Так, вони мене теж запитували, а потім нічого не зробили і перестали відповідати.
Я сподіваюся, що у вас все піде на краще..
Yes, they asked me too and then they did nothing and stopped answering.
I hope things go better for you..
Sì anche a me l'avevano chiesta e poi non hanno fatto nulla e hanno smesso di rispondere.
Spero che a te vada meglio..
Чи надсилали вони вам якісь відповіді після того, як ви надіслали їм свою картку? Скільки часу їм знадобилося, щоб відповісти?
Did they send any replies to you after you sent your card to them? How long did it take them to reply?
Як я вже писав вам, я надав всю документацію, яку вони вимагали, але потім вони зникли в повітрі. Коли ви здійснювали транзакції? В якому казино?
As I wrote to you I provided all the documentation requested by them but then they disappeared into thin air. When did you make the transactions? On which casino?
Come ti ho scritto ho fornito tutta la documentazione richiesta da loro ma poi sono spariti nel nulla. Quando hai effettuato le transazioni? Su che casinò?
Мої транзакції були здійснені з листопада минулого року по квітень цього року. Я не пам'ятаю, для якого казино це було. Я думаю, що це було для багатьох.
My transactions were made between November last year and April this year. I don't remember which Casino it was for. I think it was for many.
Перейдіть на веб-сайт ARN і негайно надішліть скаргу про те, що Wintermads діяв як посередник для нелегальних казино в Кюрасао, і ви не отримували від них жодних товарів чи послуг.
Якщо у вас все ще є історія платежів казино, було б краще, щоб ви могли довести, що їхні транзакції відповідають платежам, зробленим казино, оскільки вони напишуть у скарзі, що вони продали вам цифрове мистецтво.
Go to the ARN website and immediately file a complaint stating that Wintermads acted as an intermediary for illegal casinos in Curacao and you did not receive any goods or services from them.
If you still have the casino payment history it would be better so you can prove that their transactions correspond to payments made to Casinos since they will write in the complaint that they sold you digital art.
Vai sul sito dell'ARN e apri subito un reclamo scrivendo che Wintermads si è prestata come intermediario di casinò illegali di Curacao e non hai ricevuto alcun bene o servizio da loro.
Se hai ancora la cronologia dei pagamenti dei casinò sarebbe meglio così dimostri che le loro transazioni corrispondono a dei pagamenti effettuati a favore di Casinò poiché loro nel reclamo scriveranno che ti hanno venduto arte digitale.
Не могли б ви надіслати посилання на веб-сайт?
Could you please send the link to the website?
Крім того, мій банк не дозволяє криптовалютні транзакції в будь-якій формі, тому вони не можуть вигадати брехню про законну покупку, оскільки мій банк заблокував би це
Also, my bank does not allow crypto transactions in any form, so they can't make up lies about a legit purchase as my bank would've blocked it
Так, або вони збирають колекції на мене, о ні…
Yeah or they’re getting collections on me oh no…
порожні погрози... браво за повернення грошей
empty threats... good on you for getting your money back
Гаразд, але тоді у вас є карта Mastercard (45 днів), я маю картку Visa (30 днів), тож вам доведеться почекати ще 8 днів. Мабуть, я їх отримаю, тоді це 8 днів сьогодні, для мене всього 38 днів.
Ok but then u have mastercard(45 days) i have visa card (30 days) so 8 days more you have wait. Maby i will get them then its 8 days today for me 38 days total.
Гаразд, мені сказали 45 днів погоні за дебетовою карткою, а потім вгору
Ok I was told 45 days debit card chase then up
у вас є Mastercard? Моя справа про відкликання платежів зареєстрована 12 серпня, і саме в той день вони вирішили взяти її з продавцем, зараз минуло 38 днів. До того, як я отримав відшкодування через 2-4 дні після того, як минуло 30 днів. Я трохи хвилююся, тому що вони ще не прийшли. І якщо я попрошу революцію, вони можуть їх скасувати. Революція трохи дивна. Деякі з моїх відшкодувань вони приймають, і той самий продавець наступного разу відмовляється, ха-ха
do you have mastercard ? My chargebacks case is registred 12 august and it was on that day they decided to take it with merchant, now its been 38 days. Before i got refund back after 2-4 days after 30 days passed. Im a little bit worried because those didnt arrive yet. And if i ask revolut they can cancel them. Revolut is a little bit wierd. Some of my refunds they accept and same merchant next time they decöine haha
Гаразд, можливо, просто зачекай, тоді я ганявся за своїми раз на тиждень, але ти вирішуєш, чи буде занадто довго, я б запитав приблизно
Ok maybe just wait then i chased up my ones once a week but its up to you if too long I would ask rhough
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.