ГоловнаФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

 від Leclair36
|
94 082 переглядів 416 відповідей |
|
1...19 20 21

Я підтвердив усі свої документи за допомогою mystake, у мене є підтверджений обліковий запис, я вже 3 рази намагався зняти свої гроші банківським переказом і щоразу мені відмовляли! Вони надіслали мені електронний лист із проханням «Підтвердити картку», а тепер сказали, що її підтверджено після того, як надіслали їм кілька фотографій моєї картки. Мені цікаво, чи збираються вони продовжити його ще більше, чи є якісь поради щодо цього казино, будь ласка. дякую

Автоматичний переклад.
ggxmitch

І коли саме ви подали запит на відкликання? Як довго це триває?

Сподіваюся, тепер очікування закінчиться після того, як вони затвердять ваш документ.

Автоматичний переклад.

Я подав запит на вилучення 3 дні тому. Я досі не отримав його. Коли я запитую про оновлення, вони кажуть, що обробка зняття може тривати 3 дні, і наберіться терпіння, але я думав, що наразі щось почую, оскільки я перевірив дані своєї картки, як запитували.

Автоматичний переклад.
ggxmitch

Загалом, найкращий спосіб дій — це просто робити все можливе, щоб отримати гроші, завжди виконувати вказівки та виконувати всі запити, навіть якщо ви вважаєте, що вони не мають сенсу. Наскільки я розумію, інших вимог немає; виплата тільки чекає на обробку.

Хоча я усвідомлюю, наскільки важко це може бути, ніхто поза казино не має жодного впливу на те, як вони обробляють перевірки чи виплати. Зазвичай початкове зняття займає найдовше, тож, сподіваюся, вам не доведеться чекати занадто довго. Я щиро сподіваюся, що ви пройдете через цей складний період набагато швидше, але якщо ви боретеся більше 14 повних днів, наші спеціалісти допоможуть вам.

Наскільки я знаю, це казино виплачує, тому я б сказав, що це лише питання часу.

Автоматичний переклад.

Привіт, я хотів зняти всі свої гроші за допомогою методу криптовалюти, мій обліковий запис уже підтверджено, але вони не дозволяють мені зняти свої гроші, це шахрайство, оскільки коли ви виграєте, вони вам нічого не дають, вони також запитав мене електронною поштою про відео з моїм обличчям і моєю інформацією, і вони просять мене вимовити мою інформацію англійською, коли я навіть не знаю англійської, це остання крапля, мої 289 доларів на вітер, я ситий покінчити з тим, що вони тут крадуть, я вимагаю, щоб хтось відреагував на цю термінову скаргу.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
bancofalabella065

Отже, чи правильно я розумію, що казино попросило у вас додаткову перевірку?

Якщо ви вважаєте, що це занадто для вас, і вам потрібна допомога, не зволікайте, надішліть скаргу тут нашій команді, і, сподіваюся, ми разом знайдемо рішення.

Для цього просто перейдіть за цим посиланням .

Повідомте нас, якщо вам потрібна допомога; ми чекатимемо тут вашої відповіді.

Автоматичний переклад.

Я хотів би скасувати свій бонус, тому що я активував його помилково. Згідно з онлайн-інструкціями, я можу деактивувати його самостійно, але це неможливо. Служба підтримки також не відповіла. Чи може хтось допомогти мені деактивувати бонус для ставок на спорт?

Автоматичний переклад.
Fabien

Привіт, хоча служба підтримки не відповіла вам, я, очевидно, спробую отримати відповідь. А як щодо чату в реальному часі, він вам теж не допоміг? Якщо вони сказали вам, що це можливо, але ви ніде не бачите такої опції, найкраще, якщо вони допоможуть вам у цьому. Ви також написали електронний лист?

Якщо вони більше не відповідатимуть протягом наступних кількох днів і ви не зможете видалити його, зв’яжіться, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.

Привіт, я зняв гроші за допомогою USDT.

Він досі не прийшов.

Мій обліковий запис перевірено, скільки часу це займе? @mystake

Змінено автором
Автоматичний переклад.
bancofalabella065

О! Ви отримали свої гроші? І скільки часу?

Або це казино також обманює? Сподіваюсь ні

Автоматичний переклад.
Aaron2121

Привіт, як довго ви чекали гроші і який спосіб оплати використовували?

Звичайно, якщо ви хочете позначити тегом казино, це практично неможливо, але якщо ви натиснете кнопку «відповісти» на будь-яку з їхніх відповідей, вони отримають сповіщення.

У будь-якому випадку, дайте мені знати трохи більше про ситуацію, ви грали з бонусом чи ні? Це ваше перше зняття?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, у мене не було проблем із зняттям.

це прийшло лише через 1 день. Дуже дякую.

@mystake найкраще

Автоматичний переклад.
Aaron2121

Тоді хороші новини, інколи краще набратися терпіння та почекати кілька днів, поспілкуватися зі службою підтримки та побачити, чи щось рухається вперед чи ні. В одних випадках це вийде добре, в інших – гірше.

Але ваш був позитивним, тож я точно щасливий. 😊

Автоматичний переклад.

Mystake - найгірший сайт для шахрайства!!!!!!! Надавши 388382 документи зі сканованим обличчям і підтвердженим обліковим записом, вони вирішили закрити мій обліковий запис і вкрали в мене 440 євро за порушення їхніх умов. Це таке шахрайство та шахрайство на цьому сайті, про нього потрібно негайно повідомити!!!!!!!!!! Всі люди повинні йти у в'язницю з цього сайту, крадучи працьовиті гроші у людей, які не мають права!!!!!!! Надішліть 2000000 доказів того, що я є власником картки та виписки, і без будь-яких пояснень вони закриють ваш рахунок і вкрадуть гроші

Автоматичний переклад.
Zlatko6992

Привіт, чи розповіли вам у казино більш конкретно, які Умови ви порушили? Мабуть, це було б важливо в даному випадку. Ви не пройшли перевірку, коли надіслали їм стільки документів, чи не так? Яка конкретна проблема з якими документами?

Крім того, я бачив, що ви подали скаргу , тож ми побачимо, що можна вирішити та як це вийде.

Гадаю, все справедливо.

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, я порушив термін 9 і 10. Я пройшов усі перевірки. Коли я відкрив обліковий запис, я підтвердив сканування свого обличчя, що вони роблять за допомогою камери в реальному часі. Успішно. Потім успішно перевірити паспорт і успішно остаточно перевірити рахунок. Тоді виписку з банківського рахунку успішно перевірено для виплати (справжній словенський банк). Але депозитну картку Visa вони відхилили. Тож фактично перевірка кредитної картки, яка була онлайн-карткою на revolut, не пройшла їхні перевірки. Я зробив скріншот зі свого додатка та з обмеженими транзакціями. Крім того, надіслали виписку з банку Revolut, оскільки вони сказали, що картка не має бути психічною. Отже, в основному виписка з банку revolut не пройшла, я не знаю, з якої причини, оскільки Revolut спеціально надіслала мені офіційну виписку з банку, тому немає сенсу. Я справді відчуваю себе використаним

Автоматичний переклад.
Zlatko6992

Гаразд, здається, це найбільша проблема. Я знаю, що Revolut також має фізичні картки, чи думали ви про те, щоб придбати їх?

Однак я б все одно сказав, що якщо Revolut надав вам офіційний доказ того, що ви є власником картки, то я не розумію, про що може турбуватися казино.

Тож добре, що у вас є скарга, і давайте спробуємо дізнатися, як це відбувається.

Бажаю міцних нервів.

Автоматичний переклад.
Jaro

Не потрібна фізична причина, є багато інших, подібних до революції. Revolut я використовую лише для переказу грошей для ставок і все. Так, я також не знаю, чому я кажу, що це неможливо. Я надіслав те, що отримав, і вони були незадоволені, просто закрили рахунок і вкрали 440 євро. Лол

Автоматичний переклад.
Zlatko6992

Я думаю, що це може бути дійсний документ, і я не знаю, чому казино не хоче приймати щось подібне, якщо ви отримали його від revolut, як ви згадали.

У будь-якому випадку наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, і ми побачимо, що ми можемо зробити.

Сподіваємось, це буде вирішено без подальших незручностей.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, мені потрібна допомога, щоб зняти мої гроші з рахунку казино MyStakes. Єдине, що заважає мені зняти гроші, це підтвердження місця проживання, оскільки я змінив його через деякий час після того, як вказав своє старе місце проживання в обліковому записі, перебуваючи на своєму у виписці з банківського рахунку з’являється нова адреса, яка не збігається з адресою рахунку в казино. Мені було цікаво, чи можливо змінити адресу проживання на рахунку, заздалегідь дякую.

Автоматичний переклад.
1...19 20 21
Перейти на сторінкуіз 21 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого