Я подав запит на зняття коштів вчора вдень, я повідомлю вам, як воно буде
I put a withdrawal request in yesterday afternoon I will let you know how it goes
Гроші вже надійшли до вашого банку?
Has the money already arrived at your bank?
Ya te llego el dinero a tú banco?
Запит, надісланий учора вдень, оброблено о 8 ранку в моєму обліковому записі об 11:05. Вони не обробляють зняття коштів у вихідні 😁
Requested yesterday afternoon processed at 8am in my account at 11.05am. They don't process withdrawals at weekends 😁
Перейдіть у свою історію транзакцій, знайдіть зняття та подивіться, чи повідомляється про успіх, якщо це так, гроші перераховано, що означає, що якщо ви зробили це банківським переказом, гроші ще не виведено.
Go into your transaction history find the withdrawal and see if it says success if it does the money has been transferred which means if you did it by bank transfer the money hasn't cleared yet.
Мені не вдалося здійснити банківський переказ, він був відхилений емітентом без причини. Тепер вам потрібно створити обліковий запис astropay, і вони надсилають його вам туди, і ви можете зняти кошти. Astropay дуже хороший і робить переказ за 1 хвилину. Ще раз зняв гроші через astropay, але він досі не надійшов і навіть не був схвалений
I have not been successful with the bank transfer, it has been rejected by the issuer for no reason. Now you have to make an astropay account and they send it to you there and you can make a withdrawal. Astropay is super good and makes a transfer in 1 minute. Made another withdrawal through astropay and it still hasn't arrived or even been approved
No he tenido éxito con la transferencia bancaria ha sido rechazada por emisor sin motivo ninguno. Ahora bien tienes que hacer cuenta astropay y ahí te lo envían y puedes hacer retiro. Astropay es súper bueno y hace transferencia en 1 minutos. Hecho otro retiro atraves de astropay y aún no ha llegado ni si quiera ha sido aprobado
Ну а пояснення? Ви запитували службу підтримки чи спілкувалися? Щось має бути не так, я б сказав.
Well, what about an explanation? Did you ask the support or chat? Something must be wrong, I'd say.
Так, обом. Без будь-яких пояснень. Вони змусили мене створити astropay для оплати. Я це зробив і в той момент мені перерахували гроші. Зараз я знову зняв кошти і бачу, що вони ще деякий час не збираються платити. За їхніми словами він переробляє.
Yes, to both. Without any explanation. They have made me create astropay for the payment. I did it and at the moment they transferred the money to me. Now I have made another withdrawal and I see that they are not going to pay me for a while. According to them he is processing.
Si, a los dos. Sin explicación ninguna. Me han hecho crear astropay para el pago. Lo hecho y al momento me han transferido el dinero. Ahora hecho otro retiro y veo que no me lo van a pagar hasta dentro de un tiempo. Según ellos está procesando.
Це не добре.
Вам повинні дати принаймні відповідне пояснення. Казино має зробити все можливе, щоб повідомити вам орієнтовний час, щоб вам не потрібно було так хвилюватися 🙁
It's not good.
You should be told a suitable explanation at least. The casino should do its best to inform you about the estimated time, so you don't have to worry so much 🙁
Привіт, я підписався на цю ставку, я вклав свої гроші та виграв 185 фунтів стерлінгів. І тепер я не можу вивести кошти за допомогою методу, який я використовував для внесення, вони взяли цей штраф. Я не маю, не знаю чи хочу використовувати біткойн. І Я помітив, що написано, що Великобританія не може зареєструватися, але мені дозволили! І дозвольте мені внести депозит. Мені також не потрібно було перевіряти депозит. Зараз у мене немає ні водійських прав, ні паспорта. Лише свідоцтво про народження. Я б принаймні хотів повернути свій депозит! Або виграш там просто сидить. Це неправильно, що вони зробили. Будь ласка, допоможіть, мені потрібен мій виграш
Hi there I signed upto this mystake I have put my money in and won £185 .And now I can’t withdraw to method I used to deposit they took that fine .I don’t have or know or want to use bitcoin .And I noticed it says uk can’t register but they let me ! And let me deposit .I also didn’t have to do verification to deposit .I don’t have a driving license nor do I have a passport jst now .Only my birth certificate .I would at least want my deposit back ! Or the winnings there jst sitting there .It’s wrong what they have done .Please help I need my winnings
Привіт!
Після того, як казино дозволить вам зареєструватися, скажімо, в обмеженій країні, служба підтримки також повинна зробити все можливе, щоб допомогти вам пройти перевірку та отримати виграш. Хоча це може не бути питанням обмеження, казино повинно вам допомогти. Будь ласка, яка головна проблема під час перевірки? Чи можете ви вставити будь-яке пояснення казино?
Я відчуваю, що це буде корисно!
Hi!
Once the casino allows you to register from let's say restricted country, the support should also do its best to help you pass the verification and get the winnings. Though it may not be the question of restriction, the casino should help you out. What is the main issue with the verification, please? Can you paste any casino's explanation?
I feel it would be helpful!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.