Велике спасибі, я вважаю, що вони знають, що не змогли, отже, швидка відповідь і відшкодування невелике, але 500 фунтів стерлінгів сьогодні, порівняно з тим, що я втрачав, змушує мене почуватися трохи краще, принаймні я все ще чекаю від свого банку відповіді на мою скаргу, я не звичайно, якщо немає новин, це хороша новина, оскільки це було піднято минулого четверга, можливо, це тому, що їм потрібно більше часу. Перша відмова минулого разу була дуже швидкою, як через день
Thanks a lot boots I reckon they know they failed hence the quick reply and refund its not massive but £500 back today compared to what ive been losing makes me feel a bit better at least im still waiting on my bank replying to my complaint im not sure if no news is good news as it was raised last Thursday maybe it is as they are taking longer 1st rejection last time was very quick like a day later
Немає жодних шансів, я справді покінчив із цим, тепер мене це надто нудить, я сподіваюся, що моя зустріч gamcare допоможе мені завтра о 14:00 після того, як моє направлення буде завершено, і я деффо більше ніколи не використовуватиму ці сайти, було б чудово повернути велику суму, але я трохи сумніваюся а також трохи наголосив на очікуванні відповіді
No chance boots im deffo done with it now too sickened by it im hoping my gamcare meeting helps me tomorrow 2pm after my referral was completed and im deffo not using those sites ever again would be amazing to get the big amount back but im a bit doubtful and also stressed a bit waiting on the reply
Сьогодні я отримав електронний лист від банку, вони кажуть, що моя скарга все ще розслідується, і може знадобитися ще 5 тижнів, щоб отримати відповідь, чи маю я подавати ще одну скаргу чи залишити це без уваги.
Got a email update from the bank today, they are saying my complaint is still under investigation and it can take another 5 weeks to hear back, shall i raise another complaint or let this ride out.
в оригінальному електронному листі зазначено не більше 15 робочих днів, 15-й день був сьогодні.
original email stated no longer then 15 working days which the 15th day was today.
Гаразд, можливо, зачекайте трохи більше, якщо лише 15 робочих днів сьогодні
Ok maybe wait a bit more if only 15 working days today
Ви дійсно шукали їх у Google?
Мені вони всі схожі на Elegro, напишіть Elegro.
Have you actually googled them?
They all look like Elegro to me, email Elegro.
Я б сказав, що попросіть банк зробити це, якщо можливо, спробуйте зв’язатися в будь-якому випадку
I would say ask the bank to do them if passible try contacting anyway
Я сам збираюся подати позов до FOS в останній відчайдушній спробі повернути останні 400 фунтів. У будь-якому випадку варто спробувати, я був одним із щасливчиків на початку, хто отримав відшкодування безпосередньо від платіжних процесорів/компаній. Дам вам усім знати, як у мене справи.
I’m going to raise a claim myself with the FOS in a last ditch attempt to get the last £400 back. Worth a try anyway, I was one of the lucky ones at the start who got refunds directly from payment processors/companies. Will let you all know how I get on.
Здоров'я хлопці. Банк, на жаль, не є варіантом, а також понад 120 днів для повернення платежу.
(Тому не можна передати FOS)
Я знаю, що це, ймовірно, не призведе до відшкодування, але чи маєте ви пораду щодо того, що саме сказати в своєму електронному листі?
Cheers guys. Bank not an option unfortunately as well over 120 days for chargeback.
(Therefore can't esclate with FOS)
I do know it's probably not going to result in a refund - but any advice on what exactly to say in my email?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.