які обмеження, які випливають із зазначених заборон на його Послуги B2C.

Оператор зобов'язаний забезпечити, щоб особи, які проживають на цих заборонених територіях, не мали можливості переглядати або отримати доступ до Веб-сайту. Натомість Оператор організовує відображення сповіщення в таких випадках із поясненням, чому вказаній особі заборонено переглядати вказаний Контент.

Оператор завжди дотримується національних, а також міжнародних правил і норм, які дозволяють або забороняють показ Вмісту, за що Оператор несе виключну відповідальність.

Оператор зобов’язаний повідомити як про випадок будь-яке повідомлення будь-якого регулятора про те, що Оператор дозволив особам на забороненій території переглядати або отримувати доступ до веб-сайту протягом одного робочого дня після отримання зазначеного повідомлення. Невиконання цього або своєчасне виконання цього призведе до істотного порушення Угоди про інтелектуальну власність. Оператор зобов’язаний надати відповідь Регулятору, який видав повідомлення, у встановлений термін.

Джерело: веб-сайт CEG (ліцензіат казино Mystake)

filefile

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Привіт,

будь-ласка будь-яка відповідь від самого регулятора?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ще ні. Відкриття скарги було прийнято CEG тиждень тому та розробляється електронною поштою між мною, CEG і Mystake.

Однак, читаючи їх положення, стає зрозуміло, що відповідальність за будь-які реєстрації в заборонених країнах або законах, які це забороняють, несе саме казино.


Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

І влада єдина, хто може зробити офіційну заяву про власні правила.

Тоді почекаємо, дякую.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив депозит в BTC через 3 години, кошти не надійшли.

Написала в чат і сказали надіслати фото операції, дату і суму.

Потім вони сказали мені, що їх команда працюватиме, щоб виправити це, і вони надішлють мені електронний лист.

Електронна пошта не надійшла


Автоматичний переклад.
1...3 4 5...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого