Тоді e kinta може початися знову🤣
Then e kinta could start again🤣
Då e kinta kunte igång igen🤣
По суті, зізнатися в азартних іграх, але потім стверджувати, що не отримують товари, є незаконним злочином. Вони кажуть, що ми заробляємо як на грі з коштами, так і на отриманні грошей назад. Крім того, якщо ми залучаємо інших людей, це робить ситуацію більш серйозною, оскільки це шахрайська схема.
це те, що вони мені кажуть. Я чудово розумію людей, які хочуть залишити свої дописи тут, але мені не варто це робити, отримуючи погрози.
Basically admitting on here to gambling but then claiming to not receive goods is an illegal offence. They are saying that we are capitalising on both playing with the funds and then getting money back. Also by us getting other people involved it makes it more serious as it’s a fraudulent scheme.
this is what they are telling me. I perfectly understand people wanting to keep their posts on here but it’s not worth it for me to do so receiving the threat.
Привіт всім,
Я хотів звернути увагу на нещодавню публікацію, у якій стверджувалося, що користувач отримав юридичну погрозу від окремого користувача, і пропонував видалити наші обговорення щодо запитів на відшкодування. Хоча важливо серйозно ставитися до будь-яких потенційних юридичних питань, є кілька моментів, які потребують роз’яснення:
Hello everyone,
I wanted to address the recent post claiming that a user received a legal threat from a individual user and suggesting that we remove our discussions about refund requests. While it’s important to take any potential legal matters seriously, there are a few points that need clarification:
Я опублікував електронний лист, але його видалили!!!
I did post the email but it was removed!!!
Звичайно, мають. Люди тут зв’язуються з Noda, щоб спробувати отримати відшкодування від Santeda!! Вони не повинні зв’язуватися з Нодою.
Of course they do. People on here are contact Noda to try and get refunds from Santeda!! They shouldn’t be contacting Noda.
Так, ті, хто це зробив, будуть звинувачені в шахрайстві. Я і більшість цього форуму діяли відповідно до закону і заявили про це
1. **Порушення контракту:** Використання неправильного коду MCC може призвести до порушення контракту з вашим платіжним оператором і компаніями, що видають кредитні картки, що може призвести до штрафів або навіть закриття облікового запису.
2. **Штрафи:** Компанії, що видають кредитні картки, і платіжні системи можуть накладати штрафи на продавців, які шахрайським шляхом використовують неправильний код MCC.
3. **Втрата довіри:** Використання неправильного коду може підірвати довіру між продавцем і його системою обробки платежів.
Підсумовуючи, продавець не повинен самостійно змінювати свій код MCC, натомість він повинен співпрацювати зі своїм постачальником платежів і компаніями, що видають кредитні картки, щоб забезпечити правильну класифікацію свого бізнесу.
Yes, those who have done this will be charged with fraud. Myself and the majority of this forum acted in accordance with the law and announced that
1. **Breach of contract:** Using the wrong MCC code can result in breach of contract with your payment processor and credit card companies, which can result in fines or even account closure.
2. **Penalties:** Credit card companies and payment processors may impose a penalty on merchants who fraudulently use the wrong MCC code.
3. **Loss of Trust:** Using the wrong code can undermine the trust between the merchant and their payment processor.
In summary, a merchant should not change their MCC code themselves, instead they should work with their payment processor and credit card companies to ensure that their business is correctly classified.
Kyllä ne jotka ovat tehneet näin täyttää petos syytteen. Itse ja suurin osa tältä foorumilta toimivat lakia noudattaen ja ilmoittivat että
1. **Sopimusrikkomukset:** Väärän MCC-koodin käyttö voi johtaa sopimusrikkomuksiin maksuprosessorin ja luottokorttiyhtiöiden kanssa, mikä voi johtaa sakkoihin tai jopa tilin sulkemiseen.
2. **Sanktiot:** Luottokorttiyhtiöt ja maksuprosessorit voivat asettaa sanktiota kauppiaille, jotka käyttävät väärää MCC-koodia vilpillisesti.
3. **Luottamuksen Menetys:** Väärän koodin käyttö voi heikentää luottamusta kauppiaan ja heidän maksuprosessorinsa välillä.
Yhteenvetona, kauppias ei saa muuttaa MCC-koodiaan itse, vaan heidän tulee toimia yhteistyössä maksuprosessorinsa ja luottokorttiyhtiöiden kanssa varmistaakseen, että heidän liiketoimintansa on oikein luokiteltu.
Тож просто залиште ланцюжок, якщо вас так турбує після того, як ви налякали контакт.
Зараз ви намагаєтеся закрити тему форуму, яка висвітлює та продовжує висвітлювати незаконні/злочинні тактики, які використовують ці організовані злочинні угруповання, що стоять за цими фальшивими/шахрайськими веб-сайтами.
Я не здивований, що вони намагаються видалити цю тему, оскільки не можу повірити, що це зайняло у них стільки часу. Зрозуміло, що зараз це завдає їм фінансових ударів, тому вони повинні щось робити.
So just leave the thread if you are that bothered after receiving scaremongering contact.
You are now attempting to shut down a forum thread that has and is continuing to highlight the illegal/criminal tactics that these organised crime gangs behind these fake/scam websites are using.
I’m not surprised they are trying to get this thread removed as can’t believe it’s taken them so long. Clearly it’s now hitting them financially so they have to do something.
Я намагався залишити тему. Я навіть попросив casino.guru вимкнути мій обліковий запис. Нічого не відбувається!! Я бажаю вам усього добра, але, будь ласка, добре подумайте про те, що ви робите
Iv tried leaving the thread. Iv even asked casino.guru to disable my account. Nothing happens!! I wish you all well but please think carefully about what you are doing
Гуру казино закриє обліковий запис будь-кого, хто цього попросить.
Casino guru will close down anyone’s account that requests it.
Давай, чувак... наскільки я розумію, у листі було приблизно так:
КОРИСТУВАЧІ намагалися маніпулювати інформацією про транзакції
Твердження щодо маніпулювання інформацією про транзакції розпливчасті та не мають конкретних доказів. У листі нібито стверджується, що користувачі «намагаються маніпулювати інформацією про транзакції», але немає детального пояснення чи юридичної цитати.
Не бачачи конкретних правових підстав чи доказів, на яких вони базують свої погрози, важко сприймати ці заяви серйозно. Юридичні погрози без чітких доказів і належного правового контексту часто є тактикою, щоб заглушити скарги споживачів.
C'mon man... from what I understand, the letter said something like this:
USERS have been trying to manipulate transactions information
The claims made about manipulating transaction information are vague and lack concrete evidence. The letter supposedly states that users are "trying to manipulate transaction information," but there is no detailed explanation or legal citation provided.
Without seeing the specific legal grounds or evidence they are basing their threats on, it’s challenging to take these claims seriously. Legal threats without clear evidence and proper legal context are often tactics to silence consumer complaints.
Будь ласка, припиніть смітити тему, ви написали вже 100 разів.
Вас мають забанити за спам.
Stop trashing the thread please, you've posted 100 times now.
You should be banned for spamming.
Sluta förpesta tråden tack, du har skrivit 100 gånger nu.
Du borde bli avstängd för spam.
Не могли б ви надіслати комусь із нас тут, на форумі, приватно ці файли, щоб ми могли побачити, що є незаконним у нашій діяльності.
Could you send one of us here on the forum privately these files so we can see what is illegal in our operations.
Voisitko lähettää jollekkin meistä täällä foorumilla olevista yksityisesti nämä tiedostot jotta voisimme katsoa mikä toiminnassamme on laitonta.
Всім ранок
Я видалив усі свої повідомлення на цьому форумі та пропоную вам це зробити. Зі мною зв’язалася компанія, чиє ім’я часто з’являється в цій темі, яка читала цю тему, і те, що ми робимо, насправді є незаконним, і вони мають намір переслідувати будь-кого, хто продовжує публічно публікувати повідомлення про ці відшкодування.
Я б закрив цю тему, якби я був casino.guru, оскільки це шкодить більшій кількості людей у довгостроковій перспективі. Платіжний процесор не балакує, і ми всі можемо подати до суду за це.
Morning all
i have removed all of my posts on this forum and suggest you all do to. I have been contacted by a company who’s name appears on this thread a lot who have been reading this thread and what we are doing is actually illegal and they intend on prosecuting anyone who continues to publicly post about these refunds.
I would get this thread closed down if I was casino.guru as it’s harming more people in the long run. The payment processor isn’t messing around and we can all be sued for this.
Привіт, ми зайняли позицію, що кожен гравець має свободу слова та самовираження, і поки це не суперечить нашим правилам, в принципі не було причин видаляти цю тему. Так і залишиться, і, з нашої точки зору, ми в основному дозволяємо гравцям повідомляти про свої проблеми.
Крім того, чесно кажучи, ми також зв’язалися з 2 казино, які написали нам про цю тему, але на сьогодні ми не отримали від них відповіді, тому ми все ще чекаємо від них оновлень.
Ми не в змозі вирішувати питання про те, що є законним і незаконним, тому що ми не юристи, тому я б залишив цю сферу людям, які цим займаються.
Тому це те, що я б додав до цього, і, звичайно, кожен має можливість оцінити, чи хоче він/вона тут написати, і що він хоче.
Hi, we took the position that every player has freedom of speech and expression and as long as it is not against our rules, there was basically no reason to delete this thread. It will remain that way and from our point of view we basically let the players communicate their problems.
In addition, to tell you the truth, we have also contacted 2 casinos who have written to us about this thread, but to date we have not heard back from them, so we are still waiting for an update from them.
We are not in a position to deal with questions about what is legal and illegal, because we are not lawyers, so I would leave this area to the people who handle it.
Therefore, this is what I would add to it and of course everyone has the opportunity to evaluate whether and what he/she wants to write here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.