ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 210)

11 міс. тому від kirekin
|
328677 переглядів 3763 відповідей |
|
1...209 210 211...249
Додати публікацію
Опубліковано carsix79 видалено
Materialgirl84
1 місяць тому

Я в схожій ситуації. Багато моїх були TransferOp з Monzo.


Це миттєві банківські перекази з відкритим банком, чи не так?


Я не впевнений, чи ми можемо щось з ними зробити.

Автоматичний переклад.
Wicked243
1 місяць тому

Yeh PayOp не зміниться після тижнів скарг на них, канадську владу тощо, навіть якщо вони порушують так багато власних умов


3. РЕЄСТРАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ

Суворо заборонено здійснювати платежі або отримувати платежі від осіб чи організацій, які пропонують незаконні азартні послуги, включаючи (але не обмежуючись ними) незаконні ставки на спорт, ігри в казино та покер. Компанія може призупинити або припинити дію Облікового запису Продавця в будь-який час або відмовитися від виконання чи скасування транзакції, якщо вона вважає, що Продавець прямо чи опосередковано використовує або використовував свій Обліковий запис для або у зв’язку з незаконними азартними операціями. Цей перелік не є вичерпним, і Продавець несе відповідальність за те, щоб він/вона не використовував послуги компанії для операцій, які можуть вважатися незаконними в юрисдикції Продавця.


15. ГАРАНТІЇ ТА ЗАЯВЛЕННЯ

Продавець гарантує PayOp, що продукти/послуги, які він пропонує, відповідають місцевій та міжнародній юрисдикції

Продавець гарантує та заявляє, що він має всі повноваження та/або відповідні ліцензії, необхідні для виконання цієї Угоди та пропонування своїх продуктів/послуг Кінцевим користувачам.


8. ШАХРАЙСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

Payop має право шляхом інформування Продавця в односторонньому порядку анулювати будь-яку підозрілу або шахрайську транзакцію. У таких випадках, якщо цього вимагає закон, Payop може повідомити компетентні органи про шахрайську транзакцію та/або скасувати транзакцію.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Електронна пошта від Grottobook:

Хороший день.

Нам сумно чути, що у вас проблеми з нашою компанією.

Будь ласка, вкажіть email, який використовувався під час реєстрації на нашому

сайт. Це необхідно, щоб ідентифікувати вас як власника облікового запису та

щоб переконатися, що саме Ви здійснювали операції із зазначеної картки.


Ми не маємо права дотримуватися політики конфіденційності та правил GDPR

розкривати третім особам будь-яку інформацію, пов’язану з платіжними даними або

платежі на нашому сайті.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я виявив, що замість того, щоб повідомляти про банк/кредитні картки як про шахрайство, просто будьте відкритими та чесними та повідомте про це як про шахрайство.


Схрестіть пальці, це працює.


@MaterialGirl, чи не могли б ви поділитися посиланням на те, де ви знайшли ці T&C?

Автоматичний переклад.
keejan
1 місяць тому

Вони не повернуть гроші моєму другу. Вони скажуть, що ви купили книги, і коли ви попросите чеки, вони зникнуть. Ось чому я знову надіслав їм електронний лист, знаючи, що вони мені не відповідатимуть, тоді я зможу подати запит на відкликання платежу

Автоматичний переклад.
Wicked243
1 місяць тому

Я сказав це банку про шахрайство, і вони просто сказали, що можуть використовувати інші назви для своїх платежів, хоча я вказав, що вони ввели неправильний код, а потім сказав, що робив це раніше, тому мав засвоїти урок із такими типами сайтів 🙄


Потім попросив мене зайти у відділення для перевірки


https://payop.com/en/terms-and-conditions


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гей, зберіг вашу електронну адресу, щоб ви могли її видалити, якщо хочете, xx

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вітаю, я можу представити вам раніше опубліковану "пропозицію" від вашого нового друга? Я просто хочу, щоб ви мали комплексну інформацію:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/145#post-116903 👈

Дякуємо за увагу. У мене є свої думки щодо таких пропозицій.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я не розумію це повідомлення?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Де я можу знайти цей веб-сайт?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт!

Мені знадобився деякий час, але я вважаю, що знайшов це:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/111#post-113607

https://t.ly/al4s2 (посилання безпечне)

Будь ласка, це той, кого ви шукаєте?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я дистанціююся від цього, я не маю до цього ніякого відношення.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Посилання на сторінці 112 цього чату...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я ціную вашу дуже корисну пораду! Я рекомендував додати «перейти до сторінки №». параметр або щось подібне до цієї теми, щоб полегшити перегляд. Це було жахливо перераховувати. 😀

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вибачте за довгий пост! Я вже деякий час уважно стежу за цією темою. Я відчув полегшення, побачивши, що не тільки я борюся з цією проблемою. Це дало мені надію, що я отримаю гроші назад... Я багато грав в азартні ігри. Хоча я зрозумів, що хоча наші заяви про порушення mcc, шахрайство та майбутні блокування азартних ігор правильні й виправдані... цим компаніям байдуже... тому що, на жаль, влада мало що відповість. Банкам байдуже, фінансовим регулюючим органам байдуже, я просто не думаю, що це достатньо велика проблема для них, щоб про неї хвилюватися, особливо враховуючи, що ми, здається, охоче надсилали їм свої гроші! Я не намагаюся бути негативним, і вам може сподобатися, що я отримую кілька фунтів назад тут і там, я хочу лише сказати, що якщо ви щойно зайшли в цю тему, не чекайте, що ці шахраї дадуть вам гроші назад!


Чи буду я продовжувати надсилати електронні листи щодня і бути справжньою мукою в дупі? Так. Чи сподіваюся я, що одного дня ці покидьки відповзуть туди, звідки вони прийшли? Так. Чи очікую я повернення своїх грошей? Немає.


З цього приводу всі, хто мав будь-які справи з «Максом» у Canapay... вони подали заявку на приєднання до Болгарського реєстру постачальників віртуальних активів, тому, якщо ви хочете, надішліть електронний лист Hanfa ( potrosaci@hanfa.hr ) і розкажіть їм про послуги, які вони надають для казино, і про те, що вони не розглядають скарги, це можна відзначити в їхній заявці.


Автоматичний переклад.
Materialgirl84
1 місяць тому

Учасник Katze1337 опублікував це приблизно місяць тому:

«Я можу порекомендувати юриста, який зв’яжеться з постачальниками платіжних послуг і відповідними казино.


Витрати:

Одноразова плата за консультацію

Відсоток внеску в залежності від суми спору, до 35%


Просто зв’яжіться зі мною, і я дам вам контактні дані.

richter-eddy[at]web.de


Необхідні такі документи:

Депозити та зняття коштів у казино

Виписки з банківського рахунку / картки

Довіреність

Декларація про переуступку процентної участі"


Тому ми застерегли його від використання цього форуму в комерційних цілях. Це все, що я хотів, щоб ви знали.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я дистанціююся від цього, я не маю до цього ніякого відношення.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вітаю, член. Це було чергове порушення правил.

Однак я помітив вас і сподіваюся, що це було чергове непорозуміння. Але в останній раз почуйте: на цьому форумі клієнти-ловці не раді. Раджу діяти дуже обережно. Ми не хочемо нікого наражати на небезпеку, тому якщо ви це зробите, ми можемо заблокувати ваш обліковий запис.

Будь ласка, допоможіть мені утримати вас тут; Я б не хотів, щоб вас забанили.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт Радка,


Якщо я не помиляюся, ви можете припинити співпрацю з провайдерами, які фальсифікують транзакції. Це означає, що казино більше не мають платформи і більше не можуть рекламувати свої незаконні пропозиції, чи я помиляюся? Усі перелічені тут казино від Кюрасао, Антиллефон і інших модифікують свої карткові платежі. З моєї точки зору, ви підтримуєте цих шахраїв😉


Теоретично ви можете підтримати або направити гравців, які втратили більше 10 тисяч, до постачальників!

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Katze1337
1 місяць тому

Привіт,

Хороший, я б сказав.

якби ми допомогли цим шахраям, як ви кажете, ми б видалили всю тему за першою ж підказкою офіційних осіб казино. Ми цього не зробили. Натомість ми заохочували їх бути частиною теми.

Ви помітили якісь? я ні. Ну цифри. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Мабуть тут діє принцип ніколи не кусай руку, яка тебе годує ;)

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Можливо, у моєму випадку я досяг певного успіху безпосередньо від Jokabet, вони стверджують, що повертають кошти в повному обсязі. Не впевнений, що вони будуть, але, можливо, варто спробувати, я можу поділитися електронним листом, який я надіслав, якщо хочете.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ось електронний лист, який я отримав від Elegro.eu – хто ще досяг успіху з ними, що ви сказали?


Привіт,


На жаль, нам не вдалося ідентифікувати вашу особу. Будь ласка, зверніться до свого банку офіційно та попросіть їх допомогти вам у процесі повернення коштів.


Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам у цьому питанні, але потрібен прямий контакт із банком.



З найкращими побажаннями,

Команда підтримки

Автоматичний переклад.
1...209 210 211...249
Перейти на сторінкуіз 249 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.