ГоловнаФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 21)

 від Leclair36
|
107 502 переглядів 434 відповідей |
|
1...20 21 22
kaairo

Привіт, я думаю, що якщо ви напишете в казино, що це ваша поточна ситуація, ви повинні мати можливість це змінити, або вони повинні мати можливість це змінити. Ви сказали їм, що у вас інша адреса? Якщо так, то що вони сказали?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, я написав у казино те саме, що й тут, і вони заблокували мій обліковий запис, тому що вважають, що я використовую чужі дані? незважаючи на те, що я навіть не завантажив підтвердження місця проживання у свій обліковий запис, бо боявся, що щось може статися, оскільки адреси не збігалися, тепер вони більше не відповідають на мої електронні листи, і я подав скаргу прямо тут, на цьому сайті, і Я чекаю на відповідь, я був би радий, якщо б ви також могли це перевірити та повідомити мені, що ви думаєте

Автоматичний переклад.
kaairo

Я б завжди рекомендував звертатися до казино у разі будь-яких неприємностей, навіть такого характеру. Немає про що турбуватися, тому що чим більше ви чекаєте, тим гірше може бути в майбутньому.

У будь-якому разі, оскільки ви подали скаргу, Вероніка зараз її вирішує, і, сподіваюся, її буде вирішено, і ви зможете змінити ситуацію.

Я переглянув скаргу, і оскільки я ними не займаюся, я час від часу запитую вас тут.

Звичайно, коли у вас буде оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Як я вам казав, вони мені більше не відповідають, як ви думаєте, чи є спосіб повернути його, вони зрозуміють ситуацію? також тому, що дуже добре можна перевірити те, що я сказав Вероніці в повідомленні, на яке вона ще не відповіла

Автоматичний переклад.
kaairo

З мого досвіду, MyStake Casino зазвичай реагує на скарги, коли ми звертаємося. Спочатку ми повинні дізнатися у гравця все, що необхідно для цього. Я не хочу давати вам помилкових надій, що це буде вирішено, я радше почекаю, щоб побачити, як розвиватиметься вся ситуація і що наша команда також дізнається від вас. Тоді ми подивимося, що скаже казино.

Крім того, у Вероніки є не лише одна скарга, у вас є таймер у верхньому правому куті вашої скарги, який показує, скільки часу кожна сторона має відповісти. Тому вам не потрібно турбуватися про те, що ви не отримаєте від неї відповідь.🙂

Автоматичний переклад.

Моє улюблене казино, в яке я коли-небудь грав. Чудовий вибір ігор при чудовому rtps. Після перевірки у вас не повинно виникнути проблем. Макет дуже простий у використанні та навігації. Люблю грати тут

Автоматичний переклад.
Brina19

Привіт, я радий, що тобі подобається казино. Коли ви намічали верифікацію, скільки часу вона у вас зайняла? У які ігри ви любите грати і який постачальник ігор для вас є найкращим? 🙂

Автоматичний переклад.

Щойно документи були введені, я майже впевнений, що перевірку пройшов протягом 24 годин, але це було вже давно, але я впевнений, що це тривало недовго, і що чудово, щойно це було зроблено, я міг йти й ховатися у мене не було проблем. Що стосується провайдерів ігор, то всі вони дійсно хороші і грають дуже добре. Мені подобається pragmatic, hacksaws і pg soft, але всі провайдери грають дуже добре і, здається, це найкращі доступні версії ігор, налаштовані на хороший rtp. Це те, що робить mystake набагато вищим, на мій погляд. Час від часу мали великі перемоги. Дуже рекомендую 👌

Автоматичний переклад.
Brina19

Чудовий опис, мені подобається, як ви це підсумували. Якщо вам потрібно згадати, який був ваш найбільший виграш і який слот? У вас є скріншот, щоб похвалитися? 😀

Автоматичний переклад.

Привіт, 2 дні тому я вніс 20 євро на свою ставку. Я грав з ними і поступово зняв 122 євро. Спочатку було підтверджено зняття коштів, але через кілька годин в історії ігор було сказано, що мої зняття було скасовано. Я впевнений, що гроші на мій рахунок не повернули. Коли я написав у службу підтримки, мені написали, що вони повернули мої гроші і що я їх програв, але після зняття 122 євро я не продовжував грати, тому я впевнений, що вони мені не повернули гроші, що мені робити?

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую, я думаю, що мій найкращий виграш може бути 2700 коефіцієнтів на ze zuez, коли він вперше вийшов. Як ми знаємо, всі ігри стають кращими, коли вони вперше виходять. Також мав кілька великих перемог на le bandit.

Автоматичний переклад.

Привіт, 2 дні тому я вніс 20 євро на свою ставку. Я грав з ними і поступово зняв 122 євро. Спочатку було підтверджено зняття коштів, але через кілька годин в історії ігор було сказано, що мої зняття було скасовано. Я впевнений, що гроші на мій рахунок не повернули. Коли я написав у службу підтримки, мені написали, що вони повернули мої гроші і що я їх програв, але після зняття 122 євро я не продовжував грати, тому я впевнений, що вони мені не повернули гроші, що мені робити?

Автоматичний переклад.

У цьому випадку, якщо казино не зможе вирішити ситуацію, найкраще буде, якщо ви подасте скаргу тут, і наша команда втрутиться.

що ти кажеш

Якщо ви хочете зробити це, просто перейдіть за посиланням , де ви можете це зробити.

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.


Автоматичний переклад.

Дякую, я думаю, що мій найкращий виграш може бути 2700 коефіцієнтів на ze zuez, коли він вперше вийшов. Як ми знаємо, всі ігри стають кращими, коли вони вперше виходять. Також мав кілька великих перемог на le bandit.

Автоматичний переклад.

Чи справді так?

Я не впевнений, що казино може змінити RTP, коли захоче. Якщо казино регулюється якоюсь владою, вони повинні його контролювати, ви знаєте.

Автоматичний переклад.
Romi

Я пробував, але не міг знайти в меню казино mystake.

Автоматичний переклад.
Romi

Ні, я не думаю, що вони можуть змінити це як і коли, але вони мають вибір вибрати гру з вищим або трохи нижчим rtp, і з мого досвіду зазвичай встановлюється найкращий доступний rtp, плюс є дещо різні версії кожної гри (за способом гри), і знову ж таки, з мого досвіду це зазвичай найкраща версія.

Я схожий на якийсь афілійований чи співробітник mystake, який стукає так! Я не просто оцінюю їх як казино

Автоматичний переклад.

Я пробував, але не міг знайти в меню казино mystake.

Автоматичний переклад.

Не проблема, якщо ви не можете знайти це казино в списку. Просто виберіть будь-яке казино зі списку та добре поясніть, що ви хочете подати скаргу на MyStake. наша команда розгляду скарг виправить це пізніше.

Спробуйте, будь ласка, і повідомте нам?

Автоматичний переклад.

Ні, я не думаю, що вони можуть змінити це як і коли, але вони мають вибір вибрати гру з вищим або трохи нижчим rtp, і з мого досвіду зазвичай встановлюється найкращий доступний rtp, плюс є дещо різні версії кожної гри (за способом гри), і знову ж таки, з мого досвіду це зазвичай найкраща версія.

Я схожий на якийсь афілійований чи співробітник mystake, який стукає так! Я не просто оцінюю їх як казино

Автоматичний переклад.

Це цілком нормально; нам подобається ваш досвід і те, що ви хочете поділитися своїм досвідом тут.

Що ж, усе це залежить від постачальника ігор, а потім від органу ліцензування, як я вже казав раніше.

Тому, звичайно, якщо виникне якась проблема, не соромтеся звертатися до них.


Автоматичний переклад.
Brina19 видалив(-ла) публікацію

Тому я дуже радий, що вам вдалося виграти непогану суму з бонусу. Ви часто купуєте їх у грі? Я сподіваюся, що ви й надалі будете добре працювати в такій гарній аркаді. У вас немає скріншотів?😀☘️🎉

Автоматичний переклад.
Brina19 видалив(-ла) публікацію
1...20 21 22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого