2 міс. тому
0
Нічого, вибачте, мені не пощастило безпосередньо з будь-яким із моїх, усі переслідували через банк.
Nothing sorry, I have not had any luck direct with any of mine all pursued via bank.
Хтось міг визначити платіжний процесор, пов’язаний із платежами, які показуються як такі, що надходять до EDUNTAG? Я думав, що це Dropayment, але не впевнений на 100%.
Has anyone been able to determine the payment processor linked to payments showing as going to EDUNTAGE? I thought it was Dropayment but not 100% sure
Усі вони проігнорували всі викладені причини та сказали, що продавець не зробив нічого поганого. Визнав посилання на рішення FOS, але сказав, що не може коментувати окремі випадки
All but ignored all of the reasons set out and said the merchant has not done anything wrong. Acknowledged the FOS decision reference but said can’t comment on individual cases
Як ви це аргументували для початку? Здається, деякі досягають успіху, кажучи, що не авторизований саме цей продавець, а інші досягають успіху, коли товар не отримано.
Думаю, FOS прийме рішення на вашу користь.
How did you argue it to begin with? Seems some get success with saying not authorised this exact merchant and others getting success with goods not received.
I think the FOS will decide in your favour.
Вони ще не розглянули мою скаргу, але фактично надіслали початкову відмову у поверненні платежу, заявивши, що це пов’язано з азартними іграми, а VISA не покриває це. Що насправді невірно, але це окремий аргумент для скарг.
They haven’t looked at my complaint yet but basically sent an initial rejection of chargeback saying gambling related, and VISA don’t cover that. Which is actually incorrect but that’s a separate argument for complaints.
Зараз я відвів Монзо в прибиральницю, я закрив у них усі свої рахунки. Я поскаржився з єдиним наміром звернутися до FOS.
Це абсолютний жарт, що, незважаючи на те, наскільки суворою з правової точки зору є ця країна, такі проблеми просто замовчуються.
I’ve took Monzo to the cleaners now, I closed all my accounts with them. I’ve complained with the sole intention to go to the FOS.
it’s an absolute joke that despite how legally rigorous this country portrays to be, that issues like these are just swept under the carpet.
Це непослідовність, я розумію, що будуть деякі різні рішення, однак більшість із нас має однакову проблему, і, здається, деяким кажуть «так», іншим «ні», і з багатьох причин.
Банки повинні стягувати плату, оскільки це Умови використання карток VISA та Mastercard, а не банки.
It’s the inconsistency, I get that there will some different decisions, however most of us have the same problem and some seem to be getting told yes refund others no and for a multitude of reasons.
The banks should be charging back as it’s a VISA and Mastercard TOS not the banks own.
У мене не було жодних проблем із Visa, я фактично вибираю банк з тими, хто пропонує дебетові картки Visa, тому що я відчув, що вони набагато більше, коли справа доходить до цих речей, Mastercard просто марні
I’ve had zero issue with visa, I’m actually choosing to bank with those who offer visa debit cards because I’ve felt their much more on it when it comes to these things, Mastercard are fucking useless
Chase – це Mastercard, і так, вони були незграбними/неосвіченими. Я думаю, що мої були настільки низькими для них, вони просто зробили це, щоб припинити скаргу.
Barclaycard – це VISA, тож, сподіваюся, команда розгляду скарг побачить сенс і схвалить це.
Chase is Mastercard and yes they have been awkward/clueless. I think mine were that low value with them they just did it to stop a complaint.
Barclaycard are VISA so hopefully the complaints team sees sense and authorise it.
Плату з моїх кредитних карток Visa та Mastercard успішно повернено, але я застряг із дебетовою карткою Mastercard.
My Visa and Mastercard Credit cards were successfully chargedback, however I'm getting stuck with my Mastercard debit.
Банки потребують аудиту, оскільки вони жодним чином не захищають споживача.
The banks need auditing as in no way do they protect the consumer.
Так, погоджуюсь. У будь-якому іншому бізнесі вони перш за все хочуть захистити своїх клієнтів. Чому ситуація відрізняється від банків?
Yeah, I agree. Any other business their first thoughts are to protect their customerss first. Why is this different with banks?
Consumer Duty сильно вдарить, коли їх все-таки почнуть перевіряти.
Я сподіваюся з Barclaycard, що зараз у них є скарга, тож фахівець її розгляне. Порушив 7 суперечок, одну відхилив, інші не оновлювали, незважаючи на те, що це було зроблено того самого дня.
Consumer Duty is going to hit hard when they do start getting audited.
Im hopeful with Barclaycard that they have now had a complaint so a specialist will look at it. Raised 7 disputes, one rejected and no updates on the others despite it being done on the same day.
Сподіваюся, ви отримаєте відповідь, деякі з них дійсно відповідають.
Hopefully get a response, some do seem to respond on there.
Дякуємо, що поділилися необхідною інформацією.
Ця транзакція дійсно була оброблена на нашому веб-сайті за допомогою вказаної картки. Однак зауважте:
Транзакція була завершена через термінал 3DS, тобто була підтверджена власником картки за допомогою SMS.
Ми надали послугу користувачу, який здійснив покупку за допомогою цієї картки.
Можливо, ви дозволили комусь використовувати вашу картку для цієї транзакції та підтвердили це. Хоча ви маєте право оскаржити транзакцію у своєму банку-емітенті, майте на увазі, що підтвердження через термінал 3DS суттєво підтверджує нашу тезу.
Λανθασμενος έμπορος μου απάντησε αυτό.
Τι να κάνω?
Thank you for sharing the necessary details.
This transaction was indeed processed on our website using the specified card. However, please note:
The transaction was completed through a 3DS terminal, meaning it was confirmed by the cardholder via SMS.
We delivered the service to the user who made the purchase using this card.
It is possible that you allowed someone to use your card for this transaction and confirmed it. While you have the right to dispute the transaction with your issuing bank, please be aware that the confirmation through the 3DS terminal strongly supports our case.
Λανθασμενος έμπορος μου απάντησε αυτό.
Τι να κάνω?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.