ГоловнаФорумКазино22bet Casino - загальне обговорення

22bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від juanasillo18
|
27 772 переглядів 143 відповідей |
|
1...4 5 6...8
mondis97

Просто переконайтеся, що всі документи мають правильний формат, щоб пройти перевірку. Я знаю, що це може подіяти вам на нерви, але дуже важливо повністю співпрацювати з казино та пройти KYC, щоб ви могли отримати свій виграш.🙏

Автоматичний переклад.

Я дуже сумніваюся, що вони виплатять мені гроші, процес перевірки вже триває 19 ДНІВ, вони попросили:

- моє селфі з посвідченням особи та комп’ютером поруч, де видно наші електронні листи

-3 останні комунальні рахунки на мою адресу

-водійські права з обох сторін

-паспорт

- Скріншоти з Crypto App, звідки я надіслав гроші

Після того, як я надіслав їм кожен документ, вони відповідають через 3 повних дні, наразі після того, як я надіслав усе вищезазначене, вони просять зробити селфі паперу з сьогоднішньою датою та моїм обличчям...


ОНОВЛЕННЯ: Пізніше сьогодні я отримав усі свої виграші, зрештою 22Bet мені виплатили повністю 😀😀😀

Я отримав електронний лист із повідомленням, що я можу надіслати запит на зняття коштів і що мою перевірку завершено.

Змінено
Автоматичний переклад.
mondis97

Це справді чудова новина, навіть якщо вам довелося чекати довше. Ви дізналися, що стало причиною затримки?

Будь ласка, оновіть свою скаргу , коли знайдете можливість.😉

Автоматичний переклад.

Я вніс 1600 індійських рупій у додаток, у якому виникла проблема, і він був перерахований на мій обліковий запис після того, як я надіслав їх поштою через 2 дні. Я зіграв кілька матчів із цією сумою і зараз маю приблизно 6500 індійських рупій, але коли я намагаюся зняти кошти, це завжди не вдається, і, надсилаючи їх поштою, я отримую таку ж автоматичну відповідь. Минуло понад 15 днів надсилання кількох листів щодня, але я все ще не можу отримати гроші на свій рахунок. Будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
rohangupta2812

Привіт, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили. Проте мені потрібно дізнатися одну важливу річ, перш ніж рекомендувати вам допомогти. Ви говорите про ставки на спорт чи грали в якісь автомати, настільні ігри тощо?

Автоматичний переклад.

Привіт, Жоро, дякую за відповідь. Відповідаючи на запитання, я грав лише в ставки на спорт


Автоматичний переклад.
rohangupta2812

Дякую, порекомендую посилання, за якими можна подати скаргу і спробувати вирішити ситуацію. Я був би дуже радий, якби у вас це вийшло, але я не обіцяю, що у вас це вийде.

Ви можете знайти їх тут:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо з тобою щось трапиться, не соромся повідомити мене.

Я бажаю вам удачі. ☘️

Автоматичний переклад.

Це найкращий сайт, на якому я коли-небудь грав! Багато слотів і багато матчів з усіх видів спорту. Підтримка першокласна, і я отримую багато бонусів. Зі мною, оплата займає близько 5 хвилин, а гроші в моєму гаманці. Рекомендую всім!

Автоматичний переклад.
pita93

Привіт, я бачу, що у вас позитивний досвід роботи з казино. Який спосіб оплати ви використовуєте, коли гроші на вашому рахунку так швидко? У вас є улюблений постачальник ігор або вид спорту, на який ви робите ставки?🙂

Автоматичний переклад.

Я боюся, що неможливо було протестувати це казино, тому що гравці зобов’язані мати мобільний телефон. І в мене немає і не буде мобільного телефону.

Автоматичний переклад.
petitgamer

Отже, ви підтвердили зі службою підтримки, що у вас немає можливості мати обліковий запис?

Автоматичний переклад.
petitgamer

Краще так.

За казино стоїть ціла сумнівна та кримінальна група.

Тільки подивіться на мою скаргу, ви навряд чи стримаєтеся від сміху над цим смішним

Автоматичний переклад.
Romi

Я підтверджую, що там неможливо створити обліковий запис. обов'язкова наявність лінії мобільного зв'язку

Змінено
Автоматичний переклад.
petitgamer

Дякуємо за цю інформацію. 👌

Це напевно допоможе тим, хто не має мобільного телефону. правильно?

Автоматичний переклад.
Romi

У мене немає мобільного телефону 🙂

Автоматичний переклад.
petitgamer

Тепер я це знаю, і саме це я мав на увазі. Якщо є хтось у такій же ситуації, як і ви, ця інформація буде дуже корисною.😉

Автоматичний переклад.

Тепер я це знаю, і саме це я мав на увазі. Якщо є хтось у такій же ситуації, як і ви, ця інформація буде дуже корисною.😉

Автоматичний переклад.

особливо коли ви тестуєте багато казино, і вони заповнюють ваш телефон (без вашої згоди з великою кількістю повідомлень з маркетингом). Тож більше жодного спаму та телефонних дзвінків.

Автоматичний переклад.
petitgamer

Звичайно, чудовий вибір.

Автоматичний переклад.

Незважаючи на те, що я дуже легко зробив депозит у цього провайдера, мені дуже важко зняти виграні гроші, і вони відхиляють мої документи, які я завантажив, коли хотів перевірити себе. А з документами проблем немає. Я б рекомендував вам не грати з цим провайдером (20Bet/20betwin).

Автоматичний переклад.
keremozdinc

Я думаю, що з цим важко впоратися. Чи можу я дізнатися, у чому проблема з вашими документами? Насправді я питаю не просто з цікавості, знаєте. Якщо є спосіб допомогти вам розібратися з перевіркою, я з радістю спробую це. Проте, щоб зрозуміти це належним чином: ви зрештою пройшли перевірку?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого