ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 207)

1 рік тому від kirekin
|
499267 переглядів 5221 відповідей |
|
1...206 207 208...264
Додати публікацію
makelios6
1 місяць тому

Це не має значення, оскільки торговельний код змінено, і ви б не мали товарів/послуг із веб-сайту, не пов’язаного з азартними іграми.

Я б не зв’язувався з цими торговцями і не робив би банк безпосередньо.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
nathanphillips9
1 місяць тому

Helpersm

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У когось є контактна інформація для ticketzone France?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось коли-небудь отримував відшкодування від Grottobook?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чесно кажучи, я здаюся.

Банки не хочуть слухати, кожен раз, коли я надсилаю електронний лист казино чи фальшивому продавцю, вони мене ігнорують, і ніхто в цій темі ніколи не намагається мені відповісти. Я закінчив

Невже ми дійсно на тому етапі, коли думаємо, що зможемо повернути свої гроші за НАШЕ ВЛАСНЕ дурне рішення? Давай, хлопці.

Мені знадобилися тижні депресії, щоб зрозуміти, що проблема не в казино, а в нас. Це стосується всіх вас, навіть тих, кому повернули гроші. Чи засвоїмо ми колись урок, якщо будемо продовжувати робити подібні речі? Вся боротьба з відшкодуванням/поверненням платежу – це просто ще одна форма азартних ігор. Просто в більш закручений спосіб.

До побачення і гарного звільнення, з мене досить цього лайна. Азартні ігри зруйнували моє життя, і мені не було чого жити. Зменшіть свої збитки та кидайте справу, перш ніж ви закінчите, як я.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Скільки часу потрібно Kasha, щоб відповісти рішенням про відшкодування

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось тут звертався до банку Литви, коли Revolut не хотів відкликати платіж?

У формі стільки питань, і я не дуже розумію, що відповісти в усіх полях.


Ось форма, якщо хтось може мені допомогти?


Веб-сайт безпечний. Це просто www.lb.lt (Банк Литви)


https://www.lb.lt/uploads/documents/files/Application%20form_EN.docx


Здається, там 100 питань. Я просто хочу оскаржити Revolut за те, що він не продовжує мої повернення платежів, і все.


дякую


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Лише невелике оновлення щодо революції. Мені вдалося подати заявку про відкликання платежів за минулі 120 днів, я назвав транзакції подарунковими картками без закінчення терміну дії, якими я не можу скористатися (це обійде 120 днів, якщо ви перебуваєте за межами це), інакше відкликання платежу через те, що продукт не отримано (спочатку надішліть електронний лист, якщо у вас є контакт із запитанням, де знаходиться ваш «продукт», а потім використовуйте як доказ контакту)


Однак Revolut відхилив у мене ряд інших відкликань платежів як недійсні, незважаючи на те, що деякі були тими самими продавцями, тому я звертаюся до омбудсмена щодо решти з ними.


У мене є інші в іншому банку, і я сподівався на допомогу, щоб знайти їх, якщо хтось має ідею


ZPDG Литва

cnpcto варшава

keygo

terramp варшава

pxtb паневежис

Автоматичний переклад.
UserJ0193
1 місяць тому

Тут те саме, вони відхиляють суперечку через "правила картки для mastercard/visa"


Але я виграв повернення платежу від тієї ж компанії раніше, тепер вони відхиляють усе.


Grotobook – відхилено (не може допомогти в таких випадках)


Getmygamekey – відхилено, як і вище. (І я виграв усі старіші повернення платежів Getmygamekey, та сама назва компанії)


І вони також відхилили 5 транзакцій luxtel, але інші 5 пішли вперед для повернення платежу?! Та сама компанія!


Що вони роблять.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Lucid_1337
1 місяць тому

Те саме – Barclaycard відмовився від одного, але інші виглядають нормально для повернення платежу, хоча все ще очікують остаточного оновлення.

Чейз - після сварки вони повертають гроші.

Іншим тут відсортували кредитні картки, інші відхилили.

Я не думаю, що банки розуміють і не хвилюються.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
1 місяць тому

Які були причини відхилень і що, за вашими словами, сталося (неотримані товари, шахрайство тощо)?

Автоматичний переклад.
jbias18
1 місяць тому

Чейз не хотів повернути мені плату навіть із сваркою, все ще чекаючи на FOS

Автоматичний переклад.
BettyBetty
1 місяць тому

Вони не можуть пояснити чому, натомість просто пишуть: «На жаль, ми не маємо права оскаржувати такі випадки, ми повинні дотримуватися вказівок для Visa/Mastercard».


Але раніше не було проблем, тепер вони відмовляються йти далі..


Я взагалі не згадував про казино чи ігри, сказав, що не отримав жодних товарів із цих сайтів, розповів, що вони продають, а також додав контакти з магазинами.. це не допомогло. Вони повторюються лише тоді, коли вам потрібні справжні відповіді.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gojira7346
1 місяць тому

Зробіть те, що я зробив щодо переслідування, поки що я в процесі, це пішло по дорозі справи про шахрайство/шахрайство. Я на 7-му з 7-10 днів, які вони цитували.


Спочатку вони цитували, що не можуть нічого зробити, оскільки це пов’язано з азартними іграми. Коли я пояснюю, що товари та послуги не були отримані від торговців, вони також пішли, а також той факт, що pixeleum і finnart.io все одно мали бути заблоковані, оскільки вони пов’язані з криптовалютою.


Права на відкликання платежів за карткою Mastercard недоступні для трансакцій, пов’язаних з азартними іграми. Це пояснюється тим, що права на відкликання платежу доступні лише тоді, коли вартість покупки або активи не з’являються в обліковому записі, погодженому між власником картки та продавцем


Це те, що я процитував і заявив, що маю право на повернення платежу, оскільки вартість або активи не були узгоджені мною, власником картки, і продавцем.



Автоматичний переклад.
Lucid_1337
1 місяць тому

Так дивно. І ви не можете їх повернути?

Автоматичний переклад.
BettyBetty
1 місяць тому

Ні, це не працює, згідно з Revolut рішення є остаточним, а потім вони, як завжди, придумують свої виправдання.


«Ми зробили все можливе, щоб спробувати вирішити це для вас, ми розуміємо, що це має бути багато роботи»


Це скопійовано з останнього чату:


Я розумію, наскільки це може бути важко і складно. Хоча ми розуміємо ваше занепокоєння, я боюся, що ми не зможемо оскаржити це стягнення, оскільки ми зобов’язані обробляти суперечки відповідно до зовнішніх правил, встановлених картковими схемами. Зверніть увагу, що ми вивчили всі доступні варіанти.


Коли я пояснив, що хочу отримати справжню відповідь, чому вони раптом не можуть обробити транзакції, коли раніше це працювало, вони повторили.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Опубліковано Howdydowdy видалено
Lucid_1337
1 місяць тому

Grottobook - це покупка, то чому вони не перевірять її? Це не має сенсу

Ви сказали, що не отримали товар?

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
1 місяць тому

Це на першому етапі, що він не продовжується після першого огляду чи пізніше? Які товари ви вказуєте, що замовили?

Автоматичний переклад.
Howdydowdy
1 місяць тому

Так, точно, сказав їм, що в мене немає електронних книг.



Автоматичний переклад.
1...206 207 208...264
Перейти на сторінкуіз 264 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого