ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 245)

11 міс. тому від kirekin
|
328894 переглядів 3765 відповідей |
|
1...244 245 246...249
Додати публікацію
jbias18
2 дн. тому

Дякуємо за інформативну відповідь.


моя картка дебетова, а не CC, без блокування азартних ігор, хоча я заблокований через GAMSTOP.


тому не впевнений, що мені це підійде 🙁

Автоматичний переклад.
SkyT
2 дн. тому

Я також не впевнений, потенційно просто піти шляхом неправильних кодів, які використовуються для обходу системи/незаконно для букмекерської компанії працювати у Великій Британії без ліцензії UKGC, якби вони були регульованою компанією, тоді gamstop спрацював би та оскаржив їх на жодні товари чи послуги, що надаються цими сторонніми компаніями. Головне, на мою думку, це показати мені докази того, що я отримав товари/послуги від компанії X, яка стверджує, що є програмною компанією/освітніми послугами (змінити відповідно до вимог). Деякі з них у моїй заяві стосуються цифрового мистецтва, шкіл і комп’ютерного програмного забезпечення.


Схоже, що FOS підтримає споживача, якщо його правильно поставити.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

filefile

На цих скріншотах ви бачите мою спробу повернути гроші разом з банком Revolut. Схоже, цим продавцям / Expressiveera та ArtaiBuy вдалося отримати докази того, що вони надіслали мені товари, пов’язані з транзакцією, я не розумію, як. Я показую вам це лише для того, щоб ви зрозуміли, наскільки вони просунуті в цій схемі.

Автоматичний переклад.
denispyth
2 дн. тому

Для яких товарів і послуг вони були? Чи є у вас гральний блок на місці з revolut? Якщо так, перевірте цей шаблон електронної пошти про коди продавців і, можливо, варто спробувати їх обійти?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Проблема, яку ми всі маємо, полягає в тому, що ви боретеся з нею на двох фронтах, схоже, банки неохоче допомагають, незважаючи на те, що Visa та Mastercard кажуть, що повернення платежів застосовується, оскільки вони використовуються неправильні коди, і це відповідає умовам 12.7 VISA.

Автоматичний переклад.
учора

Я отримав відшкодування за допомогою "BP W LOADING"!!

Сьогодні вранці гроші надійшли на мій рахунок. Але я не пам’ятаю, які з усіх електронних листів, які я надіслав, були вони. Але в будь-якому випадку вони повернули мені гроші, тому варто перевірити, якщо вони у вас є...

Я ДУМАЮ, що це "каша", яка повернула мені гроші, але я не впевнений.

Змінено автором учора
Автоматичний переклад.
Опубліковано Youssf видалено
учора

file Я взагалі роблю те, що вони мені кажуть? Це точно так само, як grottobook.

Автоматичний переклад.
denispyth
учора

Я зробив це, а потім вони відповіли, що ви здійснили транзакції через 3D перевірку та отримали послугу, тож марна трата часу! просто змусьте банк зробити це, і ви виграєте кожного разу

Автоматичний переклад.
joeldanielsson1990
учора

Скільки часу минуло після того, як ви вперше зв’язалися з ними?

Автоматичний переклад.
kw7zsvjbnh
учора

Я думаю, лише близько тижня, тому все пройшло швидко!

Автоматичний переклад.
joeldanielsson1990
учора

Вони просили у вас скріншоти транзакцій?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
учора

Спробували з банком, вони відмовили у поверненні. Ось чому я зв'язався з ними.

Автоматичний переклад.
kw7zsvjbnh
учора

так Я щойно надіслав банківську виписку, у якій показано трансакції DP W.

Автоматичний переклад.
joeldanielsson1990
учора

добре, також отримав BP* за моїми транзакціями, і вони сказали мені, що банку потрібно більше часу для розслідування, а також надішліть їм звіти

Автоматичний переклад.
kw7zsvjbnh
учора

Гаразд Зараз я перевірив свою електронну пошту в kasha, і вони спочатку попросили мене надати виписку з банківського рахунку, яку я надіслав. Потім я нічого від них не чув, жодної відповіді, але сьогодні вранці гроші були на моєму банківському рахунку, близько 1000 євро.

Змінено автором учора
Автоматичний переклад.
учора

Я був би дуже вдячний, якщо хтось знає, куди я можу надіслати електронний лист наведеним нижче дилерам kunava та PNMM для повернення коштів

Автоматичний переклад.
joeldanielsson1990
учора

Дає мені надію, я спілкувався з kasha приблизно місяць щодо цього, і гаманець BP просить додаткову інформацію, останні документи KYC, тож, сподіваюся, незабаром я отримаю відшкодування!

Автоматичний переклад.
учора

Привіт усім оригіналам!

У когось були новини, вигадка?

CardinalCommerce є автентифікатором для цих продавців.

я зв’язався з ними, але вони теж помили руки, хтось хоче спробувати з ними битися?

Я отримав від них свою інформацію GDPR, де список платежів, fomiliane, quickbit тощо.

Я зробив фальшивий депозит, який надійшов торговцю fomiline, а компанія cardinalcommerce була брокером платіжної служби.


Автоматичний переклад.
denispyth
учора

Гаразд, подай скаргу в банк зараз

Автоматичний переклад.
1...244 245 246...249
Перейти на сторінкуіз 249 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.