Вам не потрібно хвилюватися. Завжди проводиться розслідування. Таке розслідування потрібне. Саме ці розслідування змушують органи влади та банки вживати заходів. Розслідування не означає, що ви є підозрюваним; мова йде про розуміння того, що сталося і як це сталося.
Пам’ятайте, що ми страждаємо від залежності від азартних ігор, і ці гральні компанії експлуатують нас через це. Вони дозволяють нам вносити гроші, але коли справа доходить до виведення, вони затягують процес, посилаючись на дрібні порушення правил. Вони вимагають низку документів, щоб використати залежність клієнта, і чекають, поки гроші будуть розіграні, лише щоб потім запропонувати клієнту бонус, щоб внести ще більше грошей.
Ці казино стверджують, що пропонують послуги. Однак послуга не просто дозволяє клієнтам витрачати свої гроші на ігровому автоматі. Послуга гральної компанії повинна включати безпечні практики азартних ігор, безпечні платежі та відповідальність за благополуччя клієнта, включно з його фінансовим становищем.
Я вважаю чудовим, що банки нарешті звернули увагу. Я закликаю всіх висвітлити ці проблеми.
You don't need to worry. An investigation is always conducted. Such an investigation is necessary. It is these investigations that lead authorities and banks to take action. An investigation does not mean that you are a suspect; it is about understanding what happened and how it happened.
Remember that we are suffering from gambling addiction, and these gambling companies exploit us because of it. They allow us to deposit money, but when it comes to withdrawals, they delay the process, citing minor rule violations. They demand an array of documents, all to exploit the customer's addiction and wait until the money is gambled away, only to then offer the customer a bonus to deposit even more money.
These casinos claim to offer a service. However, a service is not just letting customers waste their money on a slot machine. A service from a gambling company should include safe gambling practices, secure payments, and responsibility towards the customer's well-being, including their financial situation.
I find it wonderful that the banks are finally taking notice. I encourage everyone to highlight these issues.