ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 247)

1 рік тому від kirekin
|
468330 переглядів 4889 відповідей |
|
1...246 247
Додати публікацію
Lucid_1337
9 год. тому

Яке обґрунтування ви написали для luxtel? Здається, я думав, що не отримав товар, але він не пройшов. Отримав відповідь, що іноді може бути важко дізнатися, де ви купували. Але ми більше не можемо продовжити розгляд цієї трансакції.

Автоматичний переклад.
Freddi87
8 год. тому

Дивно, вони просто так написали? Це була Революція? Спробуйте опублікувати фото, якщо можете.


Я так само написав, що мені не надіслано мобільних телефонів і що служба підтримки не відповідає, коли я намагаюся з ними зв'язатися


Luxtell.eu (зареєстрований у Лондоні)

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
8 год. тому

Так, але не надсилайте його фотографію і, здається, не можете знову відкрити футляр. Це був Revolut, але він виглядає дуже несерйозним, оскільки вони розглядають його протягом 30 хвилин.

Автоматичний переклад.
Freddi87
8 год. тому

Ні в якому разі вони не розглядають це! мої теж відхилили через 20 хвилин, вони в цьому

Автоматичний переклад.
8 год. тому

Те саме для мене, кожна транзакція була відхилена менш ніж за годину.


Раніше або це займе близько 24 годин кілька разів.


Щось тут дуже не так, я навіть не думаю, що вони більше дивляться на транзакції чи читають "докази" людей, вони просто миттєво скасовують їх і закінчують.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
8 год. тому

Я веду це до омбудсмена, впевнений, що це має бути легка перемога!

Автоматичний переклад.
8 год. тому

Привіт, хлопці, я не впевнений, чи дозволено мені називати Казино, тому я не буду, але я маю кілька транзакцій від казино Non GamStop, і це деякі з імен у моїх заявах для тих...


Nikotpf Pokerprosonlin

Mydeliveryy

Zpaympf Theplatinum

Nikotpf.elegro.Eu

Zpaympf*highrollerwins


Відтоді я дізнався, що це, мабуть, невідоме казино, і запитав, чи маю я шанс повернути свої гроші? Я не можу відкликати платіж, оскільки вони значно перевищують 120-денний термін? Я намагався зв’язатися безпосередньо з казино, але вони мене ігнорують, тому це не варіант


Я підозрюю, що MCC неправильний, але я не впевнений у цьому на 100%.


Чи залишились у мене варіанти?

Будь-яка допомога дуже цінується. дякую

Змінено автором 8 год. тому
Автоматичний переклад.
6 год. тому

Ви, безумовно, помилилися MCC, але нічого не можете зробити.


Продавець не повертає платіж у 98% випадків.

Банк не повертає кошти в 99% випадків

Казино не повертають гроші в 99,9% випадків


Розглядайте це як знак того, що ви повинні припинити грати в азартні ігри.

Автоматичний переклад.
DynamoHarry
6 год. тому

Дякую за відповідь - отже, ця тема містить 247 сторінок безглуздих речей? напевно ні? Напевно багато людей досягли успіху в цьому?

Автоматичний переклад.
Casfan
6 год. тому

Раніше так.


Але останнім часом майже нікого.

На початку кілька торговців повернули гроші.


Після цього майже нікого. Банки допомогли деяким хлопцям, але майже нічого.


Казино я бачив лише 1-2 випадки

Автоматичний переклад.
Casfan
5 год. тому

Привіт приятель.

багато місяців тому, на початку цієї справи, мені вдалося компенсувати всі мої втрати від усіх, кого ви там перерахували, і зимових божевільних.

тепер через популярність цієї теми я вважаю, що вони трохи пом’якшили й просто ігнорують, якщо не буде подано відкликання платежу чи скаргу. Я був одним із тих щасливчиків на початку, хто також допоміг кільком людям.

у мене все ще є близько 400 фунтів стерлінгів від кількох випадкових людей, які банк чи компанія не повернули мені гроші, тому я відмовився. Я вважаю, що найкращим варіантом буде підняти кошти через FOS зараз, оскільки, здається, ніхто не готовий допомогти.

Автоматичний переклад.
5 год. тому

Привіт приятель.

багато місяців тому, на початку цієї справи, мені вдалося компенсувати всі мої втрати від усіх, кого ви там перерахували, і зимових божевільних.

тепер через популярність цієї теми я вважаю, що вони трохи пом’якшили й просто ігнорують, якщо не буде подано відкликання платежу чи скаргу. Я був одним із тих щасливчиків на початку, хто також допоміг кільком людям.

у мене все ще є близько 400 фунтів стерлінгів від кількох випадкових людей, які банк чи компанія не повернули мені гроші, тому я відмовився. Я вважаю, що найкращим варіантом буде підняти кошти через FOS зараз, оскільки, здається, ніхто не готовий допомогти.

Автоматичний переклад.
4 год. тому

Дякую за пояснення. Отже, здається, я зіткнувся з програною битвою, але я все одно відчуваю, що хочу спробувати (нічого втрачати?), але я не впевнений, що саме можу зробити чи з чого почати? Коли ви говорите «скарга подана» - що ви маєте на увазі? Як подається скарга, через який орган?

(Опція відкликання платежу на 100% недоступна, якщо транзакції минулі понад 8 місяців)


Тож я також не думаю, що можу передати це безпосередньо до FOS, оскільки я не скаржився в свій банк (немає підстав для цього?)


Чи можу я запитати безпосередньо VISA/Mastercard?

Змінено автором 4 год. тому
Автоматичний переклад.
1...246 247
Перейти на сторінкуіз 247 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого