ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від Leclair36
|
66840 переглядів 383 відповідей |
|
1...8 9 10...21
Додати публікацію
1 рік тому

Я отримав інший електронний лист із повідомленням, що моє зняття займе 3 робочі дні.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Rangers1972
1 рік тому

Я подав запит на зняття коштів вчора вдень, я повідомлю вам, як воно буде

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав свої кошти😃

Автоматичний переклад.
Rangers1972
1 рік тому

Гроші вже надійшли до вашого банку?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нічого до мене не прийшло

Автоматичний переклад.
Bilian
1 рік тому

Для обох моїх вилучень знадобився 1 робочий день

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Запит, надісланий учора вдень, оброблено о 8 ранку в моєму обліковому записі об 11:05. Вони не обробляють зняття коштів у вихідні 😁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Витратив багато грошей в цьому онлайн-казино!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Дякую за інформацію, мабуть.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Трансфер З п'ятниці ще не прийшов

Автоматичний переклад.
1 рік тому

День ще не закінчився. 🙂

Я б почекав.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Перейдіть у свою історію транзакцій, знайдіть зняття та подивіться, чи повідомляється про успіх, якщо це так, гроші перераховано, що означає, що якщо ви зробили це банківським переказом, гроші ще не виведено.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені не вдалося здійснити банківський переказ, він був відхилений емітентом без причини. Тепер вам потрібно створити обліковий запис astropay, і вони надсилають його вам туди, і ви можете зняти кошти. Astropay дуже хороший і робить переказ за 1 хвилину. Ще раз зняв гроші через astropay, але він досі не надійшов і навіть не був схвалений

Автоматичний переклад.
Опубліковано napitulungan видалено адміністратором Radka
Причина: Спам
Опубліковано napitulungan видалено адміністратором Radka
Причина: Спам
Bilian
1 рік тому

Ну а пояснення? Ви запитували службу підтримки чи спілкувалися? Щось має бути не так, я б сказав.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, обом. Без будь-яких пояснень. Вони змусили мене створити astropay для оплати. Я це зробив і в той момент мені перерахували гроші. Зараз я знову зняв кошти і бачу, що вони ще деякий час не збираються платити. За їхніми словами він переробляє.

Автоматичний переклад.
Bilian
1 рік тому

Це не добре.

Вам повинні дати принаймні відповідне пояснення. Казино має зробити все можливе, щоб повідомити вам орієнтовний час, щоб вам не потрібно було так хвилюватися 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Якщо вже треба чекати

Автоматичний переклад.
Bilian
1 рік тому

Щось змінилося за цей час?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я підписався на цю ставку, я вклав свої гроші та виграв 185 фунтів стерлінгів. І тепер я не можу вивести кошти за допомогою методу, який я використовував для внесення, вони взяли цей штраф. Я не маю, не знаю чи хочу використовувати біткойн. І Я помітив, що написано, що Великобританія не може зареєструватися, але мені дозволили! І дозвольте мені внести депозит. Мені також не потрібно було перевіряти депозит. Зараз у мене немає ні водійських прав, ні паспорта. Лише свідоцтво про народження. Я б принаймні хотів повернути свій депозит! Або виграш там просто сидить. Це неправильно, що вони зробили. Будь ласка, допоможіть, мені потрібен мій виграш

Автоматичний переклад.
shereen19881
1 рік тому

Привіт!

Після того, як казино дозволить вам зареєструватися, скажімо, в обмеженій країні, служба підтримки також повинна зробити все можливе, щоб допомогти вам пройти перевірку та отримати виграш. Хоча це може не бути питанням обмеження, казино повинно вам допомогти. Будь ласка, яка головна проблема під час перевірки? Чи можете ви вставити будь-яке пояснення казино?

Я відчуваю, що це буде корисно!

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...21
Перейти на сторінкуіз 21 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.