ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Leclair36
|
78842 переглядів 392 відповідей |
|
1 2...20
2 р. тому
Тут ви можете обговорити MyStake Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я зі США, не користувався KYC і маю на розгляді зняття коштів. Чи дозволять мені зняти свої кошти, якщо я буду KYC як громадянин США?

Автоматичний переклад.
Leclair36
2 р. тому

Привіт, ця інформація надійде від казино, я впевнений.

Згідно з інформаційною панеллю Casino Guru, це казино не приймає гравців із США, однак:

file

Повідомте нам, як ви пройшли KYC, будь ласка.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, у мене є запитання щодо зняття коштів у Mystake Casino, у своїх умовах і положеннях вони вказали, що для того, щоб зняти ваш депозит, на нього буде поставлена мінімальна ставка 1x, що саме це означає? що для того, щоб зняти гроші, я повинен спочатку повністю в них зіграти? Дякую

Автоматичний переклад.
mekk
2 р. тому

Здравствуйте,

ймовірно, це правило AML (правило боротьби з відмиванням грошей).

Щоб зняти гроші, вам потрібно пограти з внесеними грошима.

Не соромтеся прочитати цю розмову:

https://casino.guru/forum/casinos/casinos-ridiculous-deposit-wagering-rule#post-366

Це все ще діє.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте

Я виграв внесок, який я хотів би нормально виплачувати, і вони створюють мені проблеми. ніде не зазначено, що швидкий платіж до Швейцарії неможливий. тепер вони пропонують мені лише варіант зі skrill, але у мене немає облікового запису skrill, і я не хочу його мати, тому що я не можу ним користуватися. Це мало бути в умовах. Що мені тепер робити? як мені діяти?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Передано та виведено

Автоматичний переклад.
Leclair36
2 р. тому

Вау, добре - дякую за цю інформацію.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте

Я виграв внесок, який я хотів би нормально виплачувати, і вони створюють мені проблеми. ніде не зазначено, що швидкий платіж до Швейцарії неможливий. тепер вони пропонують мені лише варіант зі skrill, але у мене немає облікового запису skrill, і я не хочу його мати, тому що я не можу ним користуватися. Це мало бути в умовах. Що мені тепер робити? як мені діяти?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

Чесно кажучи, мені здається, що ви і казино повинні домовитися. Ви маєте рацію, що має бути якийсь список підтримуваних варіантів оплати, чи він оновлений, чи налаштований для кожної країни окремо, ну це вже інше питання, я впевнений.

Казино обмежене постачальником платежів, можливо, виникли деякі проблеми зі швидкими платежами, тому Skrill є альтернативою. Я б сказав, що він дуже популярний і досить простий у використанні.

Чи можу я знати, чому ви не можете ним скористатися, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Ismeta
2 р. тому

Мені цікаво, чому ви не можете використовувати обліковий запис Skrill під час його створення? Це пов’язано з тим, що ви перебуваєте в Швейцарії?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

тому що ви можете мати рахунок Skrill у Швейцарії, але тоді гроші не можуть бути виплачені на швейцарський рахунок. Тому ви дуже обмежені, навіть щоб сказати, що ви майже нічого не можете зробити. насправді ви можете використовувати гроші лише для гри або для криптовалюти, тому ви прив’язані до цього.

Автоматичний переклад.
Ismeta
2 р. тому

Я перевірив, що ви можете переказати свої кошти на PayPal – використовуючи для цього додаткову програму, плюс кошти будуть конвертовані в криптовалюту, щоб переказати їх. Хоча не впевнений, що це допомагає.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт як справи? Приблизно 5 годин тому я здійснив зняття доларів США зі свого рахунку mystake, і переказ все ще обробляється. Скільки ще це займе часу? Дякую

Автоматичний переклад.
maxigonnet17
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, але ви повинні запитати в казино. Це може тривати кілька днів, залежно від кількох факторів.

Ви повинні отримати найточнішу інформацію від співробітників казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як я можу зв’язатися з персоналом казино?

Автоматичний переклад.
maxigonnet17
2 р. тому

Контактна адреса електронної пошти, яку вони дають на своєму веб-сайті казино: = mailto:support@mystake.com

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Дуже дякую!


Автоматичний переклад.
maxigonnet17
2 р. тому

Єдиний інший спосіб отримати від них відповідь – опублікувати свій оригінальний допис тут (скопіюйте та вставте) на споживчому веб-сайті під назвою Trustpilot, переконайтеся, що ви вводите MyStake, він має хорошу репутацію, і дочекайтеся їхньої відповіді. . Там вони активно відповідають на дописи. Звичайно, Casino Guru зробить все можливе, щоб допомогти вам, оскільки вони мають ліцензію на електронні ігри Curaçao, але я б досліджував усі можливості, щоб повернути гроші вашим синам. Це жахлива річ.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як я можу зв’язатися з персоналом казино?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви також повинні запитати в чаті або знайти їхній мета-профіль і запитати там.

Якщо до наступного тижня нічого не зміниться, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт як справи? Приблизно 5 годин тому я здійснив зняття доларів США зі свого рахунку mystake, і переказ все ще обробляється. Скільки ще це займе часу? Дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, пройшов тиждень, як справи?

Вам заплатили?

Автоматичний переклад.
1 2...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого