1 рік тому
Привіт,
на жаль так буває. Сподіваюся, що проблема скоро вирішиться. Будь ласка, дайте нам знати, коли це буде зроблено.
Hello there,
sadly it happens. I hope the issue will be resolved soon. Let us know when it's done, please.
0
Привіт,
на жаль так буває. Сподіваюся, що проблема скоро вирішиться. Будь ласка, дайте нам знати, коли це буде зроблено.
Hello there,
sadly it happens. I hope the issue will be resolved soon. Let us know when it's done, please.
Привіт, я отримав негативний результат для підтвердження місця проживання, я написав електронний лист на kyc, і тим часом він не дозволяє мені знову спробувати надіслати підтвердження місця проживання, як я можу це зробити?
Hello, I encountered a negative result for the proof of residence, I wrote an email to kyc and in the meantime it won't let me try again to send the proof of residence, how can I do it?
Buongiorno, ho riscontrato esito negativo per la prova di residenza, ho scritto un’email al kyc e nel frattempo non mi fa riprovare ad inviare la prova di residenza come posso fare?
привіт
Отже, документ, який ви надіслали як підтвердження місця проживання, було відхилено, так? Гадаю, вам слід запитати в казино, що, здається, з ним не так, чи впевнені ви, що надіслали саме той документ, який у вас просило казино? Це дуже важливо🤔
Hi there.
So the document you sent as proof of residence has been rejected, right? Well, I guess that you should ask the casino what seems to be wrong with it, are you sure you sent exactly the proper document the casino had asked you for? It's very important 🤔
Привіт, я намагався підтвердити свій обліковий запис mystake більше 3 днів. Не знаючи, що також необхідно підтвердити місце проживання, я використав ідентифікаційну картку, щоб підтвердити особу, і тепер мені важко знайти документ для підтвердження місця проживання. Я пробував дві різні виписки з картки, але підтвердження завжди відхилялося. Я бачив, що на цьому сайті є кілька подібних тем, які були вирішені. Чи може хтось мені допомогти?
Hi, I've been trying to verify my mystake account for over 3 days. Not knowing that it was also necessary to verify the residency I used the ID card to verify the identity and now I'm having trouble finding a document to verify the residency. I have tried two different card statements but the verification is always declined. I saw that there are some similar threads on this site that have been resolved. Can someone help me?
Salve, sto provando a verificare il mio account mystake da oltre 3 giorni. Non sapendo che era necessario verificare anche la residenza ho utilizzato la carta d’identità per verificare l’identità ed ora ho problemi a trovare un documento per verificare la residenza. Ho provato l’estratto conto di due carte diverse ma la verifica viene sempre rifiutata. Ho visto che sono presenti alcune discussioni simili su questo sito che sono state risolte. Qualcuno può aiutarmi?
Привіт,
Для того, щоб правильно зрозуміти ситуацію, ви наразі живете в іншій країні/адресі, ніж та, яка вказана у вашій ідентифікаційній картці чи еквівалентному документі?
Зазвичай як підтвердження адреси приймається рахунок за комунальні послуги. Я хотів би запитати в казино, який документ їм потрібен для вашої верифікації, або що здається не так із карткою – виписка з банківського рахунку.
Наприклад, у моїй банківській виписці вказано облікові дані банку, а також мою повну адресу – моє постійне місце проживання, яке збігається з адресою в моєму посвідченні – тому це підтверджено. Але зараз я не проживаю за адресою свого постійного проживання, тому в платіжках за комунальні послуги вказана інша адреса.
Можливо це так?
Вибачте, але ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити перевірку та надіслати гроші. Це означає, що ви можете подати скаргу , але вам також доведеться дочекатися закінчення дозволеного періоду.
Незабаром дайте мені знати, як ваші справи.
Hello,
just to understand the situation correctly, do you currently live in a different country/address than the one that is provided on your IDcard or equivalent document?
Normally a sort of utility bill is accepted as proof of address. I would ask the casino which document they need to verify you, or what seems to be wrong with the card - bank statement.
For example, my banking statement shows the bank's credentials as well as my full address - my permanent residence, which is the same that the one on my ID card - so it's confirmed. However, I do not currently live at my permanent residence address, so the utility bills show a different address.
Is this the case maybe?
I'm sorry to say that, but we allow casinos 14 full days to complete the verification and send the money. Meaning, you are welcome to submit a complaint, but you'll also have to wait till the allowed period ends.
Let me know how you're faring soon.
Доброго дня, ні в якому разі моя адреса не збігається з вказаною в документі.
Hello, in no particular case my address coincides with the one on the document.
Ciao, nessun caso particolare il mio indirizzo coincide con quello presente sul documento.
Ну, це має спричинити проблему.
Я б запитав у казино, який документ потрібен у цьому випадку. Мені шкода, що вам доводиться чекати ці 14 повних днів, але я б спробував знайти рішення самостійно, поки період не закінчиться.
Ви можете спробувати це, будь ласка?
Well, this should cause the problem.
I would ask the casino what document is necessary in this case. I'm sorry you have to wait these 14 full days, but I would try to find the solution on my own, till the period runs out.
Can you try that, please?
Привіт Радка,
Я просто попросив знову відкрити мою скаргу.
Проблема з mystake вони заблокували мій обліковий запис для дослідження з 5 вересня 2022 року. Вони призначили дату 23 грудня 2022 року, щоб дати результати, потім продовжили на тиждень, і до сьогодні я не маю відповіді. Це соромно
Hello Radka,
I just asked to open my complaint again.
The problem with mystake they have blocked my account for investigation since September 5, 2022. They set the date of December 23, 2022 to give the results then they extended for a week and until today I don't have no answer. It is shameful
Привіт,
це справді неймовірно довге розслідування... Ви вчинили правильно, і я сподіваюся, що ми отримаємо відгук від казино. Мої пальці схрещені! 🤞
Hello there,
that is truly an unbelievably long investigation... You did the right thing, and I hope we will get some feedback from the casino. My fingers are crossed! 🤞
Мені здається, що все одно смішно, що ми приходимо до цього, вони не відповідають і щось обіцяють, не дотримуючись своїх слів.
Я сподіваюся, що гуру казино швидко відновить розгляд скарги
I think it's still ridiculous that we come to this, they don't answer and promise things without keeping their words.
I hope casino guru will quickly reopen the complaint
Ви вже повідомили Матея, будь ласка? Якщо ні, будь ласка, зробіть це, добре було б негайно надіслати йому заяву.
Have you already informed Matej, please? If not, kindly do so, would be good to send him the statement right away.
Проблему вирішено, Радко, тому, будь ласка, не відкривайте скаргу тут, дякую ❤. Ти завжди тут чудова людина
The problem is solved Radka so please don't open the complaint here thanks ❤. You re great person always here
Привіт Накезер!
тож зрештою ти отримав увесь виграш? Це чудово, мої найкращі вітання!🎉🎉
Сподіваюся, що це була найдовша проблема вилучення, і більше не буде...
Будьте здорові та відвідайте нас із (кращими) враженнями 😉
Hello Nackezer,
so you got all the winnings in the end? That's great, my best congratulations!🎉🎉
I hope that this was the longest withdrawal issue, and will not be repeated...
Stay well, and visit us with your (better) experiences 😉
Доброго ранку після вирішення проблеми з посвідкою на проживання. У мене виникла проблема зі зняттям коштів. Коротше кажучи, я здійснив зняття коштів учора ввечері, сьогодні вранці, я отримав електронний лист від служби підтримки, в якому повідомлялося, що мені потрібно підтвердити ідентичність двох номерів кредитних карток які не мої, я звернувся до служби підтримки, сказавши, що ці два номери карток не належать мені, і тепер я чекаю їхньої відповіді, ви знаєте, як мені поводитися, будь ласка
Good morning after solving the residence certificate problem, I am having a problem with the withdrawal, in a nutshell I made the withdrawal yesterday evening this morning I received an email from assistance telling me that I had to verify the identity of two credit card numbers credit that are not mine, I contacted the assistance saying that these two card numbers do not belong to me and now I am waiting for their reply, do you know how I should behave please
Buongiorno dopo aver risolto il problema del certificato di residenza, sto riscontrando un problema con il prelievo, in poche parole ho effettuato il prelievo ieri sera questa mattina mi arriva una email dall’assistenza dicendomi che dovevo verificare l’identità di due numeri di carta di credito che non risultano miei, ho contattato l’assistenza dicendo che questi due numeri di carta non mi appartengono e adesso sto attendendo loro risposta sapete come devo comportarmi perfavore
Привіт,
Оскільки я не впевнений, що сталося, я вважаю, що найкраще, що ви можете зробити зараз, це співпрацювати з казино та чекати відповіді.
Завжди існує ймовірність того, що сталася людська помилка, і згодом з цим не виникне проблем.
Просто щоб переконатися, що все гаразд, дайте мені знати, як тільки казино повідомить вам про це.
Hello,
since I'm not sure what has happened I feel that the best you can do now is to cooperate with the casino and wait for a reply.
There is always a chance that kind of human error occurred and there will be no issue with that later.
Just to make sure that all is ok, let me know as soon as the casino updates you, please.
Привіт, я спробував зняти кошти зі свого облікового запису mystake лише після того, як я помітив, що я не верифікований, а потім я спробував підтвердити місце проживання, на жаль, я не зміг це завершити, оскільки я не міг прикріпити більше однієї фотографії.
Тепер мені сказали написати електронний лист до служби підтримки (kys@mystake.email), що я і зробив, але нічого не отримав.
Чи може хтось мені допомогти? Буду дуже вдячний.
Хороший день
Hi, I tried to withdraw from my mystake account, only after I noticed that I wasn't verified and then I tried the residence verification, unfortunately I couldn't complete it because I couldn't attach more than one photo.
Now I was told to write an email to the support team (kys@mystake.email) which I did but still not getting anything.
Can someone help me? I would be very grateful.
Good day
Salve, io ho provato a prelevare dal mio account mystake, solo dopo ho notato di non essere verificato e quindi ho provato la verifica della residenza, purtroppo non sono riuscito a completarla perché non potevo allegare più di una foto.
Adesso mi è stato detto di scrivere un email al team di supporto (kys@mystake.email) cosa che ho fatto ma ancora non ricevo niente.
Qualcuno può aiutarmi? Ve ne sarei molto grato.
Buona giornata
Привіт,
незважаючи на те, що я не знаю, що говорить програма (можете вставити текст безпосередньо в публікацію), я вважаю, що було б гарною ідеєю слідувати запропонованій адресі електронної пошти. Переконайтеся, що ви використали правильний "kyc@mystake.email"
Я б сказав, що для відповіді на ваш електронний лист, можливо, потрібен деякий час. Зачекайте ще кілька днів і повідомте мені про прогрес.
Hello,
even though I do not know what the app is saying (can you paste the text to the post directly, please), I think it was a good idea to follow the suggested email address. Make sure you used the correct one "kyc@mystake.email"
It just possibly takes some time to respond to your email, I'd say. Give it a few more days and let me know about the progress.
Привіт,
Перш за все, дякую за підтримку, тепер я хотів би поділитися з вами відповіддю, яку мені надіслало казино. (Я вставлю це сюди)
-------------------------------------------------- --
Вітаю,
Дякуємо, що звернулися до нас.
Зауважте, що підтвердити свій документ можна лише через веб-сайт.
Надайте дійсне підтвердження адреси. Він повинен відповідати таким вимогам:
це може бути або рахунок за комунальні послуги, виписка з банківської/кредитної картки, податкова накладна або інша виписка/довідка про місце проживання, видана державним органом, яка видана не більше 3 місяців тому.
Зауважте, що ми не приймаємо знімки екрана, рахунки за мобільні телефони, медичні рахунки, квитанції про покупки чи страхові виписки.
Ви можете використовувати документ, що посвідчує особу, як підтвердження адреси, якщо він містить інформацію про вашу домашню адресу. Але в цьому випадку вам потрібно буде надати інший документ, що засвідчує вашу особу. Ви не можете використовувати той самий документ, щоб підтвердити свою адресу та свою особу.
З повагою,
-------------------------------------------------- --
Отже, у мене є кілька запитань. У мене є лише один документ, що посвідчує особу, і в ньому вказано адресу проживання, але в той же час це мій єдиний документ, що посвідчує особу, як я можу підтвердити своє місце проживання, якщо всі документи, видані урядом, не є на моє ім'я (я живу з батьками), а також як я можу надіслати їм документи без фотографій? я повинен сканувати документи? Можливо, я можу використати виписку з банку/кредитної картки для підтвердження адреси проживання? але я насправді не знаю, що це означає для нього.
Вибачте за безладний текст, але цього разу я дійсно не хочу помилитися.
Я з нетерпінням чекаю на вашу відповідь і дуже дякую за ваш час.
Hi,
First of all thank you for the support, now I'd like to share you the answer the casino sent me. (I'll paste it here)
---------‐------------------------------------------
Greetings,
Thank you for contacting us.
Please note that the only way to verify your document is via the website.
Please provide a valid proof of address. It should meet the following requirements:
it could be either a utility bill, bank/credit card statement, tax invoice, or another government-issued residential statement/certificate which is no more than 3 months old.
Please note that we don't accept screenshots, mobile phone bills, medical bills, purchase receipts, or insurance statements.
You can use your ID document as proof of address if it contains your home address information. But in this case, you will need to provide another ID document as your proof of identity. You can't use the same document to prove both your address and your identity.
Best Regards,
----------------------------------------------------
So, I've got a few questions, I have only one ID document and it shows the residence address but at the same time it is my only ID document how can I verify my residence if every government-issued residential statement I have are not in my name (I live with my parents) and also how could I l send them the documentation without taking photos? should I scan the documents? Maybe I can use the bank/credit card statement for the residence address verification? but I don't really know what it means for it.
Sorry for the messy text but I really don't want to get it wrong this time.
I look forward for your response and thank you so much for your time.
Мій партнер використав мої дані, щоб відкрити рахунок у Mystake і вніс понад £1000 моїх грошей. Цей сайт не зареєстрований у Великобританії, тому я вважаю, що він не повинен приймати клієнтів з Великобританії. Мої дані зареєстровано в GAMSTOP, оскільки він робив це раніше, і я не граю в азартні ігри. Якщо я надішлю їм електронний лист, чи отримаю я відшкодування?
My partner has used my details to open an account at Mystake and deposited over £1,000 of my money. This site is not registered in the UK so I believe it shouldn’t accept customers from the UK. My details are registered with GAMSTOP as he has done this previously and I do not gamble. If I email them am I likely to get a refund?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.