ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Leclair36
|
45282 переглядів 354 відповідей |
|
1 2 3...18
Додати публікацію
2 р. тому

Всім привіт, Mystake казино продовжує безперешкодно не верифікувати мій рахунок і не змушує мене знімати гроші. Хоча я надіслав багато документів, цілком правильних, вони продовжують з мене глузувати і скидати бочку з одного боку на інший! У живому чаті мені кажуть, що нічого не можуть зробити і зв'язатися по електронній пошті, по електронній пошті замість цього мені кажуть, що я маю зв'язатися через чат! Вони також постійно повторюють, що не можуть нічого зробити, не кажучи вже про перевірку моїх документів, але тільки через сайт, проблема в тому, що вони заблокували мені їх розміщення на сайті! Їм соромно, крім усього іншого, агенти в чаті про сенсаційне хамство! СКАНДАЛОЗ, я вже не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
cocciacamilla
2 р. тому

Привіт, cocciacamilla,

Схоже, вам потрібна допомога, щоб пройти перевірку.

Якщо я правильно зрозумів, ви повинні завантажувати документи через їхній веб-сайт, але вам якось заблокували це, чи правильно я?

Я намагався запитати їх у чаті, але розділ перевірки не в мережі. Я впевнений, що ви вже повідомили казино, що не змогли подати відсутній документ. У вас є відповідь, будь ласка?

Ви знаєте, якого документа не вистачає?

Автоматичний переклад.
cocciacamilla
2 р. тому

Як ви знаєте, що вам заборонено опублікувати документи?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Звичайно, я вже повідомив казино, що не можу надіслати відсутній документ, оскільки сайт не дає мені можливості це зробити. Вони сказали мені надіслати це електронною поштою, але вони так і не відповіли, лише один раз вони відповіли, що якщо я не можу завантажити їх на сайт, вони нічого не зможуть зробити. Але ця річ абсурдна, бо саме вони керують перевірками і всім. Якщо помічники, які там навмисне, не можуть цього зробити, то хто має це робити???? У всякому разі, я надіслав своє посвідчення, надіслав дві виписки своїх карток, які у мене є, але вони ніколи не підходять, я вже не знаю, що робити! Вони також сказали мені, що для підтвердження особи це нормально, але для підтвердження місця проживання я не можу повернути своє посвідчення особи, тому я спробував запитати їх, чи можу я використовувати водійські права як підтвердження особи, а посвідчення особи як підтвердження місця проживання, але мені не дають можливості перевірити і нічого не приймають !!!!

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

filefile Ось воно, на сайті я не можу їх завантажити, а на електронну пошту відповідають, що якщо я не можу їх завантажити на сайт, вони нічого не можуть зробити. Вам це здається нормальним???

Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefile Ось воно, на сайті я не можу їх завантажити, а на електронну пошту відповідають, що якщо я не можу їх завантажити на сайт, вони нічого не можуть зробити. Вам це здається нормальним???

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я не думаю, що це нормально. Я чесно вважаю, що вам слід подати скаргу ( https://casino.guru/complaints/create ), щоб ми могли перевірити, в чому проблема і як ми можемо допомогти. Одна справа, що у казино є якісь вимоги щодо документів, але якщо вам важко їх завантажити, а вони кажуть, що нічого робити, це зовсім інша річ. Наскільки я розумію, ви вже надіслали деякі документи електронною поштою, тому важко повірити, що рішення взагалі немає.

Мушу визнати, що я не повністю розумію проблему з вашим посвідченням особи та водійськими правами.

У будь-якому випадку подайте скаргу, і ми спробуємо допомогти.


Автоматичний переклад.
cocciacamilla
2 р. тому

Відповідь, яку ви отримали від служби підтримки, є неприйнятною. Коли я спочатку побачив відповідь, я подумав, що казино має дуже погану репутацію згідно з нашим веб-сайтом. Тоді я був здивований, що насправді дуже добре.

Мені вдалося отримати контактні дані їхнього партнерського менеджера, тому я спробую переслати цю розмову їй.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Дуже дякую, сподіваюся добре

Автоматичний переклад.
cocciacamilla
1 рік тому

Привіт,

Я бачу, що проблема , ймовірно, пов’язана з неповною вимогою відігравати отриманий вами бонус. Чи вдалося вам зв’язатися з казино, щоб дізнатися, скільки разів ви повинні зробити ставку, щоб виконати вимогу щодо ставок, будь ласка?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мені потрібно зняти виграш від mystake, але я не можу підтвердити своє місце проживання, незважаючи на те, що надіслав 2 електронні листи з усіма документами. Тепер завантаження заблоковано. Чи може хтось мені допомогти, дякую

Автоматичний переклад.
lellodecrescenzo1
1 рік тому

Вау, насправді це вже втретє цього тижня, коли я прочитав про італійського гравця, який не може підтвердити обліковий запис, оскільки заблоковано опцію завантаження.

Спробуйте зв’язатися з ними щодо своїх проблем на kyc@mystake.com. Якщо навіть після цього вам не вдасться пройти перевірку, то я думаю, що саме час подати скаргу тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони обдурили мене на 91 долар, заблокували мій рахунок, і якщо я звернуся в службу підтримки, мені кажуть, що для того, щоб дати мені гроші, я повинен зв’язатися з ними поштою. Але якщо я спілкуюся поштою, мені кажуть, що не повернуть мої гроші

Автоматичний переклад.
juancruzs764
1 рік тому

Привіт,

Я вам уже відповідав, але думаю, що було б краще продовжити розмову в цій темі.

Я впевнений, що для цього має бути якась причина.

Чи можете ви вставити сюди електронний лист, де казино повідомляє, що ви не отримаєте гроші, будь ласка?




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я їх більше терпіти не можу! Завжди проблеми з цим казино! Сьогодні ввечері я вніс 100 євро, і вони забрали 103 євро з моєї картки. Звичайно, хтось скаже «яку різанину ти робиш за 3 євро», але, чорт побери... 3 євро сьогодні, 1 євро завтра, 5 євро вчора! Яка тяга! Вони беруть все більше і більше і ніколи не дають вам пояснень, незважаючи на те, що немає ні податків, ні комісій. Я також розмовляв зі своїм банком і мені прямо сказали, що ці гроші забрали не в них, а з казино! Тому я не розумію, чому вони щоразу насміхаються з мене! Якщо ви внесете 100 євро, 100 євро потрібно видалити, а не на 1 євро більше і не на 1 євро менше!!!!! filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
cocciacamilla
1 рік тому

Привіт,

чесно кажучи, ви прийняли їхні положення та умови. Це означає, що ви добре знаєте те, що згадав оператор:

«6. ЗБОРІ І ПОДАТКИ

Ви несете повну відповідальність за сплату всіх зборів і податків, що застосовуються до вашого виграшу відповідно до законів юрисдикції вашого місця проживання».

Я вважаю, що постачальник платежів зняв ці 3 євро з вашого рахунку – це має бути комісія за транзакцію. Але наразі це лише мої припущення.

Чи знаєте ви, що з платежами Skrill і Neteller також стягуються комісії?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звичайно, я знав, насправді я розрахувався карткою, з якої мені не доведеться платити комісійні і нічого більше! Я розмовляв зі своїм банком, вони сказали, що забрали їх.

Автоматичний переклад.
cocciacamilla
1 рік тому

Я хотів би зазначити, що, відверто кажучи, пов’язані збори також є досить поширеними сьогодні. З іншого боку, я все ж таки вважаю, що, незважаючи на те, що ви не були такими ввічливими в чаті з оператором, вони все одно повинні діяти як професіонали і добре пояснити вам всю ситуацію.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Хіба я не був таким чемним? Ми жартуємо???

Автоматичний переклад.
cocciacamilla
1 рік тому

Привіт, cocciacamilla.

Я розумію, що ваша проблема важлива для вас, і як клієнт казино ви заслуговуєте на їх увагу.

Я лише висловив свою думку ( я також уважно прочитав вашу скаргу ):

file

Я просто вірю, що якщо ви коли-небудь знову зіткнетеся з іншими труднощами, ви, ймовірно, отримаєте більше підтримки, якщо спробуєте підійти до інших людей прямо, але ввічливо.

Я сподіваюся, ви розумієте.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Я зареєструвався та перевірив свою особу 18.05.2022. Наступного дня я виграв 600 євро. Я взяв і все пройшло нормально. Протягом наступних кількох днів у мене був наступний виграш у розмірі 5000 євро. Я намагався отримати гроші протягом тижня або близько того, і вони дозволили мені зв’язатися зі службою підтримки KYC електронною поштою для підтвердження картки. Для депозитів я використовував дві картки, які я ПЕРЕВІРЮЮ. У мене просять третю картку, якою я НІКОЛИ не користувався, і я не є власником. Я надіслав, як доказ, список депозитів, які я зробив, і порівняв його з залишками карток, якими я користувався, незважаючи на все, що вони продовжують стверджувати, що я використовував цю третю картку, навіть незважаючи на докази того, що це не так. Я зробив 6 депозитів, з яких 2 карткою Mastercard (уже перевірена) і 4 карткою Visa (уже перевірена). З відповідними датами та часом. Я БІЛЬШЕ НЕ ЗНАЮ, ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ.

Автоматичний переклад.
1 2 3...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого