ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Leclair36
|
78914 переглядів 392 відповідей |
|
12 3 4...20
daniele1994
2 р. тому

Привіт, це звучало як практика шахрайського казино, яке намагається знайти якесь дурне виправдання для того, щоб не виплатити виграш, але це казино має бути хорошим.

До речі, ви щось знаєте про 3-ю картку, яку вони від вас вимагають? Можливо, це належить комусь із вашої родини? Чи можете ви побачити історію своїх депозитів на своєму рахунку в казино? Деякі казино пропонують можливість переглянути всі ваші депозити та зняття за останні X місяців. Тоді ви могли чітко побачити, чи є лише 2 + 4 депозити.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

це ВСЕ мої депозити, взяті з їхнього сайту. Після цього я порівняв їх зі списками руху двох карток, які я перевірив, і вони відповідають транзакціям і за сумою, і за датами, і за часом. Я надіслав їм усе, і вони продовжують, не показуючи жодного документа, на відміну від мене, повторювати, що я використовував цю фантомну картку, якої у мене НЕ МАЄ, НІКОЛИ НЕ ВИКОРИСТОВУЮ і, перш за все, вона НЕ на моє ім’я. Серед іншого, ця невловима третя картка була піднята під час обміну електронними листами.

Автоматичний переклад.
daniele1994
2 р. тому

Ці 4 із підтвердженою карткою Visa: filefilefilefile

Ці два з перевіреною карткою Mastercard:

filefile

Автоматичний переклад.
daniele1994
2 р. тому

Привіт, daniele1994!

Я вважаю, що зараз саме час подати скаргу та дозволити нашій команді втрутитися.

Просто натисніть це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Щоб допомогти вам, нам потрібно повністю зрозуміти, звідки береться ця третя карта, і побачити деякі докази, отримані від казино. MyStake має дуже хорошу репутацію, ми, сподіваємося, зможемо прояснити ситуацію шляхом співпраці.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я подав скаргу, але нічого не можна зробити. Я прошу їх принаймні надати мені деталі цього депозиту, а вони відповідають, щоб зателефонувати в мій банк. Я надсилаю йому скріншоти, на яких ви бачите, що 6 депозитів на сайті повністю відповідають нарахуванню на балансі мого банку, і вони продовжують мене кататися… .. Я думаю, що вони справжні шахраї. Ніколи не бачив служби підтримки клієнтів, де я намагаюся вирішити проблему, а вони не...

Автоматичний переклад.
daniele1994
2 р. тому

І тому ми втручаємося. Якщо казино вирішить проігнорувати всю скаргу або проявити невелику зацікавленість у чесному розв’язанні, воно отримає чорні точки.

Просто дайте нам трохи часу, і ми побачимо, чи є спосіб.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я хотів би запитати вас, як я можу зняти гроші з mystake.com Casino?

Автоматичний переклад.
Lukas13
2 р. тому

Привіт,

Я впевнений, що у вашому гаманці є вкладка під назвою «зняття коштів» або подібна кнопка. Якщо вам важко знайти його самостійно, не соромтеся запитати у чаті. Примітка: не дивуйтеся, якщо активується перевірка вашого облікового запису, це звичайна процедура підтвердження вашого облікового запису, щоб прийняти ваш запит на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

я виграв 2100 євро вчора вранці, я зняв їх (і це було на розгляді), і мені довелося зробити повну перевірку kyc та інформацію про особу, щоб зняти, все пройшло, тому мені дозволили зняти. тепер я намагаюся ввійти в mystake сьогодні, і мій обліковий запис заблоковано без причини. там живий чат — це жарт, все, що вони кажуть, — це зв’язатися з support@mystake.com, на який вони ніколи не відповідають. як мені змусити когось втрутитися і зв'язатися з цими людьми, я хочу отримати свій виграш?

Автоматичний переклад.
daniele1994
2 р. тому

У мене така ж проблема, як і у вас, мене просять перевірити інші його картки, якими я ніколи не користувався, у мене на рахунку 7000 євро і мені не дають зняти. Ви вирішили?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, я не вирішив!

Автоматичний переклад.
blake23120
2 р. тому

Вони ніколи не відповідають на електронні листи? Ви кажете, що не можете ввійти в систему з ранку, тож у вас був такий самий досвід роботи з підтримкою електронною поштою?

Автоматичний переклад.
daniele1994
2 р. тому

Дайте мені знати, якщо у вас є новини. мені тепер виходить "ви не маєте права робити виведення"

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Насправді мені надіслали мої кошти, навіть якщо я не міг з ними зв’язатися. Ці хлопці шахраї, і я б нікому не радив їх використовувати. У мене був інший рахунок з ними, і зняття коштів було кошмаром. Мій останній рахунок вони відмовилися виплачувати мені, тому що я вніс депозит за допомогою Mastercard, або я надіслав їм, але вони додали, що це була кредитна картка, і я надсилав їм неправильну картку. Тож я просто крутив 1000 євро на обертаннях 20 євро, поки вони не зникли. Потім через годину дивом вони сказали, що мою картку можна внести та зняти! Тепер мій новий рахунок я вніс 100 євро і щойно готівку 2100 євро, перевірте електронну пошту, яку мені щойно надіслали file

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Так, мій останній обліковий запис, який я мав із ними, був кошмаром, коли відповідав на електронні листи, ця компанія, безперечно, хитра, місце розташування змінюється щотижня один тиждень у Нігерії, наступного тижня в Гані тощо. Вони забирають ваші депозити без проблем. Як тільки ви спробуєте вивести, це проблема

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, я не вирішив!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, daniele1994!

Просто люб'язне нагадування: будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви писали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂

Мене ще цікавить, чи надасть казино якісь докази невідомої карти. Тому що, схоже, нещодавно іншого гравця звинуватили у використанні іншої карти, але йому вже заплатили.




Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
blake23120
2 р. тому

ти колись отримував свої гроші?

Автоматичний переклад.
billmarston
2 р. тому

Привіт,

на жаль, цей користувач не подав жодної скарги, тому я не можу відповісти на ваше запитання. Сподіваємось, він скоро нас оновить.

У вас є якісь проблеми в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ні, я ними ще не користувався

Автоматичний переклад.
billmarston
2 р. тому

Що ж, репутація хороша, а Умови використання здаються чесними, просто зауважте, що це казино не має ліцензії у Великобританії, і я не знайшов жодного бездепозитного бонусу, тому ви не можете грати, не зробивши депозит. 🤔

Автоматичний переклад.
12 3 4...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого