У ньому є лише номер транзакції, номер особи/організації, дата та час транзакції, сума, валюта, місто, країна, сума параметрів криптовалюти, адреса ідентифікатора параметрів
It just has a transaction number, person/org number, transaction date and time, amount, currency, city, country, param crypto amount, param id address
Так, жодної інформації про те, за що я «заплатив», щойно подзвонив у свій банк і тепер хвилююся, оскільки мені потрібно піти у відділення за «чеками»
Yeah, zero details on what I've 'paid for' just called my bank, and now worried as I have to go into a branch for 'checks'
Я підтримую, відчуваю, що багатьом користувачам, які коментують, потрібне краще місце для спілкування з цього приводу та, можливо, якась спільна електронна таблиця Excel, щоб відстежувати:
Опис банківських виписок / Букмекерська компанія / Процесор платежів / Контактна електронна адреса
Таким чином ми можемо створити миттєво доступний актив із шаблонами електронних листів, до якого матиме доступ кожен.
Ось електронну таблицю, яку я зробив, якщо хтось хоче допомогти:
I'm in, feel like a lot of the users commenting need a better place to communicate on this and perhaps a shared excel spreadsheet of some kind to keep track of:
Bank statement descriptions / Betting Company / Payment Processor / Contact Email Address
That way we can build an instantly accessible asset for anyone to access, complete with email templates.
Here's a spreadsheet I've made if anyone wants to help:
Як ви думаєте, скільки часу потрібно, щоб попросити відшкодування, наприклад, для повернення платежу протягом 120 днів, чи можна попросити відшкодування довше/чи коротше, цікаво, як далеко я можу оглядатися назад.
how long do you think you have to be to ask for a refund, like with a chargeback its within 120 days, is there longer you can ask for a refund/or shorter, wondering how far I can look back.
Хтось зустрічав це у виписці з банківського рахунку?: Omnilink Solutions Lim Lusaka ZM
Якщо так, то до кого ви зверталися, щоб отримати відшкодування, і чи вдалося вам?
Anyone come across this one on their bank statement?: Omnilink Solutions Lim Lusaka ZM
If so, who did you contact for a refund, and were you successful?
це може допомогти? Це для Cashbulls / Ewave
IP-адреса: 3.77.140.214
Хостинг-провайдер: A100 ROW GmbH
Він розташований у Німеччині, лол, а вони стверджують, що вони з Лондона.
Зараз я також зв’язався з командою Cyber Security UK, знову Cashbulls, і також намагаюся знайти спосіб зв’язатися з A100 Row GmbH.
Я дійсно не знаю, чи це допоможе, але ми побачимо!
can this help? This is for Cashbulls / Ewave
IP Address: 3.77.140.214
Hosting Provider: A100 ROW GmbH
Its located in Germany lol, while they state that they are from London.
Ive contacted the Cyber Security UK Team now as well, again Cashbulls and also am trying to find a way to contact A100 Row GmbH.
I don’t really know if this helps but we’ll see!
Я підтримую, відчуваю, що багатьом користувачам, які коментують, потрібне краще місце для спілкування з цього приводу та, можливо, якась спільна електронна таблиця Excel, щоб відстежувати:
Опис банківських виписок / Букмекерська компанія / Процесор платежів / Контактна електронна адреса
Таким чином ми можемо створити миттєво доступний актив із шаблонами електронних листів, до якого матиме доступ кожен.
Ось електронну таблицю, яку я зробив, якщо хтось хоче допомогти:
I'm in, feel like a lot of the users commenting need a better place to communicate on this and perhaps a shared excel spreadsheet of some kind to keep track of:
Bank statement descriptions / Betting Company / Payment Processor / Contact Email Address
That way we can build an instantly accessible asset for anyone to access, complete with email templates.
Here's a spreadsheet I've made if anyone wants to help:
Як ви думаєте, скільки часу потрібно, щоб попросити відшкодування, наприклад, для повернення платежу протягом 120 днів, чи можна попросити відшкодування довше/чи коротше, цікаво, як далеко я можу оглядатися назад.
how long do you think you have to be to ask for a refund, like with a chargeback its within 120 days, is there longer you can ask for a refund/or shorter, wondering how far I can look back.
Що станеться, якщо ви граєте на сайті, ви не встигли ідентифікувати себе, ви програли, у вас є гроші, ви не можете зняти гроші, тому що вас не ідентифікували, і тому що ви в штат, країна забороняє підключатися до їх сторінки, ви не можете увійти, як ви отримуєте свої гроші
Дякую
What happens if you play on a site, you haven't had time to identify yourself, you lose, you have some money in it, you can't make a withdrawal because you haven't been identified, and because you're in a state, a country prohibits connecting to their page, you can't enter, how do you get your money
Thanks
Τι γίνεται άμα παίζεις σε σάιτ δεν έχεις προλάβει να κάνεις ταυτοποίηση χάνεις έχεις κάποια λεφτά μέσα δεν μπορείς να κάνεις ανάληψη λόγου που δεν έγινε ταυτοποίηση και επειδή είσαι σε κράτος χώρα απαγορεύει σύνδεση σελίδα τους δεν μπορείς να μπεις πως παιρνειςΤα δικά σου λεφτά
Ευχαριστώ
Це буде наступний тиждень, оскільки я маю вихідний на роботі. Хлопець сьогодні по телефону насправді не був на моєму боці. Він сказав, що це не вперше, і вам потрібно бути пильним, а потім не дуже зрозумів про третіх продавців і просто сказав, що іноді те, що вказано у виписці, відрізняється від того, що ви очікуєте, і це парасолькові компанії тощо в іншій країні, яка обробляє транзакції. Я пояснюю, як вони обходять Gamstop та блокування азартних ігор і орієнтуються на вразливих верств населення, і сказав, що нічого не купував у цих компаній, і він просто сказав, що якщо в процесі буде відкликаний платіж, компанія може просто повернутися та сказати, що я ними користувався тощо тощо трохи схожий на Quickbit.
It’ll be the week after next as I have a week off work. The guy on the phone today didn’t really seem to be on my side. He was like, well it’s not the first time it’s happened and you need to be vigilant, then didn’t really understand about the third merchants and just said sometimes what’s on the statement is different to what you expect and they’re umbrella companies etc in a different country processing the transactions. I explain about them bypassing Gamstop and gambling blocks and targeting the vulnerable and said I didn’t purchase anything from these company’s and he just said if in process a chargeback the company can just come back and say I’ve used them etc etc, a bit like quickbit.
Але як щодо цих відшкодувань від торговців, це те саме?
But what about these refunds from merchants, is that the same ?
Привіт, чи є сенс писати в мій банк і вимагати повернення платежу після стандартного терміну? Я маю на увазі, якщо я дам їм достатньо доказів і доказів, вони можуть розглянути це.
Hello, does it make sense writing my bank and requesting a chargeback beyond standard timeframe? I mean, if I give them enough evidence and proof they might consider doing it.
Я не пам'ятаю, хто це написав, може хтось згадає! Це точно було опубліковано нещодавно, чи не той веб-сайт, де люди отримали шаблони для електронних листів тощо
I can't remember who posted it, someone might remember! It was definitely posted not long ago, Is it not that website where people got the templates for emails etc
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.