Ви отримаєте свій виграш, але я думаю, що це 500 євро на тиждень.
Що ж, у моєму випадку все було так 🤷♂️
You'll get your winnings, but I'll quess that its 500eur per week.
Well, on my case that went like that 🤷♂️
Тоді у мене ще кілька тижнів попереду. У мене 1500, тож 3 x 500 у виплаті та 2300 залишилося на моєму рахунку.
Then I still have a few weeks ahead of me. I have 1500, so 3 x 500 in payout and 2300 left in my account.
Dann hab ich noch paar wochen vor mir. Habe 1500 also 3 mal 500 in der auszahlung und noch 2300 auf meinem konto.
У вас ще є непогашені виплати?
Do you still have any outstanding payouts?
Hast du auch noch Auszahlungen offen?
Ні, на даний момент, але була пара одночасно, вони, звичайно, швидко беруть ваші гроші, але не хочуть їх віддавати, тому ви з Німеччини, я так розумію, я сам німець і завжди хотів відвідати або жити там. Лол, у будь-якому випадку сподіваюся, що ви добре проведете ніч і незабаром отримаєте виплату.
No not at the moment but had a couple at the same time they sure do take your money quick but don't wanna give it out so you from Germany I take it I'm German myself and have always wanted to visit or live there. Lol anyways hope you have a great night and get your payout soon.
Оновлення: мені довелося чекати 2 тижні першої оплати з 3, потім нічого не сталося. Мені нічого не залишалося, як подати скаргу, тому що розумної відповіді я не отримав. Сама служба підтримки не могла чи не хотіла допомогти та направила мене до відділу KYC. На жаль, вони завжди давали лише стандартні відповіді, які завжди чергувалися. В одному вони вказали на умови та права, а в іншому сказали, що згодом виплатять. Вони заперечують, але я впевнений, що якби не подав скаргу, я б досі чекав своїх грошей. Ви тільки подивіться на обговорення, це був не тільки я.
Я скасував зняття коштів і фактично вніс набагато більше, що було найбільшою помилкою. Тому що ігри йшли так само добре, як і на початку. Але після того, як я поскаржився, вони біжать так, наче їх зупинили перед моєю перемогою. Я також написав про це в казино, але вони, звичайно, спростували, але вам не потрібно бути професіоналом, щоб помітити. Зараз я взяв перерву на 4 тижні, а потім подивлюсь, чи справді я знову там зіграю. Для мене підтримка дуже важлива в казино, а тут вона більш ніж погана.
Update: I had to wait 2 weeks for the first payment of the 3, then nothing happened again. I had no choice but to file a complaint, because I didn't get a reasonable answer. The support itself couldn't or wouldn't help and referred me to the KYC department. Unfortunately, they only ever gave standard answers, always alternating. In one they pointed out the T&Cs and what rights they have, and in the other they said that they would pay out in due course. They deny it, but I'm sure that if I hadn't filed a complaint, I would still be waiting for my money. Just look at the discussions, it wasn't just me.
I had cancelled a withdrawal and actually deposited a lot more, which was the biggest mistake. Because the games were running as well as they did at the beginning. But since I complained, they have been running as if they were stopped just before I won. I wrote to the casino about this too, which they denied of course, but you don't have to be a professional to notice. I've now taken a break for 4 weeks and will then see if I really play there again. For me, support is very important in a casino, but here it is more than bad.
Update : auf die erste zahlung von den 3 musste ich 2 Wochen warten,dann passierte wieder nix. Mir blieb nichts übrig als eine Beschwerde einzureichen, denn eine vernünftige Antwort bekam ich nicht. Der Support selbst konnte oder wollte nicht helfen und verwieß mich an Kyc Abteilung. Von denen kamen leider immer nur standart Antworten,immer im Wechsel. In der einen wurde man auf die AGB S hingewiesen welche Rechte sie haben, und in der anderen stand das sie zu gegebener Zeit auszahlen. Sie streiten es ab, aber ich bin mir sicher, wenn ich keine Beschwerde eingelegt hätte, würde ich immer noch auf mein Geld warten. Seht euch einfach mal die Diskussionen an, es ging nicht nur mir so.
Eine Auszahlung hatte ich storniert und wirklich auch nochmal einiges eingezahlt, was der größte Fehler war. Denn so gut wie die spiele am anfang auch liefen. Aber seit meiner Beschwerde liefen sie als würde man sie kurz vor dem gewinn stoppen. Auch das hab ich dem casino geschrieben, was sie natürlich auch abstritten, aber man muss kein Profi sein um das zu merken. Hab jetzt erst mal für 4 wochen eine Auszeit genommen und werde dann sehen ob ich da wirklich nochmal spiele. Für mich ist der Support sehr wichtig in einem Casino, aber hier ist er mehr als schlecht.
Доброго ранку, Гретче, я повністю згоден, і мені дуже подобаються ваші коментарі та відгуки, якщо ви хочете більше спілкуватися, я хотів би трохи порозумітися, мій мобільний номер 248-534-5105 або будь-який інший спосіб спілкування частіше підійде Сподіваюся, незабаром почути від вас гарного дня.
Good morning Gretche I totally agree and really like your input and feedback if you would like to chat more which I would like to pick your brain a lil my cell number is 248-534-5105 or any other way of communicating more often would work for me hope to hear from you soon have a good day.
Оновлення: мені довелося чекати 2 тижні першої оплати з 3, потім нічого не сталося. Мені нічого не залишалося, як подати скаргу, тому що розумної відповіді я не отримав. Сама служба підтримки не могла чи не хотіла допомогти та направила мене до відділу KYC. На жаль, вони завжди давали лише стандартні відповіді, які завжди чергувалися. В одному вони вказали на умови та права, а в іншому сказали, що згодом виплатять. Вони заперечують, але я впевнений, що якби не подав скаргу, я б досі чекав своїх грошей. Ви тільки подивіться на обговорення, це був не тільки я.
Я скасував зняття коштів і фактично вніс набагато більше, що було найбільшою помилкою. Тому що ігри йшли так само добре, як і на початку. Але після того, як я поскаржився, вони біжать так, наче їх зупинили перед моєю перемогою. Я також написав про це в казино, але вони, звичайно, спростували, але вам не потрібно бути професіоналом, щоб помітити. Зараз я взяв перерву на 4 тижні, а потім подивлюсь, чи справді я знову там зіграю. Для мене підтримка дуже важлива в казино, а тут вона більш ніж погана.
Update: I had to wait 2 weeks for the first payment of the 3, then nothing happened again. I had no choice but to file a complaint, because I didn't get a reasonable answer. The support itself couldn't or wouldn't help and referred me to the KYC department. Unfortunately, they only ever gave standard answers, always alternating. In one they pointed out the T&Cs and what rights they have, and in the other they said that they would pay out in due course. They deny it, but I'm sure that if I hadn't filed a complaint, I would still be waiting for my money. Just look at the discussions, it wasn't just me.
I had cancelled a withdrawal and actually deposited a lot more, which was the biggest mistake. Because the games were running as well as they did at the beginning. But since I complained, they have been running as if they were stopped just before I won. I wrote to the casino about this too, which they denied of course, but you don't have to be a professional to notice. I've now taken a break for 4 weeks and will then see if I really play there again. For me, support is very important in a casino, but here it is more than bad.
Update : auf die erste zahlung von den 3 musste ich 2 Wochen warten,dann passierte wieder nix. Mir blieb nichts übrig als eine Beschwerde einzureichen, denn eine vernünftige Antwort bekam ich nicht. Der Support selbst konnte oder wollte nicht helfen und verwieß mich an Kyc Abteilung. Von denen kamen leider immer nur standart Antworten,immer im Wechsel. In der einen wurde man auf die AGB S hingewiesen welche Rechte sie haben, und in der anderen stand das sie zu gegebener Zeit auszahlen. Sie streiten es ab, aber ich bin mir sicher, wenn ich keine Beschwerde eingelegt hätte, würde ich immer noch auf mein Geld warten. Seht euch einfach mal die Diskussionen an, es ging nicht nur mir so.
Eine Auszahlung hatte ich storniert und wirklich auch nochmal einiges eingezahlt, was der größte Fehler war. Denn so gut wie die spiele am anfang auch liefen. Aber seit meiner Beschwerde liefen sie als würde man sie kurz vor dem gewinn stoppen. Auch das hab ich dem casino geschrieben, was sie natürlich auch abstritten, aber man muss kein Profi sein um das zu merken. Hab jetzt erst mal für 4 wochen eine Auszeit genommen und werde dann sehen ob ich da wirklich nochmal spiele. Für mich ist der Support sehr wichtig in einem Casino, aber hier ist er mehr als schlecht.
Я не здивований, що все так закінчилося і що ви берете паузу. Я впевнений, що це буде для вас добре, і я сподіваюся, що ви зможете повернутися на правильний шлях, і все буде добре. Ви також можете вирішити для себе, чи хочете ви продовжувати грати тут чи ні.
У будь-якому випадку я тримаю за вас кулаки і бажаю удачі. 🤞☘️😊
I'm not surprised that it ended up like this and that you're taking a break. I'm sure it will be good for you and I hope you can get back on the right track and all will be well. You can also decide for yourself if you want to continue playing here or not.
Anyway, I'll keep my fingers crossed for you and good luck. 🤞☘️😊
Дякую, я не думаю, що я буду тут більше грати. Я міг би внести ще сотні, і я б тут нічого не виграв. Це просто показує, наскільки владою має казино вирішувати, хто може виграти. Але це був досвід
Thank you, I don't think I'll play here again. I could deposit hundreds more and I wouldn't win anything here. That just shows how much power a casino has to decide who can win. But it was an experience
Danke, ich glaube nicht das ich hier nochmal spiele. Denn ich könnte noch hunderte einzahlen, ich würde hier nichts mehr gewinnen. Da sieht man doch mal welche Macht ein Casino hat um zu entscheiden wer gewinnen darf. Aber es war eine Erfahrung
Привіт, Gretche70.
Ви справді переконані, що казино можуть впливати на ігровий процес гравця? Як ви думаєте, як би вони досягли цього з усіма гравцями?
Я маю на увазі, що це дуже популярна ідея, але вкрай малоймовірна. Але все одно я хотів би почути більше, якщо ви не проти.
Hey, Gretche70.
Are you truly convinced that casinos have a way of affecting player's gameplay? How do you think they would achieve that with all the players?
I mean, this is a very popular idea, yet extremely unlikely. But I'd like to hear more anyway if you don't mind.
Я можу уявити, що вони можуть натиснути кнопку для певних гравців. Як інакше може статися, що на початку всі ігри йшли без проблем, а ти постійно щось виграєш? Після того, як я поскаржився, ігри йшли так, наче ви зупиняли їх до того, як виграли, не лише в одній грі, не лише в один день. Час від часу ви вигравали дуже невеликі суми. Я скасував 400 євро, які хотів зняти, і втратив їх, це сталося дуже швидко. Потім я вніс ще трохи. Ні, я абсолютно впевнений, що вони можуть це якось контролювати. Я колись сам знімав ігри і не треба бути професіоналом, щоб побачити, в які моменти ігри зависають, працюють надовго або просто зупиняються. Я не можу цього довести, але це моя думка.
I can imagine that they can press a button for certain players. How else can it be that at the beginning all the games ran without problems and you keep winning something? After I complained, the games ran as if you stopped them before you won, not just in one game, not just on one day. Now and then you won very small amounts. I canceled 400 euros that I wanted to withdraw and lost them, that happened very quickly. Then I deposited some more. No, I'm dead sure they can control it somehow. I once filmed the games myself and you don't have to be a professional to see at which moments the games freeze, run for a long time or just stop. I can't prove it, but it's my opinion.
Ich kann mir das schon vorstellen das sie bei bestimmten Spielern ein knöpfchen drücken können. Wie kann es sonst sein das am anfang alle spiele ohne probleme liefen, man immer wieder was gewinnt. Nach meiner Beschwerde,liefen die spiele so als ob man sie vor dem Gewinn stoppt, nicht nur bei einem spiel, nicht nur an einem tag. Gewonnen hat man ab und zu sehr klein. Ich hatte 400 Euro die zur auszahlung storniert und verspielt, das ging sehr schnell. Hab dann auch noch einiges eingezahlt. Ne da bin ich mir tot sicher das sie das irgendwie steuern können. Ich hatte mir das mal selbst abgefilmt wie die spiele liefen und man muss kein profi sein um zu sehen in welchen Momenten die spiele hängen,länger durch laufen oder knapp stoppen. Beweisen kann ich es nicht, aber es ist meine Meinung.
Розумію. Дякуємо за вашу думку.
Якщо ви відчуваєте погіршення якості гри, я вважаю, що це якось природно для гравців відчувати занепокоєння. Не дивно, що такі гравці залишаються з цією підозрою, особливо коли одна і та ж ситуація повторюється.
Тепер, коли я думаю про це, ми тут у схожих позиціях. Я не можу довести, що така кнопка не існує, тому що, з моєї точки зору, неможливо довести, що чогось насправді не існує.
Це досить парадоксально, чи не так? 🙂
З іншого боку, деякі недобросовісні казино пропонують підроблені ігри замість офіційно наданих. Все-таки це інший аспект, я б сказав.
I see. Thank you for your opinion.
If you experience decreased game quality, I think it's somehow natural for players to feel concerned. No wonder such players stick with this suspicion, especially when the same situation keeps repeating.
Now that I'm thinking of it, we are in similar positions here. I can't prove such a button does not exist, because, from my perspective, it's impossible to prove something actually does not exist.
It's quite a paradox, isn't it? 🙂
On the other hand, some unscrupulous casinos offer fake games instead of the officially provided ones. Still, it's a different aspect, I'd say.
важливо!!
Я виграв гроші на Winshark (близько 18000 крон). Я пройшов перевірку/підтвердження особи KYC. АЛЕ моє запитання:
що саме мені потрібно для успішного підтвердження підтвердження платежу?
чи повинен я надсилати документи електронною поштою до фінансового відділу/пошти? як вам вдалося і як швидко можна пройти перевірку??
ДЯКУЮ! 😌
important!!
I have won money on Winshark (about 18000 KR). I have succeeded with the KYC verification/proof of identity. BUT my question is;
what exactly do I need to succeed with the Proof of payment verification?
should I email the documents to the finance department/mail? how did you do and how fast is it possible to get verified??
THANKS! 😌
viktigt!!
jag har vunnit pengar på Winshark (ca 18000 KR). Jag har lyckats med KYC verifiereringen/proof of identity. MEN min fråga är;
vad exakt behöver jag för att lyckas med Proof of payment verificationen?
ska jag Maila in dokumenten till ekonomi avdelningen/mail? hur gjorde ni och hur snabbt går det att bli verifierad??
TACK! 😌
Отже, я так розумію, вони вимагали від вас додаткові документи. правильно?
Ви завжди повинні ставити таке запитання за підтримки казино, щоб отримати правильну інформацію та зробити, що потрібно.
Переконайтеся, що всі документи мають правильний формат і хорошу якість, щоб вони могли їх затвердити.
Тримайте нас в курсі всього процесу, і якщо вам потрібна наша допомога, повідомте нас.
So, as I understand this, they have asked for some additional documents from you. Right?
You always should ask this kind of question with the support of the casino to get the right information and do as needed.
Make sure that all the documents are in the right format and of a good quality, so they can approve them, though.
Keep us informed about the whole process, and if you need our help, let us know.
Я грав у ці слоти майже 15 років. Про що рідко говорять, так це про особистий % rtp. Деякі співробітники казино визнали, що це дійсно існує, інші це заперечують. Це, звичайно, існує, і це, ймовірно, регулюється постачальником слотів.
Це казино також було чудовим для мене на початку, навіть на 91% rtp, який вони роблять на PlayNGo. Але після мого виграшу схоже на кнопку, і мій рахунок мертвий. Це доступно для будь-якого слота та будь-якого постачальника, тому я думаю, що в казино є певний спосіб змінити rtp гравців. Тож так, нас сильно обдурили.
I have played these slots for almost 15 years. What is seldom talked about is the personal rtp %. Some casino staff have admitted this does exist, others deny it. This certainly exists, and that is probaly regulated by the slot provider.
This casino was also great for me in the beginning, even on 91% rtp that they do on PlayNGo. But after my winnings its like a button been pushed and my account is dead. This is on any slot and any provider, thats why I think the casino does have some way of altering the players rtp. So yeah we are tricked big time.
Персонал казино визнав це? справді? 🤔
Кожна гра має власний RTP, який регулюється постачальником гри. Саме так, як ви сказали. Звісно, у кожному казино ця інформація має бути доступною для гравців.
Якщо казино працює за певною ліцензією, цього ніколи не повинно статися, оскільки ліцензія контролює їх. правильно?
Крім того, постачальники ігор не повинні дозволяти будь-які зміни RTP, оскільки це дійсно суперечить чесним азартним іграм.
Ми, звичайно, всі знаємо, що в довгостроковій перспективі казино має переваги перед гравцями. Хіба не так? Але якщо є докази підозрілих дій, дуже важливо повідомити про це.
Ви б погодилися?
Casino staff admitted it? Really? 🤔
Every game has it's own RTP, which is regulated by the game provider. Exactly as you said. In every casino, this information should be accessible to the players, of course.
If a casino is working under some license, this should never happen, though, because the license controls them. Right?
And also, the game providers are not supposed to allow any altering of the RTP, because it would be against fair gambling indeed.
We, of course, all know that the casino has advantages over the players in the long run. Isn't it like that? But if there is proof about some suspicious practices, it is very important to report it.
Would you agree?
Що ж, у ліцензії немає повноважень, які б перевіряли ці речі. На жаль, ні. Ліцензія працює не так.
І казино з скопійованими слотами - це річ, я думаю, що Winshark може бути одним із них. Слідкуйте за старішою графікою в грі, числом у веб-адресі та раптовими зупинками та помилками/завантаженням у грі. Це взято з іншого форуму та на 100% точне:
«Будьте дуже обережні, багато сайтів навіть не мають ліцензій, і слухайте Donner123, також перевірте інспектор браузера, сторінки мають домени Game Launcher, а ігри не доставляються, наприклад, Play n Go тощо. Ігри скопійовано в старих версіях, порівняти з Unibet, який запускає останні версії ігор».
Це реальність. Що ми можемо з цим зробити? Чому постачальники слотів не хвилюються?
Well the license doesnt include any authority checking these things. Sadly no. Thats not how a license works.
And casinos with copied slots is a thing, I think Winshark might be one of them. Look out for older graphics in the game, a number in the webadress and sudden stops and error/loading in the game. This is taken from another forum and 100% accurate :
"Be really careful many sites don't even have licenses and listen to Donner123, also check the browser's inspector, the pages have Game Launcher domains and the games are not delivered from e.g. Play n Go etc. The games are copied in old versions, compare with Unibet that runs the latest versions of the games."
This is the reality. What can we do about it? Why doesnt the slot providers care?
Так, співробітники казино неодноразово визнавали, що використовується особистий rtp. Як я вже писав, це програмується від провайдера. Ось чому ви не можете виграти великі удари після кількох приємних перемог. Ви програєте, доки не вирівняєтеся з грою. Одного разу я програв 600 євро багато років тому, і, як вони зробили, я виграв рівно 600 євро (один виграш) на тих самих слотах, але в іншому казино пізніше тієї ночі. Багато разів вони так працюють. Ліцензія абсолютно нічого не дає, оскільки вони використовують продукти сторонніх розробників і можуть стверджувати, що все відповідає RNG. Це велика афера.
Yes more than one time casino staff admitted that that a personal rtp is used. As I wrote, this is programmed from the provider. Thats why you cant win big hits after some nice wins. You will lose until you are "even" with the game. I lost 600 euro one time many years ago and they way I won back exactly 600 euro (single win hit) on the same slots but in a different casino later that night. Many times they work like that. A license does absolutley nothing, since they use third party products and the can claim everything is according to RNG by that. Its a big scam.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.