На жаль, я вважаю, що достатньо того, що ви видалили свій пост, але для цілісності та розуміння буде краще, якщо я залишу свій. Навіщо ви його видаляли, я не думаю, що там було щось погане.🤔
Unfortunately, I think it is enough that you have deleted your post, but for the integrity and understanding it will be better if I leave mine. Why would you delete it anyway, I don't think there was anything wrong.🤔
Здавалося, що час не впорався, я назвав факт, що отримав великий виграш, і згадав, де, і майже відразу або протягом години зі мною зв’язалися в телеграмі люди, які намагалися змусити мене надати їм свою особисту інформацію та банківські реквізити. Просто мене трохи хвилювало, от і все.
Timing seemed off I put up fact I had big win and mentioned where and almost immediately or within an hour I get contacted on telegram with people trying to get me to give them my personal info and bank details. Just got me a bit worried that's all.
Привіт,
Я пропоную залишити це питання лише в одній темі, будь ласка 👈👈
Я також погоджуюся, що проблема не має відношення до ваших публікацій. Будь ласка, прочитайте електронний лист, який я вам надіслав, і перегляньте це попередження:
дякую
Hello,
I suggest we keep the matter in just one thread, please 👈👈
I also agree the problem has no relation to your posts. Kindly read the email I sent you and check out this warning:
Thank you.
Найбільш фальсифіковане казино в історії
без будь-яких пояснень закрити мій рахунок і вкрасти мої гроші за «порушення 9 і 10» ха-ха-ха, що дуже весело. Я ніколи не знав про свою ставку до недавнього часу, тому створив свій і є єдиним обліковим записом. Найбільші шахраї моя ставка! Найгірший!
The most rigged casino ever
wuthout any expnanation closing my account and stealing my money for "breaching 9 and 10" hahaha which is multiply jahah hilarious. I never knew about mystake until not long ago so created ir and is only account. The bigest scamers mystake! The worst!
Це справді звучить неприємно, особливо якщо ви ніколи не відкривали там іншого облікового запису. Я сподіваюся, що наша команда зможе дізнатися більше щодо висунутого ними звинувачення та ретельно розслідувати все, що міститься у вашій скарзі .
Чи можу я запитати, як довго ви граєте в цьому казино і чи знаєте ви ще когось із вашого кола, хто там грає?
This sounds really frustrating indeed, especially if you have never opened another account there. I hope that our team will be able to find out more regarding this accusation they made and investigate thoroughly everything in your complaint.
May I ask how long you have been playing at this casino and if you know anyone else from your circle that plays there?
Ніхто з мого кола не грає в казино чи ставками. Тільки мені подобається казино.
я відкрив минулого року, але не використовував його взагалі до тижня тому. Оскільки у мене був інший сайт, на якому я грав, але я хотів спробувати новий веб-сайт, це здалося приємним. Але так, після цього шахрайства я не пробую нові веб-сайти, велика травма
No nobody from my circle plays casino or any betting. Only i enjoy casino.
i opened last year but didnt use it at all until week ago . Because had other site that i played but i desired to try new website it seemed nice. But yeah after this scam im not trying any new websites , big trauma
Гаразд, дякую, що прояснили це.
Отже, ви зареєструвалися минулого року, а тепер хотіли грати, але ввійшли в той самий обліковий запис, що й минулого року. правильно?
У цьому випадку справді дивно, що вони звинувачують у кількох облікових записах, звичайно, і я справді сподіваюся, що вони зв’яжуться з нашою групою скарг, щоб пояснити все.
Okay, thank you for clearing that up.
So you signed up last year, and now you wanted to play, but logged in to the same account as last year. Right?
In this case, it is really weird that they have accused of the multiple accounts, of course, and I really hope that they will communicate with our complaint team to explain everything.
Так, той же обліковий запис. Я створив обліковий запис минулого року, скажімо, вересень або близько того, не пам’ятаю точної дати. Тоді я вперше почав використовувати його тиждень тому депозит і грав. Лише 1 акаунт. Насправді без сенсу і без пояснення. Сподіваюся, гуру допоможе
Yes same account . I crrated account last year lets say september or so cant remember excact date. Then i first start using it week ago deposit and played. Only 1 account. No sense really and no explanation either. Hope guru will help
Я сподіваюся, що ця ситуація буде вирішена, тому що чати, які ви опублікували в скарзі, справді нікуди не ведуть... Зачекайте, будь ласка. Хоча це може здатися тривалим процесом, я очікую, що незабаром у вас буде власний посередник, який допоможе вам у цій справі.
I hope this situation will be resolved, because the chats you posted in the complaint truly lead nowhere.... Hold on, please. Although it may seem like a long process, I anticipate that you will soon have your own mediator to assist you with this matter.
привіт
Це мій перший пост тут, і я шукаю поради.
Я граю на Mystake із січня 2025 року з Великобританії. Я підтверджений, як підтверджено на веб-сайті, підтвердження особи та підтвердження електронної пошти. Я зробив багато депозитів і успішно зняв гроші за допомогою банківського переказу SEPA.
23 березня 2025 року я отримав виграш у розмірі 15 000 євро і спробував зняти гроші, але отримав відмову. Того ж дня я отримав електронний лист із повідомленням про те, що моє зняття не вдалося. Щоб зняти кошти, я повинен надіслати відео підтвердження селфі, у якому вказано ім’я, дату, ім’я користувача та назву веб-сайту. Я зробив це відразу, і коли це було отримано, вони сказали, що відповідна команда зв’яжеться.
Я чекав тиждень і надіслав електронний лист із повідомленням, що я все ще не можу зняти кошти після того, як надіслав відео підтвердження. У відповідь ми отримали відеоселфі, і після його схвалення відповідна команда зв’яжеться.
Завтра буде два тижні, і я надішлю ще один електронний лист, щоб запитати, чи його схвалено.
Поки мої зняття коштів заблоковано, я все ще можу робити ставки. Мені пощастило, і зараз мій баланс становить 22 000 євро. Воно могло легко піти іншим шляхом і втратити все.
Чи це нормально, коли казино вимагають додаткової перевірки, і чи буде це довгою процедурою вилучення виграшів? Чи гарна ідея продовжувати дошкуляти їм щотижня, щоб отримати оновлення?
Будь-яка порада буде вдячна.
барбаз
Hi
This is my first post here and looking for some advice.
I have been gambling on Mystake since January 2025 from UK. I am verified as confirmed on the website, proof of identity and mail verification. I’ve made numerous deposits and had successful withdrawals using SEPA bank transfer.
On the 23rdMarch 2025 I had winnings of Euro 15,000 and tried to withdraw but got rejected. On the same day I got an email saying my withdrawal was not successful, in order to withdraw funds I must send in a video selfie verification showing name, date, username and website name. I done this straight away and once it was received they said the relevant team will be in touch.
I waited a week and sent an email saying I still cannot withdraw after sending a verification video. The reply was we have received the video selfie and once it has been approved the relevant team will be in contact.
It will be two weeks tomorrow and I will be sending another email to ask if it’s been approved.
While my withdrawals have been blocked I can still deposit a place bets. I’ve been lucky and my balance is now 22,000 euros. It could have easily gone the other way and lost everything.
Is this normal for Casinos to ask for more verification and will this be a long procedure to get the winnings withdrawn? Is it a good idea to keep pestering them every week for updates?
Any advice would be appreciated.
barbaz
Привіт і вітаємо з перемогою.
Мабуть, я почну з вашого запитання та чи це нормально для казино вимагати додаткових доказів для перевірки, так, ви виграли досить велику суму, тому я не здивуюся, якщо ви також підлягаєте певній перевірці від постачальника ігор або казино. Я не знаю, скільки часу це може зайняти, я думав, що казино це пояснить, або ви можете дізнатися, скільки часу займає розслідування, якщо це передбачено їхніми положеннями та умовами. На вашому місці я б точно попросив оновити інформацію, і я вважаю, що ви досить терплячі.
Очевидно, на вашому місці я б подав скаргу, якщо минуло два тижні, а казино вам ще нічого не відповіло. Ми постараємося допомогти вам у вашій ситуації та подивитись, чи набуде справа подальшого розвитку чи ні.
Якщо ви зацікавлені,просто натисніть тут . ⬅️
Сподіваюся, незабаром ви отримаєте відповідь із підтвердженням і зможете зняти свої гроші.
У будь-якому випадку, ще одне запитання, перш ніж подати скаргу, ви грали в автомати чи робили ставки на спорт? Це дуже важливо, оскільки ми не займаємося спортом.
Hi and congratulations on your win.
I guess I'll start with your question and whether it is normal for the casino to ask for more proof for verification, yes it is, you won quite a large amount so I wouldn't be surprised if you are also subject to some kind of check from the game provider or casino. I don't know how long it might take, I thought the casino would make that clear or you could look up how long an investigation takes if it's in their Terms and Conditions. I'd certainly ask for an update if I were you and I think you're pretty patient.
Obviously, if I were you, I would proceed to lodge a complaint if it's been two weeks and the casino hasn't said anything to you yet. We will try to help you in your situation and see if the case will take further traction or not.
If you are interested, just click here. ⬅️
Hopefully you will get a verification reply soon and you will be able to withdraw your money.
Anyway, one more question before you file a complaint, did you play slots or bet on sports? This is quite important as we are not involved in sports.
привіт
дякую за відповідь Вчора минуло два тижні, і я надіслав їм електронного листа вчора ввечері, а сьогодні вранці отримав відповідь, у якій зазвичай говорилося: «ми розуміємо вашу стурбованість, але ми зв’яжемося з вами, щойно її буде підтверджено», а через кілька годин я отримав ще один електронний лист із повідомленням, що мене підтверджено як перевірену. Я був дуже здивований, бо думав, що це триватиме вічно. Тепер я можу зняти кошти, і я зняв 7500 євро (що є тижневим лімітом), але вони все ще обробляються. Це було зроблено 6 годин тому, але зазвичай для підтвердження потрібно день.
Це були спортивні ставки, на яких я виграв гроші. HT в ігрові голи на футбольних матчах.
Я повідомлю вам, якщо моє зняття буде успішним.
Hi
Thanks for the reply. It was two weeks yesterday and I emailed them last night and got a reply this morning saying the usual " we understand your concern but we will be in touch as soon as it’s verified" then a few hours later I got another email saying that I have been confirmed as verified. I was quite surprised as I thought this was going to drag on forever. I can now withdraw and I have withdrawn 7500 euros (which is the weekly limit) but it is still processing . This was done 6 hours ago but usually takes a day to get confirmed.
It was sports betting I won the money on . HT in play goals on football matches.
I will let you know if my withdrawal is successful.
Тоді хороші новини. Я чекаю, щоб побачити, як просувається ваше відкликання. Який спосіб оплати ви використовували?
Щодо ставок на спорт і того, на що ви ставите, я теж робив ставки на цей випадок, хе-хе.
Сподіваюся, незабаром ваші гроші будуть на вашому рахунку.😉
Good news then. I'll be waiting to see how your withdrawal progresses. What payment method did you use?
About the sports betting and what you bet, I also used to bet on this occasion hehe.
I hope your money will be in your account soon.😉
Раніше я закрив обліковий запис, а тепер відкрив новий. Я використовував його та грав на ньому, а тепер він каже, що я не можу підтвердити свій новий обліковий запис і вивести свої прибутки.
I had previously closed an account an, I now opened a new one. I have been using it and playing on it and now it is saying I cannot verify my new account and withdraw my earnings.
Але в чому причина цього? Вам це пояснили?
What is the reason for that, though? Have they explained it to you?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.