ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 245)

1 рік тому від kirekin
|
468453 переглядів 4889 відповідей |
|
1...244 245 246247
Додати публікацію
2 дн. тому

Зараз я спілкуюся з Donbet, оскільки вони визнали, що несуть відповідальність за всі сторонні процесори платежів від початку до кінця.

Чітко запитав їх, якщо один із їхніх продавців не дотримується їхніх умов і політики, які за законом, якщо ви використовуєте стороннього продавця, вони повинні дотримуватися тих самих правил і політики, встановлених казино, чи вони розумні та відповідальні, і вони відповіли так, ви абсолютно правильні.

Їм знадобився деякий час, щоб визнати це, тому просто чекаю, поки їхній відділ зв’яжеться зі мною зараз, щоб, можливо, пощастило з прямим зверненням до казино.

Автоматичний переклад.
18 год. тому

Відповідь Jokabet на мою скаргу стверджувала, що вони порушили власні умови, дозволивши мені приєднатися та втратити понад 5 тисяч…


Ми люб'язно посилаємось на наші умови використання:


4.1. Казино приймає гравців лише з тих країн і географічних регіонів, де азартні ігри в Інтернеті дозволені законом. Перш ніж робити ставки на веб-сайті, гравець несе повну відповідальність за ознайомлення з існуючими законами та правилами щодо азартних ігор у даній юрисдикції.

4.2. Казино приймає виключно повнолітніх гравців (мінімальний вік — 18 років) і гравців, які досягли віку, визначеного юрисдикцією місця проживання гравця як придатні для онлайн-ігор. Гравець несе виключну відповідальність за отримання інформації про існуючі закони та правила даної юрисдикції щодо вікових обмежень для онлайн-ігор.

4.3. Це цілком і виключно ваша відповідальність за запити та переконання, що ви не порушуєте закони, що застосовуються до вас, беручи участь в іграх. Внесення реальних коштів і гра на реальні гроші регулюється законодавством вашої країни, і ви несете виключну відповідальність за дотримання правил вашої країни.


Додатково повідомте, що відповідно до наших умов та умов, які ви погодили під час реєстрації, було чітко зазначено, що, вносячи кошти в казино, клієнт усвідомлює ризик їх втрати.


Якщо у вас є будь-які запитання або вам потрібні додаткові вказівки, будь ласка, без вагань зв’яжіться з нами. Ми тут, щоб допомогти.


З повагою, Шерон

Команда підтримки казино


думки?

Автоматичний переклад.
mrkrm
18 год. тому

Вони повинні знати, що це незаконно у Великій Британії, інакше вони не будуть приховувати платежі!

Автоматичний переклад.
17 год. тому

Я не знаю, чому ці постачальники платіжних послуг, регульовані Великобританією, як-от sumup, приймають і дозволяють ці платежі, замасковані під щось інше. Я надіслав їм кілька електронних листів без відповіді! filefilefile

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
17 год. тому

Вам відмовили через неповний запит?

Автоматичний переклад.
17 год. тому

Так, але я додав контактні адреси електронної пошти, тож вони сказали, що я маю додати більше деталей. Я не отримав жодних квитанцій, оскільки я ніколи не отримував інших, вони просто відхилили, тому я не можу підняти нові, але не цю, яка не має сенсу, яку я надіслав це підсумовувати, і цього разу щойно вдалося отримати номер справи

Змінено автором 17 год. тому
Автоматичний переклад.
boots2024
16 год. тому

Так, Революція

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
16 год. тому

Це той самий банк, від якого ви отримували попередні успішні повернення платежів?


Автоматичний переклад.
boots2024
16 год. тому

Ні, я ніколи не пробував цього до чобіт

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
16 год. тому

Чи запитували ви квитанцію у продавця електронною поштою? Якщо вони ігнорують вас, то, напевно, банківська виписка може служити квитанцією?


Автоматичний переклад.
boots2024
16 год. тому

Сайт казино не відповів ні на один електронний лист, який я надіслав близько 15 Я відмовився, як ви думаєте, Revolut розглядає можливість повернення платежу Я ще нічого не підготував

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
16 год. тому

Вони не розглядають це, вони відхилили це?

Автоматичний переклад.
boots2024
16 год. тому

Ні, вони ніколи не відхиляли його повністю, я можу надіслати його повторно, але вони хочуть більше інформації

Автоматичний переклад.
15 год. тому

https://www.dn.se/ekonomi/pengar-till-kritiserade-kasinon-gar-via-partiledarens-bolag/


Ви у Швеції, як ви думаєте, де можна повідомити про Quickbit?


Ви маєте більше шансів звернутися до Finansinspektionen чи до податкової служби?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
15 год. тому

Revolut справді хороші, тепер вони відхиляють усі мої повернення платежів, не має значення, яка це компанія, не було жодної різниці, чи це Visa чи Mastercard, тепер у мене є цифрова Visa, і кілька транзакцій знову було відхилено.


«На жаль, ми не маємо права оскаржувати такі справи», — йдеться у всіх тих, у задоволенні яких було відмовлено.


Зараз я так втомився від Revolut 😅. Здається, вони позначили мій обліковий запис лише тому, що я раніше повертав платіж із цими компаніями, але насправді у мене/у нас усе гаразд, і рано чи пізно ми маємо отримати свої гроші назад.


filefilefile


В інших випадках вони відмовляли у поверненні платежів від тієї ж компанії, а потім раптом йшли вперед з якимось Luxtel, наприклад, вигравали 5 поверненнях платежів.


filefile

Змінено автором 15 год. тому
Автоматичний переклад.
kadirhkn15
15 год. тому

З повагою, є люди, які мають проблеми з азартними іграми, які намагаються повернути свої гроші після того, як на них потрапили ці незаконно діючі казино. На основі вашої історії дописів я вважаю, що ви хочете грати в азартні ігри, і якщо ви втрачаєте повернення коштів і безкоштовний ролл, це вплине на інших людей, які мають проблеми з азартними іграми, вимагаючи повернення своїх грошей у банках, я буду вдячний за це якщо ви цього не робили або запитували казино, де повернення коштів є успішним. (Я вважаю, що ви робите це тому, що ви попросили казино, які приймають кредитні картки, що було б добре для миттєвого повернення коштів, оскільки в більшості країн заборонено грати в азартні ігри з використанням кредитних карток)

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
14 год. тому

Гаразд, що ви їм сказали щодо Luxtel, просто це був незаконний сайт азартних ігор із неправильним кодуванням?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
14 год. тому

Ні, я ніколи не згадував нічого подібного, тому що я знаю, що Revolut заперечує, щойно ви згадуєте про казино, зробив помилку раніше і був з ними чесним, що призвело лише до того, що вони заперечували, а я натомість втратив гроші.


Я сказав, що ніколи не отримував підтвердження замовлення, квитанції чи будь-які товари, і згадав сторінку https://luxtell.eu/, де вони стверджують, що продають мобільні телефони та аксесуари, кілька разів надсилав електронного листа до служби підтримки сторінки, але вони не відповідають.

Змінено автором 14 год. тому
Автоматичний переклад.
paulmcewan05
14 год. тому

Що Revolut написав у ваших транзакціях, які було відхилено для повернення платежу? Я подумав подивитися, чи вони відповіли так само, як і мені.


Бачив, що у вас був один, який було скасовано через відсутність інформації. Це зазвичай трапляється, коли ви заповнюєте неправильну дату в інформації, ще раз перевіряєте, що ви вибрали правильний місяць тощо, коли ви заповнюєте все

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
14 год. тому

file Гаразд, я не погоджуюсь, це завантажено інформацією, яку я перевірив, дата в порядку, подивлюсь, як буде, було б приємно навіть отримати один із £6500, поки що це відповідь іншим, дякую

Змінено автором 14 год. тому
Автоматичний переклад.
1...244 245 246247
Перейти на сторінкуіз 247 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого