5 міс. тому
Так, але що ви сказали банку? Ви сказали, що грали чи купували речі
Yes, but what did you tell the bank? Did you say you played or bought stuff
Ja men vad sa du till banken. Sa du att du spelat eller att du köpt grejer
0
Так, але що ви сказали банку? Ви сказали, що грали чи купували речі
Yes, but what did you tell the bank? Did you say you played or bought stuff
Ja men vad sa du till banken. Sa du att du spelat eller att du köpt grejer
Digikey, Будапешт. (digikeyboard.com) повернули гроші та надіслали мені електронний лист із таким поясненням: здається, вони не розуміють, що саме відбувається.
Також feastingmen.com / amegagame.com повернули сьогодні.
Тож не дозволяйте собі погрожувати. очевидно, що казино користуються перевагами деяких компаній тут, і саме вони роблять неправильні речі.
Digikey, Budapest. (digikeyboard.com) refunded and emailed me with this explanation: they dont seem to understand exactly what is happening.
Also feastingmen.com / amegagame.com refunded today.
So don't let yourselves be threatened. it is obvious that the Casinos are taking advantage of some companies here and it is they who are doing the wrong thing.
Чи були ви чесними з банком, коли подавали скарги?
Were you honest with the bank when you made your complaints?
Var du ärlig med banken när du gjorde dina reklamationer?
Я б також описав себе як залежного від азартних ігор. В якійсь формі. Але мені вдалося виграти, я зумів зняти гроші та насолоджуватися своїм виграшем. Також мені вдалося легко закрити свій рахунок під час гри в казино Кюрасао. Також! Я звертався за допомогою до своєї спільноти та спеціалістів із залежностей від азартних ігор. І я настійно пропоную зробити те саме для всіх учасників цього форуму, а не просто вимагати повернення грошей, тому що ви не виграли.
Я і тільки я вирішив внести депозит і грати.
I would describe myself also as a gambling addict. In some form. But I have managed to win and I have managed to withdraw and enjoy my winnings. Also I have managed to easily close my account when playing at Curacao casinos. Also! I have been reaching for help in my community and gambling addictions specialists. And I would strongly suggest doing the same for everyone in this forum, not just trying to request money back, because you didn't win.
I and only I decided to deposit and play.
Усі компанії, які не є частиною цієї афери! Чи всі компанії, які повертають гроші та були ошукані казино, також є ними. Ті, хто не платить, є частиною схеми. Якби не було помилок, НІХТО б не відшкодував
All companies that are not part of this scam! Are all the companies that pay back and have been cheated by the casino them too. Those who do not pay are those who are part of the scheme. If there were no mistakes, NOBODY would have paid back
Alla bolag som inte är med på denna scam! Är alla dom bolagen som betalar tillbaka och har blivit lurade av casinot dom också. Dom som inte betalar är dom som är med på upplägget. Hade det inte varit några fel så hade INGEN betalt tillbaka
Ти дурний чи читати не вмієш? Люди не повертають платежі, тому що вони не виграли.
Are you stupid or can’t you read? People don’t do chargebacks because they didn’t win.
На такі повідомлення він не відповідає. Він просто повторює одне й те саме. І додає "лише тому, що я слухав цей форум", він такий добрий, хто чітко попереджає нас, що ви не повинні слухати і не повинні робити.. що банк заморожує рахунок - це не весь світ, у них є законні вимоги для цього . Але якщо ви були чесними, хвилюватися нема про що. Наприклад, я скаржився і був абсолютно чесним. Про що мені хвилюватися? Я написав, що якщо чому я вважаю, що покупки не мають бути дійсними... банк вважає інакше, життя просто триває.
Якщо, з іншого боку, я сказав, що купив те, чого не отримав, а потім виявиться, що я програв гроші, то це щось зовсім інше
He does not respond to such messages. He just keeps repeating the same thing. And adds "only because I listened to this forum" he is so kind who clearly warns us that you should not listen and you should not do.. that the bank freezes an account is not the whole world, they have legal requirements to do it. But if you have been honest, there is nothing to worry about. For example, I have made complaints and been completely honest. What should I worry about? I have written that if why I believe the purchases should not be valid.. the bank believes otherwise, life simply goes on.
If, on the other hand, I had said that I bought stuff I didn't receive and then it turns out that I gambled away the money, then it's something completely different
Han svarar inte på sånna medelande. Han fortsätter bara att repetera samma sak. Och lägger till "bara för jag lyssnade på detta forum" han är så snäll som tydligt varnar oss att man ska inte lyssna och man ska inte göra.. att banken fryser ett konto är inte hela världen, dom har lagkrav på att göra det.. Men har man varit ärlig så finns inget att oroa sig för. Jag har tex gjort reklamationer varit helt ärlig. Vad ska jag oroa mig för? Jag har skrivit att om varför jag anser att köpen inte borde vara giltliga.. anser banken något annat så går livet vidare helt enkelt.
hade jag däremot sagt att jag köpt prylar jag inte har fått och det sen visar sig att jag spelat upp pengarna då är det något helt annat
Не треба мене обзивати... лол
Якби ви виграли, як я робив кілька разів, ви б не вимагали повернення платежів, вам не потрібно було б брехати собі та іншим.
Повір мені, я теж програв. Але ви просто знаходите деякі лазівки, які, читаючи цей форум, здається, що все одно можуть призвести до зворотного ефекту.
Я теж покидаю цей форум. до побачення Трохи токсичний.
No need to call me names....lol
If you would win, like I've have done few times, you wouldn't request charge-backs, no need to lie to yourself and others.
Trust me I have lost as well. But you are just finding some loop-holes, that by reading this forum looks like could backfire anyways.
I'm leaving this forum as well. Bye. Bit to toxic.
Яка це може бути компанія? Поділіться їхнім повідомленням тут. Тому що я, чесно кажучи, не розумію, що ми, споживачі, зробили не так? Ми надіслали повідомлення про те
a. Плата пішла в казино
b. Під час платежу було використано неправильний код продавця, і він обійшов обмеження на азартні ігри, встановлені на моїй картці, тому платіж був успішним.
в. Платежі надійшли до компанії, від якої я ніколи не отримував послуг.
то в чому тут зараз проблема/злочин? 😅
Я не боюся, я хотів би побачити цих бандитів у суді. Я готовий.
What company could this be? Share their message here. Because I honestly don't understand what we consumers have done wrong? We have sent a message that
a. The payment went to the casino
b. The wrong merchant code was used in the payment and it bypassed the gambling restriction set on my card, which is why the payment was successful.
c. The payments have gone to a company from which I never received service.
so what is the problem/crime here now? 😅
I'm not scared, I'd love to see these thugs in court. I'm ready.
Mikä yritys tämä mahtaa olla? Jaa heidän viestinsä tänne. Koska rehellisesti en ymmärrä mitä me kuluttajat olemme tehneet väärin? Olemme lähettäneet viestiä että
a. Maksu meni kasinolle
b. Maksussa käytettiin väärää kauppiaskoodia ja se ohitti kortilleni asetetun uhkapelieston minkä takia maksu onnistui.
c. Maksut ovat menneet yritykselle jolta en koskaan kuitenkaan saanut palvelua.
joten mikä tässä on nyt ongelma/ rikos? 😅
minua ei pelota, mielellään tapaisin nämä roistot oikeudessa. Olen valmis.
Так, до біса, що люди опустилися після того, як Fr(N)audapay висунув звинувачення в неправдивій інформації про переказ.
Напевно це ті, хто використовує несанкціоновані кошти та підставні компанії, щоб мати можливість робити депозити в казино?
Yes damn what people got down after Fr(N)audapay made allegations of false transfer information.
Surely these are the ones who use unauthorized funds and shell companies to be able to make these deposits to casinos?
Ja jävlar vad folk sket ner sig efter att Fr(N)audapay kom med anklagelser om falsk överföringsinformation.
Det är väl dessa som använder sig av otillåtna medel och skalbolag för att kunna genomföra dessa insättningar till casinon?
Це просто тактика залякування. Навпаки, повідомляти про такі речі є обов’язком громадянина будь-якої демократичної країни. Правда в тому, що це форма відмивання грошей. Ці компанії записують транзакції як «покупки». Саме вони обманюють банк, Mastercard, національне законодавство та податкові органи.
It’s just scare tactics. On the contrary, it's one's duty as a citizen in any democratic country to report such things. The truth is, it's a form of money laundering. These companies record the transactions as "purchases." They are the ones deceiving the bank, Mastercard, national laws, and the tax authorities.
Як я вже сказав, ви навіть не розумієте проблеми. 👋
As I’ve already said, you dont even understand the problem. 👋
Я не розумію, як ти можеш бути таким наляканим. Крім того, більшість із них контактували лише з цими шахрайськими компаніями. Я навіть залучив банки, і також буду залучати органи влади.. Я НЕ зробив нічого поганого. Я це знаю і впевнений на 100%. Я навіть зберіг усі повідомлення з цими підставними компаніями та відправив їх до банку
I don't understand how you can be so scared. And then most of them have only had contact with these scam companies.. I have even involved banks, and will involve authorities too.. I have NOT done anything wrong. I know it and am 100% sure of it. I have even saved all communications with these shell companies and sent them to the bank
Fattar inte hur man kan bli så rädd. Och då har ändå dom flesta bara haft kontakt med dessa scambolag.. jag har t.o.m. blandat in bank,och ska blanda in myndigheter också.. Jag har INTE gjort något fel. Jag vet det och är 100% säker på det. Jag har t.o.m. sparat all kommunikation med dessa skalbolag och skickat till banken
О, скільки дописів ви зараз видаляєте в цій темі, і все тому, що Нуеда погрожував 1 людині? 🤔
Страшна пропаганда. Заспокойся.
Oh, how many posts are you deleting in this thread now, all because Nueda has threatened 1 person? 🤔
Scare propaganda. Calm down.
Oj vad mkt inlägg som ni tar bort i denna tråden nu, allt för att Nueda har hotat 1 person? 🤔
Skrämselpropaganda. Lugna er.
Ха-ха😅 замість того, щоб читати 99-сторінкову тему про casinoguru, вони могли б прочитати свою електронну пошту та поставитися до цього трохи серйозніше. Їхні погрози смішні, не виправдані, не кажучи вже про закон.
Haha😅 instead of reading a 99-page long thread on casinoguru, they could read their email and take it a little more seriously. Their threats are ridiculous, not justified let alone legal.
Haha😅 sen sijaan että he lukisivat 99 sivua pitkää lankaa casinogurussa voisivat lukea sähköpostiaan ja ottaa asiaa vähän vakavemmin. Heidän uhkailut ovat naurettavia, eivätkä perusteltuja saatika lain mukaisia.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.