Відкликання платежу відхилено приблизно через 30 хвилин! який жарт, як ти скаржишся на цих мапетів
Chargeback declined after about 30 mins ! what a joke how do you complain to these muppets
Ви можете попросити форму апеляції. Там ви можете вказати, які транзакції та чому, на вашу думку, Revolut діяв неправильно.
Проте я б насмілився сказати, що ви отримаєте те саме рішення, що й раніше.
Я отримав це, а потім мій обліковий запис закрили.
You can ask for a form to appeal. There you can fill in which transactions and why you think Revolut acted wrongly.
However, I would dare to say that you will get the same decision as before.
I got it and then my account was closed.
Du kan be om ett formulär för att överklaga. Där kan du fylla i vilka transaktioner och varför du anser att Revolut agerat fel.
Skulle dock våga påstå att du kommer få samma beslut som tidigare.
Jag fick det och sen stängdes mitt konto.
Гаразд, дякую, я попросив подати скаргу, а хлопець каже, що подайте це як шахрайство! так я і зробив
Ok thanks ive asked to raise a complaint now the guy says raise it as fraud instead ! so I did
Так, ви отримуєте лише ту саму відповідь, що вони вважають, що прийняли правильне рішення, але насправді вони порушують правила Visa та Mastercard, коли брешуть про безперечність цих транзакцій.
Потім вони посилаються на свій банк в Литві, який навіть не передзвонює, написав їм особистий лист 2 тижні тому і пояснив ситуацію, вони навіть не отримали відповіді.
Важко отримати справжню підтримку як від Mastercard, так і від Visa, але я можу гарантувати, що ви маєте право на повернення платежу з обох карток, тому Revolut взагалі не дотримується правил картки, натомість вони вигадують власні відмовки.
Невже погано, що Revolut сидить і тримає чиїсь гроші, коли це явно шахрайство.
Yes, you only get the same answer that they think they've made the right decision, which they haven't, they're actually breaking both Visa and Mastercard's rules when they lie about these transactions being undisputable.
Then they refer to their bank in Lithuania, which doesn't even call back, wrote a personal letter to them 2 weeks ago and explained the situation, they haven't even heard back.
It is difficult to get real support from both Mastercard and visa, but I can guarantee that you have the right to a chargeback with both cards, so Revolut does not follow the card's rules at all, they make up their own excuses instead.
Is it really sick that Revolut sits and holds on to one's money when it is clearly a fraud.
Ja man får bara samma svar att dom tycker att dom fattat rätt beslut, vilket dom inte har, dom bryter egentligen mot både Visa och Mastercards regler när dom ljuger om att dessa transaktionerna inte går att bestrida.
Sedan hänvisar dom till deras bank i Lithuania, som Inte ens kopplar tillbaka, har skrivit personligt brev till dom gör 2 veckor sedan och förklarat läget, dom har inte ens hört av sig.
Det är svårt att få tag i riktig support från både Mastercard och visa, men jag kan garantera att man har rätt till chargeback hos båda korten, så Revolut går inte alls efter kortens regler, dom gör upp sina egna hittepå ursäkter istället.
Är egentligen sjukt att Revolut sitter och håller på ens pengar när det är solklart bedrägeri.
Так, це абсолютно безнадійно. І вони уникають відповідей на деякі ваші запитання та аргументи.
Погодьтеся, зокрема MasterCard здається абсолютно неможливим.
Думаю спробувати написати в банк Литви, це мабуть остання можливість.
Це ви зв'язувалися з ARN?
Yes, it is completely hopeless. And they avoid answering some of the questions and arguments you have.
Agree, in particular MasterCard seems to be completely impossible.
I'm thinking of trying to write to the bank of Lithuania, it's probably the last chance.
Was it you who had contacted ARN?
Ja det är helt hopplöst. Och de undviker att svara på en del frågor och argument man har.
Håller med, i synnerhet MasterCard verkar vara helt omöjliga.
Jag funderar på att prova att skriva till bank of Lithuania, det är väl den sista chansen.
Var det du som hade kontaktat ARN?
Так, це я, зв'язався з усіма, з ким міг, хе-хе.
Вважайте, що ви повинні це зробити, усі інші, хто має проблеми з Revolut, якщо вас більше, можливо, це дає надію.
Зрозумійте, що не всі хочуть звітувати в ARN, оскільки зараз це коштує 150 шведських крон, але насправді вони, здається, рухаються далі.
Я думав, що мене відхилять, але дуже швидко пішов, щоб вони зв’язалися з Revolut і чекаю відповіді. Якщо вони не дадуть відповіді, ви більш-менш виграли згідно з ARN.
Revolut кидається в очі своєю відсутністю.
Yes, it's me, contacted everyone I can hehe.
Think you should do it, everyone else with who has problems with Revolut, if there are more of you, maybe it gives some hope.
Understand that not everyone wants to report to ARN as it costs SEK 150 nowadays, but they actually seem to be moving on.
I thought I would be rejected, but went very quickly for them to contact Revolut and am waiting for a reply, if they don't reply, you have more or less won according to ARN.
Revolut is conspicuous by its absence.
Yes det är jag, kontaktat alla möjliga jag kan hehe.
Tycker du ska göra det, alla andra med som har problem med Revolut, är man fler kanske det ger lite hopp.
Förstår att alla inte vill anmäla till ARN då det kostar en 150kr numera, men dom verkar faktiskt gå vidare.
Jag trodde jag skulle få avslag, men gick väldigt fort för dom att kontakta Revolut och väntar på svar, svarar dom inte så har man mer elr mindre vunnit enligt ARN.
Revolut lyser med sin frånvaro.
Гаразд, я дочекаюся відповіді на скаргу та віднесу її до омбудсмена, сподіваюся, це допоможе
Ok i will wait for the complaint reply and take it to the ombudsman hopefully that does it
Так, я виявив, що саме так вони поводилися зі мною, як із політиком, який отримує різні відповіді на запитання тощо😂
Yes I found that was how they treated me like dealing with a politician getting different answers to what was asked etc😂
Так, це точно звучить цікаво!
Також думаю зв’язатися з ARN, але мені цікаво, чи не хвилює іноземний банк їхнє рішення?
Отже, ARN чекає на можливу відповідь Revolut, а потім бере її звідти? Скільки Revolut має відповісти?
Yes, that definitely sounds interesting!
Also thinking of contacting ARN but I wonder if a foreign bank cares about their decision?
So ARN waits for Revolut's possible response and then takes it from there? How long does Revolut have to respond?
Ja det låter ju helt klart intressant!
Funderar också på att kontakta ARN men jag undrar om en utländsk bank bryr sig om deras beslut?
Så ARN inväntar Revoluts eventuella svar för att sen ta det därifrån? Hur lång tidsfrist har Revolut att svara?
У вас є щирі люди, які намагаються повернути плату з законних причин. Якщо люди скористаються лазівкою для безкоштовного використання (використовуючи кредитні картки), то шанси людей, які поводяться законно, можуть постраждати, безкоштовне використання шкодить їм.
You've got genuine people trying to charge back for legitimate reasons, if people take advantage of a loophole to free roll (using credit cards) then the people who are behaving legitimately might have their chances affected, the free rolling harms them.
Будемо сподіватися, що їм це не байдуже, оскільки вони націлені на Швецію, а також рекламують тут Revolut.
Вони мають 2 тижні, щоб відповісти. тощо
Let's hope they care at least as they target Sweden and also advertise Revolut here.
They have 2 weeks to respond. Etc
Får hoppas dom bryr sig iallafall då dom riktar sig till Sverige och även gör reklam för Revolut här.
2 veckor har dom på sig att svara. Mvh
відповідь naudapay (Falcora finance) на мою скаргу
доброго дня
Дякуємо за звернення!
Ми хочемо запевнити вас, що ми є повністю регульованою установою, яка прагне дотримуватись стандартів індустрії онлайн-ігор. Наш платіжний провайдер діє в рамках законодавчої бази, ретельно дотримуючись внутрішніх правил і положень, щоб забезпечити справедливість. Довіра має першочергове значення в наших стосунках, і ми хочемо підкреслити, що ми не беремо участі в жодних шахрайських діях.
Повідомляємо, що Ваш запит на повернення коштів відхилено, оскільки всі кошти використано, а послугу надано. На жаль, це остаточне рішення, і воно не може бути змінене.
Зауважте, що маніпулювання інформацією про трансакції з метою несправедливого вимагання коштів від різних органів влади є не лише неетичним, але й потенційно злочинним. Ми зобов’язуємося розслідувати ці платежі з відповідними органами, якщо це необхідно.
джокерів, взяв їх і очистив перехрестя (хлопців, які обслуговують банківський рахунок payop) до fos
naudapay (Falcora finance) response to my complaint
Good day,
Thank you for reaching out!
We want to assure you that we are a fully regulated establishment, dedicated to upholding the standards in the online gaming industry. Our payment provider operates within the legal framework, meticulously following internal rules and regulations to ensure fairness. Trust is paramount in our relationship, and we want to emphasize that we are not involved in any fraudulent or scam activities.
Please be informed that your refund request was rejected, because all funds were used, and the service was provided. Unfortunately, this is a final decision, and it cannot be changed.
Kindly note that manipulating transaction information to unfairly claim funds from various authorities is not only unethical but also potentially criminal. We are committed to investigate these payments with relevant authorities if necessary.
jokers, took them and clear junction (the guys who handle payop’s bank account) to the fos
Справа в тому, що якщо вони не відповідатимуть, вони також не виконають рішення ARNS, оскільки це лише рекомендація.
The thing is, if they don't answer, they won't follow ARNS's decision either, since it's only a recommendation.
Grejen är ju, att om de inte svarar kommer de inte heller följa ARNS beslut då det bara är en rekommendation.
Так, звичайно, це так, але вони отримають дуже погану репутацію, якщо стане відомо, що вони ігнорують рекомендації Арна.
Yes, of course it is, but they will get a very bad reputation if it becomes public that they ignore Arn's recommendations.
Ja så är det såklart, dock kommer dom ju få väldigt dåligt rykte om det blir öppet att dom struntar i att följa Arns rekommendationer.
Яке обґрунтування ви написали для luxtel? Здається, я думав, що не отримав товар, але він не пройшов. Отримав відповідь, що іноді може бути важко дізнатися, де ви купували. Але ми більше не можемо продовжити розгляд цієї трансакції.
What justification did you write for luxtel? I think I thought I hadn't received the item, but it didn't go through. Got the answer that sometimes it might be difficult to know where you bought from. But can't proceed with the dispute any more on that transaction.
Vad skrev du för motivering för luxtel? Tror jag tog att jag ej fått varan men det gick ej igenom. Fick till svar att ibland kanske det är svårt att veta var man handlat ifrån. Men kan kan ej gå vidare med bestridan mer på den transaktionen.
Дивно, вони просто так написали? Це була Революція? Спробуйте опублікувати фото, якщо можете.
Я так само написав, що мені не надіслано мобільних телефонів і що служба підтримки не відповідає, коли я намагаюся з ними зв'язатися
Luxtell.eu (зареєстрований у Лондоні)
Weird, did they just write like that? Was it Revolut? Try to post a picture if you can.
I wrote the same, that I have not received any mobile phones sent and that the support does not answer when I try to contact them
Luxtell.eu (registered in London)
Konstigt, skrev dom bara så? Var det Revolut? Försök lägga upp bild om du kan.
Jag skrev samma, att jag inte fått några mobiltelefoner skickade och att supporten inte svarar när jag försöker kontakta dom
Luxtell.eu (registrerad i London)
Так, але не надсилайте його фотографію і, здається, не можете знову відкрити футляр. Це був Revolut, але він виглядає дуже несерйозним, оскільки вони розглядають його протягом 30 хвилин.
Yes, but don't send a picture of it and can't open the case again it seems. It was Revolut, but it feels very unserious as they review it for 30 min.
Ja, men skicka ingen bild på det och kan inte öppna upp ärendet igen verka det som. Revolut var det,men känns väldigt oseriösa då dem granskar det i 30 min .
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.