4 дн. тому
Будь ласка, я можу переглянути електронну пошту. М ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I see the email. Michelle.garner0506@outlook.com
0
Будь ласка, я можу переглянути електронну пошту. М ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I see the email. Michelle.garner0506@outlook.com
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
користувач створив це з інформацією про продавців, ви можете знайти те, що шукаєте
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
a user created this with details of merchants you may find what you are looking for
Будь ласка, надішліть електронний лист, я вважаю своєю місією досягти прогресу цього тижня
Could I please the email, I am making it my mission to make progress this week
Будь ласка, чи можу я отримати електронні листи М ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I have the emails Michelle.garner0506@outlook.com
У когось є такі контакти:
PSG*CloudData/ForceG
онлайн-оплата
PLGN
інші послуги
ibonusuk
CLX*ро-діани
Я також запропоную винагороду за успішне повернення коштів
Anyone have contact for these:
PSG*CloudData/ForceG
onlinepay
PLGN
other Services Nec
ibonusuk
CLX*ro-dians
i will also offer a reward for a succesful refund
привіт
Отримав відповідь від служби підтримки Payswix, і вони сказали, що вони не мають нічого спільного з цими транзакціями…..
Hi
Got an answer from Payswix support and they have nothing to do with these transactions they said…..
За якою електронною адресою ви зв’язувалися з luxtel як доказ того, що ви зв’язувалися з продавцем?
Which email did you contact luxtel on as proof to revolut that you contacted the merchant?
Vilken email kontaktade du luxtel på som bevis till revolut att du kontaktat handlaren?
С upport@luxtell.eu
Не знаю, чи вона правильна, але на електронні листи за цією адресою ніхто не відповідає, тому, ймовірно, вона правильна 😅
Веб-сайт: Luxtell.eu (розташований у Лондоні)
Support@luxtell.eu
Dont know if its the right one, but no one is answering the emails on that adress som its probably the right one 😅
Website: Luxtell.eu (Based In London)
Національна ставка, вони також використовували ОС Newton
Velo bet зробив ZPDG.
National bet, they used Newton OS as well
Velo bet did ZPDG.
Як ви підходили до ваших електронних листів до NIKOTPF? якщо ви не проти, надайте деякі вказівки.
How did you approach your emails to NIKOTPF? if you don't mind to provide some guidance.
Відстежити деяких із цих торговців справді важко.
Я оскаржив транзакції з моєю компанією CC, але вони були відхилені для повернення коштів і розділу 75 (яким би він не був).
У нас немає підтримки, і цим торговцям це просто сходить з рук.
It is really hard to track some of these merchants down.
I disputed the transactions with my CC company but they were rejected for charge back and section 75 (whatever It is).
We.have no support and these merchants just get away with it.
З ким CC? Я мав успіх на дебетовій картці з chase mastercard. Просто спробував barclaycard зараз, хто працює з Visa, є два рішення омбудсмена FOS, які підтримують нас, коли банки відмовили у відкликанні платежів, а потім їх скасували. Пошукайте в Google або я можу надати інформацію
Who is the CC with? I had success on a debit card with chase mastercard. Just trying barclaycard now who work with Visa there are two FOS ombudsman decisions which support us where banks refused chargebacks then they were overturned search Google or alternatively I can provide the information
Я з Santander (Mastercard), який сьогодні повідомив, що оскільки я зробив ці транзакції, вони нічого не можуть зробити.
Я також зв’язався з відповідними продавцями та чекаю відповіді.
Чи могли б ви надати деякі вказівки?
I’m with Santander (Mastercard), who advised today that since I made those transactions there’s nothing they can do.
Ive contacted the merchants in question as well and await responses.
Could you provide some guidance?
привіт
CC є частиною Ocean Finance Capital One.
Будь ласка, чи можете ви надати мені інформацію.
Hi
CC is with Ocean Finance part of Capital One.
Please can you provide the information for me.
Не мав прямих відносин із Santander, але банківська картка Chase є дебетовою Mastercard.
Я зателефонував у Chase, оскільки мені порадили це зробити, і повідомив, що хоча я здійснював платежі на цих сайтах азартних ігор, вони використовували неправильні коди, щоб обійти блокування азартних ігор, вони спочатку сказали, що Mastercard не має справу з поверненням платежів за азартні ігри, але через деякий час з того, що я наполягав, що це не азартні операції, вони зрештою обробили їх під товарами/послугами, які не надавались, і використовувалися неправильні дані.
Якщо ваша картка Santander – це кредитна картка, платежі за азартні ігри не можна приймати, я б передзвонив їм, повідомивши, що компанії, зазначені у вашій заяві, не надали товари та послуги, будьте чесними та скажіть, що ви схвалили азартні операції, але ці компанії не є гральною компанією. Дізнайтеся, які послуги вони мали надавати через банк, а потім наполягайте на тому, щоб вони повернули плату. Знайдіть це в Google DRN-4400536, подивіться, що каже омбудсмен щодо неправильних кодів, це має бути основою аргументу, оскільки кредитні картки повинні блокувати трансакції азартних ігор, але не блокуватимуть, коли використовуються неправильні коди, тому відкликання коштів має дуже хороші шанси успіх.
Not had any direct dealings with Santander but Chase bank card is a debit Mastercard.
I called up Chase as I was advised to do so and informed then that although I made payments to these gambling sites they have used the incorrect codes to bypass the gambling block, they initially said Mastercard don’t deal with gambling chargeback but after a while of me insisting these are not gambling transactions they eventually processed it under goods/services not provided and incorrect data used.
If your Santander card is a credit card payments gambling payments should not be allowed to be taken, I would call them back advise that the companies on your statement have not provided the goods and services, be honest and say you approved gambling transactions but these companies are not a gambling company. Find out what services they were meant to offer via the bank and then insist on them charging back. Search this in Google DRN-4400536, have a look around what the ombudsman says around incorrect codes this should be the basis of the argument as credit cards should block gambling transactions but won’t when incorrect codes used therefore chargeback has a very good chance of success.
Було посилання, надане іншим користувачем, яке є чудовим шаблоном - віддавати йому належне, це не моє. Ви повинні повторити, що згідно із законодавством Великобританії існує блокування азартних ігор на ВСІХ кредитних картках.
Я пишу, щоб офіційно подати запит на відкликання платежу за останні транзакції, оброблені в моєму обліковому записі. Деталі транзакції такі.
Дата трансакції: [Дата транзакції] Сума: [Сума трансакції] Ім’я продавця: [Ім’я продавця]
Оскільки людина бореться із залежністю від азартних ігор, РЕДАГУЙТЕ ВІДПОВІДНО: кілька років тому я заблокував свій обліковий запис, щоб запобігти будь-яким трансакціям, пов’язаним з азартними іграми.
На жаль, нещодавно я знову захворів і вніс кошти в онлайн-казино. Незважаючи на дію блокування азартних ігор, казино найняло продавця-шахрая, щоб приховати справжню природу транзакції, таким чином обходячи блокування за допомогою неправильного коду категорії продавця (MCC).
Ця практика, відома як «відмивання транзакцій», є прямим порушенням правил Mastercard і кваліфікує трансакцію для повернення платежу. Навмисне використання казино шахрайського продавця для обходу блокування азартних ігор є явним порушенням правил Mastercard. Якби MCC було встановлено правильно, транзакція не була б авторизована.
Я вжив активний крок, встановивши обмежувальні заходи, щоб уникнути азартних ігор, але цілеспрямована та незаконна практика відмивання транзакцій використовувала вразливість у системі, сприяючи цій транзакції, незважаючи на блокування.
Хоча я авторизував трансакцію, я не отримав жодних товарів чи послуг від цього продавця. Кошти були спрямовані в онлайн-казино, яке використовувало цього продавця, щоб обійти обмеження на азартні ігри на моєму акаунті. Очікувана дата доставки для будь-яких товарів або послуг, якщо це можливо, збігається з датою транзакції. Однак, оскільки продавець не надав жодних товарів чи послуг, я прошу повернути платіж.
Зважаючи на ці обставини, я прошу вас обробити відкликаний платіж на повну суму транзакції. Я ціную ваше розуміння та швидку увагу до цього питання.
Дякуємо за вашу допомогу.
There was a link provided by another user which is a great template - giving credit to them this isn’t mine. You need to reiterate that there is a gambling block on ALL Credit cards due to UK law.
I am writing to formally request a chargeback for recent transactions processed on my account. The details of the transaction are as follows.
Date of Transaction: [Date of Transaction] Amount: [Transaction Amount] Merchant Name: [Merchant Name]
As someone struggling with gambling addiction, EDIT ACCORDINGLY: I had placed a gambling block on my account several years ago to prevent any gambling-related transactions.
Unfortunately, I recently relapsed and deposited funds to an online casino. Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of Mastercard regulations and qualifies the transaction for a chargeback. The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of Mastercard rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorized.
I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorized the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback.
In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter.
Thank you for your assistance.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.