Сподіваюся, все вийде! Мені погано з Revolut, який повністю відмовляється мені допомогти, і зараз я заповнюю форми, щоб надіслати електронний лист своєму банку в Литві.
Я справді не знаю, що писати, просто думаю, чи варто писати, що я не отримав жодного товару, чи вказувати неправильний код MCC.
У минулому Revolut стверджувала, що не може допомогти в цих випадках, і посилалася на азартні транзакції/ігровий кредит.
хоча транзакції не є транзакціями казино, як усі тут знають 🙂
Revolut досі не відповідає на мої запитання, коли запитує справжню відповідь, чому вони відхиляють мої повернення платежів.
На трансакції вони просто кажуть: «Ми розглянули вашу справу, і, на жаль, ця трансакція не має права на відшкодування.
це залежить від правил бренду картки. Рішення є остаточним і скасуванню не підлягає».
Від команди скарг Revolut:
Привіт Lucid
Дякуємо за відповідь.
Мені прикро дізнатися, що наше рішення було незадовільним. Зверніть увагу, що внутрішні правила не дозволяють порушувати суперечки, тому ми не можемо їх порушувати.
Хоча ми визнаємо та розуміємо незручності, які ви зазнали, ми ретельно розглянули вашу справу, і наше рішення залишається остаточним.
Якщо ви бажаєте передати свою справу далі, ви можете переглянути розділ «Ваші права» нашої відповіді.
Hope everything works out! I'm having hell with Revolut who totally refuse to help me and am currently filling out forms to email their bank in Lithuania.
I don't really know what to write, just wondering if I should write that I didn't receive any goods or if I should mention the wrong MCC code.
In the past, Revolut has claimed that they could not help in these cases and referred to gambling transactions/gaming credit.
although the transactions are not casino transactions as everyone here knows 🙂
Revolut still dont exactly answer my questions when asking about a real answer why they rejecting my chargebacks.
On the transactions they just saying "We have reviewed your case and unfortunately this transaction is not eligible for a refund.
this depends on the card brand's rules. The decision is final and cannot be revoked"
From Revolut complainteam:
Hi Lucid
Thank you for your reply.
I am sorry to learn that our decision was not satisfactory. Please note that the internal rules do not allow the dispute to be raised, hence, we cannot raise them.
While we acknowledge and understand the inconvenience you experienced, we have thoroughly reviewed your case and our decision remains final.
If you wish to escalate your case further, you can consult the Your Rights section of our answer.
Автоматичний переклад.