2 р. тому
Тут ви можете обговорити 22bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я намагаюся зняти свої 22 ставки більше 2 тижнів, але поки це не дозволяє мені надсилати електронні листи про цю проблему, але вони не відповідають мені і намагаються зняти через кілька карт, але це не відбувається дозвольте мені і я навіть запитати в банку, але мені кажуть, що проблема не в них
I have been trying to withdraw my 22 bet money for more than 2 weeks, but so far it does not allow me to send emails about this problem, but they do not respond to me and trying to withdraw through several cards, but it does not let me and I even ask the bank, but they tell me that they are not the problem
Llevo intentando retirar mi dinero de 22 bet más de 2 semanas, pero hasta ahora no me deja ya envíe correos sobre este problema, pero no me responden e intentando retirar a través de varias tarjetas, pero no me deja e incluso pregunte al banco, pero me dicen que ellos no son el problema
Ви грали в казино з жахливою репутацією, тому я не дуже здивований, що вони не відповідають на ваші листи. Ваш банк не зможе розповісти вам багато про це. Мабуть, саме казино має почати спілкуватися з вами.
You played in a casino with terrible reputation so I'm not that surprised that they don't respond to your emails. Your bank won't be able to tell you much about it. It must be the casino that needs to start communicating with you.
Я б дав їм загалом місяць. Якщо вони не відповідають і не надсилають виграші, ви завжди можете подати скаргу до їхнього органу ліцензування.
I'd give them a month in total. If they don't reply and don't send the winnings, you can always submit a complaint to their licensing authority.
Я зробив зняття на 22bet і його було схвалено ... у дуже поганій розмові, який я мав з Афродітою в чаті, і я кажу це, тому що це було неприпустимо, вона повідомила мені, що я отримаю гроші через 7 робочих днів. .. Вважається, що так буде чи у мене будуть проблеми?
I have made a withdrawal on 22bet and it has been approved ... in the very bad conversation I had with Aphrodite in the chat and I say this because it was unacceptable, she informed me that I will get the money in 7 working days ... it is believed that this will be the case is it or will I have problems?
εχω κανει ενα ετοιμα αναληψης στην 22bet και εχει εγκριθει...στην παρα πολυ κακη συνομιλια που ειχα με την αφροδιτη στο chat και το λεω αυτο διοτι ηταν απαραδεκτη με ενημερωσε οτι θα παρω τα χρημματα σε 7 εργασιμες...πιστευεται οτι οντως ετσι θα ειναι η θα εχω προβλημματα?
Привіт, я не хочу вас більше напружувати, але ви вибрали казино з жахливою репутацією 🙁. Перевірте цю тему, і ви отримаєте більшу картину. Я щиро сподіваюся, що ви щось отримаєте... Ви завжди можете подати скаргу, якщо вам, звичайно, хочеться. Як ви думаєте?
Hello, I don't want to stress you further, but you chose a casino with a terrible reputation 🙁. Check this thread and you will get the bigger picture. I sincerely hope you will get something... You can always submit a complaint if you feel like it of course. Wat do you think?
ви допоможете мені отримати гроші, якщо вони не внесуть їх мені? чи допомагали ви іншим з конкретною компанією? .
will you help me get the money if they do not deposit it to me? have you helped others with the specific company? .
θα με βοηθησετε να παρω τα χρηματα εαν δεν μου τα καταθεσουν?εχετε βοηθησει αλλους με την συγκεκριμενη εταιρια?επισης βλεπω οτι δεν μου εχουν ζητησει να γινει ταυτοποιηση και οτι η απαντηση στο live chat και e-mail ειναι απαραδεκτες και αποφευγουν να απαντησουν...
Привіт, як ви можете бачити в розділі скарг, ми постійно надаємо підтримку гравцям у подібних ситуаціях. Звичайно, ми постараємося допомогти вам у разі потреби. У Casino Guru є цілий відділ скарг. Давайте дамо казино 7 днів, які вони обіцяли, якщо виникнуть проблеми, ви можете подати скаргу.
Hello, as you can see in the complaint section, we are constantly providing support to players in similar situations. Of course, we will try to help you if needed. There is a whole department for complaints in Casino Guru. Let's give the casino the 7 days they promised if there is any problem, you could submit the complaint.
Я був сильно вражений рейтингом, який було надано цьому казино. Це мій улюблений, відмінний різновид слотів, вони приймають $ ARS, ви робите виведення миттєво, незалежно від часу та дня. У неділю о 6 ранку ви отримаєте зняття, яке майже відразу відобразиться на вашому гаманці. або мені пощастило, що вони мені не скрутили змія, або я не знаю, що відбувається.
I was powerfully struck by the rating that has been given to this casino. It is my favorite, excellent variety of slots, they accept $ ARS, you make withdrawals instantly, regardless of time and day. On a Sunday at 6 in the morning you will get a withdrawal that will be reflected almost immediately in your wallet. either I'm lucky that they haven't twisted my snake or I don't know what's going on.
Me llamaron poderosamemte la atencion la calificacion que se le ha dado a este casino. Es mi favorito, excelente variedad de slots, aceptan $ ARS, los retiros los haces de manera instantanea, sin importar hora y dia. Un domingo a las 6 de la mañana obtendras un retiro que se reflejaera casi de inmediato en tu billeteera. o yo tengo suerte que no me han enroscado la vibora o no se que pasa.
Привіт, дякую за ваш досвід, добре, я був би дуже обережний там сам. Чи можу я знати, як довго ти там граєш? 🙂
Чи можете ви вставити кілька скріншотів, які показують ваші миттєві зняття коштів, будь ласка?
Звичайно, приховайте будь-яку особисту інформацію.
Hello thank you for your experiences, well, I would be very careful there myself. May I know for how long have you been playing there? 🙂
Can you paste some screenshots showing your instant withdrawals, please?
Hide any personal information of course.
Я регулярно граю близько 4 років, це дає мені можливість робити невеликі депозити в розмірі 1,5 або 2 доларів (у $ARS)
Ось підсумок приблизно за останні 60 днів, якби вони мене обманювали, я б більше не грав. Там запити на зняття, і через 15 хвилин вони надіслали його на мій skrill
I've been playing regularly for about 4 years, it gives me the possibility of making small deposits of 1.5 or 2 dollars (in $ARS)
Here is a summary of the last 60 days approximately, if they were cheating on me I would not play anymore. There withdrawal requests and 15 minutes later they sent it to my skrill
Hace como 4 años que vengo jugando de manera regular, Me da la posibilidad de realizar depositos pequeños de 1,5 o 2 dolares (en $ARS)
Aqui un resumen de losultimos 60 dias aproximados, si me estuvieran engañando no jugaria mas. Alli pedidos de retiro y a los 15 minutos ya me lo enviaban a mi skrill
Що ж, я дуже радий, що у вас був такий гарний досвід за ці роки.
І все-таки низька репутація казино не дозволила б мені там грати, мушу сказати. 🙂 У що ви граєте в казино?
Я дуже сподіваюся, що ваші майбутні зняття будуть такими «гладкими».👍
Well, I'm really glad that you have had such a good experience over those years.
Still, the casino's low reputation would stop me from playing there, I must say. 🙂 What do you play in the casino?
I really hope that your future withdrawals will stay so "smooth".👍
Навпаки, на щастя, є такі люди, як ти, і відтепер будь уважним і не відкладай на завтра те, що можеш зробити сьогодні, передай привіт, atte German
on the contrary, luckily there are people like you and from now on, pay close attention and not put off for tomorrow what you can do today, say hello atte German
al contrario, menos mal existen gente como ustedes y de ahora en adelante, prestar mucha atencion y no ejar para mañana lo que puedas hcer hoy, saluda atte German
точно.
Мені зараз цікаво, ти коли-небудь ще десь грав? На нашому веб-сайті перераховано тисячі казино, тож ми будемо раді, якщо ви запишете кілька ідей про сайти, які ви знаєте 🙂. Ми докладаємо великих зусиль, щоб перевірити казино, але досвід гравця може бути вартим суцільного золота, тому, якщо вам колись захочеться, перегляньте розділ « онлайн-казино » та допоможіть нам трохи своїми спостереженнями.
Було б непогано. 😁
Precisely.
I'm wondering now, have you ever played anywhere else? There are thousands of casinos listed on our website, so we will be glad if you can write down a few insights about sites you know 🙂. We put great efforts to review the casino but the player's experiences can be worth solid gold, so if you ever feel like it, browse the "online casinos" section and help us a bit with your observation.
It would be nice. 😁
так, я грав ще в кількох, іспанською, англійською, російською тощо
Найбільше мене налякали південноафриканські казино, бездепозитні бонуси ніколи не виплачуються, і потрібно 10 днів або більше, щоб виплатити вам виграш без бонусу, а крім того, вони просять вас підтверджувати рахунок щоразу, коли ви намагаєтеся зробити відкликання!!! !
yes, I have played in several more, Spanish, English, Russian, etc etc
The ones that scared me the most were the South African casinos, no deposit bonuses never pay and take 10 days or more to pay you a win without bous, and on top of that they ask you to verify the account every time you try to make a withdrawal!!! !
si, he jugado en varios mas, españoles, ingleses, rusos, etc etc
Con los que me cure de espanto fueron con los casinos sudafricanos , los bonos sin deposito no pagan nunca y tardan 10 dias o mas en pagarte una ganancia sin bous, y encima te pidenque verifiques la cuenta cada vez que intenetes realizar un retiro!!!!
Мені здається, я вже чув дуже схожі історії про південноафриканські казино.
Що ж, якщо вам захочеться, ви навіть можете створити власну тему про казино, у яких ви грали, або запропонувати кілька хороших іншим гравцям з Аргентини. 😜 Просто натисніть кнопку «+Почати обговорення» та введіть назву теми. Гадаю, варто спробувати.
I believe that I already heard very similar stories about South African casinos.
Well, If you feel like it, you can even start your own thread about the casinos you played in, or suggest some good ones to fellow players from Argentina. 😜 Just press the "+Start discussion" button and fill in the Thread title. I guess it's worth a try.
Я відмовляюся від можливості зняти свій баланс!
Яким способом ви виходите з Аргентини?
I am denying to be able to withdraw my balance!
By what method do you withdraw from Argentina?
yo estoy renegando para poder retirar mi saldo!
por que metodo retiras desde argentina ?
привіт
Чи означає це, що на даний момент немає можливості оплати? Або, можливо, ваш вихід знову відхилено? Якщо ви почуваєтеся розгубленими, запитайте в казино, що не так або які у вас є варіанти.
Ви на зв'язку з казино?
На жаль, це казино не підходить для гри, тому я боюся, що вам, швидше за все, доведеться подати скаргу та сподіватися на відповідь від казино. 🙁
Hi there.
Does it mean that there is no payment option available at the moment? Or maybe your withdrawal is rejected over again? If you feel lost, ask the casino what is wrong or what options you have, please.
Are you in touch with the casino?
Sadly, this casino is not a good one to play in, so I fear that you'll most likely have to submit a complaint and hope for a response from the casino. 🙁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.