ФорумКазино22bet Casino - загальне обговорення

22bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від juanasillo18
|
18324 переглядів 97 відповідей |
|
1...3 4 5
9 міс. тому

Чи можете ви знову попросити Матея скорегувати суму відповідно до моєї електронної пошти?


Дякую

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я з ним розмовляв, і він сказав, що напише тобі у відповідь, тож я можу попросити вас проявити трохи терпіння.

Велике спасибі.

Автоматичний переклад.
Anonymized556
8 міс. тому

Привіт, я б сказав, що ви завжди повинні читати правила і намагатися їх не порушувати, щоб не виникало подібних ситуацій. Наша команда також намагалася допомогти, але я бачив, що безуспішно.

Проте я думаю, що в такому психічному стані я точно не став би витрачати гроші в казино. Це не варто, тому що казино завжди мають перевагу над гравцем.

Я б сказав, що цей посібник – відповідальна гра в азартні ігри може допомогти вам, якщо у вас є подібні думки. Я розумію ваше розчарування і те, що у вас, очевидно, складна життєва ситуація, але те, що ви написали, ніколи не є рішенням. Незважаючи на те, що в такі моменти важко, ви завжди повинні думати позитивно, що все буде добре і ви повернетеся на правильний шлях. Ніщо не триває вічно, навіть погані часи. Намагайтеся боротися і бути поруч з людьми, які цього заслуговують.

Я твердо вірю, що все погане обернеться добром.

Автоматичний переклад.
Anonymized556
8 міс. тому

Вероніка підкреслила для вас саме ті речення, які говорять саме те, що ви говорите. Від казино залежить, як воно впорається з такими ситуаціями.

Однак я бачив, що вам вдалося повторно відкрити скаргу , тому вам слід надати певну інформацію. Тож ми побачимо, чи зможемо ми вам допомогти чи ні.

Обов’язково дайте мені знати, якщо у вас буде щось нове.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

22Bet виділяється як маяк досконалості у світі онлайн-ставок. Він пропонує повний набір функцій, розроблених для задоволення потреб наших гравців.

Завдяки широким можливостям спортивних ставок, інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу, конкурентоспроможним коефіцієнтам, різноманітному ігровому портфоліо, щедрим бонусам, першокласній безпеці та зручним варіантам оплати, 22Bet забезпечує неперевершений досвід ставок, який змушує гравців повертатися за новими. За роки мого досвіду на їхній платформі у мене ніколи не було проблем. Більше того, сьогодні у мене найкращий VIP-менеджер, який тільки може бути, я знаю, що якщо мені щось знадобиться, Тайлер готовий представити найкраще з 22bet.

Автоматичний переклад.
luistome
8 міс. тому

Все це звучить для мене більше як реклама, ніж взагалі гравець казино. Це тільки я?🤷‍♀️

Отже, у які ігри з боку казино ви любите грати, чи це для вас просто ставки на спорт?

Автоматичний переклад.
Anonymized556
8 міс. тому

Вітаю! Я бачу, що ви незадоволені, а також, що ваша скарга не відповідає вашим очікуванням.

Однак я також чув, що ви порушили правила в казино і мали кілька облікових записів, що не є найкращим вчинком, оскільки в таких випадках казино зазвичай забирають виграш у гравців.

Мені шкода, що так вийшло, але найкраще було б звернутися за допомогою, оскільки це також залежність від азартних ігор, і я бачив, що вам також рекомендували деякі ресурси.

Я сподіваюся, що це покращиться, і ви перестанете грати в казино. 😥

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я прийшов повідомити своїм друзям, що зі мною сталося в будинку 22bet, в будинку немає відповідальних заходів щодо азартних ігор, в електронному листі написано наступне: «Главник може просто припинити використання облікового запису і не передавати дані доступу до облікового запису ( пароль і логін) третім особам. Якщо обліковий запис не буде доступно протягом 3 місяців, він буде вважатися «неактивним» і буде заблоковано». З такою ідіотською відповіддю я б навіть не став просити видалення облікового запису... і тому, друзі, ви не хочете його видаляти. Дякуємо і будьте обережні, тому що отримати наші гроші легко, тепер RTP, обмеження, правила та правила втрати грошей існують у великій кількості,

Автоматичний переклад.
MarlonMK
7 міс. тому

Ви дійсно намагалися закрити свій рахунок у цьому казино? Яку причину ви їм дали, якщо можна запитати? Я можу зрозуміти підхід казино, звичайно, якщо під час запиту на закриття рахунку не йдеться про азартні ігри.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я дуже розчарований 22Bet.


У той час як депозит є швидким і нескладним, зняття дуже складне і виснажливе. Після того, як я подав запит на зняття, і вони попросили мене підтвердити себе, я це зробив і зв’язався зі службою підтримки, де мені потрібно підтвердити себе, оскільки немає електронної пошти чи чогось подібного.


Після того, як служба підтримки надала мені електронну адресу «S ecurity@22bet.com " Я спробував надіслати туди електронний лист. Через 1 день я не отримав відповіді та знову запитав службу підтримки, чому вони мені не відповідають. Потім вони вперше помітили, що я можу зв’язатися зі службою підтримки безпеки лише через GMAIL адреса (її також ніде не зазначено) .


Коли я написав у службу безпеки з адресою Gmail (з усіма наявними документами, такими як , ідентифікаційний номер, місце проживання та селфі), я швидко отримав відповідь, що я повинен зробити селфі, тримаючи в одній руці своє посвідчення, а в іншій – мій мобільний телефон із відкритим електронним листом від С ecurity@22bet.com . Я намагався багато разів, і кожного разу було нове виправдання: я не міг використовувати веб-камеру, або зображення не могло бути меншим за 1 МБ, або воно мало бути JPGM dadai. Я виконав усі вимоги, і те, що мені сказали в кінці.... Це буде надіслано спеціалісту для подальшої обробки, і вони зв’яжуться.


По суті, мене тримають перед усіма, що призводить до позитивної перевірки, де все було правильно.


Я зберіг усі документи та виписки за допомогою скріншотів і також передам їх владі, якщо це необхідно.


Схоже, ви спершу хочете, щоб я зіграв кредит і виграш (бонус не вимагається), а потім продовжуйте.


Якщо порівнювати коефіцієнти окремих ставок, то також є негативний коментар. Перед входом рейтинги вищі, ніж під час входу. Я пробував це досить часто, і кожного разу qutens знову були нижчими. Ви створюєте захисне враження, що ви не повинні нічого вигравати в цьому казино, а лише програвати.


Я продовжуватиму залишати свій баланс і виграші без змін, доки мій рахунок не буде схвалено для перевірки.

Автоматичний переклад.
raphaelhirsch0
7 міс. тому

Цей вид перевірки насправді не є чимось незвичайним, коли мова йде про онлайн-казино. Як давно ви почали цей процес, якщо можна запитати? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити перевірку. Вам потрібно надати всі документи, які вимагаються на сайті казино, однак у правильному форматі. Позитивним моментом є те, що казино спілкується з вами та дає вам поради щодо створення правильних документів. Спробуйте прислухатися до їхніх порад, щоб незабаром ви змогли верифікувати свій обліковий запис.

Мені шкода, що ми не можемо нічим допомогти, коли йдеться про ставки на спорт, оскільки ми не спеціалізуємося на цьому розділі казино. Можливо, вам варто зробити кілька скріншотів цих знижених коефіцієнтів і надіслати їх до служби підтримки казино, щоб вони могли пояснити вам, чому це відбувається.

Сподіваюся, ви незабаром зможете підтвердити свій обліковий запис, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

22Bet завжди був хорошим домом, але з миттєвістю у нього почали виникати багато проблем. Депозити, які не надходять, зняття стають доступними за кілька днів. Ніколи це не займало стільки часу, а тепер для входу в обліковий запис потрібно щонайменше 4-5 днів. Це дуже дратує, коли раніше він був доступний протягом декількох хвилин, оскільки депозити були миттєвими та було багато технічних проблем. Вони повинні терміново це переглянути, оскільки вже є багато скарг.

Автоматичний переклад.
Soraya33
6 міс. тому

Чи можу я запитати, чи є у вас якісь проблеми в цьому казино, з якими ми могли б вам допомогти? Чи вони пояснили вам, з якими технічними проблемами вони зіткнулися, і чи вони вже їх виправили? Уся ця інформація, безперечно, може бути дуже корисною для інших.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Добрий день. На додаток до того, що зараз ми постійно відкладаємо зняття коштів, наскільки це можливо, депозити іноді не надходять на рахунок, і нам доводиться надсилати електронні листи днями, оскільки підтримки немає. Вони ніколи нічого не вирішують. Вони завжди надсилають електронні листи, а в іграх казино виходять з ладу, іноді сума на рахунках коливається або зникає. Бонуси жахливі, тому що якщо вони перевернуті та мають значну вартість, вони видаляють вартість і залишають лише ту вартість, яку вони надали. Я отримав понад 300 євро в якості скасування бонусу в 20 євро, який був бонусом у розмірі 50% від суми депозиту, який вони іноді надають по середах, і мій депозит становив 40 євро. Вони зберігають перевищення вартості призів. Жахливі умови бонусів, і найгірше те, що зняття схвалюються, а суми надходять 4/5/6/7 днів, а іноді вони чекають 15 днів. 22bet був хорошим місцем, але зараз він став дуже поганим!

Автоматичний переклад.
Soraya33
6 міс. тому

Поки що я чекаю відповіді від 22bet щодо окремого виведення, яке вже 4-й день і нічого не з'явилося. Вони завжди кажуть, що це займає до 7 днів, але можна сказати точно, що в інших будинках окремі зняття займають хвилини. Вони нічим не допомагають і лише витрачають наш час.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Soraya33
6 міс. тому

Тож одна позитивна річ тут полягає в тому, що ви завжди отримуєте вилучення рано чи пізно, чи не так?

Ми завжди рекомендуємо гравцям заздалегідь ознайомитися з умовами кожного бонусу. Тільки так ви можете вирішити, чи хочете ви взяти бонус чи залишити його. Це завжди залежить від вас.

Можливо, вам варто спробувати перейти в інше казино, якщо у вас багато проблем, які ви відчуваєте знову і знову. Що ви про це думаєте?🤔🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Нещодавно я виграв близько 2500 доларів США, граючи в ставки та в казино, намагався зняти гроші, але отримав відмову двічі, мені сказали надіслати електронний лист на 22Bet для перевірки, мене попросили надати ідентифікаційну картку, яку я надіслав, а потім попросили зробити селфі ідентифікаційної картки та відкрити розмову електронною поштою на екрані , який я надіслав, потім попросив надіслати останні 3 рахунки за комунальні послуги, які я надіслав, і тепер я чекаю відповіді. Їм потрібно 72 години, щоб відповісти на кожен лист, це дуже неприємно, я сподіваюся, що я зніму свої гроші 🙁

Автоматичний переклад.
mondis97
6 міс. тому

У вас випадково є оновлення від казино? Ваша перевірка була успішною? Процес перевірки іноді може зайняти багато часу, але для зняття грошей дуже важливо виконати його правильно.

Ми чекатимемо на вашу відповідь тут і будемо готові втрутитися, якщо буде потрібно.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Схоже, рахунки за комунальні послуги за електрику прийняті, оскільки зараз вимагають водійських прав, я надіслав з обох сторін і тепер чекаю відповіді, давайте подивимось.

Автоматичний переклад.
mondis97
6 міс. тому

Це чудово. Будь ласка, тримайте нас в курсі. Сподіваюся, незабаром ви зможете отримати підтвердження свого облікового запису.🤞

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Сьогодні вони попросили паспорт, я надіслав їм фотографію, тепер це стає трохи неприємно...

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого