ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 210)

1 рік тому від kirekin
|
548784 переглядів 5600 відповідей |
|
1...209 210 211...284
1 місяць тому

Будь-хто, хто має справу з по всій країні і може порадити, як краще це зробити. Я бачу фірму на веб-сайті для повернення коштів, але я маю буквально сотні й сотні транзакцій. Якщо мені доведеться виконувати їх один за одним, я це зроблю, але моя планета бажає, щоб був простіший спосіб!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мій серпень нічого не чув, окрім того, що вони попросили інформацію в банку

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я думаю, що мені пощастило з людиною, яка займалася цим, і я спочатку надав детальну інформацію. На них також швидко відреагували в Revolut. Як було сказано, це ще не завершено...просто потрібно подивитися, що вказано в листі про остаточні результати.

Автоматичний переклад.
nathanphillips9
1 місяць тому

Привіт Натан,

Чи можу я просто перевірити, як вам вдалося успішно повернути платіж зі своїх кредитних карток?

Я припускаю, що ви використовували наданий тут шаблон? Тобто неправильний MCC. Я також припускаю, що ви були прозорі й сказали, що це пов’язано з азартними іграми? Вони відразу прийняли платіж або вам довелося тиснути?

Чи можу я запитати, скільки вони коштують? У мене є кілька на понад 1000 фунтів стерлінгів за раз.

дякую

Автоматичний переклад.
LizzieCG
1 місяць тому

Привіт Ліззі,

Платина повертала вам кошти безпосередньо? що ти сказав

дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сподіваюся, все вийде! Мені погано з Revolut, який повністю відмовляється мені допомогти, і зараз я заповнюю форми, щоб надіслати електронний лист своєму банку в Литві.


Я справді не знаю, що писати, просто думаю, чи варто писати, що я не отримав жодного товару, чи вказувати неправильний код MCC.


У минулому Revolut стверджувала, що не може допомогти в цих випадках, і посилалася на азартні транзакції/ігровий кредит.


хоча транзакції не є транзакціями казино, як усі тут знають 🙂


Revolut досі не відповідає на мої запитання, коли запитує справжню відповідь, чому вони відхиляють мої повернення платежів.


На трансакції вони просто кажуть: «Ми розглянули вашу справу, і, на жаль, ця трансакція не має права на відшкодування.

це залежить від правил бренду картки. Рішення є остаточним і скасуванню не підлягає».






Від команди скарг Revolut:

Привіт Lucid

Дякуємо за відповідь.


Мені прикро дізнатися, що наше рішення було незадовільним. Зверніть увагу, що внутрішні правила не дозволяють порушувати суперечки, тому ми не можемо їх порушувати.


Хоча ми визнаємо та розуміємо незручності, які ви зазнали, ми ретельно розглянули вашу справу, і наше рішення залишається остаточним.


Якщо ви бажаєте передати свою справу далі, ви можете переглянути розділ «Ваші права» нашої відповіді.

Автоматичний переклад.
boots2024
1 місяць тому

привіт


Так, саме так. Мій був трохи більше 3 тис. Я був чесним з ними, але я також пояснив, що я вжив багато заходів, щоб переконатися, що я не можу грати в азартні ігри, і єдина причина, чому вони могли бути прийняті, полягає в тому, що вони використовували неправильні коди, тобто вони уникали всіх блокувань, які я мав на місці .


Вони підкреслили, що в майбутньому вони відхилятимуть це і вироблять повернення платежу лише в цьому випадку.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сподіваюся, все вийде! Мені погано з Revolut, який повністю відмовляється мені допомогти, і зараз я заповнюю форми, щоб надіслати електронний лист своєму банку в Литві.


Я справді не знаю, що писати, просто думаю, чи варто писати, що я не отримав жодного товару, чи вказувати неправильний код MCC.


У минулому Revolut стверджувала, що не може допомогти в цих випадках, і посилалася на азартні транзакції/ігровий кредит.


хоча транзакції не є транзакціями казино, як усі тут знають 🙂


Revolut досі не відповідає на мої запитання, коли запитує справжню відповідь, чому вони відхиляють мої повернення платежів.


На трансакції вони просто кажуть: «Ми розглянули вашу справу, і, на жаль, ця трансакція не має права на відшкодування.

це залежить від правил бренду картки. Рішення є остаточним і скасуванню не підлягає».






Від команди скарг Revolut:

Привіт Lucid

Дякуємо за відповідь.


Мені прикро дізнатися, що наше рішення було незадовільним. Зверніть увагу, що внутрішні правила не дозволяють порушувати суперечки, тому ми не можемо їх порушувати.


Хоча ми визнаємо та розуміємо незручності, які ви зазнали, ми ретельно розглянули вашу справу, і наше рішення залишається остаточним.


Якщо ви бажаєте передати свою справу далі, ви можете переглянути розділ «Ваші права» нашої відповіді.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це їх стандартна відповідь усім - я також отримав це від них.


Справа в тому, що якби ви стягнули плату (через 7 днів) як "Товари та послуги не отримані" та надали електронні листи, які ви надіслали продавцям, ви б отримали свої гроші назад. Розповідаючи їм правду про ситуацію, це суперечить T&C і стає набагато складнішим.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 місяць тому

Вибачте за плутанину, але це саме те, що я зробив, і тепер я застряг.


Я не згадував казино тощо, просто сказав їм, що не отримав товари, і надав їм підтвердження контакту 😕


Тому я справді не знаю, чому вони мене відмовляють.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вибачте за плутанину, але це саме те, що я зробив, і тепер я застряг.


Я не згадував казино тощо, просто сказав їм, що не отримав товари, і надав їм підтвердження контакту 😕


Тому я справді не знаю, чому вони мене відмовляють.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Якби ви не згадали про казино, все було б добре. Якщо продавець є нігерійським книготорговцем, підтвердьте, що ви не отримували жодних книг тощо. Я був чесним у своїй оцінці, тому мою оцінку було відхилено, і зараз я перебуваю в омбудсмена. Здається, що ви отримуєте винагороду за те, що зробило казино – приховування справжнього характеру транзакції.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 місяць тому

Щоб уточнити, я не згадував казино чи азартні ігри, коли спілкувався з Revolut🙂


Наприклад, у мене є транзакції від "Grotobook", і я щойно сказав їм, що не отримав електронних книг і чекав 1 тиждень, а продавець не відповів.


Можливо, Revolut змінив спосіб обробки цих транзакцій чи щось подібне.


Я збираюся зв’язатися з їхнім литовським банком і поскаржитися (не кажучи вже про казино) і перевірити, чи зможе це вирішити цю проблему. ✌️

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
1 місяць тому

привіт

Я знову і знову намагався зв’язатися з Grottobook, але нічого. У мене вказано, що це в Лондоні, а у вас вказано Литва?


Хтось повернув гроші від Grottobook's?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

1 з моїх 7 від Barclaycard повернуто протягом ночі, не знаю, чому інші є такою проблемою, але дають мені трохи боєприпасів, щоб відповісти їм, оскільки вони не можуть зараз використовувати відмовку «азартні ігри».

Автоматичний переклад.
jbias18
1 місяць тому

Чудова новина! Молодець!! Напевно інші 6 підуть?!

Це кредитні картки? Mastercard чи Visa?

Автоматичний переклад.
boots2024
1 місяць тому

Ви б так подумали, але вони досить некомпетентні:

WPBAZAR – повернуто через спір, мені сказали, що це розділ 75, але хто знає?

Newton OS - відхилено через азартні ігри, подано скаргу.

Newton OS X2 - відправлено до розділу 75

ЗПДГ - направлено до 75 розділу

Balon tech – до наступного етапу повернення коштів

Це інформація, яку я отримав цього тижня, але вона не є прозорою.

Мені також було надіслано нову картку через три тижні після цих суперечок і повідомлення про те, що для вирішення суперечки нам потрібно надіслати картку через шахрайство.


Кредитна картка Visa Barclaycard

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Перше висвітлення в ЗМІ про це, правда, шведською мовою, тому потрібен переклад.

https://www.dn.se/ekonomi/skalbolag-ett-satt-for-olicensierade-kasinon-att-ta-sig-forbi-spellagen/

Автоматичний переклад.
jbias18
1 місяць тому

Дзвінок до Barclays, мабуть, оброблено сьогодні, тому моя виписка з’явиться пізніше або наступного тижня.

Я використовував шаблон, який був доступний раніше в темі, завжди стверджував, що намагався внести депозит на сайт азартних ігор, а потім сперечався про неправильні дані, спотворення та неотримання товару.

Автоматичний переклад.
jbias18
1 місяць тому

Чудова новина!!!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Щойно отримав це від Revolut нізвідки:


«Ми закрили ваш обліковий запис, оскільки ми вважаємо, що ви зловживали своїм правом оскаржувати транзакції з продавцями. Ми вже зверталися до вас з цього приводу. Як фінансова установа, ми зобов’язані захищати рахунки наших клієнтів. Ми залишаємо за собою право закрити обліковий запис, якщо у нас є вагомі підстави вважати, що ви можете завдати шкоди нашій репутації або доброї волі, якщо продовжите використовувати свій обліковий запис, ви серйозно або неодноразово порушили наші умови та не вжили заходів протягом розумного часу після ми просили вас зробити це. Це описано в розділі «Коли ви можете призупинити або закрити мій обліковий запис?» в наших Персональних умовах. Будь ласка, відвідайте revolut.com/legal, щоб прочитати наші персональні умови».


Вони ні про що зі мною не зв’язувалися і не просили мене вжити заходів. Тож вони закрили мій обліковий запис за оскарження цих транзакцій. 🥳

Автоматичний переклад.
jbias18
1 місяць тому

хороший друже!

Автоматичний переклад.
k98m9c54x5
1 місяць тому

Чи є у вас невирішені повернення платежів і що з ними станеться, якщо Revolut закриє ваш обліковий запис?

Автоматичний переклад.
1...209 210 211...284
Перейти на сторінкуіз 284 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого