ФорумКазино22bet Casino - загальне обговорення

22bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від juanasillo18
|
17515 переглядів 97 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
mondis97
5 міс. тому

Просто переконайтеся, що всі документи мають правильний формат, щоб пройти перевірку. Я знаю, що це може подіяти вам на нерви, але дуже важливо повністю співпрацювати з казино та пройти KYC, щоб ви могли отримати свій виграш.🙏

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я дуже сумніваюся, що вони виплатять мені гроші, процес перевірки вже триває 19 ДНІВ, вони попросили:

- моє селфі з посвідченням особи та комп’ютером поруч, де видно наші електронні листи

-3 останні комунальні рахунки на мою адресу

-водійські права з обох сторін

-паспорт

- Скріншоти з Crypto App, звідки я надіслав гроші

Після того, як я надіслав їм кожен документ, вони відповідають через 3 повних дні, наразі після того, як я надіслав усе вищезазначене, вони просять зробити селфі паперу з сьогоднішньою датою та моїм обличчям...


ОНОВЛЕННЯ: Пізніше сьогодні я отримав усі свої виграші, зрештою 22Bet мені виплатили повністю 😀😀😀

Я отримав електронний лист із повідомленням, що я можу надіслати запит на зняття коштів і що мою перевірку завершено.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
mondis97
5 міс. тому

Це справді чудова новина, навіть якщо вам довелося чекати довше. Ви дізналися, що стало причиною затримки?

Будь ласка, оновіть свою скаргу , коли знайдете можливість.😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я вніс 1600 індійських рупій у додаток, у якому виникла проблема, і він був перерахований на мій обліковий запис після того, як я надіслав їх поштою через 2 дні. Я зіграв кілька матчів із цією сумою і зараз маю приблизно 6500 індійських рупій, але коли я намагаюся зняти кошти, це завжди не вдається, і, надсилаючи їх поштою, я отримую таку ж автоматичну відповідь. Минуло понад 15 днів надсилання кількох листів щодня, але я все ще не можу отримати гроші на свій рахунок. Будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
rohangupta2812
3 міс. тому

Привіт, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили. Проте мені потрібно дізнатися одну важливу річ, перш ніж рекомендувати вам допомогти. Ви говорите про ставки на спорт чи грали в якісь автомати, настільні ігри тощо?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, Жоро, дякую за відповідь. Відповідаючи на запитання, я грав лише в ставки на спорт


Автоматичний переклад.
rohangupta2812
3 міс. тому

Дякую, порекомендую посилання, за якими можна подати скаргу і спробувати вирішити ситуацію. Я був би дуже радий, якби у вас це вийшло, але я не обіцяю, що у вас це вийде.

Ви можете знайти їх тут:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо з тобою щось трапиться, не соромся повідомити мене.

Я бажаю вам удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це найкращий сайт, на якому я коли-небудь грав! Багато слотів і багато матчів з усіх видів спорту. Підтримка першокласна, і я отримую багато бонусів. Зі мною, оплата займає близько 5 хвилин, а гроші в моєму гаманці. Рекомендую всім!

Автоматичний переклад.
pita93
2 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас позитивний досвід роботи з казино. Який спосіб оплати ви використовуєте, коли гроші на вашому рахунку так швидко? У вас є улюблений постачальник ігор або вид спорту, на який ви робите ставки?🙂

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я боюся, що неможливо було протестувати це казино, тому що гравці зобов’язані мати мобільний телефон. І в мене немає і не буде мобільного телефону.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 тиждень тому

Отже, ви підтвердили зі службою підтримки, що у вас немає можливості мати обліковий запис?

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 тиждень тому

Краще так.

За казино стоїть ціла сумнівна та кримінальна група.

Тільки подивіться на мою скаргу, ви навряд чи стримаєтеся від сміху над цим смішним

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Я підтверджую, що там неможливо створити обліковий запис. обов'язкова наявність лінії мобільного зв'язку

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
petitgamer
1 тиждень тому

Дякуємо за цю інформацію. 👌

Це напевно допоможе тим, хто не має мобільного телефону. правильно?

Автоматичний переклад.
Romi
6 дн. тому

У мене немає мобільного телефону 🙂

Автоматичний переклад.
petitgamer
6 дн. тому

Тепер я це знаю, і саме це я мав на увазі. Якщо є хтось у такій же ситуації, як і ви, ця інформація буде дуже корисною.😉

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Тепер я це знаю, і саме це я мав на увазі. Якщо є хтось у такій же ситуації, як і ви, ця інформація буде дуже корисною.😉

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

особливо коли ви тестуєте багато казино, і вони заповнюють ваш телефон (без вашої згоди з великою кількістю повідомлень з маркетингом). Тож більше жодного спаму та телефонних дзвінків.

Автоматичний переклад.
petitgamer
4 дн. тому

Звичайно, чудовий вибір.

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого