ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 247)

11 міс. тому від kirekin
|
328687 переглядів 3763 відповідей |
|
1...246 247 248249
Додати публікацію
lehairbaj
19 год. тому

DP W НАВАНТАЖЕННЯ, наскільки я знаю. Але, ймовірно, багато інших також.. повинні мати можливість дізнатися тут, у потоці.

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
19 год. тому

Привіт, Поле, вибачте, що стрибаю на цю публікацію, чи я правильно зрозуміла, ви звернулися до омбудсмена, і вони підтримали вас у тому, щоб змусити банк повернути кошти? Це теж були карткові платежі чи перекази?


я думаю, що омбудсмен тепер моя єдина надія! Радий, що ти досяг успіху

Автоматичний переклад.
19 год. тому

Привіт! У мене є певні дії щодо Revolut, і це минуло 36 днів, вони пройшли перший етап, і тепер вони на стадії, коли вони піднімають це з продавцем, я отримав відшкодування раніше з іншим, і це зайняло 32-33 дні, але вони все ще нічого через ці 36 днів, чи потрібно мені хвилюватися, чи я їх отримаю?

Автоматичний переклад.
19 год. тому

І для всіх вас, хто отримав відшкодування від revolut за останні тижні, скільки часу це зайняло?

Автоматичний переклад.
joeldanielsson1990
18 год. тому

привіт


будь ласка, з ким ви спочатку зверталися щодо цього

Автоматичний переклад.
Meeegzzzz33
14 год. тому

Привіт Мег.

Я почав контактувати з омбудсменом, коли вони почали це робити, тож я сказав йому, що це нормально, вони зараз це роблять, безсумнівно, вони повинні були це зробити, інакше я б виграв справу, а тоді їм потрібно буде виплатити плюс відсотки, але це займає більше часу тож я був радий, що це було зроблено швидше. Немає шкоди в тому, щоб спочатку підняти з ним, хоча банк також порадив мені використовувати його, якщо результат також не задоволений,

Автоматичний переклад.
Larryking
14 год. тому

Привіт, Ларрі, моя перша виплата була вчора, я чекав близько 53 днів, мені сказали, що це близько 45 днів

Автоматичний переклад.
Meeegzzzz33
13 год. тому

Ви не отримаєте грошові перекази. 2 з моїх не вдалося через це

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
10 год. тому

Прикро, але навіть оплата карткою допоможе. З липня я час від часу звертався до банку, деякі департаменти кажуть мені, що у мене є вагомі аргументи для отримання суперечки щодо транзакцій, а коли я звертаюся до суперечок/шахрайства, вони викидають це прямо з вікна. Я звернувся до служби шахрайства, яка не могла зрозуміти, чому банк не розглядає мою справу. Мені сказали зв’язатися з омбудсменом, але я не знаю, чи не втрачаю час ще більше 😩 я дуже вражений, що ваш банк допоміг вам. Я шукав назву свого банківського постачальника в ланцюжку, але не бачу жодного успішного відшкодування.



Автоматичний переклад.
Meeegzzzz33
10 год. тому

Я б звернувся до омбудсмена, якщо скарги на повернення платежів не принесли жодних результатів у вашому банку, вони зрештою це зроблять, оскільки знають, що втратять Мег

Автоматичний переклад.
10 год. тому

Банки, схоже, неохоче допомагають, сподіваюся, якщо достатньо з нас продовжуватиме працювати з ними, вони почнуть допомагати нам більше. VISA/Mastercard заявляють, що згідно з їхніми умовами неправильні дані є причиною повернення платежу, я був би дуже здивований, якби це не вдалося, оскільки ці компанії повинні були б визнати, що обійшли це.

Автоматичний переклад.
10 год. тому

Хтось знає Delightful C, Lekki (Нігерія)


Пов’язано з Fortaprime SRL

Автоматичний переклад.
Sutton
10 год. тому

hello@kasha.io

Автоматичний переклад.
9 год. тому

Я повідомив про Wintermads в ARN, і в скарзі вони заявили, що продали мені Digital Art і що вони не виступають посередниками для незаконних казино. Звичайно, у мене є всі докази протилежного, і тому ARN зрозуміє, що вони зробили неправдиву заяву.

Хтось ще звертався до ARN?

Змінено автором 9 год. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
8 год. тому

привіт


Який електронний лист ви надіслали, щоб отримати контакт від Wintermads? Вони мені нічого не відповіли.

Автоматичний переклад.
nathanphillips9
8 год. тому

Електронна пошта Wintermads є support@zendesk.wintermads.com

Але ви просто витрачаєте з ними час. Вам потрібно повідомити про них до контролюючого органу ARN

Автоматичний переклад.
carsix79
8 год. тому

О справді? Я десь читав, що людям повертають гроші.

Автоматичний переклад.
nathanphillips9
8 год. тому

Може спочатку, але потім вже нікому не відповідали.

Спробуй і побачиш.

Автоматичний переклад.
carsix79
8 год. тому

Я надіслав електронного листа. Сподіваюся, вони дадуть відповідь. дякую

Автоматичний переклад.
6 год. тому

Wintermads відповіли з проханням надати фотографію моєї картки.

Автоматичний переклад.
1...246 247 248249
Перейти на сторінкуіз 249 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.