ГоловнаФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 22)

 від Leclair36
|
107 481 переглядів 434 відповідей |
|
1...21 22
Jaro

Будь ласка, видаліть

Автоматичний переклад.
Brina19

На жаль, я вважаю, що достатньо того, що ви видалили свій пост, але для цілісності та розуміння буде краще, якщо я залишу свій. Навіщо ви його видаляли, я не думаю, що там було щось погане.🤔

Автоматичний переклад.
Jaro

Здавалося, що час не впорався, я назвав факт, що отримав великий виграш, і згадав, де, і майже відразу або протягом години зі мною зв’язалися в телеграмі люди, які намагалися змусити мене надати їм свою особисту інформацію та банківські реквізити. Просто мене трохи хвилювало, от і все.

Автоматичний переклад.
Brina19

Привіт,

Я пропоную залишити це питання лише в одній темі, будь ласка 👈👈

Я також погоджуюся, що проблема не має відношення до ваших публікацій. Будь ласка, прочитайте електронний лист, який я вам надіслав, і перегляньте це попередження:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/websites--companies--people-impersonating-casino-guru---general-warning

дякую

Змінено
Автоматичний переклад.

Найбільш фальсифіковане казино в історії

без будь-яких пояснень закрити мій рахунок і вкрасти мої гроші за «порушення 9 і 10» ха-ха-ха, що дуже весело. Я ніколи не знав про свою ставку до недавнього часу, тому створив свій і є єдиним обліковим записом. Найбільші шахраї моя ставка! Найгірший!

Автоматичний переклад.

Тільки шукає будь-який спосіб вкрасти свій власний виграш. захоплення

Автоматичний переклад.
Tanja40kk

Це справді звучить неприємно, особливо якщо ви ніколи не відкривали там іншого облікового запису. Я сподіваюся, що наша команда зможе дізнатися більше щодо висунутого ними звинувачення та ретельно розслідувати все, що міститься у вашій скарзі .

Чи можу я запитати, як довго ви граєте в цьому казино і чи знаєте ви ще когось із вашого кола, хто там грає?

Автоматичний переклад.
Romi

Ніхто з мого кола не грає в казино чи ставками. Тільки мені подобається казино.


я відкрив минулого року, але не використовував його взагалі до тижня тому. Оскільки у мене був інший сайт, на якому я грав, але я хотів спробувати новий веб-сайт, це здалося приємним. Але так, після цього шахрайства я не пробую нові веб-сайти, велика травма

Автоматичний переклад.
Tanja40kk

Гаразд, дякую, що прояснили це.

Отже, ви зареєструвалися минулого року, а тепер хотіли грати, але ввійшли в той самий обліковий запис, що й минулого року. правильно?

У цьому випадку справді дивно, що вони звинувачують у кількох облікових записах, звичайно, і я справді сподіваюся, що вони зв’яжуться з нашою групою скарг, щоб пояснити все.


Автоматичний переклад.

Так, той же обліковий запис. Я створив обліковий запис минулого року, скажімо, вересень або близько того, не пам’ятаю точної дати. Тоді я вперше почав використовувати його тиждень тому депозит і грав. Лише 1 акаунт. Насправді без сенсу і без пояснення. Сподіваюся, гуру допоможе

Автоматичний переклад.
Tanja40kk

Я сподіваюся, що ця ситуація буде вирішена, тому що чати, які ви опублікували в скарзі, справді нікуди не ведуть... Зачекайте, будь ласка. Хоча це може здатися тривалим процесом, я очікую, що незабаром у вас буде власний посередник, який допоможе вам у цій справі.

Автоматичний переклад.

привіт

Це мій перший пост тут, і я шукаю поради.


Я граю на Mystake із січня 2025 року з Великобританії. Я підтверджений, як підтверджено на веб-сайті, підтвердження особи та підтвердження електронної пошти. Я зробив багато депозитів і успішно зняв гроші за допомогою банківського переказу SEPA.


23 березня 2025 року я отримав виграш у розмірі 15 000 євро і спробував зняти гроші, але отримав відмову. Того ж дня я отримав електронний лист із повідомленням про те, що моє зняття не вдалося. Щоб зняти кошти, я повинен надіслати відео підтвердження селфі, у якому вказано ім’я, дату, ім’я користувача та назву веб-сайту. Я зробив це відразу, і коли це було отримано, вони сказали, що відповідна команда зв’яжеться.


Я чекав тиждень і надіслав електронний лист із повідомленням, що я все ще не можу зняти кошти після того, як надіслав відео підтвердження. У відповідь ми отримали відеоселфі, і після його схвалення відповідна команда зв’яжеться.


Завтра буде два тижні, і я надішлю ще один електронний лист, щоб запитати, чи його схвалено.


Поки мої зняття коштів заблоковано, я все ще можу робити ставки. Мені пощастило, і зараз мій баланс становить 22 000 євро. Воно могло легко піти іншим шляхом і втратити все.


Чи це нормально, коли казино вимагають додаткової перевірки, і чи буде це довгою процедурою вилучення виграшів? Чи гарна ідея продовжувати дошкуляти їм щотижня, щоб отримати оновлення?


Будь-яка порада буде вдячна.


барбаз


Автоматичний переклад.
Barbaz

Привіт і вітаємо з перемогою.

Мабуть, я почну з вашого запитання та чи це нормально для казино вимагати додаткових доказів для перевірки, так, ви виграли досить велику суму, тому я не здивуюся, якщо ви також підлягаєте певній перевірці від постачальника ігор або казино. Я не знаю, скільки часу це може зайняти, я думав, що казино це пояснить, або ви можете дізнатися, скільки часу займає розслідування, якщо це передбачено їхніми положеннями та умовами. На вашому місці я б точно попросив оновити інформацію, і я вважаю, що ви досить терплячі.

Очевидно, на вашому місці я б подав скаргу, якщо минуло два тижні, а казино вам ще нічого не відповіло. Ми постараємося допомогти вам у вашій ситуації та подивитись, чи набуде справа подальшого розвитку чи ні.

Якщо ви зацікавлені,просто натисніть тут . ⬅️

Сподіваюся, незабаром ви отримаєте відповідь із підтвердженням і зможете зняти свої гроші.

У будь-якому випадку, ще одне запитання, перш ніж подати скаргу, ви грали в автомати чи робили ставки на спорт? Це дуже важливо, оскільки ми не займаємося спортом.

Автоматичний переклад.
Jaro

привіт

дякую за відповідь Вчора минуло два тижні, і я надіслав їм електронного листа вчора ввечері, а сьогодні вранці отримав відповідь, у якій зазвичай говорилося: «ми розуміємо вашу стурбованість, але ми зв’яжемося з вами, щойно її буде підтверджено», а через кілька годин я отримав ще один електронний лист із повідомленням, що мене підтверджено як перевірену. Я був дуже здивований, бо думав, що це триватиме вічно. Тепер я можу зняти кошти, і я зняв 7500 євро (що є тижневим лімітом), але вони все ще обробляються. Це було зроблено 6 годин тому, але зазвичай для підтвердження потрібно день.

Це були спортивні ставки, на яких я виграв гроші. HT в ігрові голи на футбольних матчах.

Я повідомлю вам, якщо моє зняття буде успішним.

Автоматичний переклад.
Barbaz

Тоді хороші новини. Я чекаю, щоб побачити, як просувається ваше відкликання. Який спосіб оплати ви використовували?

Щодо ставок на спорт і того, на що ви ставите, я теж робив ставки на цей випадок, хе-хе.

Сподіваюся, незабаром ваші гроші будуть на вашому рахунку.😉

Автоматичний переклад.

Раніше я закрив обліковий запис, а тепер відкрив новий. Я використовував його та грав на ньому, а тепер він каже, що я не можу підтвердити свій новий обліковий запис і вивести свої прибутки.

Автоматичний переклад.
tcraig9090

Але в чому причина цього? Вам це пояснили?

Автоматичний переклад.
1...21 22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого