1 місяць тому
привіт
Ще раз велике спасибі за відповідь, я піду по шляху скарги та подивлюсь, до чого це приведе.
Hi,
Again thank you so much for the response i will go down the complaint route and see where i get with that.
0
привіт
Ще раз велике спасибі за відповідь, я піду по шляху скарги та подивлюсь, до чого це приведе.
Hi,
Again thank you so much for the response i will go down the complaint route and see where i get with that.
Щойно мені зателефонували з Barclays, щоб підтвердити, що всі скарги впорядковані, можливо, це варто зазначити, але нібито 12.7 недійсні дані VISA рідко використовуються, оскільки більшість відкликаних платежів, які вони обробляють, пов’язані з неотриманням товарів або якістю товарів тощо. Вони із задоволенням оброблять це відповідно до цього, але з вони казали, що це, здається, рідкісний код обробки, який не використовується часто, тому, можливо, банки відхиляють його через брак знань. Я закликаю всіх просто продовжувати, а потім звернутися до FOS, якщо скаргу буде відхилено.
Just had a call from Barclays complaints confirming all sorted, maybe worth noting this but allegedly 12.7 invalid data of VISA is rarely used as most chargebacks they process are goods not received or quality of goods etc. They are happy to process it under that but from what they were saying is this seems to be a rare processing code and one that is isn’t used frequently that maybe why banks are rejecting it due to lack of knowledge. I urge everyone to just keep on at them and then go FOS if complaint is rejected.
Ваша підозра може бути правильною — деякі сайти азартних ігор можуть намагатися обійти обмеження, обробляючи транзакції в іншій категорії, створюючи враження, що ви купуєте щось інше. За ліцензією Кюрасао це трохи сіра зона, оскільки правила Кюрасао зазвичай вважаються менш суворими порівняно з іншими юрисдикціями. Однак оманливу фінансову інформацію все ще можна розглядати як порушення правил у багатьох країнах, особливо щодо прозорості.
Варто подати скаргу до самого казино або до відповідного регуляторного органу, але будьте готові до того, що вони можуть не вжити заходів, якщо вони працюють у більш м’якому нормативному середовищі, як-от Кюрасао. Ви також можете зв’язатися зі своїм банком, щоб уточнити, чи слід позначати ці типи транзакцій.
Your suspicion might be correct—some gambling sites may try to bypass restrictions by processing transactions under a different category, making it look like you're purchasing something else. Under a Curaçao license, this is a bit of a grey area, as Curaçao’s regulations are generally considered less strict compared to other jurisdictions. However, misleading financial information could still be seen as a violation of regulations in many countries, especially regarding transparency.
It’s worth raising a complaint, either with the casino itself or with the relevant regulatory body, but be prepared for the possibility that they might not take action if they operate in a more relaxed regulatory environment like Curaçao. You could also contact your bank to clarify whether these types of transactions should be flagged.
Вітаю, я переглянув всю цю тему та досі не отримав відповіді. Сантеда, комусь вдалося з ними зв’язатися? Я порушив суперечку зі своїм банком із багатьма продавцями, які, здається, також є у вас, canapay, famoline тощо тощо, я зв’язався з усіма ними, але жодної відповіді. У моєму випадку йдеться про міжканальний спір, оскільки деякі – це дебетові платежі, а інші – перекази, я думаю (якщо я правильно їх розумію), банк сказав, що звернувся до кожного продавця, щоб повернути кошти, але вони не повідомляють мені терміни для цього , минуло 2 тижні відтоді, як я подав спір, жодного зв’язку з банком, окрім того, що я телефонував їм і чекав у дуже довгих чергах, щоб поговорити з кимось, хто нічого не знає, тому що ти насправді не можеш поговорити зі слідчою групою 😩 Я з TSB якщо хтось має досвід у цьому? Я отримав усі електронні листи з доказами, але мені дуже важко зв’язатися з Сантедою
Hi, I’ve scanned this whole thread & still not got an answer. Santeda, anyone been able to contact them? I raised a dispute with my bank with the many merchants you all seem to have too, canapay, famoline etc etc, I’ve contacted them all no response. My case is a cross channel dispute cause some are debit payments and some are transfers I think (if I understand them right) the bank have said they have reached out to every merchant to issue refund but they won’t give me a timeline for this, it’s been 2 weeks now since I filed the dispute, no communication from bank except me calling them and waiting in very lengthy queues to speak to someone who knows nothing cause you can’t actually speak to the investigation team 😩 I’m with TSB if anyone has any experience on this? I’ve got all emails of proof but really struggling to contact Santeda
Мені сказали, що Chase 10 робочих днів підштовхнули їх до скарг, а потім швидко вирішили.
Barclaycard після того, як перший був відхилений, я поскаржився, а потім усі інші оброблені, щоб пришвидшити це, можливо, варто поскаржитися та повторити, що товар не отримано.
Також варто звернути увагу на 12.7 візових правил щодо недійсних даних, особливо якщо у вас налаштовано блокування азартних ігор, оскільки це блокування обходить.
I was told by Chase 10 working days pushed them to complaints and then resolved quickly.
Barclaycard after the first was rejected I complained and then all others processed, to speed it up it may be worth complaining and reiterating no goods received.
Also worth noting 12.7 of visa rules around invalid data especially if you have a gambling block set up as this bypasses that block.
Вітаю, я переглянув всю цю тему та досі не отримав відповіді. Сантеда, комусь вдалося з ними зв’язатися? Я порушив суперечку зі своїм банком із багатьма продавцями, які, здається, також є у вас, canapay, famoline тощо тощо, я зв’язався з усіма ними, але жодної відповіді. У моєму випадку йдеться про міжканальний спір, оскільки деякі – це дебетові платежі, а інші – перекази, я думаю (якщо я правильно їх розумію), банк сказав, що звернувся до кожного продавця, щоб повернути кошти, але вони не повідомляють мені терміни для цього , минуло 2 тижні відтоді, як я подав спір, жодного зв’язку з банком, окрім того, що я телефонував їм і чекав у дуже довгих чергах, щоб поговорити з кимось, хто нічого не знає, тому що ти насправді не можеш поговорити зі слідчою групою 😩 Я з TSB якщо хтось має досвід у цьому? Я отримав усі електронні листи з доказами, але мені дуже важко зв’язатися з Сантедою
Hi, I’ve scanned this whole thread & still not got an answer. Santeda, anyone been able to contact them? I raised a dispute with my bank with the many merchants you all seem to have too, canapay, famoline etc etc, I’ve contacted them all no response. My case is a cross channel dispute cause some are debit payments and some are transfers I think (if I understand them right) the bank have said they have reached out to every merchant to issue refund but they won’t give me a timeline for this, it’s been 2 weeks now since I filed the dispute, no communication from bank except me calling them and waiting in very lengthy queues to speak to someone who knows nothing cause you can’t actually speak to the investigation team 😩 I’m with TSB if anyone has any experience on this? I’ve got all emails of proof but really struggling to contact Santeda
Сантеда володіє MyStake, Velobet та іншою парою. Яким сайтом ви користувалися? Я можу гарантувати вам, яку відповідь ви отримаєте від них: «це не наша проблема, ми не контролюємо, що наші платіжні процесори зараховують до транзакцій».
Santeda own MyStake, Velobet and another couple. What site did you use? I can guarantee you what the response you will get from them will be - "not our problem, we don't control what our payment processors put against transactions".
Ймовірно, більшість із них, я надіслав усім електронною поштою, і ваша припущення була правильною, лол.
не знаю, чи зможу я піти на те, що товар не отримано, оскільки я чесно розповів їм, що сталося
Probably most of them, I’ve emailed all directly & your guess was correct lol.
dunno if I can go for the no goods recieved as I’ve told them honestly what’s happened
Я знаю, як зв’язатися з банками та надати їм багато доказів і, безумовно, спосіб зробити повернення платежу успішним.
Я навіть перетворив це в професію і роблю це вже більше 10 років.
I know how to contact banks and provide them with a lot of evidence and definitely the way to make the chargeback successful.
I even turned this into a profession and have been doing it for over 10 years.
@happynation52
Чи можете ви сказати мені, звідки ви це зробили та який це сайт?
@happynation52
Can you tell me where you made it from and which site it is?
Скажіть, будь ласка, на якому сайті ви грали в казино?
Can you please tell me which site you played casino on?
Я можу знайти більшість із них, але як називаються сайти казино, які їх використовують?
I can find most of them, but what are the names of the casino sites that use them?
Чи можете ви допомогти мені з поверненням платежів у Revolut? Мої завжди відхиляються стандартною відповіддю. Які б докази я не завантажував
Can you help me with chargebacks at Revolut? Mine are always rejected with a standard response. No matter what evidence I upload
Kannst du mir helfen bei Chargebacks bei Revolut. Meine werden immer mit einer standard Antwort abgewiesen. Egal was für Beweise ich hochlade
будьте обережні з цією людиною, не давайте жодної особистої інформації, якщо вони можуть допомогти, вони можуть зробити це без особистої інформації, але я підозрюю, що це шахрайство з метою отримання особистої інформації
be careful with this person, do not give any personal information, if they can help, they can do it without private information, but i'm suspecting it's a scam to get personal information
Привіт, ви отримали свої гроші назад і можете сказати нам, з ким звернутися щодо zpdg
Hi did you get your money back and can tell us who to speak to for zpdg
Я знаю, як зв’язатися з банками та надати їм багато доказів і, безумовно, спосіб зробити повернення платежу успішним.
Я навіть перетворив це в професію і роблю це вже більше 10 років.
I know how to contact banks and provide them with a lot of evidence and definitely the way to make the chargeback successful.
I even turned this into a profession and have been doing it for over 10 years.
Оскільки багато людей були забанені за це, ви знаєте, я завжди трохи неохоче дозволяю «професіоналам» полювати на клієнтів на нашому форумі, тому що ми живемо в досить небезпечний час.
Однак я вважаю, що вся ця проблема викликає важливі питання, і я не хочу виключати потенційну допомогу.
Чи не могли б ви детально пояснити, як саме ви допомагаєте та що отримуєте натомість? Я вважаю за краще, щоб кожен мав власну думку про рівень послуг, які ви надаєте.
As many people have been banned for doing so, you know, I am always a little reluctant to allow "professionals" hunting clients on our forum because we live in a pretty dangerous time.
However, I believe that this whole issue raises important questions, and I do not want to rule out potential assistance.
Would you kindly fully explain how exactly you assist, and what do you get in return? I prefer for everyone to form their own opinions about the caliber of services you provide.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.