ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від Leclair36
|
75880 переглядів 392 відповідей |
|
1...7 8 9...20
Додати публікацію
Bilian
1 рік тому

Це має бути образливо? Якщо так, припиніть це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо, коли вони не платять тобі те, що належить тобі, це більш ніж ОБРАЗЛИВО, ВИ ДУМАЄТЕ

Автоматичний переклад.
Bilian
1 рік тому

Ви насправді звернулися до іншого гравця, тому здавалося, що ви звинувачуєте гравця в тому, що він брехун і шахрай 😀.

Ось чому я спочатку запитав вас, розумієте?

file


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, це казино шахрайство, не грайте в ньому. Я вніс 2500, мені вдалося заробити 5000, і вони ніколи не дозволяють вам зняти гроші, тому люди не грають у казино mystake, чисте шахрайство

Автоматичний переклад.
marcelotejedaortega
1 рік тому

Привіт!

Чи казино коли-небудь пояснювало вам проблему? Я маю на увазі, чому ти думаєш, що тобі не заплатять?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Гроші вже в дорозі, так сказали

Автоматичний переклад.
Bilian
1 рік тому

Гаразд, відколи гроші в дорозі, і який варіант ви вибрали, будь ласка?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, команда гуру,


Нещодавно я грав із Mystake, я пройшов верифікацію та справді зміг успішно зняти £300

Вчора мені пощастило, і я зміг виграти £877, які я зняв. Це оброблялося, і сьогодні вранці мені сказали, що мій обліковий запис закрито без жодної причини. У мене не було активного бонусу, і я справді просто шукаю допомоги, щоб вирішити цю проблему.


З повагою.

Автоматичний переклад.
Rangers1972
1 рік тому

Привіт.

Як на мене, це звучить як відсутність пояснень... Ви повинні принаймні повідомити, яке правило було порушено, щоб переконатися, що ви більше цього не зробите 🙁.

Будь ласка, ви впевнені, що ніхто не згадував?

У будь-якому разі допомога доступна через ваш центр розгляду скарг. Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, щоб подати запит.

https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Трансфер З п'ятниці ще не прийшов

Автоматичний переклад.
Rangers1972
1 рік тому

Вони закрили ваш рахунок, щоб не платити вам

Автоматичний переклад.
Bilian
1 рік тому

Вони надіслали електронний лист із повідомленням, що не повідомлять мені, чому він закритий, але моє відшкодування все ще обробляється. Дуже дивно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли він закриває рахунок, це тому, що він стверджує, що ви порушили закон гри, щоб не платити вам

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Витратив багато грошей в цьому онлайн-казино!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав інший електронний лист із повідомленням, що моє зняття займе 3 робочі дні.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Rangers1972
1 рік тому

Я подав запит на зняття коштів вчора вдень, я повідомлю вам, як воно буде

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав свої кошти😃

Автоматичний переклад.
Rangers1972
1 рік тому

Гроші вже надійшли до вашого банку?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нічого до мене не прийшло

Автоматичний переклад.
Bilian
1 рік тому

Для обох моїх вилучень знадобився 1 робочий день

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого