ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 245)

1 рік тому від kirekin
|
548663 переглядів 5599 відповідей |
|
1...244 245 246...284
2 тиж. тому

Зараз я спілкуюся з Donbet, оскільки вони визнали, що несуть відповідальність за всі сторонні процесори платежів від початку до кінця.

Чітко запитав їх, якщо один із їхніх продавців не дотримується їхніх умов і політики, які за законом, якщо ви використовуєте стороннього продавця, вони повинні дотримуватися тих самих правил і політики, встановлених казино, чи вони розумні та відповідальні, і вони відповіли так, ви абсолютно правильні.

Їм знадобився деякий час, щоб визнати це, тому просто чекаю, поки їхній відділ зв’яжеться зі мною зараз, щоб, можливо, пощастило з прямим зверненням до казино.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Відповідь Jokabet на мою скаргу стверджувала, що вони порушили власні умови, дозволивши мені приєднатися та втратити понад 5 тисяч…


Ми люб'язно посилаємось на наші умови використання:


4.1. Казино приймає гравців лише з тих країн і географічних регіонів, де азартні ігри в Інтернеті дозволені законом. Перш ніж робити ставки на веб-сайті, гравець несе повну відповідальність за ознайомлення з існуючими законами та правилами щодо азартних ігор у даній юрисдикції.

4.2. Казино приймає виключно повнолітніх гравців (мінімальний вік — 18 років) і гравців, які досягли віку, визначеного юрисдикцією місця проживання гравця як придатні для онлайн-ігор. Гравець несе виключну відповідальність за отримання інформації про існуючі закони та правила даної юрисдикції щодо вікових обмежень для онлайн-ігор.

4.3. Це цілком і виключно ваша відповідальність за запити та переконання, що ви не порушуєте закони, що застосовуються до вас, беручи участь в іграх. Внесення реальних коштів і гра на реальні гроші регулюється законодавством вашої країни, і ви несете виключну відповідальність за дотримання правил вашої країни.


Додатково повідомте, що відповідно до наших умов та умов, які ви погодили під час реєстрації, було чітко зазначено, що, вносячи кошти в казино, клієнт усвідомлює ризик їх втрати.


Якщо у вас є будь-які запитання або вам потрібні додаткові вказівки, будь ласка, без вагань зв’яжіться з нами. Ми тут, щоб допомогти.


З повагою, Шерон

Команда підтримки казино


думки?

Автоматичний переклад.
mrkrm
2 тиж. тому

Вони повинні знати, що це незаконно у Великій Британії, інакше вони не будуть приховувати платежі!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я не знаю, чому ці постачальники платіжних послуг, регульовані Великобританією, як-от sumup, приймають і дозволяють ці платежі, замасковані під щось інше. Я надіслав їм кілька електронних листів без відповіді! filefilefile

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 тиж. тому

Вам відмовили через неповний запит?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Так, але я додав контактні адреси електронної пошти, тож вони сказали, що я маю додати більше деталей. Я не отримав жодних квитанцій, оскільки я ніколи не отримував інших, вони просто відхилили, тому я не можу підняти нові, але не цю, яка не має сенсу, яку я надіслав це підсумовувати, і цього разу щойно вдалося отримати номер справи

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
boots2024
2 тиж. тому

Так, Революція

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 тиж. тому

Це той самий банк, від якого ви отримували попередні успішні повернення платежів?


Автоматичний переклад.
boots2024
2 тиж. тому

Ні, я ніколи не пробував цього до чобіт

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 тиж. тому

Чи запитували ви квитанцію у продавця електронною поштою? Якщо вони ігнорують вас, то, напевно, банківська виписка може служити квитанцією?


Автоматичний переклад.
boots2024
2 тиж. тому

Сайт казино не відповів ні на один електронний лист, який я надіслав близько 15 Я відмовився, як ви думаєте, Revolut розглядає можливість повернення платежу Я ще нічого не підготував

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 тиж. тому

Вони не розглядають це, вони відхилили це?

Автоматичний переклад.
boots2024
2 тиж. тому

Ні, вони ніколи не відхиляли його повністю, я можу надіслати його повторно, але вони хочуть більше інформації

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

https://www.dn.se/ekonomi/pengar-till-kritiserade-kasinon-gar-via-partiledarens-bolag/


Ви у Швеції, як ви думаєте, де можна повідомити про Quickbit?


Ви маєте більше шансів звернутися до Finansinspektionen чи до податкової служби?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 тиж. тому

Revolut справді хороші, тепер вони відхиляють усі мої повернення платежів, не має значення, яка це компанія, не було жодної різниці, чи це Visa чи Mastercard, тепер у мене є цифрова Visa, і кілька транзакцій знову було відхилено.


«На жаль, ми не маємо права оскаржувати такі справи», — йдеться у всіх тих, у задоволенні яких було відмовлено.


Зараз я так втомився від Revolut 😅. Здається, вони позначили мій обліковий запис лише тому, що я раніше повертав платіж із цими компаніями, але насправді у мене/у нас усе гаразд, і рано чи пізно ми маємо отримати свої гроші назад.


filefilefile


В інших випадках вони відмовляли у поверненні платежів від тієї ж компанії, а потім раптом йшли вперед з якимось Luxtel, наприклад, вигравали 5 поверненнях платежів.


filefile

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
kadirhkn15
2 тиж. тому

З повагою, є люди, які мають проблеми з азартними іграми, які намагаються повернути свої гроші після того, як на них потрапили ці незаконно діючі казино. На основі вашої історії дописів я вважаю, що ви хочете грати в азартні ігри, і якщо ви втрачаєте повернення коштів і безкоштовний ролл, це вплине на інших людей, які мають проблеми з азартними іграми, вимагаючи повернення своїх грошей у банках, я буду вдячний за це якщо ви цього не робили або запитували казино, де повернення коштів є успішним. (Я вважаю, що ви робите це тому, що ви попросили казино, які приймають кредитні картки, що було б добре для миттєвого повернення коштів, оскільки в більшості країн заборонено грати в азартні ігри з використанням кредитних карток)

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
2 тиж. тому

Гаразд, що ви їм сказали щодо Luxtel, просто це був незаконний сайт азартних ігор із неправильним кодуванням?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 тиж. тому

Ні, я ніколи не згадував нічого подібного, тому що я знаю, що Revolut заперечує, щойно ви згадуєте про казино, зробив помилку раніше і був з ними чесним, що призвело лише до того, що вони заперечували, а я натомість втратив гроші.


Я сказав, що ніколи не отримував підтвердження замовлення, квитанції чи будь-які товари, і згадав сторінку https://luxtell.eu/, де вони стверджують, що продають мобільні телефони та аксесуари, кілька разів надсилав електронного листа до служби підтримки сторінки, але вони не відповідають.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 тиж. тому

Що Revolut написав у ваших транзакціях, які було відхилено для повернення платежу? Я подумав подивитися, чи вони відповіли так само, як і мені.


Бачив, що у вас був один, який було скасовано через відсутність інформації. Це зазвичай трапляється, коли ви заповнюєте неправильну дату в інформації, ще раз перевіряєте, що ви вибрали правильний місяць тощо, коли ви заповнюєте все

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
2 тиж. тому

file Гаразд, я не погоджуюсь, це завантажено інформацією, яку я перевірив, дата в порядку, подивлюсь, як буде, було б приємно навіть отримати один із £6500, поки що це відповідь іншим, дякую

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
1...244 245 246...284
Перейти на сторінкуіз 284 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого