Ні, але банки, здається, використовують суму проти споживача, щоб відхилити додаткові:
Багато років це сталося зі мною через Галіфакс, два повернення платежів за квитки та рейси, які були дійсними, наступного разу мені довелося зробити одне для квитків. Ллойди, які володіють Галіфаксом, почали допитувати мене за шахрайство, посилаючись на те, що вони не можуть більше приймати повернення платежів від Мені, хоча вони були дійсними, це було під час COVID, коли деякі постачальники квитків продовжували пропонувати ваучери, які були для мене марними, на щастя, постачальник квитків написав Lloyds, щоб визнати порушення, а потім повернув гроші безпосередньо.
Щодо наших проблем на цьому форумі, хоча обмежень немає, я вважаю, що певні постачальники, як-от Revolut, позначають внутрішні ризики/проблеми з управлінням і шукають виправдання, щоб не допомогти нам.
На щастя, у Сполученому Королівстві ми маємо FOS, куди звертаємося, але, здається, в інших місцях не так пощастило.
Зараз усі мої оброблені двома компаніями, тому я хочу сказати всім, будь ласка, продовжуйте, скористайтеся процесом подання скарг у банках, а потім позначте FOS, якщо не вирішено, перевірте на форумі, деякі з нас досягли успіху в банках, і якщо ніхто інший не мав сторони FOS.
Головне: не здавайтеся і продовжуйте допомагати один одному.
No but banks seem to use the amount against the consumer to reject additional ones:
Years a go this happened to me via Halifax, two chargebacks for tickets and flights which were valid, next time I had to do one for tickets Lloyds who own Halifax starting going down the whole questioning me for fraud citing that they cannot accept anymore chargebacks from me even though they were valid this was during COVID when some ticket providers kept offering vouchers which were of no use to me, luckily the ticket provider wrote to Lloyds to admit wrongdoing and then refunded directly.
As for our issues on this forum, even though there are no limits I would imagine certain providers such as Revolut are flagging internal risk/governance issues and looking for an excuse not to assist us.
Luckily in the UK we have the FOS to go to but appears others elsewhere not so fortunate.
All mine have now been processed across two companies so I would say to everyone please keep going, use the complaints process at the banks then flag FOS if not resolved, check back over the forum a few of us have been successful with the banks and if not others have had FOS side with them.
Key point don’t give up and continue to help each other on here.
Автоматичний переклад.