5 міс. тому
info@colibrix.ioisїхня електронна пошта?
info@colibrix.iois their email?
info@colibrix.io är deras mail ?
0
info@colibrix.ioisїхня електронна пошта?
info@colibrix.iois their email?
info@colibrix.io är deras mail ?
Одночасно напишіть електронний лист на адресу Mydates і Cleverprix*Dota/cleverprix*csgo і адресуйте його власнику на його ім’я, а також вкажіть його домашню адресу. Це може трохи похитнути. Варто спробувати. Скажіть йому, що він має 24 години, щоб відповісти, і якщо він не скаже йому, ви знову надішлете електронний лист, але вас отримають CC в поліції Шотландії та місцеві новини Edinburgh Live.
Write an email to Mydates and Cleverprix*Dota/cleverprix*csgo, at the same time and address it to the owner by his name and put his home address in as well. That might shake it up a bit. Worth a try. Tell him he has 24 hours to reply and if he doesn’t tell him you will email again but you will CC in police Scotland and local news Edinburgh Live.
Вибачте, я не впевнений. Була таблиця, яку хтось створив з іменами та можливою контактною інформацією, але вам потрібно буде виконати пошук на цьому форумі. Не знаю, як далеко це буде.
Sorry I’m not sure. There was a table that someone made with names and possible contact information but you would need to search this forum. Not sure how far back it will be.
Вибачте, але я думаю, що ви трохи марите. (не хочу бути образливим, вибачте, якщо так виглядає). Отже, якщо вам вдасться виграти, вони ПОВИННІ заплатити вам, але якщо ви програєте, ніж боже, вони шахраї та повертають ваші гроші через повернення платежів? Що це за логіка?
Не хочу захищати казино, тому що я знаю, що це таке, але це здається мені дуже нерозумним. Мені вдалося виграти в кількох ліцензованих брендах Кюрасао, і вони виплатили мої виграші. Мені також вдалося програти, але йти і вимагати повернення коштів, тому що я не виграв, смішно.
Sorry, but I think you are a bit delusional. (don't want to be offensive, sorry if it seems that way). So if you manage to win, they SHOULD pay you, but if you lose, than OMG they are scammers and go get your money back trough chargebacks? What kind of logic is that?
Don't want to defend casinos, because I know what they are, but this seems very unreasonable, to me. I've managed to win at few Curacao licensed brands and they paid out my winnings. Managed to lose as well, but to go and request chargebacks because I didn't win, is ridiculous.
Я цілком згоден, якщо чесно. Є простіший спосіб уникнути цього. Не грайте на Кюрасао або не грайте взагалі, якщо ви не бажаєте ризикувати виграшем чи програшем.
I totally agree, to be honest. There is a simpler way to avoid this. Don't play at Curacao or don't play at all, if you are not willing to take the winning or losing risk.
Ви коли-небудь переглядали форуми і бачили, як вони використовують людей із залежністю від азартних ігор? Ви коли-небудь вигравали 10 000 євро в казино після того, як спочатку програли 13 000 євро, лише щоб отримати бонус «доброї волі», повернути свої гроші, але потім вам сказали, що ви можете зняти максимум у 10 разів більше свого бонусу? У вас коли-небудь конфіскували ваш виграш через те, що ви випадково ввели неправильну цифру у своєму поштовому індексі? Я припускаю, що ні.
Очевидно, багато інших і я поділяємо ту саму точку зору тут: намагатися повернути щось, якщо це можливо. Якщо можна, то чому б і ні?
Ви можете заходити і грати в адвоката диявола, скільки завгодно. Я поважаю вашу думку. Але не цитуйте мене. Я не винен вам пояснювати.
Безсумнівно, є кілька хороших казино, які пропонують відповідальну гру, належні платежі та хороші послуги.
Однак казино, які ви захищаєте, маскують платежі, залучають тіньовий бізнес з Росії, Африки та інших регіонів для відкриття шахрайських компаній і обробки платежів через них. Вони конфіскують виграші, нехтують людьми, намагаються пограбувати їх якомога більше.
Have you ever gone through forums and seen how they take advantage of people with gambling addictions? Have you ever won €10,000 from a casino after initially losing €13,000, only to get a "goodwill" bonus, win back your money, but then be told you can only withdraw a maximum of 10x your bonus? Have you ever had your winnings confiscated because you accidentally entered a wrong digit in your postal code? I assume you haven’t.
Clearly, many others and I share the same view here: trying to get something back if possible. If you can, why not?
You can come in and play devil's advocate all you want. I respect your opinion. But don't quote me. I don't owe you an explanation.
There are definitely some good casinos out there that offer responsible gaming, proper payments, and good services.
However, the casinos you defend disguise payments, involve shady businesses from Russia, Africa, and other regions to open scam companies and process payments through them. They confiscate winnings, disregard people, and try to rob them as much as possible.
Всім ранок
Я видалив усі свої повідомлення на цьому форумі та пропоную вам це зробити. Зі мною зв’язалася компанія, чиє ім’я часто з’являється в цій темі, яка читала цю тему, і те, що ми робимо, насправді є незаконним, і вони мають намір переслідувати будь-кого, хто продовжує публічно публікувати повідомлення про ці відшкодування.
Я б закрив цю тему, якби я був casino.guru, оскільки це шкодить більшій кількості людей у довгостроковій перспективі. Платіжний процесор не балакує, і ми всі можемо подати до суду за це.
Morning all
i have removed all of my posts on this forum and suggest you all do to. I have been contacted by a company who’s name appears on this thread a lot who have been reading this thread and what we are doing is actually illegal and they intend on prosecuting anyone who continues to publicly post about these refunds.
I would get this thread closed down if I was casino.guru as it’s harming more people in the long run. The payment processor isn’t messing around and we can all be sued for this.
Цікаво! Особливо ту частину, коли вони стверджують, що «користувачі намагалися маніпулювати інформацією про транзакції…».
Я використовую неправильний MCC або що вони означають?
Interesting! Specially that part when they claim that "users have been trying to manipulate transaction information…."
Am I the one using the wrong MCC or what do they mean?
Не дозволяйте шахраям змусити вас замовкнути. Ви маєте повне право сумніватися в їхніх методах і вважати, що те, що вони роблять, є повним шахрайством. Досить забавно, що вони взяли на себе ролі і поліції, і злодія. Саме вони діють злочинно, найнявши росіянина Івана для відкриття магазину та продажу «ігрових консолей».
Don’t let any scammers silence you. You have every right to question their methods and to believe that what they’re doing is a total scam. It’s quite amusing that they’ve taken on the roles of both police and thief. They are the ones acting criminally, hiring Ivan from Russia to open a shop and sell "gaming consoles."
Чесно кажучи, я не впевнений. Я не знав, що те, що ми робимо, було незаконним, але це 100% так. Мені більше не дозволено говорити про це, оскільки вони повідомили про мене владі і зроблять для всіх інших, хто зв’яжеться з ними. Цю тему потрібно видалити
To be honest I’m not sure. I wasn’t aware what we were doing was illegal but it 100% is. I am not allowed to speak about it anymore as they have reported me to the authorities and will do for anyone else who contacts them. This thread needs deleting
Але Noda (Naudapay) не є шахраями. Це авторитетна компанія, діяльність якої регулюється Управлінням фінансової поведінки Великобританії
Noda (Naudapay) aren’t scammers though. They are a reputable company who are regulated by the Financial conduct authority in the Uk
те саме сталося зі мною. Як я вже зазначав - банківський рахунок заморозили! І я отримав 2 легальні листи; один від платежу і один від казино.
Зараз банк каже, що проводиться розслідування. і я не можу дістатися до своїх грошей.
І це сталося тому, що я слухав цей форум. Дуже дякую. Я зараз в паніці.
same happened with me. As I already mentioned - by bank account got frozen! And I received 2 legal letters; one from payment and one from casino .
Now bank is saying that investigation is being done. and I can't get to my money.
And this happened because I listened to this forum. thanks a lot. I am in panick right now.
Здається, ми всі так робили відповідно до тієї компанії. дивно!
Seems like we all did that according to that company. Strange!
Наприклад, я оскаржив стягнення плати зі своїм банком, оскільки вважаю, що ці казино діяли неправильно. Вони маніпулювали торговими кодами. Я був на 100% прозорим і чесним зі своїм банком. Ці шахрайські компанії тут не судді. Вони не можуть вирішувати, що законно, а що ні. Я ніколи не стверджував, що купував товари; Я був абсолютно чесним зі своїм банком.
І якщо випадково це буде визнано незаконним, існують відповідні установи, які це вирішать.
За що вони збираються судитися з вами? За отримання неправдивої інформації? За те, що ви ніколи не мали можливості погодитися, щоб ваші транзакції позначалися як покупка одягу чи оплата книг?
Ха-ха-ха-ха, якщо ви, шахраї, читаєте це, одна річ: ХАЙ ВАМ.
For example, I've disputed charges with my bank because I believe these casinos have acted wrongly. They have manipulated merchant codes. I have been 100% transparent and honest with my bank. These scam companies are not the judges here. They don't get to decide what is legal or not. I have never claimed to have purchased goods; I have been entirely truthful with my bank.
And if, by some chance, this is deemed illegal, there are proper institutions to make that determination.
What are they going to sue you for? For receiving misleading information? For never having the chance to agree that your transactions would be labeled as clothing purchases or book payments?
Hahahahaha, if you scammers are reading this, one thing: FUCK YOU.
Проблема всього цього полягає в тому, що транзакції ніколи не будуть прийняті банком, якби казино використовували правильний MCC.
Я майже впевнений, що більшість людей у цій темі мають проблеми з азартними іграми, і вони роблять усе можливе, щоб захистити себе. Принаймні я не запитував повернення коштів, тому що втратив гроші, я роблю це тому, що якби вони дотримувалися правил, я б не зміг там грати.
The problem with all this is that the transactions would never be accepted by the bank, if the casinos used the right MCC.
Im pretty sure most of the people in this thread have gambling problems, and do what they can to protect themselves. Atleast I didn’t request chargebacks because I lost the money, I do it because if they followed the rules I wouldn’t be able to play there to begin with.
Просто! Тоді я погоджуюся, що ви зіграли та отримали свій виграш, але все ще повернули платіж! Тоді воно наскрізь брудне.
Just! Then I agree that you have played and received your winnings but still chargeback! Then it's dirty right through.
Precis! Sen håller jag med om att har man spelat och fått sin vinst men ändå gör chargeback! Då är det smutsigt rakt igenom.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.