1 рік тому
Це має бути образливо? Якщо так, припиніть це.
Is this supposed to be offensive? If so, stop that.
1
Це має бути образливо? Якщо так, припиніть це.
Is this supposed to be offensive? If so, stop that.
Ви насправді звернулися до іншого гравця, тому здавалося, що ви звинувачуєте гравця в тому, що він брехун і шахрай 😀.
Ось чому я спочатку запитав вас, розумієте?
You actually addressed another player, so it seemed like you were accusing the player of being a liar and scammer 😀.
That's why I asked you first, you see?
Привіт, це казино шахрайство, не грайте в ньому. Я вніс 2500, мені вдалося заробити 5000, і вони ніколи не дозволяють вам зняти гроші, тому люди не грають у казино mystake, чисте шахрайство
hello this casino is a scam do not play in it I deposited 2500 I managed to make 5000 and they never let you withdraw the money so people do not play in the mystake casino pure scam
hola este casino es una estafa no jueguen en el yo deposite 2500 logre hacer 5000 y jamas te dejan retirar el dinero asi que gente no jueguen en el casino mystake pura estafa
Привіт!
Чи казино коли-небудь пояснювало вам проблему? Я маю на увазі, чому ти думаєш, що тобі не заплатять?
Hi!
Has the casino ever explained the issue to you? I mean, what makes you think you won't get paid?
Гроші вже в дорозі, так сказали
The money is already on the way, that's what they said
El dinero ya está en camino eso han dicho
Гаразд, відколи гроші в дорозі, і який варіант ви вибрали, будь ласка?
Ok, since when is the money on the way, and which option did you choose, please?
Привіт, команда гуру,
Нещодавно я грав із Mystake, я пройшов верифікацію та справді зміг успішно зняти £300
Вчора мені пощастило, і я зміг виграти £877, які я зняв. Це оброблялося, і сьогодні вранці мені сказали, що мій обліковий запис закрито без жодної причини. У мене не було активного бонусу, і я справді просто шукаю допомоги, щоб вирішити цю проблему.
З повагою.
Hi guru team,
I have been playing with Mystake recently, I was verified fine and actually managed to successfully withdraw £300
Yesterday I was lucky today and managed to win £877 which I withdrew. This was processing and this morning I was told my account is closed with no reason at all. I had no bonus active, and really just looking for some help to resolve this.
kind regards.
Привіт.
Як на мене, це звучить як відсутність пояснень... Ви повинні принаймні повідомити, яке правило було порушено, щоб переконатися, що ви більше цього не зробите 🙁.
Будь ласка, ви впевнені, що ніхто не згадував?
У будь-якому разі допомога доступна через ваш центр розгляду скарг. Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, щоб подати запит.
Hello there.
To me, it sounds like a lack of explanation... You should, at least, be advised which rule was breached to ensure you won't do that again 🙁.
Are you sure none was mentioned, please?
Anyway, help is available through your complaint resolution center. Use this link to submit a case, please.
Трансфер З п'ятниці ще не прийшов
Transfer Since Friday has not yet arrived
Transferencia Desde el viernes aún no ha llegado
Вони закрили ваш рахунок, щоб не платити вам
They have closed your account so as not to pay you
Te han cerrado la cuenta para no pagarte
Вони надіслали електронний лист із повідомленням, що не повідомлять мені, чому він закритий, але моє відшкодування все ще обробляється. Дуже дивно
They have emailed saying they won’t tell my why it’s closed, but my refund is still processing. Very strange
Коли він закриває рахунок, це тому, що він стверджує, що ви порушили закон гри, щоб не платити вам
When he closes the account, that is because he alleges that you have violated the law of the game so as not to pay you
Cuando cierra cuenta eso es que alega que has infringido la la ley del juego para no pagarte
Витратив багато грошей в цьому онлайн-казино!
Spent a lot of money at this online casino!
このオンラインカジノでたくさんのお金を使いました!
Я подав запит на зняття коштів вчора вдень, я повідомлю вам, як воно буде
I put a withdrawal request in yesterday afternoon I will let you know how it goes
Гроші вже надійшли до вашого банку?
Has the money already arrived at your bank?
Ya te llego el dinero a tú banco?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.