Вибачте за довгий пост! Я вже деякий час уважно стежу за цією темою. Я відчув полегшення, побачивши, що не тільки я борюся з цією проблемою. Це дало мені надію, що я отримаю гроші назад... Я багато грав в азартні ігри. Хоча я зрозумів, що хоча наші заяви про порушення mcc, шахрайство та майбутні блокування азартних ігор правильні й виправдані... цим компаніям байдуже... тому що, на жаль, влада мало що відповість. Банкам байдуже, фінансовим регулюючим органам байдуже, я просто не думаю, що це достатньо велика проблема для них, щоб про неї хвилюватися, особливо враховуючи, що ми, здається, охоче надсилали їм свої гроші! Я не намагаюся бути негативним, і вам може сподобатися, що я отримую кілька фунтів назад тут і там, я хочу лише сказати, що якщо ви щойно зайшли в цю тему, не чекайте, що ці шахраї дадуть вам гроші назад!
Чи буду я продовжувати надсилати електронні листи щодня і бути справжньою мукою в дупі? Так. Чи сподіваюся я, що одного дня ці покидьки відповзуть туди, звідки вони прийшли? Так. Чи очікую я повернення своїх грошей? Немає.
З цього приводу всі, хто мав будь-які справи з «Максом» у Canapay... вони подали заявку на приєднання до Болгарського реєстру постачальників віртуальних активів, тому, якщо ви хочете, надішліть електронний лист Hanfa ( potrosaci@hanfa.hr ) і розкажіть їм про послуги, які вони надають для казино, і про те, що вони не розглядають скарги, це можна відзначити в їхній заявці.
Sorry for the long post! I've been following this thread intently for a while now. I've been relieved to see I wasn't the only one struggling with the problem. It gave me hope I'd get some money back...I gambled alot. I've realised though that although our claims about mcc violations, fraud and over coming gambling blocks are all correct and justified...these companies don't care...because unfortunately there'll be little come back from the authorities. The banks don't care, financial regulators don't care, in the grand scheme of things i just don't think its a big enough problem for them to worry about, especially given we've seemimgly willingly sent them our money! I'm not trying to be negative, and you may like me get a few pounds back here and there, all I'm saying is, if you've just arrived on this thread, don't be expecting these fraudsters to give you your money back!
Will I keep emailing every day and being an absolute pain in the ass? Yes. Do I hope that one day these scum bags will crawl back to wherever they've come from? Yes. Do I expect my money back? No.
On that note anyone that's had any dealings with 'Max' at Canapay...they've applied to join the Bulgarian Register of Virtual Asset Providers, so if you wanted to email Hanfa (potrosaci@hanfa.hr) and tell them about the service they provide for casinos and their lack of complaint handling it can be noted against their application.
Автоматичний переклад.