ФорумКазиноWinshark Casino - загальне обговорення

Winshark Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

6 міс. тому від Gretche70
|
9091 переглядів 109 відповідей |
|
1...4 5 6
4 міс. тому

Я дам цьому казино 1,5/10


Причина: тріскається один із «наріжних каменів». Казино не виплачує гравцям виграші вчасно

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

Ви отримаєте свій виграш, але я думаю, що це 500 євро на тиждень.

Що ж, у моєму випадку все було так 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
Joossi
4 міс. тому

Тоді у мене ще кілька тижнів попереду. У мене 1500, тож 3 x 500 у виплаті та 2300 залишилося на моєму рахунку.

filefile

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, мені було цікаво те саме

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

Так, мені було цікаво те саме

Автоматичний переклад.
swindlescott51
4 міс. тому

У вас ще є непогашені виплати?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У вас ще є непогашені виплати?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ні, на даний момент, але була пара одночасно, вони, звичайно, швидко беруть ваші гроші, але не хочуть їх віддавати, тому ви з Німеччини, я так розумію, я сам німець і завжди хотів відвідати або жити там. Лол, у будь-якому випадку сподіваюся, що ви добре проведете ніч і незабаром отримаєте виплату.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Оновлення: мені довелося чекати 2 тижні першої оплати з 3, потім нічого не сталося. Мені нічого не залишалося, як подати скаргу, тому що розумної відповіді я не отримав. Сама служба підтримки не могла чи не хотіла допомогти та направила мене до відділу KYC. На жаль, вони завжди давали лише стандартні відповіді, які завжди чергувалися. В одному вони вказали на умови та права, а в іншому сказали, що згодом виплатять. Вони заперечують, але я впевнений, що якби не подав скаргу, я б досі чекав своїх грошей. Ви тільки подивіться на обговорення, це був не тільки я.

Я скасував зняття коштів і фактично вніс набагато більше, що було найбільшою помилкою. Тому що ігри йшли так само добре, як і на початку. Але після того, як я поскаржився, вони біжать так, наче їх зупинили перед моєю перемогою. Я також написав про це в казино, але вони, звичайно, спростували, але вам не потрібно бути професіоналом, щоб помітити. Зараз я взяв перерву на 4 тижні, а потім подивлюсь, чи справді я знову там зіграю. Для мене підтримка дуже важлива в казино, а тут вона більш ніж погана.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго ранку, Гретче, я повністю згоден, і мені дуже подобаються ваші коментарі та відгуки, якщо ви хочете більше спілкуватися, я хотів би трохи порозумітися, мій мобільний номер 248-534-5105 або будь-який інший спосіб спілкування частіше підійде Сподіваюся, незабаром почути від вас гарного дня.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Оновлення: мені довелося чекати 2 тижні першої оплати з 3, потім нічого не сталося. Мені нічого не залишалося, як подати скаргу, тому що розумної відповіді я не отримав. Сама служба підтримки не могла чи не хотіла допомогти та направила мене до відділу KYC. На жаль, вони завжди давали лише стандартні відповіді, які завжди чергувалися. В одному вони вказали на умови та права, а в іншому сказали, що згодом виплатять. Вони заперечують, але я впевнений, що якби не подав скаргу, я б досі чекав своїх грошей. Ви тільки подивіться на обговорення, це був не тільки я.

Я скасував зняття коштів і фактично вніс набагато більше, що було найбільшою помилкою. Тому що ігри йшли так само добре, як і на початку. Але після того, як я поскаржився, вони біжать так, наче їх зупинили перед моєю перемогою. Я також написав про це в казино, але вони, звичайно, спростували, але вам не потрібно бути професіоналом, щоб помітити. Зараз я взяв перерву на 4 тижні, а потім подивлюсь, чи справді я знову там зіграю. Для мене підтримка дуже важлива в казино, а тут вона більш ніж погана.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я не здивований, що все так закінчилося і що ви берете паузу. Я впевнений, що це буде для вас добре, і я сподіваюся, що ви зможете повернутися на правильний шлях, і все буде добре. Ви також можете вирішити для себе, чи хочете ви продовжувати грати тут чи ні.

У будь-якому випадку я тримаю за вас кулаки і бажаю удачі. 🤞☘️😊

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую, я не думаю, що я буду тут більше грати. Я міг би внести ще сотні, і я б тут нічого не виграв. Це просто показує, наскільки владою має казино вирішувати, хто може виграти. Але це був досвід

Автоматичний переклад.
Gretche70
3 міс. тому

Привіт, Gretche70.

Ви справді переконані, що казино можуть впливати на ігровий процес гравця? Як ви думаєте, як би вони досягли цього з усіма гравцями?

Я маю на увазі, що це дуже популярна ідея, але вкрай малоймовірна. Але все одно я хотів би почути більше, якщо ви не проти.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я можу уявити, що вони можуть натиснути кнопку для певних гравців. Як інакше може статися, що на початку всі ігри йшли без проблем, а ти постійно щось виграєш? Після того, як я поскаржився, ігри йшли так, наче ви зупиняли їх до того, як виграли, не лише в одній грі, не лише в один день. Час від часу ви вигравали дуже невеликі суми. Я скасував 400 євро, які хотів зняти, і втратив їх, це сталося дуже швидко. Потім я вніс ще трохи. Ні, я абсолютно впевнений, що вони можуть це якось контролювати. Я колись сам знімав ігри і не треба бути професіоналом, щоб побачити, в які моменти ігри зависають, працюють надовго або просто зупиняються. Я не можу цього довести, але це моя думка.

Автоматичний переклад.
Gretche70
3 міс. тому

Розумію. Дякуємо за вашу думку.

Якщо ви відчуваєте погіршення якості гри, я вважаю, що це якось природно для гравців відчувати занепокоєння. Не дивно, що такі гравці залишаються з цією підозрою, особливо коли одна і та ж ситуація повторюється.

Тепер, коли я думаю про це, ми тут у схожих позиціях. Я не можу довести, що така кнопка не існує, тому що, з моєї точки зору, неможливо довести, що чогось насправді не існує.

Це досить парадоксально, чи не так? 🙂

З іншого боку, деякі недобросовісні казино пропонують підроблені ігри замість офіційно наданих. Все-таки це інший аспект, я б сказав.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

важливо!!


Я виграв гроші на Winshark (близько 18000 крон). Я пройшов перевірку/підтвердження особи KYC. АЛЕ моє запитання:


що саме мені потрібно для успішного підтвердження підтвердження платежу?


чи повинен я надсилати документи електронною поштою до фінансового відділу/пошти? як вам вдалося і як швидко можна пройти перевірку??


ДЯКУЮ! 😌

Автоматичний переклад.
Isas1234
2 тиж. тому

Отже, я так розумію, вони вимагали від вас додаткові документи. правильно?

Ви завжди повинні ставити таке запитання за підтримки казино, щоб отримати правильну інформацію та зробити, що потрібно.

Переконайтеся, що всі документи мають правильний формат і хорошу якість, щоб вони могли їх затвердити.

Тримайте нас в курсі всього процесу, і якщо вам потрібна наша допомога, повідомте нас.


Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Я грав у ці слоти майже 15 років. Про що рідко говорять, так це про особистий % rtp. Деякі співробітники казино визнали, що це дійсно існує, інші це заперечують. Це, звичайно, існує, і це, ймовірно, регулюється постачальником слотів.


Це казино також було чудовим для мене на початку, навіть на 91% rtp, який вони роблять на PlayNGo. Але після мого виграшу схоже на кнопку, і мій рахунок мертвий. Це доступно для будь-якого слота та будь-якого постачальника, тому я думаю, що в казино є певний спосіб змінити rtp гравців. Тож так, нас сильно обдурили.

Автоматичний переклад.
RayMan
2 дн. тому

Персонал казино визнав це? справді? 🤔

Кожна гра має власний RTP, який регулюється постачальником гри. Саме так, як ви сказали. Звісно, ​​у кожному казино ця інформація має бути доступною для гравців.

Якщо казино працює за певною ліцензією, цього ніколи не повинно статися, оскільки ліцензія контролює їх. правильно?

Крім того, постачальники ігор не повинні дозволяти будь-які зміни RTP, оскільки це дійсно суперечить чесним азартним іграм.

Ми, звичайно, всі знаємо, що в довгостроковій перспективі казино має переваги перед гравцями. Хіба не так? Але якщо є докази підозрілих дій, дуже важливо повідомити про це.

Ви б погодилися?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Що ж, у ліцензії немає повноважень, які б перевіряли ці речі. На жаль, ні. Ліцензія працює не так.

І казино з скопійованими слотами - це річ, я думаю, що Winshark може бути одним із них. Слідкуйте за старішою графікою в грі, числом у веб-адресі та раптовими зупинками та помилками/завантаженням у грі. Це взято з іншого форуму та на 100% точне:

«Будьте дуже обережні, багато сайтів навіть не мають ліцензій, і слухайте Donner123, також перевірте інспектор браузера, сторінки мають домени Game Launcher, а ігри не доставляються, наприклад, Play n Go тощо. Ігри скопійовано в старих версіях, порівняти з Unibet, який запускає останні версії ігор».


Це реальність. Що ми можемо з цим зробити? Чому постачальники слотів не хвилюються?


Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Так, співробітники казино неодноразово визнавали, що використовується особистий rtp. Як я вже писав, це програмується від провайдера. Ось чому ви не можете виграти великі удари після кількох приємних перемог. Ви програєте, доки не вирівняєтеся з грою. Одного разу я програв 600 євро багато років тому, і, як вони зробили, я виграв рівно 600 євро (один виграш) на тих самих слотах, але в іншому казино пізніше тієї ночі. Багато разів вони так працюють. Ліцензія абсолютно нічого не дає, оскільки вони використовують продукти сторонніх розробників і можуть стверджувати, що все відповідає RNG. Це велика афера.



Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого