Немає нічого, за що вас можна було б подати до суду... відповідні компанії позначали транзакції для товарів, які користувачі ніколи не отримували, вони вистрілили б собі в ногу, якби спробували когось переслідувати та наражати себе на порушення встановлених правил фінансовими установами щодо неправильного кодування, введення в оману та сприяння відмиванню грошей для відомих шахрайських/нерегульованих/неліцензованих казино, багато з яких мають тісні зв’язки з Російською Федерацією.
Ми, як користувачі, не зробили нічого поганого, вимагаючи відшкодування за те, що не мали жодних відносин із компаніями, зазначеними у виписках, вони повинні довести, що ви отримали продукт/послугу, компанії налякані, оскільки це стає для них дуже дорогим із поверненням платежів. оскільки вони занадто необізнані, щоб повернути гроші за запитом, це їхня провина.
There is nothing that you can be sued for... the companies in question have labelled transactions for items that users have never received, they would be shooting themselves in the foot if they were to try and pursue anybody and expose themselves to violating rules set by financial institutions regarding miscoding, misrepresenting and facilitating money laundering for known scam/unregulated/unlicensed casinos, many of which have close ties to Russian federation.
We as users have done nothing wrong in pursuing refunds for not having any dealings with the companies listed on statements, it is down to them to prove you have received product/service, the companies are running scared as its becoming very costly for them with chargebacks as they are too ignorant to issue the refund on request, it is their own fault.
Автоматичний переклад.![](https://static.casino.guru/res/202407041418/images/svg/translated-by-google.svg)