2 р. тому
використовувати skrill для виведення
use skrill to withdraw
skrill uso para retirar
1
Так, є засоби оплати для виведення, вони дозволяють виводити через Astropay, Skrill або криптовалюти.
Проблема, яка у мене виникла, полягає в тому, що для того, щоб зняти баланс, я повинен був поставити загальну суму депозиту.
Ця умова вже здавалася мені надто важкою, але добре, я прийняв це і підійшов до невеликого автомата, щоб пограти, поставив загальну суму депозиту в 10 ударів, потім я захочу зняти гроші, і він постійно казав мені, що може Не тому, що він не зробив ставку на внесену суму, я переходжу до записів і нічого, там не було записів про ставки, які я зробив. З 3500 ars я перейшов до 3880. Я знову вибрав іншу машину, зробив ставку на загальну суму, і з 3880 я перейшов до 1600 ars. Залишок на рахунку є, поки не можна зняти...
Yes, there are means of payment to withdraw, they let you withdraw by Astropay, by Skrill or by cryptocurrencies.
The problem I had is that, in order to withdraw the balance, I had to bet the total amount deposited.
That condition already seemed too intense to me but well, I accepted it and went to a little machine to play, I bet the total amount deposited in 10 shots, then I'm going to want to withdraw and he kept telling me that he couldn't because he had not bet the amount deposited , I go to the records and nothing, there were no records of the bets I had made. From 3500 ars I went to 3880. I chose another machine again, I bet the total deposited and from 3880 I went to 1600 ars. There is the balance in the account, without being able to withdraw yet...
Si, hay medios de pagos para retirar, te dejan retirar por Astropay, por skrill o por criptomonedas.
El problema que yo tuve es que, para poder retirar el saldo, debía apostar el total depositado.
Ya esa condición me pareció demasiado intensa pero bueno, lo acepte y me fui a una maquinita a jugar, aposte el total de lo depositado en 10 tiros, luego voy a querer retirar y no seguía diciéndome que no podía porque no había apostado el monto depositado, voy a los registros y nada, no había registros de las apuestas que había hecho. De 3500 ars pase a 3880. volví a elegir otra maquina, aposte el total depositado y de 3880 me fui a 1600 ars. Ahí esta el saldo en la cuenta, sin poder retirarse aún...
Привіт, чи є можливість звернутися до служби підтримки казино? Як сказала Радка, я б спробував спочатку зв'язатися з ними і спробував запитати, що не так зі зняттям коштів. Опишіть їм проблему. Дуже дивно, що немає записів про ставки. Спробуйте спершу дістатися до казино та повідомте нам, будь ласка. З іншого боку, як я бачу репутацію казино (2,2/10) 😕 Я не здивуюся, якщо проблеми залишаться. Ми рекомендуємо гравцям завжди перевіряти казино заздалегідь перед початком ігрової сесії. Цей посібник може бути корисним наступного разу.
Hello, Is there any chance to contact the casino support? As Radka said, I would try to contact them first and tried to ask what is wrong with the withdrawals. Describe them the issue. It is very odd there are no records of the bets available. Try to reach the casino first and let us know please. On the other hand as I see the casino reputation (2.2/10) 😕 I wouldn't be surprised if the problems persist. We recommend to players always checking the casinos in advance before starting the gaming session. This guide might be useful for next time.
Привіт.
У казино є кімната для чатів, вона не надто ефективна з точки зору вирішення проблем, але вона є.
Я, чесно кажучи, відмовився виводити заробіток, стає дуже важко мати стільки перешкод.
P/D: у казино є розділ, де можна переглянути журнали гри, але в журналі не було показано, що я грав раніше!
Hello.
There is a chat room in the casino, they are not very efficient in terms of troubleshooting, but they are there.
I, to be honest, gave up withdrawing the earnings, it becomes very cumbersome to have so many obstacles.
P/D: the casino has a section where you can see the game logs, but in the log it didn't show that I had played before!
Hola.
Hay un chat en el casino, que no son muy eficiente en cuanto a lo que es solución de problemas, pero están ahí.
Yo, la verdad, desistí de retirar las ganancias, se hace muy engorroso al tener tantas trabas.
P/D: el casino tiene una sección donde ves los registros de juego, pero en el registro no salía que había jugado antes!
Привіт,
Хоча я розумію, що ви, ймовірно, не хочете більше турбувати себе цим казино, мені шкода, що ви відмовилися. Якщо ви коли-небудь почуваєтеся розгубленими, а казино не бажає допомогти, надішліть скаргу, дайте нам можливість розібратися в ситуації або додатково покарайте нечесні казино. Мені це все виглядає досить підозріло. 🤔
Hi there,
though I understand that you probably don't want to bother yourself with this casino anymore, I'm sorry to hear that gave up. If you ever feel lost, and the casino is not willing to help, submit a complaint, give us a chance to sort things out, or penalize unfair casinos further. It all sounds quite suspicious to me. 🤔
Сьогодні 22bet з веб-сайтом 22bet-top.gr заблокував мій рахунок із 140 євро виграшу та 16 євро відкритої ставки.
Я не можу увійти до свого облікового запису, і в чаті мені сказали надіслати електронну адресу block@22bet.com
Гадаю, все-таки мова йде про шахраїв. Як я можу подати скаргу, щоб повернути свої гроші?
Today 22bet with the website 22bet-top.gr locked my account with €140 in winnings and €16 in open bet.
I can't log into my account and the chat told me to email block@22bet.com
I guess we are talking about scammers after all. How can I file a complaint to get my money back?
Σημερα η 22bet με τον ιστότοπο 22bet-top.gr κλείδωσε τον λογαριασμό μου με 140€ κερδισμένα χρήματα και 16€ σε ανοιχτό στοίχημα.
δεν μπορώ να μπω στον λογαριασμο μου και από το τσατ μου είπαν να στείλω email στο block@22bet.com
Υποθέτω ότι μιλάμε για απατεώνες τελικά. Πως μπορώ να προχωρήσω σε καταγγελία για να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου;
Привіт.
Дозвольте мені почати з того факту, що ви зробили неправильний вибір, вибачте, я змушений був це сказати.
Ви перевірили репутацію казино? Будь ласка, зробіть це зараз тут .
Чи зв’язувалися ви з «заблокованою електронною поштою» – немає відповіді? І найголовніше, будь ласка, чи знаєте ви про все, що могли зробити проти правил?
Будь ласка, дайте нам знати.
Hello there.
Allow me to start with the fact, that you've made a poor choice in the first place - sorry, I had to say that.
Have you checked the casino's reputation? Kindly do so here now.
Have you contacted the "block email" - any reply yet? And most importantly, are you aware of anything you could have possibly done against the rules, please?
Kindly let us know.
Добрий вечір. Здається, я помилявся, довіряючи цій компанії.
Я нічого поганого не зробив. Я зробив депозит лише через криптовалюту та виграв дві ставки. Потім я зняв кошти за допомогою того самого методу депозиту, а потім не зміг отримати доступ до свого облікового запису!
Good evening. It seems I was wrong to trust this company.
I didn't do anything wrong. I only deposited via crypto and won two bets. Then I made a withdrawal using the same deposit method and then I couldn't access my account!
καλησπερα σας. Όπως φαίνεται έκανα λάθος που εμπιστεύτηκα αυτή την εταιρία.
δεν έκανα κάτι παράτυπο. Μόνο κατέθεσα μέσω κρυπτονομισμάτων και κέρδισα δυο στοιχήματα. Κατόπιν έκανα ανάληψη με τον ίδιο τρόπο κατάθεσης και στην συνέχεια δεν είχα πρόσβαση στον λογαριασμό μου!
О, я бачу 🙁.
а як щодо запропонованої електронної пошти, будь ласка? Я б сказав, що це точно варто спробувати, на даний момент не так багато інших шансів.
Oh, I see 🙁.
and what about the suggested email, please? I'd say that it is definitely worth a try, not many other chances at the moment.
Я надіслав їм електронний лист. Але я не отримав жодної відповіді. З вашого досвіду вони відповідають? Або вони зникають і крадуть гроші користувачів?
I emailed them. But I haven't received any response. In your experience do they respond? Or do they disappear and steal users' money?
Τους έστειλα email. Αλλά δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Από την εμπειρία σας απαντάνε; Ή εξαφανίζονται και κλέβουν τα χρήματα των χρηστών;
Привіт, arkio! Мені дуже прикро прочитати про ваш поганий досвід. Це казино справді було не вдалим вибором. Ніхто не може передбачити, як поведе себе таке казино. Як ви бачите тут , незважаючи на їхню погану репутацію, вони мають низку вирішених скарг, тому я б не втрачав надію повністю, оскільки ситуація незрозуміла. Будь ласка, коли ви попросили зняти кошти? Якщо я добре розумію, ви ще навіть не були перевірені, чи не так? Зараз може бути більше причин для блокування вашого облікового запису. Якщо казино не зв’яжеться з вами по електронній пошті чи в чаті протягом 14 днів після того, як ви попросили їх зняти гроші, не зволікайте,надсилайте скаргу. Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино.
Якщо ви думаєте про наступну гру, будь ласка, спочатку подивіться сюди , щоб отримати додаткову інформацію про те, як вибрати безпечніше казино.
Hello arkiou, I am really sorry to read about your bad experience. This casino wasn't a good choice indeed. Nobody can predict how, such casino, will behave. As you can see here, despite their bad reputation, they have a number of solved complaints, so I wouldn't lose hope completely, because the situation is not clear. When did you ask for the withdrawal please? If I understand well, you were not even verified yet, am I right? There might be more reasons for blocking your account now. In case, the casino will not communicate with you via email nor chat within 14 days since you've asked them for your withdrawal, then don't hesitate to submit a complaint. There you can describe the situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Complaint is simply the best way to approach it, as it gives room for comparing evidence and possible debate with the casino.
In case of thinking about next playing experience, please have a look here first, to be well informed how to choose a safer casino.
Найгірше казино, в якому я коли-небудь грав, підтримка варта грошей, це б мене не так сильно бентежило, але після 3 років і сотень тисяч депозитів, а ви тільки нуль і нуль, машини абсолютно глухі, це не прогноз на тиждень, але мінімум 3 роки щоденних ігор!! !!!22bet, брате, це покидьки всіх казино!!!!
The worst casino I've ever played, the support is worth the money, it wouldn't bother me that much, but after 3 years and hundreds of thousands deposited and you only zero and zero, the machines are completely deaf, it's not a forecast for a week, but at least 3 years of daily games!! !!!22bet brother by a long shot it is the scum of all casinos!!!!
Nejvice nenažrané kasino co jsem kdy hral,podpora ze stoji za vylizpicu to by me az tak netrapilo,ale ze za 3roky a statisicu vlozenych a ti jen zerou a zerou ty automaty jsou komplet hluche neni to prognoza za tyden ale min 3roky kazdodeniho hrani!!!!!22bet brat velkym obloukem je to spodina vsech kasin!!!!
Ну, вона теж звучить не надто добре. Попередній перегляд тут 🤔
Особисто я б потрапив у таке казино за перших ознак слабкої підтримки. Але тут скоріше про те, що не вдалося перемогти, чи не так? Якщо вам доведеться вносити такі суми, то в дійсно краще казино. Пропоную список ліцензованих і рекомендованих сайтів .
Успіхів і, мабуть, кращих рішень наступного разу.
Well, she doesn't sound too good either. Preview here 🤔
Personally, I would end up in such a casino at the first sign of weak support. But here it's more about the fact that they didn't manage to win, right? If you have to deposit such sums, then in a really better casino. I offer a list of licensed and recommended sites .
Good luck and probably better decisions next time.
No, ona ani ta recenze nevyznívá příliš dobře. Náhled zde 🤔
Já bych osobně v takovém kasínu skončila při prvním náznaku chabé podpory. Ale tady jde spíš o ten fakt, že se nedařilo vyhrát, že? Když už depositovat takové sumy, tak v opravdu v lepším kasínu. Nabízím seznam licencovaných a doporučených stránek.
Více štěstí a spíše asi i lepších rozhodnutí příště.
Хтось коли-небудь отримував від цієї компанії бонус за поповнення щовівторка? Це справедливо чи вони дурять людей??
Has anyone ever gotten the recharge bonus every Tuesday from this company? Is this valid or are they fooling people??
Έχει πάρει ποτέ κανεις από αυτή την εταιρεία το μπόνους επαναφόρτισης κάθε Τρίτη ; Ισχύει αυτό η κοροϊδεύουν τον κόσμο ;;
Привіт! Я перемістив вашу відповідь під казино, про яке ви говорите. У цій темі ви можете прочитати досвід інших гравців і, можливо, знайдете щось, що допоможе вам підтвердити своє запитання.
У будь-якому випадку, ви ставите своє запитання, тому що хочете знати, чи виникла проблема, і бонус поповнення не було зараховано, коли його мали зарахувати у вівторок? 🤔
Hi, I've moved your response under the casino you're talking about. In this thread you can read the experiences of other players and maybe you will find something that will help you to confirm your question.
Anyway, are you asking your question because you want to know or is there a problem and the recharge bonus was not credited when it was supposed to be credited on Tuesday ? 🤔
Всім привіт, маю запитання до обізнаних людей. У разі виграшу від 22bet, чи слід його оголошувати за 7/30? Спасибі тим, хто мені допоможе!
Hi everyone, I have a question for someone knowledgeable. In the case of a win from 22bet, should it be declared at 7/30? Thanks to those who will help me!
Ciao a tutti, avrei una domanda per qualcuno esperto. Nel caso di vincita da 22bet, va dichiarato sul 7/30? Grazie a chi mi aiuterà!
Відверто кажучи, мені довелося повернути питання: 7/30 про податки, чи що це означає, будь ласка?
Frankly, I had to return the question: is 7/30 about taxes, or what does it mean, please?
Велике спасибі!
Я хотів би допомогти вам із цим запитанням, але, на жаль, у мене немає реального досвіду з іноземними податковими процедурами. Я спробую отримати допомогу від команди тестувальників, яка дуже міжнародна.
Однак я не можу обіцяти вам відповідь. Але я спробую.
Thank you very much!
I'd love to help you with that question, but sadly, I have no real experience with foreign tax procedures. I'll try to get some help from the tester team, which is very international.
I can't promise you a response, though. But I'll try.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.