У мене є кілька повернених платежів для Grottobook на Revolut. Цього тижня має бути відомо, чи відповіли вони на першому кроці чи ні.
I have some waiting chargebacks for Grottobook on Revolut. Should know this week if they have replied or not in the first step.
привіт
Отже, я спробував відкликати платіж за допомогою кредитної картки Ocean (capital one), яка відхилила відкликаний платіж, а потім порадила мені піти на шлях шахрайства, а потім відхилила це, і я не втратила використання кредитної картки. У мене також була велика картка, яка була окремою від цієї, і я також не втрачав її. Ця картка не була досліджена. Хтось із вас отримав відповідь від омбудсмена?
Hi.
So, I tried to chargeback with Ocean credit card (capital one) who declined the chargeback then advised me to go down the fraud route, then declined this and I have not lost use of the credit card. I also had a capital one card which was separate to this, and I have not lost that one too. This card was not under investigation. Have any of you heard back from the Ombudsman?
привіт
Отже, я спробував відкликати платіж за допомогою кредитної картки Ocean (capital one), яка відхилила відкликаний платіж, а потім порадила мені піти на шлях шахрайства, а потім відхилила це, і я не втратила використання кредитної картки. У мене також була велика картка, яка була окремою від цієї, і я також не втрачав її. Ця картка не була досліджена. Хтось із вас отримав відповідь від омбудсмена?
Hi.
So, I tried to chargeback with Ocean credit card (capital one) who declined the chargeback then advised me to go down the fraud route, then declined this and I have not lost use of the credit card. I also had a capital one card which was separate to this, and I have not lost that one too. This card was not under investigation. Have any of you heard back from the Ombudsman?
Золоте правило - ніколи не використовуйте кредитну картку на цих сайтах. Якщо ви повідомите постачальнику кредитної картки, що це гра в азартні ігри, вони можуть легко сказати, що ви порушили умови використання картки, і скасувати її (при цьому борг залишився). Це незважаючи на те, що код 7995 не використовується (оскільки якби він використовувався, він був би автоматично заблокований).
Також не використовуйте дебетову картку, оскільки ці сайти роблять незаконне маскування транзакцій, що категорично суперечить законодавству Великобританії та порушує умови та положення Mastercard/Visa Merchant. Законні сайти, спіймані на цьому, можуть бути оштрафовані на суму до 10 000 євро за транзакцію. Вам потрібно відкликати платежі, розглядати справи про шахрайство, зв’язуватися з кожним продавцем, який з’являється... усе, що ви можете, а потім взяти це звідти. Ідіть до омбудсмена – переслідуйте оператора казино, повідомте провайдерам ігор. Побудуйте справу – зловмисники не мають можливості оскаржити будь-яке повернення платежу, тому що вони зрештою порушують закон, і якщо вони все-таки ставитимуть це під сумнів, вони покажуть це письмово!
Golden rule - never use a credit card on these sites, ever. If you tell the credit card provider it is gambling then they can easily say you breached T&C's on the card and cancel it(with the debt still owing). This is despite the 7995 code not being used(because if it was then it would be automatically blocked).
Don't use a debit card either tbf - what these sites are doing is illegal transaction masking which is absolutely against the law of the UK and a breach of Mastercard/Visa Merchant T&C's. Legitimate sites caught doing this can be fined up to 10000 Euros per transaction. You need to raise chargebacks, Action Fraud cases, contact each merchant that appears...everything you can and then take it from there. Go to the Ombudsman - hound the casino operator, message the gaming providers. Build a case - the perpetrators have no way of questioning any chargeback because they are ultimately breaking the law and if they do question it they will be showing this in writing!
чи можу я запитати, чому перша частина мого допису не була опублікована? Я лише повідомляв людям, що виграв у казино, але не міг надати тут подробиць??
can I ask why the fist part of myl post was not published? I was only letting people know I had won against a casino but could not give details here??
Привіт, я не бачив, щоб щось не було додано або що у вас були видалені дописи. Іноді дописи потрапляють у нашу систему, оскільки вона вважає, що вони можуть не відповідати правилам форуму, і ми маємо їх затвердити. Але я не бачу проблеми.
Hey, I didn't see that anything wasn't added or that you had any deleted posts. Sometimes posts get dropped into our system because it evaluates that they might not be in accordance with the forum rules and we have to approve them. But I don't see the issue.
Я трохи розгубився. Отже, що ви скажете постачальнику кредитної картки? Ви кажете, що не надсилайте сценарій, який був опублікований раніше, тобто неправильні коди продавця тощо.
З того, що я можу зібрати тут, людям вдалося відкликати платежі за допомогою цієї процедури?
I’m a little confused. So what do you say to the credit card provider? You’re saying don’t send the script that has been posted previously, I.e incorrect merchant codes etc.
From what I can gather on here people have been successful with credit card chargebacks using this procedure?
Дякуємо за вашу відповідь.
Я намагався зв’язатися з продавцями, але не отримав відповіді.
Зараз я заблокований у додатку для кредитної картки, тому не можу отримати жодних деталей зі своїх виписок.
Чи допоможе омбудсмен у такій справі?
Thanks for your reply.
I have tried contacting the merchants but have had no response.
I am now locked out of my credit card app so can't get any details from my statements.
Will the ombudsman help with a case like this?
Мені вдалося зі своєю кредитною карткою, я думаю, ви в безпеці, якщо це перший і єдиний раз. Якщо ви почнете цим зловживати, вони можуть стати смішними.
I was successful with mine via Credit card, I think you're safe if it's the first and only time. If you start abusing it, they might get funny.
Я трохи розгубився. Отже, що ви скажете постачальнику кредитної картки? Ви кажете, що не надсилайте сценарій, який був опублікований раніше, тобто неправильні коди продавця тощо.
З того, що я можу зібрати тут, людям вдалося відкликати платежі за допомогою цієї процедури?
I’m a little confused. So what do you say to the credit card provider? You’re saying don’t send the script that has been posted previously, I.e incorrect merchant codes etc.
From what I can gather on here people have been successful with credit card chargebacks using this procedure?
Ні, я зовсім не кажу нічого протилежного цьому. Лише застереження ніколи не використовувати кредитні картки для такого типу речей, оскільки це є прямим порушенням T&C і може означати негайне закриття об’єкта кредитних карток.
Шаблони чудові, але простий електронний лист кожному продавцю, який переслідує та показує, що він не відповість, і створення справи є ключовим.
No, I am not saying anything opposite to that at all. Just a warning not to ever use credit cards for this type of stuff as it is a direct breach of T&Cs and can mean an immediate closure of the credit card facility.
The templates are fine - but a simple email to each merchant chasing and showing they won't respond and building a case is key.
Гаразд, зрозумів!
Я подумав, що ви маєте на увазі йти прямо по шляху «товари не отримані», що було б важко, оскільки багато часу ви навіть не могли б підтвердити, які товари ви замовили, на основі дескрипторів у виписках.
Ok, gotcha!
I thought you were implying going straight down the ‘goods not received’ route which would be difficult since a lot of the time you wouldn’t even be able to confirm what the goods you ordered were based on the descriptors on statements.
Гаразд, зрозумів!
Я подумав, що ви маєте на увазі йти прямо по шляху «товари не отримані», що було б важко, оскільки багато часу ви навіть не могли б підтвердити, які товари ви замовили, на основі дескрипторів у виписках.
Ok, gotcha!
I thought you were implying going straight down the ‘goods not received’ route which would be difficult since a lot of the time you wouldn’t even be able to confirm what the goods you ordered were based on the descriptors on statements.
Ні. Надішліть електронною поштою ім’я кожного продавця та попросіть їх уточнити, які товари було надано, і надати квитанції про транзакції. Гарантовано, що ви не отримаєте багато відповідей!
No - email each merchant name and ask them to clarify what goods were provided and provide receipts for the transactions. Guaranteed you won't get many responses!
Це був мій намір, чи варто мені згадувати неправильний MCC у цьому електронному листі чи просто виділити суму трансакції, дату тощо та запитати, які товари чи послуги ми надаємо?
That was my intention, should I mention the incorrect MCC in this email or simply highlight transaction amount, date etc and ask what goods/services we’re provided?
Це був мій намір, чи варто мені згадувати неправильний MCC у цьому електронному листі чи просто виділити суму трансакції, дату тощо та запитати, які товари чи послуги ми надаємо?
That was my intention, should I mention the incorrect MCC in this email or simply highlight transaction amount, date etc and ask what goods/services we’re provided?
Не згадуйте нічого, що вам не потрібно. Запитайте, що це за товар, і наполягайте на розписці. Це все, що потрібно.
Шановні панове!
X числа XXXXXXX було знято транзакцію з мого банківського рахунку/картки на XXX. Продавець, указаний у транзакції, — це ви.
Будь ласка, надайте деталі придбаних товарів і надайте товарний чек для транзакції.
дякую
XXX
Будьте простими
Don't mention anything that you don't have to. Question what the goods are and insist on a receipt. That is all that is needed.
Dear sirs,
On Xth of XXXXXXX a transaction was taken from my bank account/card of XXX. The merchant listed on the transaction is you.
Please provide details of the goods purchased and provide a sales receipt for the transaction.
Thanks,
XXX
Keep it simple
Комусь пощастило знайти merchant auri digital. Я знайшов компанію з такою ж назвою, і вони відповіли електронною поштою, сказавши, що це не вони, але вони знають, що люди використовують назву їхньої компанії.
Has anyone had any luck finding the merchant auri digital. I found a company with the same name and they emailed back saying it isn’t them but they are aware of people using their company name.
Ні, я також їх шукаю, тож якщо ви знайдете адресу електронної пошти, повідомте мене.
No, I am also looking for them so if you find the email address, please let me know.
Комусь пощастило знайти merchant auri digital. Я знайшов компанію з такою ж назвою, і вони відповіли електронною поштою, сказавши, що це не вони, але вони знають, що люди використовують назву їхньої компанії.
Has anyone had any luck finding the merchant auri digital. I found a company with the same name and they emailed back saying it isn’t them but they are aware of people using their company name.
Знайшов це
Auri Digital Control Technology Co., Ltd
Марк Луо
ТЕЛ: +86-551-65670393
Мобільний телефон/Whatsapp: +86 18130085731
Електронна пошта:
Додати: НІ. 328# Tian He Road Luyang Industrial Park Hefei Anhui China
https://auri361.com/
Found this
Auri Digital Control Technology Co.,Ltd
Marc Luo
TEL:+86-551-65670393
Cell phone/Whatsapp : +86 18130085731
E-mail: marcluo@outlook.fr
Add: NO. 328# Tian He Road Luyang Industrial Park Hefei Anhui China
https://auri361.com/
Що, якщо мій рахунок у банку закрито, вони закрили його через велику кількість транзакцій і сказали, що вони призначені лише для щоденних транзакцій.
Тепер я сказав їм, що хочу оскаржувати деякі суперечки щодо транзакцій, але вони кажуть, що не можуть мені допомогти, оскільки я більше не клієнт, вони не можуть оскаржувати для мене жодних суперечок/відкликань.
Що я можу зробити?
Які мої права?
What if my account with the bank is closed, they closed it because of to much transactions and they said they are only for day to day transactions.
Now i told them, i want to do some disputes on transactions, but they say they cant help me, since i am not a customer anymore, they can not do any disputes / chargebacks for me.
Anything i can do ?
What are my rights ?
привіт всім
Хтось намагається надсилати електронною поштою напряму казино із запитами на відшкодування за допомогою шаблонів листів?
Оскільки ми надсилаємо електронні листи торговцям, електронні листи в казино не можуть завдати шкоди?
Hi all,
Is anyone bothering to email casinos directly with refund requests using the letter templates?
Since we’re emailing the merchants emailing the casino can’t do any harm?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.