Те ж саме вони взяли. 12 тижнів з моїм, але вистрелили собі в ногу, коли мені по телефону сказали, що справу точно закрито, хоча в моєму обліковому записі вона була відкритою, а консультант із обслуговування клієнтів сказав, що ні, вона точно закрита, але хтось продовжує це піднімати, але він продовжуватиме отримувати відмову. Потім я отримую електронний лист із повідомленням, що це все ще розслідується, а через 3 тижні телефонний дзвінок від офіцера з розслідування шахрайства, який сказав, що він розслідує це та передзвонить мені у вівторок, і результат, очевидно, відхилений, але на початку це розглядалося як шахрайство потім вони відхилили його, але сказали, що піднімуть це як повернення платежів, і мені довелося заповнити форми для неотриманих товарів і надіслати їм усю кореспонденцію, яку я намагався з продавцями. Вони сказали в остаточному листі-відповіді, що ми завершили наше розслідування, і ми не повернути вам кошти, це не було шахрайством, спір не було порушено як шахрайство, а як повернення платежу. У мене також були блокування азартних ігор і міжнародні платежі на моєму рахунку в той час. Банку потрібно було надати інформацію з доказів від.торговців, щоб довести протилежне, і вони не t. Моя справа зараз у FOS. Чесно кажучи, я навіть не думаю, що Santander розслідував, у них жахливі відгуки trustpioilot
Same they took.12 weeks with mine but shot themselves in foot as I was told over phone that the case was definitely closed even though it was showing open on my account and a customer service advisor said no it's definitely closed but someone keeps raising it but it will keep getting rejected. Then I get email saying it's still being investigated then a phone call 3 weeks later from the fraud investigation officer who said he was investigating it and would call me back on the tue with a outcome obviously rejected .but in the beginning it was raised as fraud then they rejected it but said they would raise it as chargebacks and I had to fill out forms for items not received and send all correspondence to them I have attempted with the merchants .they said in final response letter we have concluded our investigation and we are not refunding you this was not a scam the dispute was not raised as scam but chargeback .I also had gambiling blocks and international payments on my account at time .the bank needed to provide information from evidence from.merchants to prove otherwise and they didn't. My case is now with FOS I honestly don't even think santander investigated they have an awful trustpioilot reviews
Автоматичний переклад.