1 місяць тому
0
Я щойно отримав відповідь від Monzo щодо маси окремих транзакцій. Вони відхилили мій запит, навіть заявивши, що ці компанії здійснюють шахрайство через MCC, шахрайство з транзакціями та відмивання грошей.
Вони надають незаконні послуги азартних ігор. І роблю це, щоб обійти моє активне блокування азартних ігор у моєму обліковому записі.
Здається, для мене немає шляху вперед. Не знаю, що сказати чи зробити. Я програв 17 тисяч фунтів стерлінгів через monzo з 1 травня, коли мій ігровий блок був активним.
Відчуваю себе таким безпорадним!
I've just got a response from Monzo in relation to a ton of individual transactions. They've declined my request, even after stating these companies are committing fraud via MCC, transaction fraud and money laundering.
They're providing an illegal gambling service. And doing this to circumvent my active gambling block on my account.
Seems like there's no way forward for me. Don't know what to say or do. I've lost £17k via monzo since the 1st of May, when my gambling block was active.
Feel so helpless!
Хтось має більше інформації про Nikotpf active web lim? чи постачальника, якого використовує продавець? це те, що прийшло, коли я зробив депозит за допомогою Goldenbet
Крім того, мій банк переслав мої суперечки до відповідного департаменту, сказавши, що врегулювання спору може зайняти більше часу «через його характер» (вони пропонують послуги незаконно)
Схрестив кулаки, вони вирішать це питання, якщо ні, я піду до омбудсмена, оскільки вони (goldenbet) безперечно діяли незаконно
Anyone have any more info on a Nikotpf active web lim? or the provider the merchant uses? it's what come up when i deposited using goldenbet
Also, my bank has forwarded my disputes to the relevant department, said it may take longer for the dispute to be settled "due to the nature of it" (them offering services illegally)
Got my fingers crossed they resolve it, if not i'm going to go to an ombudsman as they've (goldenbet) definitely acted illegally
я писав vivexcoin багато разів без відповіді 😕
i wrote to vivexcoin many times without any response 😕
Де ви авторизували транзакцію? Картка чи банківський переказ?
Where did you authorize the transaction? Card or bank transfer?
Wo hast Du die Transaktion autorisiert? Karte oder Überweisung?
Я знаю когось, хто має блог на своєму веб-сайті, а також чорний список транзакцій.
Ми могли б щось домовитися, і пост був би постійно видимим.
I know someone who has a blog on his website as well as a transaction blacklist.
We could arrange something and the post would be permanently visible.
Ich kenne jemanden, der Bietet auf seiner Webseite einen Blog an ebenso eine Blacklist für Transaktionen.
Wir könnten da was Arangieren, und der beitrag wäre permanent sichtbar.
Гей, я отримав таку ж відповідь від Monzo £14 000
Hey, I had the same response from Monzo £14,000
Будь ласка, напишіть дилерів, де ви втратили стільки грошей.
Please post the dealers where you lost so much money.
Poste mal Bitte die Händler bei den Du soviel geld verloren hast.
Хтось зв’язувався з Mastercard або Visa і повідомляв про те, що їхній банк не дотримується правил боротьби з відмиванням транзакцій?
На моїх дебетових картках є ігровий блок. Крім того, з 2020 року всі кредитні картки автоматично блокують азартні ігри у Великобританії.
Однак ці транзакції просто обходять їх. І все ж наші банки та кредитні картки не очікують жодної відповідальності чи звинувачень, навіть якщо вони точно можуть вимагати повернення грошей і зовсім не брати з кишені, якщо захочуть!
Що ви думаєте про це?
Has anyone got in touch with Mastercard or Visa and reported their bank for not complying with combating transaction laundering?
I've got a gambling block on my debit cards. Plus all credit cards automatically have a block on gambling in the UK, since 2020.
However, these transactions just bypass them. And yet our banks and credit cards expect to take no liability or blame, even though they can definitely claim back the money and not at all be out of pocket if they wanted to!
What's all of your thoughts on this?
Efter att dom ville att jag skulle skicka bild på mitt kort igår så fick jag detta svaret ikväll.
Дорогий клієнте,
Дякуємо, що надали нам деталі. Ми цінуємо ваше спілкування.
Після ретельного розслідування ми хотіли б надати ясність щодо участі Mobilum у вашій транзакції. Важливо розуміти, що Mobilum не є продавцем, який безпосередньо відповідає за ці транзакції, оскільки вони були проведені через іншого продавця. Тому ми радимо вам звернутися до контрагента, з яким ви проводили транзакції або маєте угоду, оскільки він несе юридичну відповідальність за будь-які відшкодування та подальші дії.
Повернення коштів за транзакції, оброблені сторонніми продавцями, відхилятиметься від стандартних процедур Mobilum і може викликати занепокоєння регуляторів.
Якщо ви вважаєте, що стали жертвою шахраїв, ми наполегливо рекомендуємо вам зв’язатися зі своїм банком/інститутом, що випустив картку, для подальших дій і наступних дій. Як постачальник платіжних послуг, Mobilum прагне допомагати нашим користувачам, розглядаючи відкликання платежів або претензії відповідно до офіційних розпоряджень. Однак зауважте, що ми не задовольняємо прямі запити на відшкодування від фізичних осіб.
Будьте впевнені, якщо буде ініційовано відкликання платежу, ми повністю готові підтримати вашу справу через відповідні канали.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Efter att dom ville att jag skulle skicka bild på mitt kort igår så fick jag detta svaret ikväll.
Dear Valued Customer,
Thank you for providing us with the details. We value your communication.
After a thorough investigation, we would like to provide clarity regarding Mobilum's involvement in your transaction. It's important to understand that Mobilum is not the merchant directly responsible for these transactions as they were facilitated through a different merchant. Therefore, we kindly advise you to reach out to the counterparty with whom you conducted your transactions or have an agreement, as they hold legal responsibility for any refunds and subsequent actions.
Issuing refunds for transactions processed by third-party merchants would deviate from Mobilum's standard procedures and could raise regulatory concerns.
If you believe you have been a victim of a scam, we strongly encourage you to contact your bank/card issuing institute for further action and next steps. As a payment service provider, Mobilum is committed to assisting our users by reviewing chargebacks or claims as required by official orders. However, please note that we do not accommodate direct refund requests from individuals.
Rest assured that should a chargeback be initiated, we are fully prepared to support your case through the appropriate channels.
Thank you for your understanding and cooperation.
Я опублікував це раніше:
Якщо транзакція підтверджена 3D-Secure, відповідальність несе банк. І банк зазвичай не хоче сперечатися з продавцями щодо перевірених транзакцій, якщо вони відхиляють або оскаржують повернення платежу. Якщо на вашій кредитній картці є блокування азартних ігор, навіщо вам знову авторизувати платежі? Тож ви можете сказати: це ви самі винні, чесно кажучи 😉
VISA та Mastercard роками перевантажені цією проблемою, але вони не мають нічого спільного з транзакціями; вони лише забезпечують систему для платежів. Усе інше обробляють банки та постачальники послуг; вони лише опосередковано втручаються у випадку повернення коштів.
За моєю інформацією, система Visa і Mastercard застаріла, і її досить легко обдурити. Якщо у вас є необхідні ІТ знання, ви можете програмувати як завгодно 😉
VISA зв’язалася зі мною кілька років тому після запиту, як і Mastercard. За їхньою інформацією, банки диктують MCC, тож у всьому винні корумповані банки Нігерії, Кенії, Кіпру та Великобританії. У той час Wirecard показав шлях до азартних транзакцій, а сьогоднішні банки просто копіюють його 😉 Система кредитних карток, пов’язана з азартними іграми, просто опинилася в руках злочинців, які обробляють платежі, як їм заманеться.
I posted it before:
If a transaction is 3D-Secure verified, the liability lies with the bank. And the bank usually doesn't want to argue with the merchants about verified transactions if they reject or contest a chargeback. If you have a gambling block on your credit card, why would you authorize the payments again? So you could say: It's your own fault, quite honestly 😉
VISA and Mastercard have been overwhelmed by this issue for years, but they have nothing to do with the transactions; they only provide the system for payments. Everything else is handled by the banks and service providers; they only intervene indirectly in the case of chargebacks.
According to my information, the Visa and Mastercard system is outdated and quite easy to trick. If you have the necessary IT knowledge, you can program as you like 😉
VISA contacted me a few years ago after an inquiry, as did Mastercard. According to their information, the banks are dictating the MCC, so the corrupt banks in Nigeria, Kenya, Cyprus and Great Britain are to blame for the whole issue. Wirecard showed the way back then with gambling transactions and today's banks are simply copying it 😉 The credit card system related to gambling has simply ended up in the hands of criminals who process payments as they please.
Ich hatte es schon einmal gepostet:
Wenn eine Transaktion 3D-Secureverifiziert ist, liegt die Haftung bei der Bank. Und die Bank hat in der Regel keine Lust über Verifizierte Transaktionen zu streiten mit den Händlern wenn diese ein Chargeback ablehnen oder ebenfalls anfechten. Wenn Du eine Glücksspielsperre auf Deiner Kreditkarte hast, warum autorisierst Du dann erneut die Zahlungen? Dementsprechen kann man sagen: Selber schuld , ganz ehrlich 😉
VISA und Mastercard sind seit jahren mit dieser Thematik überfordert, jedoch haben sie mit den Transaktionen nichts am Hut, sie Stellen nur das System für die Zahlungen bereit. Alles andere wird über die Banken und Dienstleister abgewickelt, nur im Chargebackfall greifen sie indirekt ein.
Nach meinen Informationen ist das System von Visa und Mastercard veraltet und recht einfach auszutricksen. Wenn man die nötigen IT-Kenntnisse besitzt, kann man nach belieben programmieren 😉
VISA hatte sich vor ein paar Jahren mal bei mir gemeldet nach einer Anfrage, ebenso Mastercard. Nach deren Informationen, geben die Banken den MCC vor, also sind die Korrupten Banken in Nigeria, Kenia, Zypern oder Großbritannien schuld an der ganzen Thematik. Wirecard hat es damals vorgemacht in Sachen Glücksspieltransaktionen und die Banken der heutigen Zeit machen es einfach nach 😉 Das Kreditkartensystem mit bezug zum Glücksspiel ist einfach in den Händen von Kriminellen gelangt, die nach belieben die Zahlungen abwickeln.
Усі мої транзакції були здійснені через Transferop (PayOp) з Monzo та одну з fomiline (quickbit) - потім ще кілька знову з PayOp на моїй HSBC, а потім ще на мою дебетову картку з goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / платіжний шлюз / музична реверберація / фарамп
в основному все, що я мав або не мав 🤦🏻♀️
All of my transactions were through transferop (PayOp) with Monzo and one with fomiline (quickbit) - then a few more again with PayOp on my HSBC followed by then more on my debit card with goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / payment gateway / music reverb / faramp
basically everything I had - or didn’t have 🤦🏻♀️
Зв'яжіться зі мною:
richter-eddy@web.de
Contact me:
richter-eddy@web.de
Kontaktiere mich:
richter-eddy@web.de
У Paymentz сказали, що не можуть знайти транзакцію, і оскільки я відмовився надати конкретні деталі транзакцій, наприклад суму та дати, вони не можуть виконати глибший пошук.
Це незважаючи на те, що я надіслав суму й дату транзакції з детальним описом. У когось є подібний досвід
Paymentz have said they can’t find the transaction, and since I have refused to give specific details about the transactions ie amount and dates, they can’t perform a deeper search.
This is despite me sending the transaction amount and date with a detailed description. Anyone have a similar experience
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.