ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 214)

1 рік тому від kirekin
|
473361 переглядів 4937 відповідей |
|
1...213 214 215...250
Додати публікацію
CryptoG82
3 тиж. тому

привіт


Ще раз велике спасибі за відповідь, я піду по шляху скарги та подивлюсь, до чого це приведе.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Буду дуже вдячний, якщо хтось знає контактну електронну адресу дилера PNMM

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Щойно мені зателефонували з Barclays, щоб підтвердити, що всі скарги впорядковані, можливо, це варто зазначити, але нібито 12.7 недійсні дані VISA рідко використовуються, оскільки більшість відкликаних платежів, які вони обробляють, пов’язані з неотриманням товарів або якістю товарів тощо. Вони із задоволенням оброблять це відповідно до цього, але з вони казали, що це, здається, рідкісний код обробки, який не використовується часто, тому, можливо, банки відхиляють його через брак знань. Я закликаю всіх просто продовжувати, а потім звернутися до FOS, якщо скаргу буде відхилено.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ваша підозра може бути правильною — деякі сайти азартних ігор можуть намагатися обійти обмеження, обробляючи транзакції в іншій категорії, створюючи враження, що ви купуєте щось інше. За ліцензією Кюрасао це трохи сіра зона, оскільки правила Кюрасао зазвичай вважаються менш суворими порівняно з іншими юрисдикціями. Однак оманливу фінансову інформацію все ще можна розглядати як порушення правил у багатьох країнах, особливо щодо прозорості.

Варто подати скаргу до самого казино або до відповідного регуляторного органу, але будьте готові до того, що вони можуть не вжити заходів, якщо вони працюють у більш м’якому нормативному середовищі, як-от Кюрасао. Ви також можете зв’язатися зі своїм банком, щоб уточнити, чи слід позначати ці типи транзакцій.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Colin09 видалено
Williamj86
3 тиж. тому

що це було за казино?

Автоматичний переклад.
Gojira7346
3 тиж. тому

Привіт приятелю,

це був Донбет

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вітаю, я переглянув всю цю тему та досі не отримав відповіді. Сантеда, комусь вдалося з ними зв’язатися? Я порушив суперечку зі своїм банком із багатьма продавцями, які, здається, також є у вас, canapay, famoline тощо тощо, я зв’язався з усіма ними, але жодної відповіді. У моєму випадку йдеться про міжканальний спір, оскільки деякі – це дебетові платежі, а інші – перекази, я думаю (якщо я правильно їх розумію), банк сказав, що звернувся до кожного продавця, щоб повернути кошти, але вони не повідомляють мені терміни для цього , минуло 2 тижні відтоді, як я подав спір, жодного зв’язку з банком, окрім того, що я телефонував їм і чекав у дуже довгих чергах, щоб поговорити з кимось, хто нічого не знає, тому що ти насправді не можеш поговорити зі слідчою групою 😩 Я з TSB якщо хтось має досвід у цьому? Я отримав усі електронні листи з доказами, але мені дуже важко зв’язатися з Сантедою

Автоматичний переклад.
Lawallace
3 тиж. тому

Мені сказали, що Chase 10 робочих днів підштовхнули їх до скарг, а потім швидко вирішили.

Barclaycard після того, як перший був відхилений, я поскаржився, а потім усі інші оброблені, щоб пришвидшити це, можливо, варто поскаржитися та повторити, що товар не отримано.

Також варто звернути увагу на 12.7 візових правил щодо недійсних даних, особливо якщо у вас налаштовано блокування азартних ігор, оскільки це блокування обходить.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вітаю, я переглянув всю цю тему та досі не отримав відповіді. Сантеда, комусь вдалося з ними зв’язатися? Я порушив суперечку зі своїм банком із багатьма продавцями, які, здається, також є у вас, canapay, famoline тощо тощо, я зв’язався з усіма ними, але жодної відповіді. У моєму випадку йдеться про міжканальний спір, оскільки деякі – це дебетові платежі, а інші – перекази, я думаю (якщо я правильно їх розумію), банк сказав, що звернувся до кожного продавця, щоб повернути кошти, але вони не повідомляють мені терміни для цього , минуло 2 тижні відтоді, як я подав спір, жодного зв’язку з банком, окрім того, що я телефонував їм і чекав у дуже довгих чергах, щоб поговорити з кимось, хто нічого не знає, тому що ти насправді не можеш поговорити зі слідчою групою 😩 Я з TSB якщо хтось має досвід у цьому? Я отримав усі електронні листи з доказами, але мені дуже важко зв’язатися з Сантедою

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Сантеда володіє MyStake, Velobet та іншою парою. Яким сайтом ви користувалися? Я можу гарантувати вам, яку відповідь ви отримаєте від них: «це не наша проблема, ми не контролюємо, що наші платіжні процесори зараховують до транзакцій».

Автоматичний переклад.
CryptoG82
3 тиж. тому

Ймовірно, більшість із них, я надіслав усім електронною поштою, і ваша припущення була правильною, лол.

не знаю, чи зможу я піти на те, що товар не отримано, оскільки я чесно розповів їм, що сталося

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Я знаю, як зв’язатися з банками та надати їм багато доказів і, безумовно, спосіб зробити повернення платежу успішним.


Я навіть перетворив це в професію і роблю це вже більше 10 років.

Автоматичний переклад.
bx4chgnb5y
3 тиж. тому

@happynation52


Чи можете ви сказати мені, звідки ви це зробили та який це сайт?

Автоматичний переклад.
bx4chgnb5y
3 тиж. тому

Скажіть, будь ласка, на якому сайті ви грали в казино?




Автоматичний переклад.
HansHasse
3 тиж. тому

Я можу знайти більшість із них, але як називаються сайти казино, які їх використовують?




Автоматичний переклад.
kadirhkn15
3 тиж. тому

Чи можете ви допомогти мені з поверненням платежів у Revolut? Мої завжди відхиляються стандартною відповіддю. Які б докази я не завантажував

Автоматичний переклад.
kw7zsvjbnh
3 тиж. тому

будьте обережні з цією людиною, не давайте жодної особистої інформації, якщо вони можуть допомогти, вони можуть зробити це без особистої інформації, але я підозрюю, що це шахрайство з метою отримання особистої інформації

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я можу знайти більшість із них, але як називаються сайти казино, які їх використовують?




Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Майже всі сайти казино.


Отже, можете написати мені, які це компанії?

Автоматичний переклад.
Jcejejxjvujr
2 тиж. тому

Привіт, ви отримали свої гроші назад і можете сказати нам, з ким звернутися щодо zpdg

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я знаю, як зв’язатися з банками та надати їм багато доказів і, безумовно, спосіб зробити повернення платежу успішним.


Я навіть перетворив це в професію і роблю це вже більше 10 років.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Оскільки багато людей були забанені за це, ви знаєте, я завжди трохи неохоче дозволяю «професіоналам» полювати на клієнтів на нашому форумі, тому що ми живемо в досить небезпечний час.

Однак я вважаю, що вся ця проблема викликає важливі питання, і я не хочу виключати потенційну допомогу.

Чи не могли б ви детально пояснити, як саме ви допомагаєте та що отримуєте натомість? Я вважаю за краще, щоб кожен мав власну думку про рівень послуг, які ви надаєте.

Автоматичний переклад.
1...213 214 215...250
Перейти на сторінкуіз 250 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого