ГоловнаФорумКазино22bet Casino - загальне обговорення

22bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від juanasillo18
|
27 770 переглядів 143 відповідей |
|
1 2 3...8
nicooretamozoo2017

використовувати skrill для виведення

Автоматичний переклад.
Radka

Так, є засоби оплати для виведення, вони дозволяють виводити через Astropay, Skrill або криптовалюти.

Проблема, яка у мене виникла, полягає в тому, що для того, щоб зняти баланс, я повинен був поставити загальну суму депозиту.

Ця умова вже здавалася мені надто важкою, але добре, я прийняв це і підійшов до невеликого автомата, щоб пограти, поставив загальну суму депозиту в 10 ударів, потім я захочу зняти гроші, і він постійно казав мені, що може Не тому, що він не зробив ставку на внесену суму, я переходжу до записів і нічого, там не було записів про ставки, які я зробив. З 3500 ars я перейшов до 3880. Я знову вибрав іншу машину, зробив ставку на загальну суму, і з 3880 я перейшов до 1600 ars. Залишок на рахунку є, поки не можна зняти...



Автоматичний переклад.
nicooretamozoo2017

Привіт, чи є можливість звернутися до служби підтримки казино? Як сказала Радка, я б спробував спочатку зв'язатися з ними і спробував запитати, що не так зі зняттям коштів. Опишіть їм проблему. Дуже дивно, що немає записів про ставки. Спробуйте спершу дістатися до казино та повідомте нам, будь ласка. З іншого боку, як я бачу репутацію казино (2,2/10) 😕 Я не здивуюся, якщо проблеми залишаться. Ми рекомендуємо гравцям завжди перевіряти казино заздалегідь перед початком ігрової сесії. Цей посібник може бути корисним наступного разу.

Змінено
Автоматичний переклад.
Magda

Привіт.

У казино є кімната для чатів, вона не надто ефективна з точки зору вирішення проблем, але вона є.

Я, чесно кажучи, відмовився виводити заробіток, стає дуже важко мати стільки перешкод.


P/D: у казино є розділ, де можна переглянути журнали гри, але в журналі не було показано, що я грав раніше!

Автоматичний переклад.
nicooretamozoo2017

Привіт,

Хоча я розумію, що ви, ймовірно, не хочете більше турбувати себе цим казино, мені шкода, що ви відмовилися. Якщо ви коли-небудь почуваєтеся розгубленими, а казино не бажає допомогти, надішліть скаргу, дайте нам можливість розібратися в ситуації або додатково покарайте нечесні казино. Мені це все виглядає досить підозріло. 🤔


Автоматичний переклад.

Сьогодні 22bet з веб-сайтом 22bet-top.gr заблокував мій рахунок із 140 євро виграшу та 16 євро відкритої ставки.


Я не можу увійти до свого облікового запису, і в чаті мені сказали надіслати електронну адресу block@22bet.com


Гадаю, все-таки мова йде про шахраїв. Як я можу подати скаргу, щоб повернути свої гроші?

Автоматичний переклад.
arkiou

Привіт.

Дозвольте мені почати з того факту, що ви зробили неправильний вибір, вибачте, я змушений був це сказати.

Ви перевірили репутацію казино? Будь ласка, зробіть це зараз тут .

Чи зв’язувалися ви з «заблокованою електронною поштою» – немає відповіді? І найголовніше, будь ласка, чи знаєте ви про все, що могли зробити проти правил?

Будь ласка, дайте нам знати.


Автоматичний переклад.
Radka

Добрий вечір. Здається, я помилявся, довіряючи цій компанії.


Я нічого поганого не зробив. Я зробив депозит лише через криптовалюту та виграв дві ставки. Потім я зняв кошти за допомогою того самого методу депозиту, а потім не зміг отримати доступ до свого облікового запису!


Автоматичний переклад.
arkiou

О, я бачу 🙁.

а як щодо запропонованої електронної пошти, будь ласка? Я б сказав, що це точно варто спробувати, на даний момент не так багато інших шансів.

Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Я надіслав їм електронний лист. Але я не отримав жодної відповіді. З вашого досвіду вони відповідають? Або вони зникають і крадуть гроші користувачів?

Автоматичний переклад.
arkiou

Привіт, arkio! Мені дуже прикро прочитати про ваш поганий досвід. Це казино справді було не вдалим вибором. Ніхто не може передбачити, як поведе себе таке казино. Як ви бачите тут , незважаючи на їхню погану репутацію, вони мають низку вирішених скарг, тому я б не втрачав надію повністю, оскільки ситуація незрозуміла. Будь ласка, коли ви попросили зняти кошти? Якщо я добре розумію, ви ще навіть не були перевірені, чи не так? Зараз може бути більше причин для блокування вашого облікового запису. Якщо казино не зв’яжеться з вами по електронній пошті чи в чаті протягом 14 днів після того, як ви попросили їх зняти гроші, не зволікайте,надсилайте скаргу. Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино.

Якщо ви думаєте про наступну гру, будь ласка, спочатку подивіться сюди , щоб отримати додаткову інформацію про те, як вибрати безпечніше казино.

Автоматичний переклад.

Найгірше казино, в якому я коли-небудь грав, підтримка варта грошей, це б мене не так сильно бентежило, але після 3 років і сотень тисяч депозитів, а ви тільки нуль і нуль, машини абсолютно глухі, це не прогноз на тиждень, але мінімум 3 роки щоденних ігор!! !!!22bet, брате, це покидьки всіх казино!!!!

Автоматичний переклад.
filtruwe

Ну, вона теж звучить не надто добре. Попередній перегляд тут 🤔

Особисто я б потрапив у таке казино за перших ознак слабкої підтримки. Але тут скоріше про те, що не вдалося перемогти, чи не так? Якщо вам доведеться вносити такі суми, то в дійсно краще казино. Пропоную список ліцензованих і рекомендованих сайтів .

Успіхів і, мабуть, кращих рішень наступного разу.


Автоматичний переклад.

Хтось коли-небудь отримував від цієї компанії бонус за поповнення щовівторка? Це справедливо чи вони дурять людей??

Автоматичний переклад.
vasileior

Привіт! Я перемістив вашу відповідь під казино, про яке ви говорите. У цій темі ви можете прочитати досвід інших гравців і, можливо, знайдете щось, що допоможе вам підтвердити своє запитання.

У будь-якому випадку, ви ставите своє запитання, тому що хочете знати, чи виникла проблема, і бонус поповнення не було зараховано, коли його мали зарахувати у вівторок? 🤔

Автоматичний переклад.

Всім привіт, маю запитання до обізнаних людей. У разі виграшу від 22bet, чи слід його оголошувати за 7/30? Спасибі тим, хто мені допоможе!

Автоматичний переклад.
Picche084

Відверто кажучи, мені довелося повернути питання: 7/30 про податки, чи що це означає, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka

Так, це податкова декларація

Автоматичний переклад.
Picche084

Велике спасибі!

Я хотів би допомогти вам із цим запитанням, але, на жаль, у мене немає реального досвіду з іноземними податковими процедурами. Я спробую отримати допомогу від команди тестувальників, яка дуже міжнародна.

Однак я не можу обіцяти вам відповідь. Але я спробую.


Автоматичний переклад.
Radka

Дякую

Автоматичний переклад.
1 2 3...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого