ГоловнаФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 21)

2 р. тому від Leclair36
|
86 710 переглядів 404 відповідей |
|
1...20 21
kaairo
3 дн. тому

Привіт, я думаю, що якщо ви напишете в казино, що це ваша поточна ситуація, ви повинні мати можливість це змінити, або вони повинні мати можливість це змінити. Ви сказали їм, що у вас інша адреса? Якщо так, то що вони сказали?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Привіт, я написав у казино те саме, що й тут, і вони заблокували мій обліковий запис, тому що вважають, що я використовую чужі дані? незважаючи на те, що я навіть не завантажив підтвердження місця проживання у свій обліковий запис, бо боявся, що щось може статися, оскільки адреси не збігалися, тепер вони більше не відповідають на мої електронні листи, і я подав скаргу прямо тут, на цьому сайті, і Я чекаю на відповідь, я був би радий, якщо б ви також могли це перевірити та повідомити мені, що ви думаєте

Автоматичний переклад.
kaairo
2 дн. тому

Я б завжди рекомендував звертатися до казино у разі будь-яких неприємностей, навіть такого характеру. Немає про що турбуватися, тому що чим більше ви чекаєте, тим гірше може бути в майбутньому.

У будь-якому разі, оскільки ви подали скаргу, Вероніка зараз її вирішує, і, сподіваюся, її буде вирішено, і ви зможете змінити ситуацію.

Я переглянув скаргу, і оскільки я ними не займаюся, я час від часу запитую вас тут.

Звичайно, коли у вас буде оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Як я вам казав, вони мені більше не відповідають, як ви думаєте, чи є спосіб повернути його, вони зрозуміють ситуацію? також тому, що дуже добре можна перевірити те, що я сказав Вероніці в повідомленні, на яке вона ще не відповіла

Автоматичний переклад.
kaairo
18 год. тому

З мого досвіду, MyStake Casino зазвичай реагує на скарги, коли ми звертаємося. Спочатку ми повинні дізнатися у гравця все, що необхідно для цього. Я не хочу давати вам помилкових надій, що це буде вирішено, я радше почекаю, щоб побачити, як розвиватиметься вся ситуація і що наша команда також дізнається від вас. Тоді ми подивимося, що скаже казино.

Крім того, у Вероніки є не лише одна скарга, у вас є таймер у верхньому правому куті вашої скарги, який показує, скільки часу кожна сторона має відповісти. Тому вам не потрібно турбуватися про те, що ви не отримаєте від неї відповідь.🙂

Автоматичний переклад.
1...20 21
Перейти на сторінкуіз 21 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого