ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

2 р. тому від Leclair36
|
66711 переглядів 383 відповідей |
|
1...19 20 21
Додати публікацію
3 міс. тому

І я отримав електронний лист від mystake з проханням надати виписку з депозитного рахунку у форматі PDF, але я зробив депозит за допомогою post and pay, тобто спочатку вони кажуть, що ви можете вносити кошти за допомогою передплачених карток, а потім не дозволяють зняти допомогу

Автоматичний переклад.
ilariaeddy84
3 міс. тому

Привіт, згідно з тим, що я читав, єдина у вас проблема полягає в тому, що ви не можете перевірити метод pamynet, так? Проблема полягає в тому, що ви, мабуть, не можете отримати pdf з передплаченої картки, тому ви не перший, хто намагається зрештою отримати виграш. Це все, що вам потрібно надати в казино, і всі інші документи були в порядку?

Я бачив, що ви вже подали скаргу , тому наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації. Я твердо вірю, що це стане можливим і ви зрештою отримаєте свої гроші.

Якщо з’явиться щось нове або казино повідомить вам про щось, повідомте нам у розділі скарг, а також не соромтеся повідомити нас тут, на форумі.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго ранку, велике спасибі, що завантажили, ви були дуже добрими та надійними

Автоматичний переклад.
ilariaeddy84
3 міс. тому

Привіт, ви маєте на увазі, що у вашому випадку ви пішли вперед і вам дозволили перевірити? Це, звичайно, була б чудова та чудова новина, але я не впевнений, тому питаю, щоб бути впевненим.

Якщо якимось випадком вам вдалося вирішити ситуацію або дізнатися щось нове, опублікуйте це у своїй скарзі , щоб Petronela також мала огляд.

Я чекаю на Вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я хотів би знати, чому він не дозволяє мені робити ставки в моєму казино Mystake. Я активував бонус і завантажив гроші для гри, але він не дозволяє мені робити ставки, ось що я отримую file

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
yefersonponce360
3 міс. тому

Чи зверталися ви до служби підтримки щодо цієї помилки? Я вважаю, що вони повинні вміти пояснити. Будь ласка дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт! Кілька днів тому я відкрив квант із 45, а потім був ще один квант із 10 доларами, і, граючи з 10 доларами, я отримав прибуток у 50 доларів, і тепер казино не дозволяє мені зняти гроші, як я можу це виправити ?

Автоматичний переклад.
gregorylinaresk
2 міс. тому

Скажіть, будь ласка, чому вам не дозволили відмовитися? Ви пройшли процес верифікації в цьому казино?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вже деякий час граю в казино MyStake. Вибір ігор хороший, але виплати затримуються, що трохи засмучує(

Автоматичний переклад.
lragavriliuck
2 міс. тому

Скільки вам довелося чекати на зняття, будь ласка?

Ось посилання , де ви можете надіслати відгук користувача, якщо хочете.😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я створив обліковий запис, я грав, мені було весело, і коли прийшов час зняти гроші, я отримав таку помилку:


На жаль, нам не вдалося перевірити вас

Нам не вдалося перевірити ваш профіль, оскільки ваш вік не відповідає вимогам. Якщо у вас виникли запитання, зверніться до Компанії, де ви намагаєтеся підтвердити свій профіль kyc@mystake.email


file


Я повнолітній і не знаю чому так сталося, так само я написав листа на адресу, яка була вказана в повідомленні про помилку


Я чекаю вирішення цієї проблеми, і якщо будь-яка особа з форуму, модератор чи активний учасник спільноти може мені допомогти, оскільки мені потрібні ці гроші, я надам всю необхідну інформацію, щоб підтвердити, що я повнолітній і мати можливість зняти свої гроші



Звичайно, велике спасибі всім

Автоматичний переклад.
ztrow
2 міс. тому

Привіт, ти вказав свою дату народження чи щось схоже в реєстраційній формі? Під час верифікації ви надіслали свій ідентифікатор, чи як тільки ви спробували його підтвердити, ви отримали цю помилку без можливості надіслати щось у казино?

Звичайно, ви вчинили правильно, написавши на електронну адресу, зазначену на знімку екрана, і ми почекаємо, яку відповідь ви отримаєте від казино. Можливо, це просто якесь непорозуміння, і ви разом його вирішите без проблем.

Однак якщо це не так, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Дайте мені знати, коли отримаєте відповідь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

чи отримують британські гравці гроші на цьому сайті? Я очікую зняття з ними

Автоматичний переклад.
mzz4hqcnxf
1 місяць тому

Гей, я не думаю, що це залежить від країни, якщо ми не говоримо про те, що Великобританія обмежена в казино. Це не хвилювання.

У будь-якому разі, як довго ви чекали на зняття коштів? Це ваш перший? Ви змогли перевірити чи це ще не було потрібно?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

О, мені насправді заплатили, жодних претензій. Надшвидкий старт протягом 24 годин підтверджено

Автоматичний переклад.
mzz4hqcnxf
1 місяць тому

див. Іноді варто просто трохи потерпіти і не хвилюватися відразу. Згідно з тим, що пишуть багато гравців, зазвичай виведення коштів відбувається не відразу, але якщо це було протягом 24 годин, я б сказав, що це ідеально.

Я припускаю, що після цього досвіду ви продовжите грати тут, чи не так? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Так, у мене не було б проблем, на щастя. Було так багато проблем із сайтами, що викликало занепокоєння. Але це було даремно. дякую

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я підтвердив усі свої документи за допомогою mystake, у мене є підтверджений обліковий запис, я вже 3 рази намагався зняти свої гроші банківським переказом і щоразу мені відмовляли! Вони надіслали мені електронний лист із проханням «Підтвердити картку», а тепер сказали, що її підтверджено після того, як надіслали їм кілька фотографій моєї картки. Мені цікаво, чи збираються вони продовжити його ще більше, чи є якісь поради щодо цього казино, будь ласка. дякую

Автоматичний переклад.
ggxmitch
3 тиж. тому

І коли саме ви подали запит на відкликання? Як довго це триває?

Сподіваюся, тепер очікування закінчиться після того, як вони затвердять ваш документ.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я подав запит на вилучення 3 дні тому. Я досі не отримав його. Коли я запитую про оновлення, вони кажуть, що обробка зняття може тривати 3 дні, і наберіться терпіння, але я думав, що наразі щось почую, оскільки я перевірив дані своєї картки, як запитували.

Автоматичний переклад.
1...19 20 21
Перейти на сторінкуіз 21 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.