ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

2 р. тому від Leclair36
|
66763 переглядів 383 відповідей |
|
1...10 11 12...21
Додати публікацію
c5qw2fjjnm
1 рік тому

Будь ласка, що це означає "вони взяли неправильне посвідчення особи"? Я міг би скористатися принаймні деякими підказками.

Дайте мені знати найближчим часом.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Просто надішліть правильний ідентифікатор, і ви отримаєте свої гроші через 24 години після того, як буде прийнято зняття. Я все ще використовував би їх, але всі ігри Netents були виключені для гравців у Великій Британії, тож мені це не приносило користі, але я отримав 3/4 коштів

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Я пропоную вам порадити гравця. Схоже, він використав неправильне посвідчення особи - перегляньте цей допис, будь ласка:

https://casino.guru/forum/casinos/mystake-casino---general-discussion/10#post-65822

Але я ціную вашу турботу!

Автоматичний переклад.
c5qw2fjjnm
1 рік тому

як справи Вам ще потрібна допомога?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я не можу вивести гроші зі свого казино, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
francescosocial89
1 рік тому

Привіт.

Що ж, для початку ви, звичайно, можете почати з усієї історії.

Чому ви не можете зняти? Ви запитували в казино? Чого ви дізналися?

Це було б дуже корисно, особливо для вас.

Я буду чекати на ваше оновлення. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, я не знаю куди ще написати, мені потрібна допомога

Казино mystake не дає мені жодного рішення, якщо проблема не моя

Одна зі слот-ігор поставила на мене більшу ставку, ніж та сама гра

Я зробив ставку на 30 песо, як зазначено під час першого прогону, коли я піду переглянути свою історію, у цьому ж прогоні сказано, що я поставив 16 725 песо, коли я поставив лише 30

Я спілкувався зі службою підтримки, вони сказали мені, що моя ставка була зроблена в доларах, коли я грав у песо і ніколи не брав долари.

Ніде не було сказано, що мої ставки будуть у доларах, коли я завжди грав у песо, це не перший раз, коли я грав, вони погано вказують це своїм гравцям, це помилка на сторінці.

Більше того, та сама сторінка дає мені можливість змінити долари на песо і ніколи не міняти на долари, і вони не хочуть мене впізнавати

У моїй історії можна побачити, як я ставив 30 песо або 20 песо, я ніколи не ставив таку суму, як ту, яку отримав

Прошу лише повернути суму 16725

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
ivanduranpatan
1 рік тому

Привіт!

Здається, я вперше чую про таке питання.

Але це не має значення, оскільки ви вже подали скаргу , це найкраще, що ви можете зробити!

Але я боюся, що ви тим часом повністю втратили рівновагу, це дуже шкода. Мені шкода, що ти зробив це зі злості.

Я боюся, що ми мало що можемо з цим зробити.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Він ніде не попереджає мене про те, що я б змінив свою ставку в доларах, коли всі ігри були в песо, тому що вони без жодної причини роблять цю зміну для мене несправедливою

Автоматичний переклад.
ivanduranpatan
1 рік тому

У мене немає підстав стверджувати інше. Хоча, якщо ми не впевнені, як виникла ситуація, я можу покладатися лише на вашу думку. Як ми постійно говоримо: гравець не повинен потрапляти в невигідне становище без попереднього попередження.

Давайте почекаємо, що з цього приводу скаже казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене виникла проблема з підтвердженням облікового запису в MyStake, і я досі не отримав відповіді, щоб мати змогу зняти кошти. Я хотів би, щоб ви вирішили мою проблему.

Автоматичний переклад.
lujanburgos499
1 рік тому

Ви надсилали їм електронний лист на адресу support@mystake.email і просили пояснити, чому ваш обліковий запис не підтверджено. Я завжди вважав їх дуже корисними

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Сісі, очевидно, це перше, що я зробив, але у мене немає відповідей, і я надіслав у службу підтримки та контакт, але вони мені не відповіли.

Я все ще чекаю

Автоматичний переклад.
lujanburgos499
1 рік тому

О, у моїх стосунках з ними вони зазвичай поверталися до мене не пізніше наступного дня

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Ні, не я, я вже надіслав 2 електронні листи, я хвилююся

Автоматичний переклад.
lujanburgos499
1 рік тому

Привіт.

Чи можу я знати, як довго ви чекали на оновлення? Для мене це звучить ледве день. Я б порадив трохи терпіння. Ви пробували їхні профілі в соціальних мережах?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мене звуть Хуан Пабло, я хочу, щоб ви відповіли зв’язно, тому що Mystake ніколи не платить НІКОЛИ, бонус х100, бонус х125 не виплачується, бонус х50 не виплачується, великі ігри не виплачують, що ще я можу сказати, я втратив багато гроші, і я продовжую Бачити, як вони захищають казино замість того, щоб говорити правду про існуючі маніпуляції, тому, оскільки вони не говорять правду, дуже втомливо читати стільки брехні, і що вони не поважають закони, як насправді слід, що відсотки не є справжньою правдою. Це дуже дратує, але дуже дратує, я хочу знати, що вони повинні сказати правду, у мене є більше ніж 1 відео, яке показує, що вони нічого не платять, я не виграв навіть 1/4 всього, або те, що я програв , я нічого не маю на увазі, тож що вони мають про це сказати? ?

Автоматичний переклад.
yoglamm
1 рік тому

Привіт Хуан Пабло!

Приємно, що ви тут! Оскільки це був ваш перший допис на форумі, я, чесно кажучи, дуже збентежений.

Давайте почнемо з початку, чи не так?

Що з тобою сталося? Я вважаю, що ви виграли набагато менше, ніж внесли – я близько?

Я припускаю, що ви звернулися до казино з проханням пояснити. Що ти отримав?

Я чекаю на вашу люб'язну відповідь.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, наразі моя проблема полягає в тому, що казино MyStake не завершує обробку транзакції, яку я здійснив кілька днів тому, у якій ці гроші вже були правильно зараховані на мій рахунок. Проблема полягає в тому, що оскільки ця транзакція все ще перебуває в статусі «обробка», вона не дозволить мені зняти гроші, які зараз є в MyStake, будь-яким способом виведення, оскільки це повідомляє мені, що моє замовлення знаходиться в «обробці». статус. Я кілька разів спілкувався зі службою підтримки казино, але вони не надали мені жодного рішення цієї проблеми. Мені потрібна допомога, щоб мати можливість зняти гроші, які мені відповідають.


Автоматичний переклад.
juancata5
1 рік тому

Привіт!

Мені важко зрозуміти, чому казино не може надати рішення!? Хоча б якісь пояснення?

У всякому разі, я також не дуже знайомий із цією проблемою, тому задам кілька запитань, якщо ви не заперечуєте.

Який спосіб оплати ви використали для депозиту?

Чи є якісь проблеми з депозитом? Тому що це звучить так, ніби депозит якимось чином впливає на доступність зняття.

Після того, як ви зробили депозит, ви також грали в якісь ігри чи просто намагаєтеся зняти свої гроші назад?

Буду вдячний за відповідь, я б сказав, що є шанс вам допомогти.


Автоматичний переклад.
1...10 11 12...21
Перейти на сторінкуіз 21 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.