ФорумКазино22bet Casino - загальне обговорення

22bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від juanasillo18
|
18251 переглядів 97 відповідей |
|
1 2 3...5
nicooretamozoo2017
2 р. тому

використовувати skrill для виведення

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, є засоби оплати для виведення, вони дозволяють виводити через Astropay, Skrill або криптовалюти.

Проблема, яка у мене виникла, полягає в тому, що для того, щоб зняти баланс, я повинен був поставити загальну суму депозиту.

Ця умова вже здавалася мені надто важкою, але добре, я прийняв це і підійшов до невеликого автомата, щоб пограти, поставив загальну суму депозиту в 10 ударів, потім я захочу зняти гроші, і він постійно казав мені, що може Не тому, що він не зробив ставку на внесену суму, я переходжу до записів і нічого, там не було записів про ставки, які я зробив. З 3500 ars я перейшов до 3880. Я знову вибрав іншу машину, зробив ставку на загальну суму, і з 3880 я перейшов до 1600 ars. Залишок на рахунку є, поки не можна зняти...



Автоматичний переклад.
nicooretamozoo2017
2 р. тому

Привіт, чи є можливість звернутися до служби підтримки казино? Як сказала Радка, я б спробував спочатку зв'язатися з ними і спробував запитати, що не так зі зняттям коштів. Опишіть їм проблему. Дуже дивно, що немає записів про ставки. Спробуйте спершу дістатися до казино та повідомте нам, будь ласка. З іншого боку, як я бачу репутацію казино (2,2/10) 😕 Я не здивуюся, якщо проблеми залишаться. Ми рекомендуємо гравцям завжди перевіряти казино заздалегідь перед початком ігрової сесії. Цей посібник може бути корисним наступного разу.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

Привіт.

У казино є кімната для чатів, вона не надто ефективна з точки зору вирішення проблем, але вона є.

Я, чесно кажучи, відмовився виводити заробіток, стає дуже важко мати стільки перешкод.


P/D: у казино є розділ, де можна переглянути журнали гри, але в журналі не було показано, що я грав раніше!

Автоматичний переклад.
nicooretamozoo2017
2 р. тому

Привіт,

Хоча я розумію, що ви, ймовірно, не хочете більше турбувати себе цим казино, мені шкода, що ви відмовилися. Якщо ви коли-небудь почуваєтеся розгубленими, а казино не бажає допомогти, надішліть скаргу, дайте нам можливість розібратися в ситуації або додатково покарайте нечесні казино. Мені це все виглядає досить підозріло. 🤔


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогодні 22bet з веб-сайтом 22bet-top.gr заблокував мій рахунок із 140 євро виграшу та 16 євро відкритої ставки.


Я не можу увійти до свого облікового запису, і в чаті мені сказали надіслати електронну адресу block@22bet.com


Гадаю, все-таки мова йде про шахраїв. Як я можу подати скаргу, щоб повернути свої гроші?

Автоматичний переклад.
arkiou
2 р. тому

Привіт.

Дозвольте мені почати з того факту, що ви зробили неправильний вибір, вибачте, я змушений був це сказати.

Ви перевірили репутацію казино? Будь ласка, зробіть це зараз тут .

Чи зв’язувалися ви з «заблокованою електронною поштою» – немає відповіді? І найголовніше, будь ласка, чи знаєте ви про все, що могли зробити проти правил?

Будь ласка, дайте нам знати.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Добрий вечір. Здається, я помилявся, довіряючи цій компанії.


Я нічого поганого не зробив. Я зробив депозит лише через криптовалюту та виграв дві ставки. Потім я зняв кошти за допомогою того самого методу депозиту, а потім не зміг отримати доступ до свого облікового запису!


Автоматичний переклад.
arkiou
2 р. тому

О, я бачу 🙁.

а як щодо запропонованої електронної пошти, будь ласка? Я б сказав, що це точно варто спробувати, на даний момент не так багато інших шансів.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я надіслав їм електронний лист. Але я не отримав жодної відповіді. З вашого досвіду вони відповідають? Або вони зникають і крадуть гроші користувачів?

Автоматичний переклад.
arkiou
2 р. тому

Привіт, arkio! Мені дуже прикро прочитати про ваш поганий досвід. Це казино справді було не вдалим вибором. Ніхто не може передбачити, як поведе себе таке казино. Як ви бачите тут , незважаючи на їхню погану репутацію, вони мають низку вирішених скарг, тому я б не втрачав надію повністю, оскільки ситуація незрозуміла. Будь ласка, коли ви попросили зняти кошти? Якщо я добре розумію, ви ще навіть не були перевірені, чи не так? Зараз може бути більше причин для блокування вашого облікового запису. Якщо казино не зв’яжеться з вами по електронній пошті чи в чаті протягом 14 днів після того, як ви попросили їх зняти гроші, не зволікайте,надсилайте скаргу. Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино.

Якщо ви думаєте про наступну гру, будь ласка, спочатку подивіться сюди , щоб отримати додаткову інформацію про те, як вибрати безпечніше казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найгірше казино, в якому я коли-небудь грав, підтримка варта грошей, це б мене не так сильно бентежило, але після 3 років і сотень тисяч депозитів, а ви тільки нуль і нуль, машини абсолютно глухі, це не прогноз на тиждень, але мінімум 3 роки щоденних ігор!! !!!22bet, брате, це покидьки всіх казино!!!!

Автоматичний переклад.
filtruwe
1 рік тому

Ну, вона теж звучить не надто добре. Попередній перегляд тут 🤔

Особисто я б потрапив у таке казино за перших ознак слабкої підтримки. Але тут скоріше про те, що не вдалося перемогти, чи не так? Якщо вам доведеться вносити такі суми, то в дійсно краще казино. Пропоную список ліцензованих і рекомендованих сайтів .

Успіхів і, мабуть, кращих рішень наступного разу.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось коли-небудь отримував від цієї компанії бонус за поповнення щовівторка? Це справедливо чи вони дурять людей??

Автоматичний переклад.
vasileior
1 рік тому

Привіт! Я перемістив вашу відповідь під казино, про яке ви говорите. У цій темі ви можете прочитати досвід інших гравців і, можливо, знайдете щось, що допоможе вам підтвердити своє запитання.

У будь-якому випадку, ви ставите своє запитання, тому що хочете знати, чи виникла проблема, і бонус поповнення не було зараховано, коли його мали зарахувати у вівторок? 🤔

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Всім привіт, маю запитання до обізнаних людей. У разі виграшу від 22bet, чи слід його оголошувати за 7/30? Спасибі тим, хто мені допоможе!

Автоматичний переклад.
Picche084
10 міс. тому

Відверто кажучи, мені довелося повернути питання: 7/30 про податки, чи що це означає, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Так, це податкова декларація

Автоматичний переклад.
Picche084
10 міс. тому

Велике спасибі!

Я хотів би допомогти вам із цим запитанням, але, на жаль, у мене немає реального досвіду з іноземними податковими процедурами. Я спробую отримати допомогу від команди тестувальників, яка дуже міжнародна.

Однак я не можу обіцяти вам відповідь. Але я спробую.


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Дякую

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого