ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Leclair36
|
78937 переглядів 392 відповідей |
|
1...4 5 6...20
manusasicc
1 рік тому

Привіт,

на жаль так буває. Сподіваюся, що проблема скоро вирішиться. Будь ласка, дайте нам знати, коли це буде зроблено.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я отримав негативний результат для підтвердження місця проживання, я написав електронний лист на kyc, і тим часом він не дозволяє мені знову спробувати надіслати підтвердження місця проживання, як я можу це зробити?

Автоматичний переклад.
Tridente3
1 рік тому

привіт

Отже, документ, який ви надіслали як підтвердження місця проживання, було відхилено, так? Гадаю, вам слід запитати в казино, що, здається, з ним не так, чи впевнені ви, що надіслали саме той документ, який у вас просило казино? Це дуже важливо🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я намагався підтвердити свій обліковий запис mystake більше 3 днів. Не знаючи, що також необхідно підтвердити місце проживання, я використав ідентифікаційну картку, щоб підтвердити особу, і тепер мені важко знайти документ для підтвердження місця проживання. Я пробував дві різні виписки з картки, але підтвердження завжди відхилялося. Я бачив, що на цьому сайті є кілька подібних тем, які були вирішені. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
lordibo
1 рік тому

Привіт,

Для того, щоб правильно зрозуміти ситуацію, ви наразі живете в іншій країні/адресі, ніж та, яка вказана у вашій ідентифікаційній картці чи еквівалентному документі?

Зазвичай як підтвердження адреси приймається рахунок за комунальні послуги. Я хотів би запитати в казино, який документ їм потрібен для вашої верифікації, або що здається не так із карткою – виписка з банківського рахунку.

Наприклад, у моїй банківській виписці вказано облікові дані банку, а також мою повну адресу – моє постійне місце проживання, яке збігається з адресою в моєму посвідченні – тому це підтверджено. Але зараз я не проживаю за адресою свого постійного проживання, тому в платіжках за комунальні послуги вказана інша адреса.

Можливо це так?

Вибачте, але ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити перевірку та надіслати гроші. Це означає, що ви можете подати скаргу , але вам також доведеться дочекатися закінчення дозволеного періоду.

Незабаром дайте мені знати, як ваші справи.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго дня, ні в якому разі моя адреса не збігається з вказаною в документі.

Автоматичний переклад.
lordibo
1 рік тому

Ну, це має спричинити проблему.

Я б запитав у казино, який документ потрібен у цьому випадку. Мені шкода, що вам доводиться чекати ці 14 повних днів, але я б спробував знайти рішення самостійно, поки період не закінчиться.

Ви можете спробувати це, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Я просто попросив знову відкрити мою скаргу.

Проблема з mystake вони заблокували мій обліковий запис для дослідження з 5 вересня 2022 року. Вони призначили дату 23 грудня 2022 року, щоб дати результати, потім продовжили на тиждень, і до сьогодні я не маю відповіді. Це соромно

Автоматичний переклад.
Nackzer
1 рік тому

Привіт,

це справді неймовірно довге розслідування... Ви вчинили правильно, і я сподіваюся, що ми отримаємо відгук від казино. Мої пальці схрещені! 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені здається, що все одно смішно, що ми приходимо до цього, вони не відповідають і щось обіцяють, не дотримуючись своїх слів.

Я сподіваюся, що гуру казино швидко відновить розгляд скарги

Автоматичний переклад.
Nackzer
1 рік тому

Ви вже повідомили Матея, будь ласка? Якщо ні, будь ласка, зробіть це, добре було б негайно надіслати йому заяву.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Проблему вирішено, Радко, тому, будь ласка, не відкривайте скаргу тут, дякую ❤. Ти завжди тут чудова людина

Автоматичний переклад.
Nackzer
1 рік тому

Привіт Накезер!

тож зрештою ти отримав увесь виграш? Це чудово, мої найкращі вітання!🎉🎉

Сподіваюся, що це була найдовша проблема вилучення, і більше не буде...

Будьте здорові та відвідайте нас із (кращими) враженнями 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку після вирішення проблеми з посвідкою на проживання. У мене виникла проблема зі зняттям коштів. Коротше кажучи, я здійснив зняття коштів учора ввечері, сьогодні вранці, я отримав електронний лист від служби підтримки, в якому повідомлялося, що мені потрібно підтвердити ідентичність двох номерів кредитних карток які не мої, я звернувся до служби підтримки, сказавши, що ці два номери карток не належать мені, і тепер я чекаю їхньої відповіді, ви знаєте, як мені поводитися, будь ласка

Автоматичний переклад.
Tridente3
1 рік тому

Привіт,

Оскільки я не впевнений, що сталося, я вважаю, що найкраще, що ви можете зробити зараз, це співпрацювати з казино та чекати відповіді.

Завжди існує ймовірність того, що сталася людська помилка, і згодом з цим не виникне проблем.

Просто щоб переконатися, що все гаразд, дайте мені знати, як тільки казино повідомить вам про це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я спробував зняти кошти зі свого облікового запису mystake лише після того, як я помітив, що я не верифікований, а потім я спробував підтвердити місце проживання, на жаль, я не зміг це завершити, оскільки я не міг прикріпити більше однієї фотографії.

Тепер мені сказали написати електронний лист до служби підтримки (kys@mystake.email), що я і зробив, але нічого не отримав.

Чи може хтось мені допомогти? Буду дуже вдячний.

Хороший день

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щоб було зрозуміліше, додаю фото

file

Автоматичний переклад.
Gianmarco
1 рік тому

Привіт,

незважаючи на те, що я не знаю, що говорить програма (можете вставити текст безпосередньо в публікацію), я вважаю, що було б гарною ідеєю слідувати запропонованій адресі електронної пошти. Переконайтеся, що ви використали правильний "kyc@mystake.email"

Я б сказав, що для відповіді на ваш електронний лист, можливо, потрібен деякий час. Зачекайте ще кілька днів і повідомте мені про прогрес.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

Перш за все, дякую за підтримку, тепер я хотів би поділитися з вами відповіддю, яку мені надіслало казино. (Я вставлю це сюди)

-------------------------------------------------- --

Вітаю,

Дякуємо, що звернулися до нас.

Зауважте, що підтвердити свій документ можна лише через веб-сайт.

Надайте дійсне підтвердження адреси. Він повинен відповідати таким вимогам:

це може бути або рахунок за комунальні послуги, виписка з банківської/кредитної картки, податкова накладна або інша виписка/довідка про місце проживання, видана державним органом, яка видана не більше 3 місяців тому.

Зауважте, що ми не приймаємо знімки екрана, рахунки за мобільні телефони, медичні рахунки, квитанції про покупки чи страхові виписки.

Ви можете використовувати документ, що посвідчує особу, як підтвердження адреси, якщо він містить інформацію про вашу домашню адресу. Але в цьому випадку вам потрібно буде надати інший документ, що засвідчує вашу особу. Ви не можете використовувати той самий документ, щоб підтвердити свою адресу та свою особу.

З повагою,

-------------------------------------------------- --

Отже, у мене є кілька запитань. У мене є лише один документ, що посвідчує особу, і в ньому вказано адресу проживання, але в той же час це мій єдиний документ, що посвідчує особу, як я можу підтвердити своє місце проживання, якщо всі документи, видані урядом, не є на моє ім'я (я живу з батьками), а також як я можу надіслати їм документи без фотографій? я повинен сканувати документи? Можливо, я можу використати виписку з банку/кредитної картки для підтвердження адреси проживання? але я насправді не знаю, що це означає для нього.

Вибачте за безладний текст, але цього разу я дійсно не хочу помилитися.

Я з нетерпінням чекаю на вашу відповідь і дуже дякую за ваш час.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій партнер використав мої дані, щоб відкрити рахунок у Mystake і вніс понад £1000 моїх грошей. Цей сайт не зареєстрований у Великобританії, тому я вважаю, що він не повинен приймати клієнтів з Великобританії. Мої дані зареєстровано в GAMSTOP, оскільки він робив це раніше, і я не граю в азартні ігри. Якщо я надішлю їм електронний лист, чи отримаю я відшкодування?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого