ГоловнаФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від Leclair36
|
107 469 переглядів 434 відповідей |
|
1...7 8 9...22
Bilian

Це має бути образливо? Якщо так, припиніть це.

Автоматичний переклад.

Якщо, коли вони не платять тобі те, що належить тобі, це більш ніж ОБРАЗЛИВО, ВИ ДУМАЄТЕ

Автоматичний переклад.
Bilian

Ви насправді звернулися до іншого гравця, тому здавалося, що ви звинувачуєте гравця в тому, що він брехун і шахрай 😀.

Ось чому я спочатку запитав вас, розумієте?

file


Автоматичний переклад.

Привіт, це казино шахрайство, не грайте в ньому. Я вніс 2500, мені вдалося заробити 5000, і вони ніколи не дозволяють вам зняти гроші, тому люди не грають у казино mystake, чисте шахрайство

Автоматичний переклад.
marcelotejedaortega

Привіт!

Чи казино коли-небудь пояснювало вам проблему? Я маю на увазі, чому ти думаєш, що тобі не заплатять?

Автоматичний переклад.
Radka

Гроші вже в дорозі, так сказали

Автоматичний переклад.
Bilian

Гаразд, відколи гроші в дорозі, і який варіант ви вибрали, будь ласка?



Автоматичний переклад.

Привіт, команда гуру,


Нещодавно я грав із Mystake, я пройшов верифікацію та справді зміг успішно зняти £300

Вчора мені пощастило, і я зміг виграти £877, які я зняв. Це оброблялося, і сьогодні вранці мені сказали, що мій обліковий запис закрито без жодної причини. У мене не було активного бонусу, і я справді просто шукаю допомоги, щоб вирішити цю проблему.


З повагою.

Автоматичний переклад.
Rangers1972

Привіт.

Як на мене, це звучить як відсутність пояснень... Ви повинні принаймні повідомити, яке правило було порушено, щоб переконатися, що ви більше цього не зробите 🙁.

Будь ласка, ви впевнені, що ніхто не згадував?

У будь-якому разі допомога доступна через ваш центр розгляду скарг. Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, щоб подати запит.

https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
Radka

Трансфер З п'ятниці ще не прийшов

Автоматичний переклад.
Rangers1972

Вони закрили ваш рахунок, щоб не платити вам

Автоматичний переклад.
Bilian

Вони надіслали електронний лист із повідомленням, що не повідомлять мені, чому він закритий, але моє відшкодування все ще обробляється. Дуже дивно

Автоматичний переклад.

Коли він закриває рахунок, це тому, що він стверджує, що ви порушили закон гри, щоб не платити вам

Автоматичний переклад.
Radka

Витратив багато грошей в цьому онлайн-казино!

Автоматичний переклад.

Я отримав інший електронний лист із повідомленням, що моє зняття займе 3 робочі дні.

Змінено
Автоматичний переклад.
Rangers1972

Я подав запит на зняття коштів вчора вдень, я повідомлю вам, як воно буде

Автоматичний переклад.

Я отримав свої кошти😃

Автоматичний переклад.
Rangers1972

Гроші вже надійшли до вашого банку?

Автоматичний переклад.

Нічого до мене не прийшло

Автоматичний переклад.
Bilian

Для обох моїх вилучень знадобився 1 робочий день

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого