1 місяць тому
Ні в якому разі вони не розглядають це! мої теж відхилили через 20 хвилин, вони в цьому
No way are they looking into it ! mine too rejected in 20 mins they are at it
2
Ні в якому разі вони не розглядають це! мої теж відхилили через 20 хвилин, вони в цьому
No way are they looking into it ! mine too rejected in 20 mins they are at it
Те саме для мене, кожна транзакція була відхилена менш ніж за годину.
Раніше або це займе близько 24 годин кілька разів.
Щось тут дуже не так, я навіть не думаю, що вони більше дивляться на транзакції чи читають "докази" людей, вони просто миттєво скасовують їх і закінчують.
Same for me, every transaction got rejected in less than an hour.
Before or would take around 24h some times.
Something is very wrong here, i dont even think they look at the transactions anymore or read peoples "Evidence" they just instant cancel it and call it a day.
Я веду це до омбудсмена, впевнений, що це має бути легка перемога!
Im taking it to the ombudsman for sure it should be an easy win !
Ви, безумовно, помилилися MCC, але нічого не можете зробити.
Продавець не повертає платіж у 98% випадків.
Банк не повертає кошти в 99% випадків
Казино не повертають гроші в 99,9% випадків
Розглядайте це як знак того, що ви повинні припинити грати в азартні ігри.
You sure have wrong MCC but you cant do nothing.
The merchant wont chargeback in 98% of cases.
Bank wont chargeback i 99% of the cases
The casinos wont chargeback in 99.9% of cases
See it like a sign that you should stop gambling.
Раніше так.
Але останнім часом майже нікого.
На початку кілька торговців повернули гроші.
Після цього майже нікого. Банки допомогли деяким хлопцям, але майже нічого.
Казино я бачив лише 1-2 випадки
Earlier yes.
But lately almost nobody.
In the beggining a couple of the merchants payed back.
After that almost nobody. Banks have helped out som lads out but almost none.
Casino i seen 1-2 case only
Привіт приятель.
багато місяців тому, на початку цієї справи, мені вдалося компенсувати всі мої втрати від усіх, кого ви там перерахували, і зимових божевільних.
тепер через популярність цієї теми я вважаю, що вони трохи пом’якшили й просто ігнорують, якщо не буде подано відкликання платежу чи скаргу. Я був одним із тих щасливчиків на початку, хто також допоміг кільком людям.
у мене все ще є близько 400 фунтів стерлінгів від кількох випадкових людей, які банк чи компанія не повернули мені гроші, тому я відмовився. Я вважаю, що найкращим варіантом буде підняти кошти через FOS зараз, оскільки, здається, ніхто не готовий допомогти.
Hi Mate.
many moons ago at the start of this thing I managed to recoup all of my losses from everyone you listed there, and wintermads.
now due to the popularity of this thread I believe they’ve cottoned on a bit and are just outright ignoring unless a chargeback or complaint is raised. I was one of the lucky ones right at the start who also helped a few people.
in still out about £400 from a few random people that bank or company wouldn’t refund me so I’ve given up. I think best bet is to raise with FOS now as nobody seems to be up to helping.
Вау,
однак вони разом із продавцями можуть маніпулювати інформацією про транзакції, щоб отримати від нас кошти!
Мені дуже важко було зв’язатися з цією компанією. У них понад 10 тисяч транзакцій, у вас є електронна адреса? Просто щоб я міг зібрати деякі докази для своєї справи FOS проти них. Я бажаю вам всього найкращого і сподіваюся, що ви отримаєте результат, на який заслуговуєте, з цими шахраями!
Wow,
yet they, alongside the merchants can manipulate transaction information to obtain funds from us!
I have really struggled to contact this company. Transactions well over 10k with them, do you have an email address? Just so I can gather some evidence for my FOS case against them. I wish you the very best and hope you get the outcome you deserve with these crooks!
Я не хочу збільшувати ваші надії, але повернення платежу все ще може бути варіантом через 8 місяців. Його слід розраховувати від дати, коли ви очікували отримати замовлення, а не від фактичної дати замовлення… це залежить від того, як ви представляєте справу.
I dont want to raise your hopes, but chargeback could still be an option after 8 months. It Should be calculated from when you expected to receive the order, not the actual order date… so depends on how you present the case.
Вони сказали мені якусь нісенітницю про те, що ми не можемо подавати претензії проти виграшу азартних фішок, я сказав, що це не так! це були гроші, які були втрачені на моєму рахунку, а потім вони змінили їх на щось пов’язане з азартними іграми
They told me some nonsense about we cannot raise claims against winning gambling chips i said it was not that ! it was money lost out my account then they changed it to anything to do with gambling
Ви сказали їм, що спочатку це була азартна гра?
You told them it was gambling originally though?
Я згоден з тим, що ви сказали.
Я думаю, що єдиний шанс, який мають люди у Великій Британії, це використання кредитної картки, оскільки її використання для азартних ігор заборонено.
I agree with what you’ve said.
I think the only chance people in the UK have is if they used a credit card since it is illegal for these to be used for gambling purposes.
Просто думав, що якби ти сказав, що це азартна гра, ти міг би змінити це на те, щоб нічого не отримати? Чесно кажучи, я не розумію, яка б різниця
Was just thinking if you said it was gambling you could change it to never got anything ? I cannot see what difference it would make to be honest
Revoult відмовив у поверненні моєї плати, коли згадав про азартні ігри,
Я подав скаргу, але вони відмовилися щось робити, тому я надіслав її до FOS. Почекаємо і побачимо
Revoult denied my charge backs when mentioned gambling,
i made a complaint and they denied doing anything so I have now sent it to FOS. Will await and see
Добре, цікаво, будь ласка, тримайте мене в курсі, я йду тим самим маршрутом
Ok interesting please keep me updated im going the same route
Буде робити!
вони не виявили жодного інтересу, тож це виглядає як програш, але подивимося, що скаже FOS.
я повідомив FOS, що хочу відшкодувати загальну суму 1,2 тисячі фунтів
Will do!
they showed no interest at all, so it’s seems like a losing battle but will see what FOS say.
i have advised FOS that i want a refund of total amounts of £1.2k
Гаразд, так, я вважаю, що вони не допомагають клієнтам, а захищають шахраїв! FOS зазвичай швидко працює з ними, але я отримав електронний лист про те, що хлопець, який це робить, зараз захворів, тому це може бути не чудовою новиною
Ok yes that is how I feel they are not helping the customer but shielding the scammers ! the FOS are usually fast on these but I got an email the guy who does it is sick just now so might not be great news
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.