1 місяць тому
Мені пощастило лише з Йокабетом, який робив це, більшості з них байдуже.
I only ever had luck with Jokabet doing this, most of them don't care.
0
Мені пощастило лише з Йокабетом, який робив це, більшості з них байдуже.
I only ever had luck with Jokabet doing this, most of them don't care.
привіт всім
Хтось намагається надсилати електронною поштою напряму казино із запитами на відшкодування за допомогою шаблонів листів?
Оскільки ми надсилаємо електронні листи торговцям, електронні листи в казино не можуть завдати шкоди?
Hi all,
Is anyone bothering to email casinos directly with refund requests using the letter templates?
Since we’re emailing the merchants emailing the casino can’t do any harm?
Швидше за все, вони проігнорують це tbh. Однак у їхніх інтересах це виправити, оскільки платіжні процесори стягують з них комісію за повернення платежів.
Most likely they will ignore it tbh. However, it is in their interest to fix as they are charged fees by payment processors for chargebacks.
Так, я припускаю, що це так, але я вважаю, що варто спробувати… нічого втрачати.
Yeah I presume that’s the case but worth a shot I guess…nothing to lose.
Точніше, у їхніх найкращих інтересах було б сортувати, перш ніж йти шляхом повернення платежу тощо
Exactly, it would be in their best interests to sort before going down chargeback route etc
Хтось знає, хто стоїть за наступним:
БАЙТ НОВИНИ
SmPadPFGamingstore
Бітцент
КЕЙЛСМ
ДЕПОЗИТ
CSH - Поповнення
AL_Logo Creator
Вексорія
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Будь-яка інформація буде дуже вдячна!
Я працюю над величезним проектом за участю FI, VISA, Mastercard та інших.
Але мені не вистачає компаній/веб-магазинів, які стоять за всім вищесказаним.
Допоможіть мені розкрити це, і це принесе користь і вам.
Я локалізував близько 50 фальшивих продавців, але мені не вистачає одного вище.
Будь ласка, допоможіть мені, хлопці! Ми всі виграємо від цього.
Does anyone know who is behind the following:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Any information would be greatly appreciated!
I am working on a huge project involving FI, VISA, Mastercard, and others.
But I am missing the companies/webshops behind all of the above.
Help me uncover this, and it will benefit you as well.
I have localised around 50 fake merchants but i am missing the one aboves.
Please help me out guys! We will all benefit from it.
Тільки Jokabet повернув мені гроші напряму.
Velovet, luckypays, Donbet, mystake і nationalbet усі відхилені
Only Jokabet refunded me directly.
Velovet, luckypays, Donbet, mystake and nationalbet all rejected
Продавець повернув мені гроші. Будь-хто, хто має книгу, є одним із їхніх торговців. Зв'яжіться з ними тут: вони повертають гроші.
I have had a merchant refund me. Anyone who has bookspersue as one of their merchants. Contact them here: support@bookspersue.com they are refunding.
Хтось знає, хто стоїть за наступним:
БАЙТ НОВИНИ
SmPadPFGamingstore
Бітцент
КЕЙЛСМ
ДЕПОЗИТ
CSH - Поповнення
AL_Logo Creator
Вексорія
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Does anyone know who is behind the following:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Звичайно, нічого втрачати, просто це може зайняти багато часу.
Of course, nothing to lose, just can be time consuming.
Хтось допоміг проти creapay.cz?
я щойно отримав одну відповідь, що вони дадуть відповідь через 14 днів, але жодного разу не чув від них.
отримав на них 30 тисяч+
Has anyone help against creapay.cz?
i just got one reply, that they will answer in 14 days but Never heared from them back.
got like 30k+ on them
Я теж шукаю smpaypf*gamingstore. Люди тут запропонували Magua Pay Inc
I’m searching for smpaypf*gamingstore too. People here have suggested Magua Pay Inc
Хтось знає, хто стоїть за наступним:
БАЙТ НОВИНИ
SmPadPFGamingstore
Бітцент
КЕЙЛСМ
ДЕПОЗИТ
CSH - Поповнення
AL_Logo Creator
Вексорія
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Does anyone know who is behind the following:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
It isn't them though! I emailed and they know nothing about transactions of any kind.
Bitsent = Quickbit eu AB
Вони нікому не повертають гроші. Тому вони нецікаві.
Quickbit слід повідомити шведській владі та фінансовій інспекції/skatteverket.
Це зроблено.
Отже. Це залишилося, про що мені потрібна інформація
БАЙТ НОВИНИ
SmPadPFGamingstore
КЕЙЛСМ
ДЕПОЗИТ
CSH - Поповнення
AL_Logo Creator
Вексорія
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Bitsent = Quickbit eu AB
They dont pay back anybody. So they are not intresting.
Quickbit should be informed to the swedish authorities and finansinspektionen/skatteverket.
This is done.
So. This is left wo i need info about
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
привіт
отримав відповідь від NatWest про це. Будь-яка допомога, куди я можу звернутися зараз, буде дуже вдячна, вони ніколи не просили мене надати жодних доказів, просто сказали мені чекати відповіді.
Hey,
had a response from NatWest saying this. Any help where I can Go now will be greatly appreciated,they never asked me for any sort of evidence just told me to wait for a response.
привіт
отримав відповідь від NatWest про це. Будь-яка допомога, куди я можу звернутися зараз, буде дуже вдячна, вони ніколи не просили мене надати жодних доказів, просто сказали мені чекати відповіді.
Hey,
had a response from NatWest saying this. Any help where I can Go now will be greatly appreciated,they never asked me for any sort of evidence just told me to wait for a response.
Вам потрібно попросити в банку форму скарги — тоді вони попросять вас детально описати скаргу, як і омбудсмен, якщо справа зайде так далеко, тому шаблонів як таких не буде. Просто потрібно пояснити той факт, що продавці не відповіли, не надано товарів чи послуг, немає квитанцій, неправильний код MCC тощо.
You need to ask the bank for their complaints form - they will then ask you to detail the complaint to them, same with the ombudsman if it goes that far so no templates as such. Just need to explain around the fact that merchants haven't responded, no goods or services provided, no receipts, MCC code wrong etc.
Що було підставою для вашої скарги? Ви запитували повернення платежу?
What was the basis of your complaint? Did you request chargeback?
привіт
Так, я спробував повернути платіж за неотриманий товар, а потім банк змінив його на двойкову торгову суперечку, фактично не розмовляючи зі мною про це. Я щойно отримав електронний лист через 3 дні після початку суперечки, що стосується baises, я депонував гроші в вон більше, ніж депонував, хотів відкликати казино попросило мене повторно надіслати мою інформацію адресу банківської картки тощо через день після спроби увійти в обліковий запис був заблокований онлайн-чат не міг сказати мені, чому мій обліковий запис було закрито, пішов шляхом повернення платежу
Hi,
Yes i tried chargeback for goods not received and then the bank changed it to binary trading dispute without actually talking to me about it i just received a email 3 days after starting the dispute, as for baises i depsoited money in won more then deposited wanted to withdraw casino asked me to resend my info address bank card etc day after tried to log on account was locked online chat could not tell me why my account was closed to went down the chargeback route
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.