я запитав їх зараз! Сподіваюся, вони мені допоможуть, або, в гіршому випадку, відкинуть їх. Я не можу більше чекати, ха-ха
i asked them now! Hope they help me or in worst case they reject them. I cant wait more hahah
Вони сказали мені:
Щиро дякую за подробиці, якими ви поділилися. Я бачу, що проблема стосується суперечок Cloudbased Scripthub.
Щоб переконатися, що ви отримуєте правильну підтримку, я передаю вашу справу нашій команді карткових платежів. Зазвичай розгляд справи займає 2 робочі дні. Після завершення їх розгляду ми повідомимо вас про це. Наперед дякую за ваше терпіння.
They told me:
Thank you so much for the details you’ve shared so far. I can see that the issue is regarding the Cloudbased Scripthub disputes.
To make sure you get the right kind of support, I am raising your case to our Card Payments team. They usually take 2 business days to handle cases. Once their review is completed, we will update you and let you know. Thanks in advance for your patience.
Знайти неможливо. Попросіть свій банк відкликати платіж.
It is impossible to find. Ask your bank for a chargeback.
È impossibile trovarlo. Chiedi chargeback alla tua banca.
Мої відкликання платежів були порушені відділом скарг на відкликання платежів, але хто б їх не порушив, команда відкликання платежів просить оновити інформацію
My chargebacks were raised by chargeback complaints dept but whoever raised them the chargeback team ask for an update
Оновлення моєї справи: омбудсмен зв’язався з Chase, вони запитують у них подробиці, і попросили мене надати детальну інформацію про ситуацію, все ще чекаючи відповіді від Mastercard, але вони передали її своїй відповідній команді. Chase Bank майже не допоміг, оскільки їм знадобилося кілька днів, щоб надіслати мені електронні адреси тощо, щоб надіслати докази, а потім відхилив моє початкове оскарження, а коли я знову його відкрив, вони знову відхилили його протягом години, незважаючи на те, що докази потребували набагато більше часу, просто здавалося, що вони хотіли, щоб це було зі свого столу, так би мовити.
вони використовували сторонніх постачальників і неправильно кодували свої транзакції як MCC 5816. ЦИФРОВІ ТОВАРИ: ІГРИ замість MCC 7995, що є азартними іграми, крім того, що я не перебуваю в їхній юрисдикції (їм заборонено працювати з клієнтами у Великобританії) , незважаючи на те, що вони дозволили мені зареєструватися та схвалили KYC.
(моя суперечка з goldenbet/santeda international bv)
Update on my case: the ombudsman is in contact with chase, they're asking them for details, and have asked me for my details on the situation, still awaiting a reply from mastercard, but they have escalated it to their relevant team. chase bank were pretty much no help as they took days to send me email addresses etc to send over evidence then rejected my initial dispute then when i reopened it they rejected it again within an hour despite the evidence taking a lot longer to get through, just seemed like they wanted it off their desk so to speak.
they used third party vendors and miscoded their transactions as MCC 5816. DIGITAL GOODS: GAMES instead of MCC 7995 which is gambling, on top of not paying out because i'm not in their jurisdiction(they're prohibited from operating to UK customers), despite them letting me sign up and approving the KYC.
(my dispute is with goldenbet/santeda international b.v.)
Вони розберуться, коли вони будуть залучені, оскільки знають, що їм потрібно буде повернути їм усе з відсотками через роки, коли вони програють справу
They will sort it once they are involved as they know they will need to pay them all back with interest in a years time when they lose the case
Коли ви дійдете до дрібниць деталей, це зрозуміло, я думаю, оскільки банки чують про казино, вони просто відмахуються від цього, вони не хочуть мати справу з цим, але як тільки омбудсмен залучений і вони належним чином розслідують і стають на вашу сторону, у них немає ніжки, на яку можна встати, шкода, що доводиться йти так далеко, щоб справді це вирішити
When you get to the nitty gritty of the details it's clear cut, i think because the banks hear casino they just brush it off, they don't want to deal with it but once an ombudsmans involved and they properly investigate and side with you, they haven't got a leg to stand on, a shame it has to go that far to resolve it really
Pixeleum і Wintermads запитали мої банківські картки та виписки, скільки часу знадобилося їм після цього процесу для «розслідування» та скільки часу, поки вони не ініціюють відшкодування? Чи повинен я тиснути на них?
Pixeleum and Wintermads both asked for my bank cards and statements, how long after this process did it take them to 'investigate' and how long until they initiate refunds? Should I put time pressure on them?
Так, це деффо! У своєму висловлюванні я сказав, що персонал просто був ледачим і вимивав руки. Справа в тому, що коли вони програють справу, вони самі повертають гроші та відсотки, але якщо вони повертають платежі, це їм нічого не коштує!
Yes that is deffo it ! I said in my rant the staff were just being lazy and washing their hands of it the thing is once they lose the case they pay back the money themselves and interest but if they do chargebacks it costs them nothing !
насправді це погано, зрозуміло, що торговці діють незаконно та недобросовісно, але вони просто відмахуються від цього через лінь і сподіваються, що це більше не повториться. Сподіваюся, вони стежать за цим і створюють якийсь протокол для вирішення цього питання ніж процитувати Умови обслуговування MasterCard, смішно те, що MC розширили це самі, коли я зв’язався
actually is bad, it's clear the merchants are operating illegally and in bad faith but they just brush it off out of laziness and hope it won't come back, hopefully they clock onto this happening and create some sort of protocol to deal with it rather than quote ToS of MasterCard, funny thing is MC escalated it themselves when i got in contact
Я припускаю, що MyBookie.ag не може надсилати мені колекції через ці платежі, оброблені в Індонезії та Стамбулі. Навіщо їм навіть надсилати електронний лист про те, що мені повернули кошти, але я повинен оплатити свій рахунок? Вони просто шукають, бо не мають підстав? Це було всього 600 доларів, але вони перебили мої лінії в середині гри. Як капітал один впорається з цим?
I’m guessing MyBookie.ag can’t send me collections due to these payments processed in Indonesia and Istanbul. Why would they even send an email stating that I was refunded but I have to pay my account? Are they just seeking cause they have no ground? It was only 600$ but they shafted my lines mid game. How will capital one handle this?
Оновлення моєї справи: омбудсмен зв’язався з Chase, вони запитують у них подробиці, і попросили мене надати детальну інформацію про ситуацію, все ще чекаючи відповіді від Mastercard, але вони передали її своїй відповідній команді. Chase Bank майже не допоміг, оскільки їм знадобилося кілька днів, щоб надіслати мені електронні адреси тощо, щоб надіслати докази, а потім відхилив моє початкове оскарження, а коли я знову його відкрив, вони знову відхилили його протягом години, незважаючи на те, що докази потребували набагато більше часу, просто здавалося, що вони хотіли, щоб це було зі свого столу, так би мовити.
вони використовували сторонніх постачальників і неправильно кодували свої транзакції як MCC 5816. ЦИФРОВІ ТОВАРИ: ІГРИ замість MCC 7995, що є азартними іграми, крім того, що я не перебуваю в їхній юрисдикції (їм заборонено працювати з клієнтами у Великобританії) , незважаючи на те, що вони дозволили мені зареєструватися та схвалили KYC.
(моя суперечка з goldenbet/santeda international bv)
Update on my case: the ombudsman is in contact with chase, they're asking them for details, and have asked me for my details on the situation, still awaiting a reply from mastercard, but they have escalated it to their relevant team. chase bank were pretty much no help as they took days to send me email addresses etc to send over evidence then rejected my initial dispute then when i reopened it they rejected it again within an hour despite the evidence taking a lot longer to get through, just seemed like they wanted it off their desk so to speak.
they used third party vendors and miscoded their transactions as MCC 5816. DIGITAL GOODS: GAMES instead of MCC 7995 which is gambling, on top of not paying out because i'm not in their jurisdiction(they're prohibited from operating to UK customers), despite them letting me sign up and approving the KYC.
(my dispute is with goldenbet/santeda international b.v.)
Мені цікаво побачити, як це вийде! Я сам думаю звернутися до омбудсмена. Щоб повернути все, що я можу, від усіх казино santeda. Wintermdse мені вдавалося лише з goldenbet. Тримайте нас у курсі подій 🙂
I'm interested to see how this pans out! I am thinking of contacting an ombudsman myself. To get everything I can back from all santeda casinos. I only ever managed wintermdse from goldenbet. Keep us all updated with what is going on 🙂
Привіт,
я звернувся до омбудсмена. Я надіслав усі «квитанції» казино, які отримав від служби підтримки казино. Він написав, що я отримаю відповідь через 30 днів.
це було 30.07.2024, мені чекати чи краще написати йому? Або це має бути 30 робочих днів? 😅
Hello,
i’ve contacted the ombudsman. I’ve sent all the casino "Receipts" which i got from the casino support. He wrote that i will get the answer in 30 days.
it was 30.07.2024, should i wait or its better to write to him? Or should it be 30 work days? 😅
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.