Зараз я спілкуюся з Donbet, оскільки вони визнали, що несуть відповідальність за всі сторонні процесори платежів від початку до кінця.
Чітко запитав їх, якщо один із їхніх продавців не дотримується їхніх умов і політики, які за законом, якщо ви використовуєте стороннього продавця, вони повинні дотримуватися тих самих правил і політики, встановлених казино, чи вони розумні та відповідальні, і вони відповіли так, ви абсолютно правильні.
Їм знадобився деякий час, щоб визнати це, тому просто чекаю, поки їхній відділ зв’яжеться зі мною зараз, щоб, можливо, пощастило з прямим зверненням до казино.
I'm in contact with donbet now as they have admitted that they are liable and responsible for all 3rd party payment processors from start to finish.
Clearly asked them if one of their merchants was not following their terms and conditions and policy which by law if your using a 3rd party merchant they must follow the same rules and policy set out by the casino are they resonible and liable and they responded yes you are absolutely correct.
Took a while for them to admit this so just waiting for their department to get back to me now so might have some luck with the casino direct.