Доброго дня... Я зробив депозит у Mystake і помилково активував бонус (який я не використав), і він не дозволяє мені використовувати мої гроші в будь-якій іншій грі (я пояснюю, що це означає, що я повинен поставити суму 7 помножити на мій капітал і в 7 разів на бонус). Мені потрібне рішення. Дуже дякую
Good afternoon… I made a deposit in Mystake and by mistake I activated a bonus (which I did not use) and it does not let me use my money in any other game (I clarify that it indicates that I must bet the amount of 7 times my capital and 7 times the bonus ). I need a solution. Thank you so much
Buena tardes… hice un depósito en Mystake y por error activé un bono ( el cual no use) y no me deja usar mi dinero en ningún otro juego ( aclaro que indica que debo apostar la cantidad de 7 veces mi capital y 7 veces el bono). Necesito una solución. Muchas gracias
НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ КОШТИ. Скажіть казино скасувати бонус, щоб ви могли використовувати свій власний баланс і не підпорядковуватись цим правилам. Зазвичай у казино є розділ, де ви можете переглянути свої бонуси, там ви зазвичай скасуєте його та можете використовувати свої кошти як завгодно, але краще спочатку зв’яжіться зі службою підтримки та скажіть їм, що ви не хочете отримати бонус і хочете його скасувати
DO NOT USE THE FUNDS. Tell the casino to cancel the bonus so you can use your own balance and not be subject to those rules, usually casinos have a section where you can see your bonuses, there you usually cancel it and you can use your funds however you want, but better check with support first and tell them you don't want the bonus and want to cancel it
NO USES LOS FONDOS. Dile al casino que cancele el bono para que puedas usar tu propio balance y no estés sujeto a esas reglas, por lo general los casinos tienen un apartado donde puedes ver tus bonos, ahí normalmente lo cancelas y ya puedes usar tus fondos como quieras, pero mejor consulta con soporte primero y diles que no quieres el bono y deseas cancelarlo
дуже гарний дизайн і компонування казино, і в ньому є більшість популярних слотів... я великий шанувальник слотів, можу грати в них цілий день.. тому я точно буду грати тут ще довго... я вже підтвердив свій профіль, і їхній процес перевірки є найшвидшим, який я бачив ...не втрачайте часу, хлопці, зареєструйтесь і приєднайтеся до веселощів
very nice design and layout of the casino, and it have most of the popular slots... im a big fan of slots, can play them all day long.. so im definitely gonna be playing here for a long long time...i already verified my profile and their verification process is the fastest i have seen ...no time to waste guys register and join the fun
Сьогодні я поклав на рахунок 1000 і зняв 7000 миттєво через astropay. Слід зазначити, що раніше я вже підтвердив свою електронну пошту та те, що потрібно.
Today I deposited 1000 to the account and withdrew 7000, instantly through astropay. It should be noted that previously I had already verified my email and what is required.
Hoy le deposité 1000 a la cuenta y retiré 7000, al instante mediante astropay. Cabe aclarar que con anterioridad ya habia verificado mi mail y lo que se requiere.
Привіт, казино mystake заблокувало для мене обліковий запис, сказавши, що у мене є 2 дублікати облікових записів, той, який мене заблокував, мав багато балансу
Hello, mystake casino blocked an account for me saying that I have 2 duplicate accounts, the one that blocked me had a lot of balance
Hola, el casino mystake me bloqueo una cuenta diciendo que tengo 2 cuentas duplicadas, la que me bloquearon tenia mucho saldo en el balance
Привіт!
Виходячи з другого речення, я повинен запитати, чи ви зареєстрували більше одного облікового запису на MyStake? Це суворо суперечить правилам.
Казино захищають себе від зловживань бонусами, розумієте?
Я чекаю на вашу відповідь.
Hi!
Based on the second sentence, I must ask whether you registered more than one account on MyStake - did you? It is strictly against the rules.
Casinos protect themself from bonus abusers, you know?
I'll wait for your reply.
Привіт.
добре.
Я просто запитав - як я вже сказав, друге речення звучить досить складно 🙂 "той, хто мене заблокував, мав багато балансу".
Якщо ви впевнені, що не зробили нічого поганого і могли б допомогти, надішліть скаргу:
https://casino.guru/complaints/create
Опишіть проблему та обов’язково надайте всі відповідні повідомлення або знімки екрана, якщо такі є.
Не хвилюйтеся, скарги розглядаються безкоштовно.
Що ти сказав?
Hello.
Good.
I was just asking - as I said, the second sentence sounds pretty tricky 🙂 " the one that blocked me had a lot of balance".
If you are sure you've done nothing wrong and could use a helping hand, submit a complaint:
https://casino.guru/complaints/create
Describe the problem and make sure to provide all relevant communications or screenshots - if you have any.
Don't worry, complaints are handled for free.
What do you say?
Привіт. Я помилково активував бонус у казино Mystake, і я не хочу його використовувати, я хочу скасувати цей бонус, він не дозволяє мені його скасувати або зробити ставку, мені потрібна допомога, щоб скасувати цей бонус, або допомога .
Hello. I activated a bonus at Mystake casino, by mistake, and I don't want to use it, I want to cancel that bonus, it won't let me cancel it or bet, I need help to cancel that bonus, or some help.
Зайдіть у чат, і вони скасують бонус
Go on live chat and they will cancel the bonus
Привіт, я грав у свою ставку, і в мене були гроші для зняття, я перевірив свій рахунок, але вони не взяли правильний ідентифікатор. Я надіслав електронний лист до центру підтримки, але досі не отримав жодної відповіді. Хтось знає, що робити?
Hello, I played in mystake and I had money to withdraw, I verified my account and they did not take the correct ID. I sent an email to the support center and still haven't received any response, does anyone know what to do?
Hola, jugué en mystake y tenía dinero para retirar, verifique mi cuenta y no me tomaron el dni correcto. Le mandé un mail a el centro de asistencias y todavía no recibí ninguna respuesta, alguien sabe que hacer?
Будь ласка, що це означає "вони взяли неправильне посвідчення особи"? Я міг би скористатися принаймні деякими підказками.
Дайте мені знати найближчим часом.
What does it mean "they did not take the correct ID", please? I could use some hints at least.
Let me know soon.
Просто надішліть правильний ідентифікатор, і ви отримаєте свої гроші через 24 години після того, як буде прийнято зняття. Я все ще використовував би їх, але всі ігри Netents були виключені для гравців у Великій Британії, тож мені це не приносило користі, але я отримав 3/4 коштів
Just send in the correct id and you will get your money in 24hrs of the withdrawal being accepted. I would still be using them but all Netents games were excluded for UK players so no good to me but I received 3/4 withdrawals
Я пропоную вам порадити гравця. Схоже, він використав неправильне посвідчення особи - перегляньте цей допис, будь ласка:
https://casino.guru/forum/casinos/mystake-casino---general-discussion/10#post-65822
Але я ціную вашу турботу!
I suggest you should advise the player. He seemed to use an incorrect ID - check out this post, please:
https://casino.guru/forum/casinos/mystake-casino---general-discussion/10#post-65822
I appreciate your concern though!
як справи Вам ще потрібна допомога?
How are you faring? Do you still need help?
Привіт.
Що ж, для початку ви, звичайно, можете почати з усієї історії.
Чому ви не можете зняти? Ви запитували в казино? Чого ви дізналися?
Це було б дуже корисно, особливо для вас.
Я буду чекати на ваше оновлення. 🙏
Hello.
Well, for the start you can surely begin with the whole story.
Why can't you withdraw? Did you ask the casino? What did you learn?
That would be really helpful, especially for you.
I'll wait for your update. 🙏
Добре, я не знаю куди ще написати, мені потрібна допомога
Казино mystake не дає мені жодного рішення, якщо проблема не моя
Одна зі слот-ігор поставила на мене більшу ставку, ніж та сама гра
Я зробив ставку на 30 песо, як зазначено під час першого прогону, коли я піду переглянути свою історію, у цьому ж прогоні сказано, що я поставив 16 725 песо, коли я поставив лише 30
Я спілкувався зі службою підтримки, вони сказали мені, що моя ставка була зроблена в доларах, коли я грав у песо і ніколи не брав долари.
Ніде не було сказано, що мої ставки будуть у доларах, коли я завжди грав у песо, це не перший раз, коли я грав, вони погано вказують це своїм гравцям, це помилка на сторінці.
Більше того, та сама сторінка дає мені можливість змінити долари на песо і ніколи не міняти на долари, і вони не хочуть мене впізнавати
У моїй історії можна побачити, як я ставив 30 песо або 20 песо, я ніколи не ставив таку суму, як ту, яку отримав
Прошу лише повернути суму 16725
Good I don't know where else to write I need help
The mystake casino does not give me any solution when the problem was not mine
One of the slot games bet me more than what that same game marked
I made my bet at 30 pesos as indicated in the first run when I go to see my history that same run says that I bet 16,725 pesos when I only bet 30
I talked to support, they told me that my bet was made in dollars when I played in pesos and never charged dollars.
It did not say anywhere that my bets would be in dollars when I always played in pesos, it is not the first time I have played, they do not specify it well to their players, it is an error on the page.
It's more the same page gives me the option to change from dollars to pesos and never change to dollars and they don't want to recognize me
In my history it can be seen how I had been betting 30 pesos or 20 pesos, I never bet that amount like the one I got
I only ask for the return of the amount 16,725
Buenas nose donde mas escribir necesito ayuda
El casino mystake no me da ninguna solucion cuando el problema no fue mio
Uno de los juegos tragamonedas me aposto mas de lo que marcaba ese mismo juego
Hice mi apuesta a 30 pesos como lo marcaba en la primer tirada cuando voy a ver mi historial esa misma tirada dice que me aposto 16.725 pesos cuando solo aposte 30
hable con soporte me decien que mi apuesta se realizo en dolares cuando yo jugue en pesos y nunca cargue dolares.
No decia en nungun lado que mis apuestan serian en dolares cuando simpre jugue en pesos no es la priemara vez que juego No lo especifican bien a sus jugadores es un error de la pagina eso
Es mas la misma pagina me da la opcion de cambiar de dolares a pesos y nunca cambie a dolares y no me quieren reconocerlo
En mi historial se ve como venia apostando de 30 pesos o 20 pesos nunca aposte esa cantidad como la que me saco
Solo pido la devolucion del monto 16.725
Привіт!
Здається, я вперше чую про таке питання.
Але це не має значення, оскільки ви вже подали скаргу , це найкраще, що ви можете зробити!
Але я боюся, що ви тим часом повністю втратили рівновагу, це дуже шкода. Мені шкода, що ти зробив це зі злості.
Я боюся, що ми мало що можемо з цим зробити.
Hello!
This is the first time I'm hearing about such an issue, I reckon.
But it does not matter because you already submitted the complaint, this is the best you could do!
But I fear you lost the entire balance in the meantime, it's a great pity. I'm sorry you did it out of anger.
I fear that there is not much we can do about that.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.