9 міс. тому
Добрий вечір, ви випадково щось знайшли?
Good evening, have you by any chance discovered something?
Buonasera, per caso hai scoperto qualcosa?
0
Добрий вечір, ви випадково щось знайшли?
Good evening, have you by any chance discovered something?
Buonasera, per caso hai scoperto qualcosa?
Вчора я активував бонус на депозит 50% для спорту та отримав 100 бонусних кредитів. Мої ставки збільшили бонусний баланс зі 100 до 180. Однак, коли я виконав вимоги щодо ставок для конвертації бонусу в реальні гроші, у мене було конвертовано лише 100 замість 180. Однак я вирішив не звертатися до служби підтримки клієнтів, оскільки служба підтримки не особливо добре, і все одно не німецькою.
Yesterday I activated a 50% deposit bonus for sports and received 100 bonus credit. My bets increased the bonus balance from 100 to 180. However, when I met the wagering requirements to convert the bonus into real money, I only had 100 converted instead of 180. However, I decided not to contact customer service because the support isn't particularly good and not in German anyway.
Ich habe gestern einen 50% Einzahlungsbonus für Sport aktiviert und habe 100.- Bonusguthaben erhalten. Durch meine Wetten stieg das Bonusguthaben von 100 auf 180 an. Als ich jedoch die Umsatzbedingungen erfüllt habe, um den Bonus in Echtgeld umzuwandeln, wurden mir nur 100.- umgewandelt anstatt 180.-. Ich habe dann jedoch darauf verzichtet mich beim Kundendienst zu melden, da der Support nicht besonders gut ist und auf Deutsch sowieso nicht.
Привіт! У разі виграшів, отриманих на авторизованому сайті AAMS/ADM, не потрібно декларувати їх у 730, оскільки виграші вже оподатковуються. На практиці саме казино сплачує суму, яку гравець повинен заплатити як податок до казни. На жаль, ситуація інша для 22bet, який не є авторизованим сайтом AAMS/ADM, тому всі виграші повинні бути декларовані в податковій декларації в розділі «Інші доходи». У зв’язку з цим я вважаю наступне: в Італії азартні ігри дозволені лише на сайтах, авторизованих ADM, тому якщо ви оголосите про виграш на несанкціонованому сайті, це ніби ви оголосите про правопорушення. Поради, які я можу вам дати і які, сподіваюся, будуть вам корисні: зверніться до бухгалтера, щоб зрозуміти, як це зробити; намагайтеся грати лише на авторизованих сайтах ADM. CasinoGuru зробив чудову роботу, вказавши для кожного казино, чи отримали вони італійську ліцензію, тому ці сайти легко ідентифікувати звідси
Hi, in the case of winnings obtained on an AAMS/ADM authorized site it is not necessary to declare them in the 730 because the winnings are already taxed. In practice, it is the casino itself that will pay the amount that the player must pay as a tax to the treasury. Unfortunately, the situation is different for 22bet which is not an AAMS/ADM authorized site so everything won must be declared in the tax return under "Other income". On this, I make this consideration: in Italy gambling is legal only for ADM authorized sites, so if you declare a win on an unauthorized site, it is as if you were declaring an offense. The advice I can give you and which I hope will be useful to you: contact an accountant to understand how to do it; try to play only on ADM authorized sites. CasinoGuru has done a great job specifying for each casino whether they have obtained the Italian license, so these sites are easily identifiable from here
Ciao, nel caso di vincite ottenute in un sito autorizzato AAMS/ADM non è necessario dichiararle nel 730 perché la vincita è già tassata. In pratica, è il casinò stesso che verserà all'erario la quota che il giocatore deve pagare come tassa. Purtroppo, il discorso è diverso per 22bet che non è un sito autorizzato AAMS/ADM quindi tutto ciò che viene vinto deve essere dichiarato nella dichiarazione dei redditi alla voce "Reddito diverso". Su questo, faccio questa considerazione:in Italia il gioco d'azzardo è lecito solo per i siti autorizzati ADM, quindi se tu dichiari una vincita su un sito non autorizzato, è come se stessi dichiarando un illecito. I consigli che ti posso dare e che, spero ti possano essere utili: rivolgiti ad un commercialista per capire come fare; cerca di giocare solo su siti autorizzati ADM. CasinoGuru ha fatto un ottimo lavoro specificando per ogni casinò se hanno ottenuto la licenza italiana, quindi questi siti sono facilmente identificabili da qui
Вчора я активував бонус на депозит 50% для спорту та отримав 100 бонусних кредитів. Мої ставки збільшили бонусний баланс зі 100 до 180. Однак, коли я виконав вимоги щодо ставок для конвертації бонусу в реальні гроші, у мене було конвертовано лише 100 замість 180. Однак я вирішив не звертатися до служби підтримки клієнтів, оскільки служба підтримки не особливо добре, і все одно не німецькою.
Yesterday I activated a 50% deposit bonus for sports and received 100 bonus credit. My bets increased the bonus balance from 100 to 180. However, when I met the wagering requirements to convert the bonus into real money, I only had 100 converted instead of 180. However, I decided not to contact customer service because the support isn't particularly good and not in German anyway.
Ich habe gestern einen 50% Einzahlungsbonus für Sport aktiviert und habe 100.- Bonusguthaben erhalten. Durch meine Wetten stieg das Bonusguthaben von 100 auf 180 an. Als ich jedoch die Umsatzbedingungen erfüllt habe, um den Bonus in Echtgeld umzuwandeln, wurden mir nur 100.- umgewandelt anstatt 180.-. Ich habe dann jedoch darauf verzichtet mich beim Kundendienst zu melden, da der Support nicht besonders gut ist und auf Deutsch sowieso nicht.
Чи може хтось допомогти мені вирішити цю проблему, будь ласка, дайте відповідь на це запитання?
Can someone please help me with this issue, please answer this question?
Por favor algum especialista para me ajudar nessa questão tirar essa dúvida por gentileza
Привіт! Для початку я б сказав, що відкриття кількох облікових записів є серйозним порушенням Умов казино. У випадку дублікатів облікових записів казино вирішує, чи можете ви зберегти якісь із своїх облікових записів і яким буде ваш баланс. Деякі казино можуть втратити баланс на обох рахунках, тоді як інші можуть заборонити вам грати далі. Крім того, оскільки ви згадали, що ви залежні від азартних ігор, я б порадив вам взагалі утриматися від гри в будь-якому онлайн-казино та вимагати самовиключення.
Але я бачив, що ви звернулися до нас із скаргою на цю проблему, тому було б добре відповісти Вероніці. Вона досить добре пояснила вашу ситуацію
Тим не менш, я хотів би запитати, чи можете ви все ще використовувати один із акаунтів, чи казино закрило обидва?
Hi, for a start I would say that opening multiple accounts is a serious violation of the casino's Terms and Conditions. In the case of duplicate accounts, the casino decides whether you can keep any of your accounts and what your balance will be. Some casinos may forfeit the balance on both accounts, while others may prevent you from playing any further. Furthermore, since you have mentioned that you are addicted to gambling, I would advise you to refrain from playing in any online casino altogether and request self-exclusion.
However, I saw that you have opened a complaint about this problem with us, so it would be good to answer Veronika. She explained your whole situation quite well
Nevertheless, I would like to ask if you can still use one of the accounts or if the casino has closed both of them ?
Привіт всім
Спочатку я хотів би повідомити вам про поточний стан, щоб ви розуміли, що за злочинне угруповання стоїть за цією організацією.
У 2021 році я попросив 22bet через чат заблокувати мене через мою надмірну залежність від азартних ігор. Мені тоді відповіли, що це неможливо, сухо відповіли: це неможливо, ми не можемо цього зробити.
Звичайно, як сказано в книжці оповідань, я продовжував робити депозити, грав і програвав. 1-й пункт: Ви не сприймаєте проблеми з азартними іграми всерйоз і заробляєте гроші на моїй хворобі.
Коли я відкрив скаргу в Casino Guru, я не міг надати жодних доказів, тому що я точно не зробив фото чи скріншот у той момент. Однак казино, яке має ліцензію Комісії з ігор Kahnawake, має зберігати всі мої дані та взаємодію зі мною щонайменше 5 років. Ви ведете себе дурно і не хочете надсилати мені дані. Зараз моя скарга найбільше впливає на рейтинг казино.
Коли я зрозумів, що це також глухий кут, я звернувся до КГК, тому що ви так добре поляризуєте людей і є професійними. Казино порушило загалом 3 правила KGC:
Усі ці речі караються згідно з правилами KGC. Однак мою скаргу закрили досить добре, оскільки я не вийшов на зв’язок через 6 місяців. Що це за заява? Після кількох телефонних дзвінків мені повідомили, що справу закрито, хоча я надіслав усі наявні в мене докази.
Хлопці, тримайтеся подалі від цих бандитів. Ніколи не грайте там, заблокуйте свої облікові записи, якщо вони є, і уникайте будь-яких взаємодій з ними. Вони всі в змові, включно з KGC.
Чесно кажучи, мене також розчарував Матей, який розглянув мою скаргу. Я написав кілька електронних листів і отримав лише повільну відповідь або не отримав жодної відповіді.
Прикро, що люди підтримують такі злочинні угруповання.
Hello everyone
First I would like to inform you about the current status so that you understand what kind of criminal gang is behind this organization.
In 2021, I asked 22bet via live chat to block me due to my excessive gambling addiction. I was then told that this wasn't possible, with a dry answer: that's not possible, we can't do that.
Of course, as the storybook says, I kept depositing, playing and losing. 1st point: You don't take gambling problems seriously and you make money from an illness that I have.
When I opened the complaint with Casino Guru, I couldn't provide any proof because I definitely didn't take a photo or screenshot at that moment. However, the casino, which is licensed by the Kahnawake Gaming Commission, must keep all my data and interactions with me for at least 5 years. You are being stupid and don't want to send me the data. Now my complaint has the greatest influence on the rating of the casino.
When I realized that this was also a dead end, I contacted the KGC because you polarize people so well and are professional. The casino violated a total of 3 KGC regulations:
These things are all punished according to the KGC rules. However, my complaint was closed quite nicely as I didn't get in touch after 6 months. What kind of statement is that? After several phone calls back and forth, I was informed that the case was closed even though I sent all the evidence I had.
Guys, please stay away from these bandits. Never play there, block your accounts if you have one and avoid all interactions with them. They're all in cahoots, including the KGC.
To be honest, I also feel let down by Matej, who handled my complaint. I wrote several emails and received only a slow response or no response at all.
It's a shame that people support such criminal gangs.
Hallo Zusammen
Zuerst möchte ich euch mal über den aktuellen Stand informieren, damit ihr überhaupt versteht was für eine kriminelle Bande hinter dieser Organisation steckt.
Ich habe im Jahr 2021 per Live-Chat 22bet aufgefordert, mich aufgrund meiner exzessiven Spielsucht zu sperren. Daraufhin wurde mir mitgeteilt das dies nicht geht, eine trockene Antwort: that's not possible, we can't do that.
Natürlich, wie es im Bilderbuch steht, habe ich weiter eingezahlt, gespielt und verloren. 1. Punkt: Sie nehmen Glücksspiel Probleme nicht ernst und verdienen an einer Krankheit, die ich aufgewiesen habe.
Als ich die Beschwerde bei Casino Guru eröffnet habe, konnte ich keinen Beweis liefern, da ich ja in diesem Moment definitiv kein Foto oder Screenshot gemacht habe. Jedoch muss das Casino, was bei der Kahnawake Gaming Comission lizensiert ist, alle meine Daten und Interaktionen mit mir, mindestens 5 Jahre lang aufbewahren. Sie stellen sich blöd und wollen mir die Daten nicht senden. Jetzt hat meine Beschwerde den grössten Einfluss auf die Bewertung des Casinos.
Als ich merkte, dass das hier auch eine Sackgasse ist, habe ich die KGC kontaktiert, dass Sie ja so schön polarisieren professionell zu sein. Das Casino hat insgesamt gegen 3 Richtlichen der KGC verstossen:
Diese Sachen werden gemäss den Regeln der KGC alle bestraft. Jedoch wurde meine Beschwerde ganz schön abgeschlossen, da ich mich nicht nach 6 Monaten gemeldet habe. Was ist denn das für eine Aussage? Nach mehrmals hin und her telefonieren, wurde mir mitgeteilt das der Fall geschlossen wurde, obwohl ich alle Beweise die ich hatte gesendet habe.
Leute, bitte haltet euch Fern von diesen Banditen. Spielt dort nie, sperrt eure Konten falls ihr eins habt und umgeht alle Interaktionen mit denen. Die stecken alle unter einer Decke, auch die KGC.
Ehrlich gesagt fühl ich mich auch von Matej, der meine Beschwerde bearbeitet hat, im Stich gelassen. Ich habe im mehrere Mails geschrieben und nur schleppend oder gar keine Antwort erhalten.
Schade, dass man solche kriminellen Banden unterstützt.
Привіт, я бачив, що ваша скарга була закрита кілька місяців тому, і казино не надало достатньо доказів у вашій справі, тому воно отримало чорні точки, які суттєво вплинули на рейтинг казино.
Що стосується доказів, я думаю, ви знаєте, що в таких випадках завжди добре мати щось, щоб підтвердити свою думку, тому що інколи без цього важко обійтися.
У будь-якому випадку, дякую, що описуєте свій досвід тут, на форумі, іншим гравцям.
Додам, що скаргу було закрито, і поки казино не надасть необхідне, Матей не зможе зробити більше. Це дуже сумно для мене.
Зрештою, ми, звичайно, не підтримуємо таку поведінку казино, і ми намагалися допомогти, як могли. Було б ідеально, якби казино надало необхідні документи, і скаргу можна було б повторно відкрити та вирішити, але після всіх цих місяців я не впевнений, що це станеться.
У будь-якому випадку я бажаю вам отримати кращий досвід і більше ніколи не потрапляти в таку ситуацію. 😕
Hello, I saw that your complaint was closed a couple of months ago and the casino did not provide enough evidence in your case, so it got black points which significantly affected the casino's rating.
As far as evidence is concerned, I think you'll know that it's always good to have something to back up your opinion in cases like this, because sometimes it's hard to do without it.
Anyway, thank you for describing your experience here on the forum to other players.
I would add that the complaint was closed and until the casino provided what was needed, Matej could not do more. That's pretty sad for me.
And after all, we certainly don't support this kind of casino behavior and we tried to help as best as we could. It would have been perfect if the casino had supplied the necessary documents and the complaint could have been reopened and resolved, but after all these months I'm not sure that will happen.
Either way, I wish you have a better experience and never run into this situation again. 😕
Я попросила Матія скоригувати суму, але він не підкорився. Запитана сума перевищує заявлену. На мій погляд, казино має отримати необхідні чорні точки, які вони заробили.
I asked Matej to adjust the amount, but he didn't comply. The amount requested is higher than stated. In my opinion, the casino should receive the necessary black points that they have earned.
Ich habe Matej gebeten den Betrag anzupassen, dem ist er nicht nachgekommen. Der geforderte Betrag ist höher als angegeben. Meiner Meinung nach soll das Casino die nötigen Schwarzen Punkte erhalten die sie verdient haben.
Ви знаєте, Матей зараз хворий. Я не впевнений, чи отримали ви відповідь чи ні, але я б сказав, що він повернеться до вас, коли йому знову стане краще, якщо це так.
Ми всі стурбовані, особливо коли казино не надають достатньо доказів.
You know, Matej is currently ill. I'm not sure whether you have gotten a response or not, but I'd say he will get back to you once he's feeling better again if this is the case.
We are all concerned, especially when casinos don't care to provide enough evidence.
Звичайно, вибачте, бажаю йому якнайшвидшого одужання!
Це не повинно бути звинуваченням проти Матея, він не може допомогти, що казино так реагує.
Мене просто дратує це казино, яке зволікає, незважаючи на проблему, і не хоче знайти зі мною рішення.
Оскільки мене турбує історія чату, я звернувся до оператора чату. За словами оператора, всі чати зберігаються на сервері і тривають вічно! Але 22bet не хоче турбуватися, тому що хоче приховати цю справу.
Швидше одужуйте Матею!
Of course I'm sorry, I wish him a speedy recovery!
This shouldn't be an accusation against Matej, he can't help it that the casino reacts like this.
I'm just annoyed by this casino that delays no matter what the issue and doesn't want to find a solution with me.
Since I'm concerned with live chat histories, I contacted the live chat operator. According to the operator, all chats are stored on the server and last forever! But 22bet doesn't want to bother because they want to cover up the matter.
Get well soon again to Matej!
Das tut mir natürlich leid, ich wünsche ihm eine schnelle Genesung!
Dies sollte auch keine Anschuldigung gegen Matej sein, er kann ja nichts dafür dass das Casino so reagiert.
Ich bin einfach genervt von diesem Casino, dass egal welches Anliegen hinauszögert und mit mir keine Lösung suchen will.
Da es bei mir um Live-Chat Historien geht, habe ich den Live-Chat Betreiber kontaktiert. Gemäss dem Betreiber sind alle Chats auf dem Server gespeichert, unendlich lang! Die Mühe will sich aber 22bet nicht machen, da sie die Angelegenheit vertuschen wollen.
Nochmals gute Besserung an Matej!
Звичайно, вибачте, бажаю йому якнайшвидшого одужання!
Це не повинно бути звинуваченням проти Матея, він не може допомогти, що казино так реагує.
Мене просто дратує це казино, яке зволікає, незважаючи на проблему, і не хоче знайти зі мною рішення.
Оскільки мене турбує історія чату, я звернувся до оператора чату. За словами оператора, всі чати зберігаються на сервері і тривають вічно! Але 22bet не хоче турбуватися, тому що хоче приховати цю справу.
Швидше одужуйте Матею!
Of course I'm sorry, I wish him a speedy recovery!
This shouldn't be an accusation against Matej, he can't help it that the casino reacts like this.
I'm just annoyed by this casino that delays no matter what the issue and doesn't want to find a solution with me.
Since I'm concerned with live chat histories, I contacted the live chat operator. According to the operator, all chats are stored on the server and last forever! But 22bet doesn't want to bother because they want to cover up the matter.
Get well soon again to Matej!
Das tut mir natürlich leid, ich wünsche ihm eine schnelle Genesung!
Dies sollte auch keine Anschuldigung gegen Matej sein, er kann ja nichts dafür dass das Casino so reagiert.
Ich bin einfach genervt von diesem Casino, dass egal welches Anliegen hinauszögert und mit mir keine Lösung suchen will.
Da es bei mir um Live-Chat Historien geht, habe ich den Live-Chat Betreiber kontaktiert. Gemäss dem Betreiber sind alle Chats auf dem Server gespeichert, unendlich lang! Die Mühe will sich aber 22bet nicht machen, da sie die Angelegenheit vertuschen wollen.
Nochmals gute Besserung an Matej!
Матей, безперечно, буде вам вдячний у цьому випадку.
І я точно розумію, що ти розчарований усією цією справою, тому що я б теж був, якщо чесно.
Проте я твердо вірю, що він зв’яжеться з вами якнайшвидше та напише вам на вашу електронну адресу.
Хотілося б, щоб уся ваша справа завершилася більш позитивно. 😕
Matej would certainly thank you in this case.
And I definitely understand that you're frustrated by this whole thing because I would be too, if I'm honest.
However, I firmly believe that he will get back to you as soon as possible and write you back to your email.
I wish your whole case had turned out more positively. 😕
Я розумію, що ви кажете, і коли я прочитав вашу відповідь, я подумав, що цей посібник про відповідальну гру може бути вам корисним.
Щодо вашої ситуації я бачу, що ви розумієте, що це була помилка, і тепер буде важливо, до чого наша команда дійде у вашій відкритій скарзі .
Бажаю вам справедливого вирішення.
I understand what you are saying and when I read your reply I thought that this guide about responsible gambling might be helpful for you.
Regarding your situation, I can see that you realize that this was a mistake and it will be important now where our team gets to in your open complaint.
I wish you a fair resolution.
Rubbish casino Я попросив вивести гроші більше 8 годин тому через pix, це було схвалено, поки що гроші не надійшли
Rubbish casino I asked for a withdrawal over 8 hours ago via pix it was approved so far no money came in
Casino lixo pedi saque faz mais 8 horas via pix foi aprovado até agora dinheiro não entrou
Чи можете ви знову попросити Матея скорегувати суму відповідно до моєї електронної пошти?
Дякую
Can you please ask Matej again to adjust the amount according to my email?
Thanks
Können Sie bitte Matej nochmals bitten den Betrag gemäss meiner Mail anzupassen?
Danke
Rubbish casino Я попросив вивести гроші більше 8 годин тому через pix, це було схвалено, поки що гроші не надійшли
Rubbish casino I asked for a withdrawal over 8 hours ago via pix it was approved so far no money came in
Casino lixo pedi saque faz mais 8 horas via pix foi aprovado até agora dinheiro não entrou
Привіт. Чи можу я запитати, чи є у вас оновлення щодо вашого запиту на зняття? Чи ваш обліковий запис повністю перевірено тут, чи це була ваша перша спроба вивести кошти?
Hello there. May I ask if you have any updates about your withdrawal request? Is your account fully verified here or was this your first attempt to withdraw?
Допоможіть, хтось допоможіть мені з цим злодійським казино. Вони не внесли моїх грошей, я зробив замовлення через pix, поки нічого.
Help, someone help me with this thief casino. They didn't deposit my money, I placed an order via pix so far nothing.
Socorro alguém me ajuda com esss casino ladrao .nao depositou meu dinheiro , fiz pedido via pix até agora nada .
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.