ФорумКазино22bet Casino - загальне обговорення

22bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від juanasillo18
|
14455 переглядів 88 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
Radka
7 міс. тому

Дякую

Автоматичний переклад.
Picche084
7 міс. тому

Добрий вечір, ви випадково щось знайшли?

Автоматичний переклад.
Picche084
7 міс. тому

Привіт!

Мені сказали, що відповідь має надійти сюди безпосередньо. Спробую трохи підштовхнути. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Дякую тобі!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вчора я активував бонус на депозит 50% для спорту та отримав 100 бонусних кредитів. Мої ставки збільшили бонусний баланс зі 100 до 180. Однак, коли я виконав вимоги щодо ставок для конвертації бонусу в реальні гроші, у мене було конвертовано лише 100 замість 180. Однак я вирішив не звертатися до служби підтримки клієнтів, оскільки служба підтримки не особливо добре, і все одно не німецькою.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Picche084
7 міс. тому

Привіт! У разі виграшів, отриманих на авторизованому сайті AAMS/ADM, не потрібно декларувати їх у 730, оскільки виграші вже оподатковуються. На практиці саме казино сплачує суму, яку гравець повинен заплатити як податок до казни. На жаль, ситуація інша для 22bet, який не є авторизованим сайтом AAMS/ADM, тому всі виграші повинні бути декларовані в податковій декларації в розділі «Інші доходи». У зв’язку з цим я вважаю наступне: в Італії азартні ігри дозволені лише на сайтах, авторизованих ADM, тому якщо ви оголосите про виграш на несанкціонованому сайті, це ніби ви оголосите про правопорушення. Поради, які я можу вам дати і які, сподіваюся, будуть вам корисні: зверніться до бухгалтера, щоб зрозуміти, як це зробити; намагайтеся грати лише на авторизованих сайтах ADM. CasinoGuru зробив чудову роботу, вказавши для кожного казино, чи отримали вони італійську ліцензію, тому ці сайти легко ідентифікувати звідси

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дякую тобі!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Без проблем 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вчора я активував бонус на депозит 50% для спорту та отримав 100 бонусних кредитів. Мої ставки збільшили бонусний баланс зі 100 до 180. Однак, коли я виконав вимоги щодо ставок для конвертації бонусу в реальні гроші, у мене було конвертовано лише 100 замість 180. Однак я вирішив не звертатися до служби підтримки клієнтів, оскільки служба підтримки не особливо добре, і все одно не німецькою.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Розумію, якось прикро. Хороша підтримка має бути важливою в казино/букмекерській книзі. 🤔

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized556 видалено
Anonymized556
7 міс. тому

Чи може хтось допомогти мені вирішити цю проблему, будь ласка, дайте відповідь на це запитання?

Автоматичний переклад.
Anonymized556
7 міс. тому

Привіт! Для початку я б сказав, що відкриття кількох облікових записів є серйозним порушенням Умов казино. У випадку дублікатів облікових записів казино вирішує, чи можете ви зберегти якісь із своїх облікових записів і яким буде ваш баланс. Деякі казино можуть втратити баланс на обох рахунках, тоді як інші можуть заборонити вам грати далі. Крім того, оскільки ви згадали, що ви залежні від азартних ігор, я б порадив вам взагалі утриматися від гри в будь-якому онлайн-казино та вимагати самовиключення.

Але я бачив, що ви звернулися до нас із скаргою на цю проблему, тому було б добре відповісти Вероніці. Вона досить добре пояснила вашу ситуацію

Ви можете відповісти їй тут.

Тим не менш, я хотів би запитати, чи можете ви все ще використовувати один із акаунтів, чи казино закрило обидва?


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт всім


Спочатку я хотів би повідомити вам про поточний стан, щоб ви розуміли, що за злочинне угруповання стоїть за цією організацією.


У 2021 році я попросив 22bet через чат заблокувати мене через мою надмірну залежність від азартних ігор. Мені тоді відповіли, що це неможливо, сухо відповіли: це неможливо, ми не можемо цього зробити.

Звичайно, як сказано в книжці оповідань, я продовжував робити депозити, грав і програвав. 1-й пункт: Ви не сприймаєте проблеми з азартними іграми всерйоз і заробляєте гроші на моїй хворобі.


Коли я відкрив скаргу в Casino Guru, я не міг надати жодних доказів, тому що я точно не зробив фото чи скріншот у той момент. Однак казино, яке має ліцензію Комісії з ігор Kahnawake, має зберігати всі мої дані та взаємодію зі мною щонайменше 5 років. Ви ведете себе дурно і не хочете надсилати мені дані. Зараз моя скарга найбільше впливає на рейтинг казино.


Коли я зрозумів, що це також глухий кут, я звернувся до КГК, тому що ви так добре поляризуєте людей і є професійними. Казино порушило загалом 3 правила KGC:

  1. Не заблокував мене, коли я просив
  2. Не надсилає мені мої дані через GDPR
  3. Зберігайте дані не менше 5 років

Усі ці речі караються згідно з правилами KGC. Однак мою скаргу закрили досить добре, оскільки я не вийшов на зв’язок через 6 місяців. Що це за заява? Після кількох телефонних дзвінків мені повідомили, що справу закрито, хоча я надіслав усі наявні в мене докази.


Хлопці, тримайтеся подалі від цих бандитів. Ніколи не грайте там, заблокуйте свої облікові записи, якщо вони є, і уникайте будь-яких взаємодій з ними. Вони всі в змові, включно з KGC.


Чесно кажучи, мене також розчарував Матей, який розглянув мою скаргу. Я написав кілька електронних листів і отримав лише повільну відповідь або не отримав жодної відповіді.


Прикро, що люди підтримують такі злочинні угруповання.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
brate123
7 міс. тому

Привіт, я бачив, що ваша скарга була закрита кілька місяців тому, і казино не надало достатньо доказів у вашій справі, тому воно отримало чорні точки, які суттєво вплинули на рейтинг казино.

Що стосується доказів, я думаю, ви знаєте, що в таких випадках завжди добре мати щось, щоб підтвердити свою думку, тому що інколи без цього важко обійтися.

У будь-якому випадку, дякую, що описуєте свій досвід тут, на форумі, іншим гравцям.

Додам, що скаргу було закрито, і поки казино не надасть необхідне, Матей не зможе зробити більше. Це дуже сумно для мене.

Зрештою, ми, звичайно, не підтримуємо таку поведінку казино, і ми намагалися допомогти, як могли. Було б ідеально, якби казино надало необхідні документи, і скаргу можна було б повторно відкрити та вирішити, але після всіх цих місяців я не впевнений, що це станеться.

У будь-якому випадку я бажаю вам отримати кращий досвід і більше ніколи не потрапляти в таку ситуацію. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я попросила Матія скоригувати суму, але він не підкорився. Запитана сума перевищує заявлену. На мій погляд, казино має отримати необхідні чорні точки, які вони заробили.

Автоматичний переклад.
brate123
7 міс. тому

Ви знаєте, Матей зараз хворий. Я не впевнений, чи отримали ви відповідь чи ні, але я б сказав, що він повернеться до вас, коли йому знову стане краще, якщо це так.

Ми всі стурбовані, особливо коли казино не надають достатньо доказів.


Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Звичайно, вибачте, бажаю йому якнайшвидшого одужання!

Це не повинно бути звинуваченням проти Матея, він не може допомогти, що казино так реагує.


Мене просто дратує це казино, яке зволікає, незважаючи на проблему, і не хоче знайти зі мною рішення.


Оскільки мене турбує історія чату, я звернувся до оператора чату. За словами оператора, всі чати зберігаються на сервері і тривають вічно! Але 22bet не хоче турбуватися, тому що хоче приховати цю справу.


Швидше одужуйте Матею!


Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized556 видалено
7 міс. тому

Звичайно, вибачте, бажаю йому якнайшвидшого одужання!

Це не повинно бути звинуваченням проти Матея, він не може допомогти, що казино так реагує.


Мене просто дратує це казино, яке зволікає, незважаючи на проблему, і не хоче знайти зі мною рішення.


Оскільки мене турбує історія чату, я звернувся до оператора чату. За словами оператора, всі чати зберігаються на сервері і тривають вічно! Але 22bet не хоче турбуватися, тому що хоче приховати цю справу.


Швидше одужуйте Матею!


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Матей, безперечно, буде вам вдячний у цьому випадку.

І я точно розумію, що ти розчарований усією цією справою, тому що я б теж був, якщо чесно.

Проте я твердо вірю, що він зв’яжеться з вами якнайшвидше та напише вам на вашу електронну адресу.

Хотілося б, щоб уся ваша справа завершилася більш позитивно. 😕

Автоматичний переклад.
7 міс. тому
Опубліковано Anonymized556 видалено
7 міс. тому

Я розумію, що ви кажете, і коли я прочитав вашу відповідь, я подумав, що цей посібник про відповідальну гру може бути вам корисним.

Щодо вашої ситуації я бачу, що ви розумієте, що це була помилка, і тепер буде важливо, до чого наша команда дійде у вашій відкритій скарзі .

Бажаю вам справедливого вирішення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Rubbish casino Я попросив вивести гроші більше 8 годин тому через pix, це було схвалено, поки що гроші не надійшли

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.