ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від Leclair36
|
66902 переглядів 383 відповідей |
|
1...6 7 8...21
Додати публікацію
Antoniom
1 рік тому

Зайдіть у чат і попросіть їх скасувати його, оскільки ви активували його помилково, якщо ви не грали з ним, у вас все гаразд

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось використовував обліковий запис Skrill під час створення облікового запису?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні я почав грати. Я зняв 150 євро, щоб перевірити, платять вони чи ні.

Перевірте рахунок перед внесенням коштів.

Тепер я бачу, що вони повернули 150 євро на мій ігровий рахунок, тому що я повинен надіслати фотографію Visa.

У мене питання: чому вони не вимагають фото Visa без повернення грошей на ігровий рахунок? І як тільки зателефонували, вони обробляють зняття.

Тепер ви повинні знову попросити 150 євро, якщо вони перевірять картку, і це називається «почати заново»

Я думаю, що вони роблять це, щоб заощадити час і, таким чином, вимагають часу для оплати.

Я вважаю, що це погане казино, трапилося так, що Гуру сказав, що це хороше казино, і тому я сьогодні вперше зіграв.

Якщо я зберу 150, я вам скажу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ще одна важлива річ: вони не надсилають електронні листи від kyc із запитами про щось


Тож вам потрібно щохвилини заходити в мережу, щоб побачити, чи обробляють вони зняття чи ні

Це абсолютно несправедливо

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знову бачу на веб-сайті казино, що вони повернули 150 для зняття коштів, і на тому ж веб-сайті є сповіщення про те, що зняття коштів відхилено, оскільки мені потрібно надіслати всі картки, коли я маю лише ту, яку я надіслав ( У мене лише одна ), і вони також запитують у мене фотографію картки знову, коли вона вже надіслана, і це та сама, яку я надсилаю в усі казино, і вона завжди була перевірена.

Думаю, вони не хочуть платити

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тут листівку надсилають знову і знову, але все дарма. Знову відмовляють у знятті коштів і знову просять картку.

Зрозуміло, що вони хочуть затягнути питання і тому не платять

Автоматичний переклад.
canaberto
1 рік тому

Я пам’ятаю, що мені довелося зробити це під час мого першого зняття за допомогою SEPA, що здавалося дивним, але після того, як я зробив це, коли всі інші зняття коштів були на моєму банківському рахунку протягом 24 годин

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні я почав грати. Я зняв 150 євро, щоб перевірити, платять вони чи ні.

Перевірте рахунок перед внесенням коштів.

Тепер я бачу, що вони повернули 150 євро на мій ігровий рахунок, тому що я повинен надіслати фотографію Visa.

У мене питання: чому вони не вимагають фото Visa без повернення грошей на ігровий рахунок? І як тільки зателефонували, вони обробляють зняття.

Тепер ви повинні знову попросити 150 євро, якщо вони перевірять картку, і це називається «почати заново»

Я думаю, що вони роблять це, щоб заощадити час і, таким чином, вимагають часу для оплати.

Я вважаю, що це погане казино, трапилося так, що Гуру сказав, що це хороше казино, і тому я сьогодні вперше зіграв.

Якщо я зберу 150, я вам скажу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Ви задавали казино всі ці запитання?

Почнемо з самого початку. Можливо, початковий KYC мав на меті перевірити вас, а не спосіб оплати. Оскільки ви не надсилали жодних зняттів коштів, казино просто чекало, щоб побачити, який варіант оплати ви вибрали, якщо ви залишитеся та зумієте виграти.

Мені це здається розумним. Не зовсім впевнений, чому потрібно було зупинити транзакцію - вам слід запитати в казино. Я хотів би почути пояснення, хоча, мабуть, це тому, що система розроблена таким чином.

Мені важко повірити, що казино не надсилає підтвердження чи інформацію про скасування виведення коштів, я ще раз просив би казино переконатися.

З моєї точки зору - якщо перевірка здійснюється безпосередньо на веб-сайті, наприклад, у спеціальному розділі, і процес добре описаний у термінах, я не вважаю, що інструкції, надіслані електронною поштою, потрібні - це лише моя точка зору. Вони повинні принаймні надіслати остаточне підтвердження того, що ви пройшли перевірку. Це стандарт, я думаю.

Дайте мені знати, чи отримаєте ви відповіді.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тут листівку надсилають знову і знову, але все дарма. Знову відмовляють у знятті коштів і знову просять картку.

Зрозуміло, що вони хочуть затягнути питання і тому не платять

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний Канаберто,

Надсилати ту саму фотографію знову безглуздо. Я впевнений, що ви це вже зрозуміли. Кожне казино різне, зображення, яке ви зазвичай використовуєте, тут не працює, тому запитайте службу підтримки, що саме їм потрібно надіслати.

Мені це не здається тактикою зволікання, вам слід спочатку спробувати співпрацювати з казино. Якщо співпраця не вдасться, настав час поставити під сумнів підхід казино. Це моя думка.

Дайте мені знати, як ви поступите.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я згоден.

Вони вже перевірили мою картку сьогодні, і вони сказали мені в чаті, що вони обробляють зняття сьогодні.

Дякую за все

Автоматичний переклад.
canaberto
1 рік тому

Це на 100% позитивно 🙂

Я хотів би знати, що ви отримали гроші, дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хочу запитати, чи хтось вже отримав виграш на свій рахунок? Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
koskus101
1 рік тому

Так, у мене було 3" зняття з них. Перший я мав повторно підтвердити свою картку Visa, щойно я переконався, що гроші були на моєму рахунку рано наступного дня. Другий і третій більше не перевіряли мій рахунок рано наступного дня до Банківським переказом SEPA ви трохи втратите на курсі валюти, але не дуже.

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Фінансовий відділ не працює у вихідні, але якщо ви подасте запит на зняття коштів, ви отримаєте його в понеділок

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Наскільки великий вибір був? Дякую

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Кілька людей пишуть тут, що у них були проблеми з вибором.. то чого мені очікувати..

Автоматичний переклад.
koskus101
1 рік тому

Привіт.

Якщо у кількох інших виникли проблеми з вибором, це не означає, що у вас теж будуть проблеми. Можливо, вони використали інший спосіб оплати, вони можуть бути з іншої країни, тому їхній бажаний спосіб оплати може відрізнятися від вашого.

Тож відповіді, ймовірно, не будуть для вас повністю актуальними.

Я хотів би переконатися, чи казино спілкується з вами, чи ви коли-небудь знімали щось у минулому, і якщо ні, чи у вас уже є повністю підтверджений рахунок?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, повністю перевірено.. Я роблю виведення вперше для тесту... вчора я ввів зняття, а сьогодні зняття було показано в історії транзакцій, але без можливості скасування.. Я думаю, що це враховано а тепер мені залишається чекати...

Автоматичний переклад.
koskus101
1 рік тому

Я б також сказав, що це на правильному шляху. У випадку з повністю верифікованим обліковим записом, мені здається, що виведення вже в процесі 🙂

Тож, можливо, це був лише незначний збій. Тоді, будь ласка, повідомте нам, коли пролунає передача. Дайте нам знати, що все пройшло добре.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене проблема з підтвердженням місця проживання, тому що я не маю власного помешкання і навіть не знімаю, тому я не можу підтвердити це навіть через банківський рахунок, хтось буде такий добрий, щоб порадити як з цим боротися?

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...21
Перейти на сторінкуіз 21 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого