ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Leclair36
|
79014 переглядів 392 відповідей |
|
1...5 6 7...20
Molly.wood
1 рік тому

Мені дуже прикро чути про таку проблему, на жаль, Mystake як казино без британської ліцензії не є частиною реєстру GAMSTOP, тому казино не знатиме, що ваші неправильно використані облікові дані є в реєстрі.

Я також боюся, що будь-яке відшкодування буде залежати виключно від доброї волі казино, оскільки казино не зробило нічого поганого.

Для глибшого розслідування та подальших пояснень я можу запропонувати вам подати скаргу тут, на нашому веб-сайті . На жаль, у мене немає інших пропозицій.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Перш за все, дякую за підтримку, тепер я хотів би поділитися з вами відповіддю, яку мені надіслало казино. (Я вставлю це сюди)

-------------------------------------------------- --

Вітаю,

Дякуємо, що звернулися до нас.

Зауважте, що підтвердити свій документ можна лише через веб-сайт.

Надайте дійсне підтвердження адреси. Він повинен відповідати таким вимогам:

це може бути або рахунок за комунальні послуги, виписка з банківської/кредитної картки, податкова накладна або інша виписка/довідка про місце проживання, видана державним органом, яка видана не більше 3 місяців тому.

Зауважте, що ми не приймаємо знімки екрана, рахунки за мобільні телефони, медичні рахунки, квитанції про покупки чи страхові виписки.

Ви можете використовувати документ, що посвідчує особу, як підтвердження адреси, якщо він містить інформацію про вашу домашню адресу. Але в цьому випадку вам потрібно буде надати інший документ, що засвідчує вашу особу. Ви не можете використовувати той самий документ, щоб підтвердити свою адресу та свою особу.

З повагою,

-------------------------------------------------- --

Отже, у мене є кілька запитань. У мене є лише один документ, що посвідчує особу, і в ньому вказано адресу проживання, але в той же час це мій єдиний документ, що посвідчує особу, як я можу підтвердити своє місце проживання, якщо всі документи, видані урядом, не є на моє ім'я (я живу з батьками), а також як я можу надіслати їм документи без фотографій? я повинен сканувати документи? Можливо, я можу використати виписку з банку/кредитної картки для підтвердження адреси проживання? але я насправді не знаю, що це означає для нього.

Вибачте за безладний текст, але цього разу я дійсно не хочу помилитися.

Я з нетерпінням чекаю на вашу відповідь і дуже дякую за ваш час.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

із запитаннями немає проблем, але я б сказав, що наступного разу ви повинні попросити перевірку під час реєстрації в казино, щоб уникнути проблем із виведенням коштів у разі виграшу. Якщо ви не можете оплатити комунальні послуги, у вас можуть виникнути проблеми. Я боюся, що те, що надіслало вам казино, є справді звичайною практикою.

Я думаю, що ви повинні пояснити ситуацію казино і домовитися про документи.

Крім того, зазвичай допускається лише формат .pdf, оскільки обрізані зображення та фотографії можна маніпулювати.

Отже, ви повинні надати офіційні виписки, наприклад виписки з банківського рахунку, створені вашим банком і надані в належному форматі. - на даний момент для мене це звучить як твій єдиний варіант.

Я вважаю, що вам може знадобитися більше інформації про перевірку, щоб уникнути проблем у майбутньому, тому, будь ласка, подумайте про проходження цього безкоштовного курсу: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

Будь ласка, дайте мені знати, що ви придумали з казино 👍



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я вніс 20 євро на сайт mystake, але помилково активував непотрібний бонус (із цього бонусу я заробив 1,60 євро). Я зв’язався зі службою підтримки і сказав, що хочу його видалити, але вони видалили і бонус, і депозит 20 євро, який я зробив, залишився 0 євро.

Автоматичний переклад.
sebastiantejada323
1 рік тому

Що ж, я вважаю, що вам слід спробувати прояснити проблему з казино. Це був би найпростіший спосіб на даний момент.

Не соромтеся вставити сюди пов’язане повідомлення – бажано англійською мовою.

Буду чекати оновлення.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

привіт це була відповідь:

привіт, на жаль, мені не пояснили, що якщо я скасую бонус, то внесені гроші також заберуть у мене. Я люб’язно прошу, чи можете ви повернути 20 євро, які я вклав, на рахунок mystake



Автоматичний переклад.
sebastiantejada323
1 рік тому

Вибачте, це відповідь казино чи ви повторюєте попередню інформацію?

Будь ласка, ви попросили казино пояснити проблему? Я відчуваю, що ви ненавмисно взяли якийсь бонус, але ви вже з ним пограли. я правий?

Якщо ви знаєте, що ви отримали 1,60 євро від цього бонусу, мені здається, що ви хочете скасувати бонус просто тому, що ви не виграли більше від нього.

Хоча я тільки здогадуюсь. 🤔

Зверніться до казино за поясненнями та дайте мені знати, будь ласка.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не знаю, чи є у когось така проблема.


Я приєднався до mystake.com деякий час тому, і не мав жодних проблем із виведенням грошей. Я використовую дебетову картку для внесення коштів і те саме для зняття коштів. (Ніколи не кредитна картка)


нещодавно у мене є сума 1200 для зняття. Використовуючи переказ sepabank, оскільки в мене немає крипторахунків. Я робив те саме, що й завжди, але отримав відмову. Я зробив це знову, і його відхилили.


Я отримав від них повідомлення про те, що мені потрібно надіслати підтвердження «кредитної картки», якою я скористався. Знову ж таки, це не кредитна картка.


вони також сказали надіслати зображення передньої та задньої сторін моєї картки. Вони хочуть перші 6 і останні 4 цифри номера картки разом із датою закінчення терміну дії, а решту цифр можна заклеїти скотчем.


це нормально? Для мене це не так. Як і раніше, я міг знімати невеликі суми без проблем. Я не хочу надсилати жодних фотографій своїх деталей, навіть якщо деякі з них закриті.


У когось було таке з Mystake і чи надіслали вони зображення? Якщо це не було проблемою раніше, чому це зараз?


Спасибі


Р




Автоматичний переклад.
ronzkg
1 рік тому

Привіт,

це нормально.

На жаль, інколи казино не розуміють, що якщо картка є просто віртуальною карткою, призначеною переважно для інтернет-платежів, здебільшого ви не можете зробити зображення.

Я сподіваюся, що це не так. Якщо вам незручно надсилати таке зображення, не робіть цього та попросіть у казино інший варіант виведення коштів – якщо це можливо.

Дай мені знати, як справи. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Букмекер является мошенником! При выиграше заблокировали аккаунт без обьяснения причин! НЕ ИГРАЙТЕ В ЭТОМ КАЗИНО !!! ПОЛЬЗОВАТЕЛЕЙ БЛОКИРУЮТ И УСМЕХАЮТСЯ НАД ЭТИМ МОЛ ВЫ ВСЕРАВНО НИЧЕГО НЕ СДЕЛАЕТЕ!

ronzkg
1 рік тому

У мене була та сама проблема, коли вони говорять про кредитну картку, вони мають на увазі дебетову картку, яку ви використовували для внесення депозитів. Мені довелося надіслати їм свій і протягом 24 годин я отримав обробку мого зняття протягом 24 годин

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Букмекер является мошенником! При выиграше заблокировали аккаунт без обьяснения причин! НЕ ИГРАЙТЕ В ЭТОМ КАЗИНО !!! ПОЛЬЗОВАТЕЛЕЙ БЛОКИРУЮТ И УСМЕХАЮТСЯ НАД ЭТИМ МОЛ ВЫ ВСЕРАВНО НИЧЕГО НЕ СДЕЛАЕТЕ!

Воспользовался бонусом к депозиту 170%

Играл в рулетку автоматическую в слотах, в правилах отыграша это небыло запрещено, все условия это ставить не больше 5 долларов. Я пополнил счет на 20 долларов и взял бонус, зашел в рулетку и ставил чет/ничет по 5 долларов (просто играл) и мне повезло я отыграл бонус и вошел в плюс в итоге 100 долларов на балансе. Далее меня не пропускает верефикация хотя все правилно загрузил а потом и вовсе блокируется аккаунт. На попытку узнать причины ответ - Мы просто так решили мол имеем право.

Аккаунт у меня один

Ничего не нарушал

Често и по правилам воспользовался предложенным бонусом к депозиту

Никогда не при каких обстоятельствах не играйте на этом ресурсе. При выиграше вас просто заблокируют и вы даже не узнаете почему, потому что они просто так захотели.. самое ужасное казино которе я встречал за 10 лет.

bonitopim
1 рік тому

У мене було знято 1900 євро, які я виграв на слоті zМені довелося знову перевірити свою дебетову картку, і я отримав гроші назад на свій рахунок за 24 години. Надішліть скаргу тут і перевірте, чи зможуть вони вирішити вашу проблему

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Букмекер является мошенником! При выиграше заблокировали аккаунт без обьяснения причин! НЕ ИГРАЙТЕ В ЭТОМ КАЗИНО !!! ПОЛЬЗОВАТЕЛЕЙ БЛОКИРУЮТ И УСМЕХАЮТСЯ НАД ЭТИМ МОЛ ВЫ ВСЕРАВНО НИЧЕГО НЕ СДЕЛАЕТЕ!

1 рік тому

Привіт,

причин для блокування облікового запису гравця багато. До найбільш звичайних і не особливо поганих можна віднести верифікацію фінансових перевірок.

Звичайно, було б непогано знати, що відбувається, але, як я бачу, інколи обліковий запис блокується спочатку, нібито автоматично.

Яку останню взаємодію ви робили зі своїм обліковим записом? Можливо, зняття?

Це може допомогти нам знайти причину.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Букмекер является мошенником! При выиграше заблокировали аккаунт без обьяснения причин! НЕ ИГРАЙТЕ В ЭТОМ КАЗИНО !!! ПОЛЬЗОВАТЕЛЕЙ БЛОКИРУЮТ И УСМЕХАЮТСЯ НАД ЭТИМ МОЛ ВЫ ВСЕРАВНО НИЧЕГО НЕ СДЕЛАЕТЕ!

Воспользовался бонусом к депозиту 170%

Играл в рулетку автоматическую в слотах, в правилах отыграша это небыло запрещено, все условия это ставить не больше 5 долларов. Я пополнил счет на 20 долларов и взял бонус, зашел в рулетку и ставил чет/ничет по 5 долларов (просто играл) и мне повезло я отыграл бонус и вошел в плюс в итоге 100 долларов на балансе. Далее меня не пропускает верефикация хотя все правилно загрузил а потом и вовсе блокируется аккаунт. На попытку узнать причины ответ - Мы просто так решили мол имеем право.

Аккаунт у меня один

Ничего не нарушал

Често и по правилам воспользовался предложенным бонусом к депозиту

Никогда не при каких обстоятельствах не играйте на этом ресурсе. При выиграше вас просто заблокируют и вы даже не узнаете почему, потому что они просто так захотели.. самое ужасное казино которе я встречал за 10 лет.

1 рік тому

Привіт,

Отже, у нас є пояснення. Я б сказав, що обліковий запис заблоковано через поточну перевірку, ймовірно, викликану перевіркою. У будь-якому разі ви отримали підтвердження про те, що обліковий запис перевірено?

Гадаю, тобі варто просто заспокоїтися і дати цьому трохи часу. Імовірно, казино перевіряє вашу історію ігор, бонусну політику тощо. Якщо я правильно розумію, казино не висунуло жодних звинувачень і не повідомило вас про те, що ви, можливо, порушили якісь правила, чи не так?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене було знято 1900 євро, які я виграв на слоті zМені довелося знову перевірити свою дебетову картку, і я отримав гроші назад на свій рахунок за 24 години. Надішліть скаргу тут і перевірте, чи зможуть вони вирішити вашу проблему

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це гарна пропозиція, тільки пам’ятайте, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та історії ігор, KYC, щоб надіслати виграші. Якщо ініціюється додаткова перевірка, ми даємо казино можливість провести подальше розслідування, якщо це необхідно.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, добре, мені потрібна допомога, щоб скасувати бонусний код, який я активував помилково

Автоматичний переклад.
Antoniom
1 рік тому

Зайдіть у чат і попросіть їх скасувати його, оскільки ви активували його помилково, якщо ви не грали з ним, у вас все гаразд

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось використовував обліковий запис Skrill під час створення облікового запису?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні я почав грати. Я зняв 150 євро, щоб перевірити, платять вони чи ні.

Перевірте рахунок перед внесенням коштів.

Тепер я бачу, що вони повернули 150 євро на мій ігровий рахунок, тому що я повинен надіслати фотографію Visa.

У мене питання: чому вони не вимагають фото Visa без повернення грошей на ігровий рахунок? І як тільки зателефонували, вони обробляють зняття.

Тепер ви повинні знову попросити 150 євро, якщо вони перевірять картку, і це називається «почати заново»

Я думаю, що вони роблять це, щоб заощадити час і, таким чином, вимагають часу для оплати.

Я вважаю, що це погане казино, трапилося так, що Гуру сказав, що це хороше казино, і тому я сьогодні вперше зіграв.

Якщо я зберу 150, я вам скажу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ще одна важлива річ: вони не надсилають електронні листи від kyc із запитами про щось


Тож вам потрібно щохвилини заходити в мережу, щоб побачити, чи обробляють вони зняття чи ні

Це абсолютно несправедливо

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого