6 міс. тому
Через повторне порушення правил я блокую ваш обліковий запис.
Due to breaching the rules again, I'm banning your account.
Через повторне порушення правил я блокую ваш обліковий запис.
Due to breaching the rules again, I'm banning your account.
Привіт, є шанс, що ви можете розкрити ці казино? У мене є серйозна підозра, які казино...
якщо вони праві і вважають, що ми вчиняємо злочин, чому вони бояться і навіть звертаються до служби підтримки, щоб видалити цю тему?. Цей ланцюжок був би для них виграшем у лотерею, ось ми всі, хто вчинив «злочин» на їхню думку, вони б на нас подали в суд і отримали компенсацію... так?
Hi, any chance you can reveal these casinos? I have a strong suspicion which casinos…
if they are right and they think we are committing a crime why are they afraid and even contact maintenance to remove this thread?. This chain would be a lottery win for them, here are all of us who have committed a "crime" according to them, they would sue us and get compensation... right?
Hei, onko sinulla mahdollisuuksia paljastaa näitä kasinoita? Minulla on vahva epäilys mitkä kasinot…
jos he ovat oikeassa ja heidän mielestään syyllistymme rikokseen miksi he pelkäävät ja ottavat jopa ylläpitoon yhteyttä tämän ketjun poistamiseksi?. Tämä ketjuhan olisi heille lottovoitto, täällä olemme kaikki me, jotka olemme syyllistyneet heidän mukaansa "rikokseen" he haastaisivat meidät oikeuteen ja saisivat korvauksia… vai?
Ви виглядаєте дуже заплутаною людиною, будьте обережні та гарного вам дня. ☀️👌
You seem like a very confused person, take care and have a nice day. ☀️👌
Du verkar vara en väldigt förvirrad person, ta hand om dig och ha en fin dag. ☀️👌
Давайте розберемося.
- Звернення до платіжних шлюзів, платіжних операторів, казино та запит про відшкодування через неправильний код MCC і відмивання транзакцій НЕ є незаконним. Вони можуть просто заявити, що вважають себе неправим, і нічого не повертати.
-Зв'язатися з тими самими акторами та вимагати відшкодування через вигадану причину, наприклад через те, що ви не отримали гроші, може бути спробою шахрайства.
- Погрози будь-якому учаснику насильством, переслідуванням тощо можуть бути незаконними
- Подання скарги на картку до вашого банку та нечесність щодо отримання грошей за ігри в казино є спробою шахрайства, тобто незаконною
- Подати скаргу на картку своєму банку та бути чесним, що вона пішла в казино, не є незаконним. Однак банк може вирішити заморозити ваші рахунки (тимчасово) або припинити вас як клієнта, якщо визнає, що ви належите до групи високого ризику.
Потік не потрібно закривати. Основне питання не є неправильним. Це сіра зона щодо законності чи ні «відмивання транзакцій» і використання неправильних кодів MCC – це абсолютно не відповідає політикам Mastercard і ViSA, але юридично це більше сіра зона. Ймовірно, тому одні вирішують повернути, а інші ні.
Поки хтось дотримується цього і дотримується правди, його не можна засудити за жодний злочин. З іншого боку, я також кілька разів попереджав у минулому, що це спроба шахрайства, щоб збрехати/приховати правду від свого банку, якщо ви подаєте скаргу на картку. Навіть якщо ви надішлете електронний лист цим компаніям і збрешете, наприклад, скажете, що не отримали депозит казино, це може бути шахрайством. Однак мені дуже важко зрозуміти, що вони вважали б доцільним розпочати дорогий судовий процес проти будь-якої особи за такі невеликі суми.
Let's get this straight.
-Contacting payment gateways, payment operators, casinos and asking for a refund due to an incorrect MCC code and transaction laundering is NOT illegal. They can simply just declare that they think one is wrong, and not pay anything back.
-To contact the same actors and request a refund due to an invented reason, e.g. that you have not received the money, may be an attempt at fraud.
-Threatening any actor with violence, harassment, etc. may be illegal
-Making a card complaint to your bank and not being honest about receiving the money for casino games is an attempt at fraud, i.e. illegal
-Making a card complaint to your bank and being honest that it went to the casino is not illegal. However, the bank can choose to freeze your accounts (temporarily) or terminate you as a customer if they judge you to be a high-risk customer.
The thread does not need to be closed down. The basic question is not wrong. It is a gray area regarding how legal or not it is with "transaction laundering" and the use of incorrect MCC codes - it is absolutely not Mastercard and ViSA's policies, but legally it is more of a gray area. This is probably why some choose to repay and others do not.
As long as one adheres to this, and adheres to the truth, one cannot be convicted of any crime. On the other hand, I have also warned several times in the past that it is an attempt at fraud to lie to/withhold the truth from your bank if you make a card complaint. Even if you email these companies and lie and e.g. says you haven't received the casino deposit, it could possibly be fraud. However, I find it very difficult to see that they would think it worth pursuing an expensive legal process against any individual for such small sums.
Låt oss klargöra detta.
-Att kontakta payment gateways, betalningsaktörer, casinon och be om återbetalning på grund av felaktig MCC kod och transaction laundering är INTE olagligt. De kan helt enkelt bara förklara att de tycker att en har fel, och inte betala tillbaka någonting.
-Att kontakta samma aktörer och begära återbetalning pga påhittad anledning, t.ex. att man inte mottagit pengarna, kan vara försök till bedrägeri.
-Att hota någon aktör med våld, trakasserier etc. kan vara olagligt
-Att göra en kortreklamation till sin bank och inte vara ärlig med att man mottagit pengarna till casinospel är försök till bedrägeri dvs olagligt
-Att göra en kortreklamation till sin bank och vara ärlig med att det gått till casino är inte olagligt. Däremot kan banken välja att frysa dina konton (tillfälligt) eller säga upp dig som kund om de bedömer dig vara en högriskkund.
Tråden behöver inte stängas ner. Den grundläggande frågeställningen är inte felaktig. Det är ett gråområde gällande hur lagligt eller ej det är med "transaction laundering" och användning av felaktiga MCC-koder -det är absolut not Mastercard och ViSAs policys, men rent legalt är det mer en gråzon. Det är antagligen därför vissa väljer att betala tillbaka och andra inte.
Så länge man håller sig till detta, och håller sig till sanningen, kan man inte bli dömd för något brott. Däremot har även jag flera gånger tidigare varnat för att det är försök till bedrägeri att ljuga för/undanhålla sanningen för sin bank om man gör en kortreklamation. Även om man mailar dessa företag och ljuger och t.ex. säger att man inte mottagit casinoinbetalningen, skulle det eventuellt kunna vara bedrägeri. Jag har dock väldigt svårt att se att de skulle tycka att det är värt att driva en kostsam rättslig process mot någon individ för dett för sådana låga summor det handlar om.
Я цілком згоден, якщо чесно. Є простіший спосіб уникнути цього. Не грайте на Кюрасао або не грайте взагалі, якщо ви не бажаєте ризикувати виграшем чи програшем.
I totally agree, to be honest. There is a simpler way to avoid this. Don't play at Curacao or don't play at all, if you are not willing to take the winning or losing risk.
Я думаю, ви мали на увазі не грати в жодному неліцензованому казино 🙂, що загалом означає відсутність MGA, жодної Естонії, жодної Кюрасао чи будь-якої іншої фальшивої юрисдикції. Те, що вони кажуть, що мають ліцензію, не означає, що це ліцензія. Ліцензія на що? Обман людей? Некоректно обробляєте платежі?
Це шахрайство в будь-якій юрисдикції з підробленими міжнародними ліцензіями. Шахрайство не існує, наприклад, у шведських ліцензованих казино або в британських ліцензованих казино. У жодному разі не грайте, якщо ви перебуваєте в країні, яка не має належної національної ліцензії. Ми всі знаємо, що цим ми просто віддаємо гроші тим, хто відмиває гроші та ухиляється від сплати податків. Це схоже на купівлю наркотиків у злочинців. Це призводить до насильства, збільшення злочинності тощо.
Я б сказав, що важливо пам’ятати про це в довгостроковій перспективі.
I think you meant don't play at any unlicensed casino 🙂, which in general means no MGA, no Estonia or no Curacao or any other fake jurisdiction. Just because they say they have a license, doesn't mean it's a license. A license for what? Scamming people? Processing payments incorrectly?
This fraud is in any jurisdiction with fake international licenses. The fraud don't exist in, for example, the Swedish licensed casinos or the UK licensed casinos. Don't play at all if you are in a country that doesn't have a proper national license. We all know we're just giving away money to money launderers and tax avoiders by doing this. It's similar to buying drugs from criminals. It leads to violence, more crime etc etc.
I would say it's important to remember this in the long run.
Digikey, Будапешт. (digikeyboard.com) повернули гроші та надіслали мені електронний лист із таким поясненням: здається, вони не розуміють, що саме відбувається.
Також feastingmen.com / amegagame.com повернули сьогодні.
Тож не дозволяйте собі погрожувати. очевидно, що казино користуються перевагами деяких компаній тут, і саме вони роблять неправильні речі.
Digikey, Budapest. (digikeyboard.com) refunded and emailed me with this explanation: they dont seem to understand exactly what is happening.
Also feastingmen.com / amegagame.com refunded today.
So don't let yourselves be threatened. it is obvious that the Casinos are taking advantage of some companies here and it is they who are doing the wrong thing.
Я думаю, що це вже згадувалося раніше, багато торговців (за винятком очевидних естонських підставних компаній) не знають про цю проблему. Вони просто звикають так само, як ми звикаємо до сумнівних підозрілих платіжних процесорів/шлюзів/банків-еквайрів, які є винуватцем.
I think it been mentioned before, a lot of the merchants, (except the obvious Estonian shell companies), are unaware of the issue. They are just getting used as much as we are getting used by dubious suspicious payment processors/Gateways/aquiring banks that is the culprit.
Швеція чи ні, тут також легко підробити своє місцезнаходження чи обліковий запис.
Але так багато очевидних акаунтів, які намагаються погрожувати нам, кажучи, що на нас подадуть до суду тощо
Як би вони подали до суду на нас, використовуючи ім’я користувача гуру казино, лол.
Sweden or no Sweden, easy to spoof your location or account here too.
But so many obvious accounts trying to threaten us, saying we will be sued etc etc
How would they sue us using a casino guru username, lol.
Я б порадив кожному залишити тему. Зараз про це знають усі фінансові установи та активно зберігають копії постів людей для власних розслідувань.
Гуру казино повинен негайно закрити цю тему
I would advise every single person to leave the thread. All financial institutions are aware of this now and are actively saving copies of people’s posts for their own investigations.
Casino Guru need to close this thread down immediately
лол, вони подадуть до суду на моє ім’я користувача casino.guru
всі фінансові інституції, ха-ха, ніби вони будуть турбувати.
lol, they will sue my casino.guru username
all financial instutitions, haha, like they would bother.
Я завантажив документи, але вони були видалені!!
Мені нічого не платили, щоб я змусив людей замовкнути. Я передавав отримане повідомлення, яке чітко показує, що ця тема є незаконною.
деякі з вас стверджують, що їм байдуже, але я обіцяю, що вам буде байдуже, якщо вони зв’яжуться з вами безпосередньо.
I uploaded the documents but they were removed!!
I haven’t been paid anything to silence people. I was passing on the message I received which clearly shows that this thread is illegal.
some of you claim to not care but I promise you will if they contact you directly.
По суті, зізнатися в азартних іграх, але потім стверджувати, що не отримують товари, є незаконним злочином. Вони кажуть, що ми заробляємо як на грі з коштами, так і на отриманні грошей назад. Крім того, якщо ми залучаємо інших людей, це робить ситуацію більш серйозною, оскільки це шахрайська схема.
це те, що вони мені кажуть. Я чудово розумію людей, які хочуть залишити свої дописи тут, але мені не варто це робити, отримуючи погрози.
Basically admitting on here to gambling but then claiming to not receive goods is an illegal offence. They are saying that we are capitalising on both playing with the funds and then getting money back. Also by us getting other people involved it makes it more serious as it’s a fraudulent scheme.
this is what they are telling me. I perfectly understand people wanting to keep their posts on here but it’s not worth it for me to do so receiving the threat.
хто тобі каже? Ваші російські сюзерени?
who is telling you? Your Russian overlords?
Мені здається, що ця тема працює. Продовжувати боротьбу!
Sounds to me like this thread is working. Keep fighting!
Напевно Quickbit взагалі не окупився? Я все одно не читав, щоб хтось отримав від них відшкодування 😕
Surely quickbit has not paid back at all? I haven't read anyone who got a refund from them anyway 😕
Fast quickbit har väl inte betalat tillbaka överhuvudtaget? Jag har inte läst någon som fått tillbaka från dom iaf 😕
Привіт, є шанс, що ви можете розкрити ці казино? У мене є серйозна підозра, які казино...
якщо вони праві і вважають, що ми вчиняємо злочин, чому вони бояться і навіть звертаються до служби підтримки, щоб видалити цю тему?. Цей ланцюжок був би для них виграшем у лотерею, ось ми всі, хто вчинив «злочин» на їхню думку, вони б на нас подали в суд і отримали компенсацію... так?
Hi, any chance you can reveal these casinos? I have a strong suspicion which casinos…
if they are right and they think we are committing a crime why are they afraid and even contact maintenance to remove this thread?. This chain would be a lottery win for them, here are all of us who have committed a "crime" according to them, they would sue us and get compensation... right?
Hei, onko sinulla mahdollisuuksia paljastaa näitä kasinoita? Minulla on vahva epäilys mitkä kasinot…
jos he ovat oikeassa ja heidän mielestään syyllistymme rikokseen miksi he pelkäävät ja ottavat jopa ylläpitoon yhteyttä tämän ketjun poistamiseksi?. Tämä ketjuhan olisi heille lottovoitto, täällä olemme kaikki me, jotka olemme syyllistyneet heidän mukaansa "rikokseen" he haastaisivat meidät oikeuteen ja saisivat korvauksia… vai?
Ми поки що не хочемо публікувати, про які казино йдеться, тому що чекаємо, щоб дізнатися, чи захочуть вони розпочати з нами дискусію. Тому ми даємо їм ще кілька днів, щоб зв’язатися.
We don't want to post what casinos are involved yet, because we are waiting to find out if they want to open a discussion with us. So we give them a few more days to get in touch.
казино точно ні на кого не подадуть до суду, це просто тактика, тож перестаньте їм надсилати електронні листи
з іншого боку, думаю, добра половина хлопців тут намагається фактично оскаржити кошти за отримані та витрачені послуги, я теж пробував.
просити відшкодування в цьому випадку безпосередньо від постачальників/казино не призведе до юридичних проблем, але якщо ви постійно звертаєтесь із банком/іншими інстанціями, це може бути проблемою лол
the casinos won't sue anybody for sure, it's just kinda tactic, so you stop emailing them
on the other hand, I guess a good half of guys here try in fact dispute funds for the services they received and spent, I tried as well.
asking for a refund in this case directly from providers/casinos won't get you into legal trouble but if you raise it to the bank/other instances on a constant basis - that could be a matter lol
Я розумію, що 2 казино спочатку звернулися до casinoguru, щоб видалити цю тему? після чого казиногуру захотів поговорити з ними, і вони більше не спілкувалися.
I understand that 2 casinos first contacted casinoguru to remove this thread? after which the casinoguru wanted to have a conversation with them and they did not communicate anymore.
Ymmärsin niin, että 2 kasinoa otti ensin yhteyttä casinoguruun tämän viestiketjun poistamiseksi? jonka jälkeen casinoguru halusi käydä heidän kanssaan keskustelun ja he eivät komminikoi enään.
Деякий час слідкував за цією темою, оскільки я також помітив це у своїй виписці з банківського рахунку і думав повернути принаймні частину своїх коштів, оскільки мені все це набридло. Вчора зі мною також зв’язався мій банк безпосередньо після того, як я оскаржили мої транзакції, і мені сказали, що вони помітили, що «численні клієнти оскаржують численні транзакції, які були завершені через 3D Secure», усі стверджуючи, що за їхніми суперечками стоїть одна історія, і сказали, що справа розслідується банком, а мій банківський рахунок зараз частина розслідування, ЯКЕ БЕЗУМНЕ!!! З кимось ще зверталися з цього приводу?!?! Що тепер буде??
Been following this thread for a while as I also noticed this on my bank statement and thought I'd recover some of my funds at least as I was getting fed up with it all.. I was also contacted yesterday by my bank directly after I disputed my transactions and have been told that they have noticed ''numerous clients disputing multiple transactions which were completed via 3d secure'' all claiming the same story behind their disputes and said that the matter is being investigated by the bank and my bank account is now part of the investigation WHICH IS NUTS!!! Has anyone else been contacted about this?!?! What is going to happen now??
Яке пояснення ви дали/на якій підставі ви звернулися з претензією на картку?
What explanation did you give/on what grounds did you request a card complaint?
Vad gav du för förklaring/på vilka grunder begärde du kortreklamation?
Це неможливо сказати, якщо ви не повідомите нам підстави, на яких ви подали скаргу. Що ви написали в банк, коли подавали скаргу?
It is impossible to say if you do not tell us the basis on which you made the complaint. What did you write to the bank when you made the complaint?
Det är omöjligt att säga om du inte berättar vilken grund du gjorde reklamationen på. Vad skrev du till banken när du gjorde reklamationen?
Вам не потрібно хвилюватися. Завжди проводиться розслідування. Таке розслідування потрібне. Саме ці розслідування змушують органи влади та банки вживати заходів. Розслідування не означає, що ви є підозрюваним; мова йде про розуміння того, що сталося і як це сталося.
Пам’ятайте, що ми страждаємо від залежності від азартних ігор, і ці гральні компанії експлуатують нас через це. Вони дозволяють нам вносити гроші, але коли справа доходить до виведення, вони затягують процес, посилаючись на дрібні порушення правил. Вони вимагають низку документів, щоб використати залежність клієнта, і чекають, поки гроші будуть розіграні, лише щоб потім запропонувати клієнту бонус, щоб внести ще більше грошей.
Ці казино стверджують, що пропонують послуги. Однак послуга не просто дозволяє клієнтам витрачати свої гроші на ігровому автоматі. Послуга гральної компанії повинна включати безпечні практики азартних ігор, безпечні платежі та відповідальність за благополуччя клієнта, включно з його фінансовим становищем.
Я вважаю чудовим, що банки нарешті звернули увагу. Я закликаю всіх висвітлити ці проблеми.
You don't need to worry. An investigation is always conducted. Such an investigation is necessary. It is these investigations that lead authorities and banks to take action. An investigation does not mean that you are a suspect; it is about understanding what happened and how it happened.
Remember that we are suffering from gambling addiction, and these gambling companies exploit us because of it. They allow us to deposit money, but when it comes to withdrawals, they delay the process, citing minor rule violations. They demand an array of documents, all to exploit the customer's addiction and wait until the money is gambled away, only to then offer the customer a bonus to deposit even more money.
These casinos claim to offer a service. However, a service is not just letting customers waste their money on a slot machine. A service from a gambling company should include safe gambling practices, secure payments, and responsibility towards the customer's well-being, including their financial situation.
I find it wonderful that the banks are finally taking notice. I encourage everyone to highlight these issues.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.