ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 247)

1 рік тому від kirekin
|
548421 переглядів 5596 відповідей |
|
1...246 247 248...284
Freddi87
2 тиж. тому

Ні в якому разі вони не розглядають це! мої теж відхилили через 20 хвилин, вони в цьому

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Те саме для мене, кожна транзакція була відхилена менш ніж за годину.


Раніше або це займе близько 24 годин кілька разів.


Щось тут дуже не так, я навіть не думаю, що вони більше дивляться на транзакції чи читають "докази" людей, вони просто миттєво скасовують їх і закінчують.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
2 тиж. тому

Я веду це до омбудсмена, впевнений, що це має бути легка перемога!

Автоматичний переклад.
Опубліковано Casfan видалено
2 тиж. тому

Ви, безумовно, помилилися MCC, але нічого не можете зробити.


Продавець не повертає платіж у 98% випадків.

Банк не повертає кошти в 99% випадків

Казино не повертають гроші в 99,9% випадків


Розглядайте це як знак того, що ви повинні припинити грати в азартні ігри.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Casfan видалено
Casfan
2 тиж. тому

Раніше так.


Але останнім часом майже нікого.

На початку кілька торговців повернули гроші.


Після цього майже нікого. Банки допомогли деяким хлопцям, але майже нічого.


Казино я бачив лише 1-2 випадки

Автоматичний переклад.
Casfan
2 тиж. тому

Привіт приятель.

багато місяців тому, на початку цієї справи, мені вдалося компенсувати всі мої втрати від усіх, кого ви там перерахували, і зимових божевільних.

тепер через популярність цієї теми я вважаю, що вони трохи пом’якшили й просто ігнорують, якщо не буде подано відкликання платежу чи скаргу. Я був одним із тих щасливчиків на початку, хто також допоміг кільком людям.

у мене все ще є близько 400 фунтів стерлінгів від кількох випадкових людей, які банк чи компанія не повернули мені гроші, тому я відмовився. Я вважаю, що найкращим варіантом буде підняти кошти через FOS зараз, оскільки, здається, ніхто не готовий допомогти.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Casfan видалено
mrkrm
2 тиж. тому

Вау,


однак вони разом із продавцями можуть маніпулювати інформацією про транзакції, щоб отримати від нас кошти!


Мені дуже важко було зв’язатися з цією компанією. У них понад 10 тисяч транзакцій, у вас є електронна адреса? Просто щоб я міг зібрати деякі докази для своєї справи FOS проти них. Я бажаю вам всього найкращого і сподіваюся, що ви отримаєте результат, на який заслуговуєте, з цими шахраями!

Автоматичний переклад.
Casfan
2 тиж. тому

Я не хочу збільшувати ваші надії, але повернення платежу все ще може бути варіантом через 8 місяців. Його слід розраховувати від дати, коли ви очікували отримати замовлення, а не від фактичної дати замовлення… це залежить від того, як ви представляєте справу.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
2 тиж. тому

Вони сказали мені якусь нісенітницю про те, що ми не можемо подавати претензії проти виграшу азартних фішок, я сказав, що це не так! це були гроші, які були втрачені на моєму рахунку, а потім вони змінили їх на щось пов’язане з азартними іграми

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 тиж. тому

Ви сказали їм, що спочатку це була азартна гра?

Автоматичний переклад.
boots2024
2 тиж. тому

Так чоботи

Автоматичний переклад.
DynamoHarry
2 тиж. тому

Я згоден з тим, що ви сказали.

Я думаю, що єдиний шанс, який мають люди у Великій Британії, це використання кредитної картки, оскільки її використання для азартних ігор заборонено.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Просто думав, що якби ти сказав, що це азартна гра, ти міг би змінити це на те, щоб нічого не отримати? Чесно кажучи, я не розумію, яка б різниця

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Revoult відмовив у поверненні моєї плати, коли згадав про азартні ігри,

Я подав скаргу, але вони відмовилися щось робити, тому я надіслав її до FOS. Почекаємо і побачимо

Автоматичний переклад.
Ldiamond23
2 тиж. тому

Добре, цікаво, будь ласка, тримайте мене в курсі, я йду тим самим маршрутом

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 тиж. тому

Буде робити!

вони не виявили жодного інтересу, тож це виглядає як програш, але подивимося, що скаже FOS.

я повідомив FOS, що хочу відшкодувати загальну суму 1,2 тисячі фунтів

Автоматичний переклад.
Ldiamond23
2 тиж. тому

Гаразд, так, я вважаю, що вони не допомагають клієнтам, а захищають шахраїв! FOS зазвичай швидко працює з ними, але я отримав електронний лист про те, що хлопець, який це робить, зараз захворів, тому це може бути не чудовою новиною

Автоматичний переклад.
1...246 247 248...284
Перейти на сторінкуіз 284 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого