Я бачу, що ви наближаєтеся до 14 днів, які ми надаємо казино, щоб надіслати гроші гравцеві. Я розумію, що можливі затримки, і хороша новина полягає в тому, що ви вже отримали частину грошей.
Однак мене також не задовольнило б витрачати невиправдано багато часу на отримання наступного внеску, тому якщо нічого не вирішено й ви не отримуєте гроші, ви можете звернутися до нас.
Я буду поруч, якщо щось зміниться.😉
I see you are getting close to the 14 days we give casinos to send money to a player. I understand that delays can happen and the good news is that you have already received some of the money.
However, to take an unreasonable amount of time to get the next instalment would not be satisfactory to me either, so if nothing is resolved and you don't get the money, you can turn to us.
I'll be here if anything changes.😉
Так, я також вважаю це позитивним моментом, 2 виплати були швидкими та без проблем. Зараз у мене є 3 виплати по 500 євро кожна, і я запитав, чи є план виплат. Тому що вони змогли дати мені дату першої виплати. Потім вони надіслали мені цей електронний лист, який я не розумію. Можливо, хтось тут може мені це пояснити?
Yes, I also see it as a positive thing, the 2 payouts were quick and without any problems. I now have 3 payouts of 500 euros each and I asked if there was a payout plan. Because they were able to give me a date for my 1st payout. Then they sent me this email, which I don't understand. Perhaps someone here can explain it to me?
Ja ich sehe es auch noch positiv, die 2 Auszahlungen waren schnell und ohne Probleme. Ich habe nun ja 3 Auszahlungen zu je 500 Euro, und habe dort gefragt ob es einen Auszahlungsplan gibt. Weil sie mir bei meiner 1. Auszahlung auch einen Termin nennen konnten. Dann haben sie mir diese email gesendet, die ich aber nicht verstehe. Vielleicht kann mir es hier jemand erklären?
З цього я зрозумів, що у них є певні обмеження, коли гравець, очевидно, може ввести зняття на основі рівня, як вони його описують. Тому я вважаю, що чим вищий рівень, тим більше ви можете зняти за певний проміжок часу. Я б це так інтерпретував.
Крім того, що стосується другого уривку, мені здається дивним, що казино може вибрати метод замість гравця, тому що якщо гравець не має цього доступного для них, навіщо їм надсилати гроші іншим способом. Мені це здається дивним, і я б, мабуть, запитав у служби підтримки, як це зрозуміти і що може статися.
Збираєшся спробувати?
I would understand from this that they have some kind of limits where the player can apparently enter a withdrawal based on the level as they describe it. So I guess the higher the level the more you can withdraw in a certain amount of time. That's how I would interpret it.
Also, as for the second passage, I find it strange that the casino can choose the method instead of the player because if the player doesn't have it available to them, why would they send them money any other way. That seems weird to me and I would probably ask the support how to understand that and what can happen.
Are you going to try it ?
Так, я також вважаю другий розділ дивним. Але я запитаю про це. Усе, що вони мені там пишуть, або те, що в їхніх умовах, усе одно мені здається трохи дивним. Кілька разів наголошують, що мають право вирішувати, коли і скільки виплачувати. Вони продовжують писати, вони мають право, потім вони мають право тощо. Так, вони мають право, але як гравець я також маю права, якщо роблю законний депозит, граю та виграю. Що ж, подивимося, як воно піде. Я пограв ще трохи і виграв. Баланс мого рахунку знову становить 1200 євро, але я не можу зняти, тому що в черзі є ще 3 зняття по 500 євро. Мені дуже цікаво побачити, чи я закінчу, як Джооссі, і мені доведеться чекати вічно. Що я взагалі не можу пояснити, тому що мої перші два зняття були оброблені протягом 2 днів. Було б дуже прикро, якби мені теж довелося подати скаргу. В іншому казино є першокласним, вибір ігор великий, і вони працюють без проблем.
Yes, I find the second section strange too. But I'll ask about it. I find everything they write to me there or what's in their terms and conditions a bit strange anyway. They emphasize several times that they have the right to decide when and how much they pay out. They keep writing, they have the right, then they have the right, etc. Yes, they have the right, but as a player I also have rights if I deposit legally, play and win. Well, let's see how it goes. I've played a bit more and won. My account balance is back at 1200 euros, but I can't withdraw because there are 3 more withdrawals of 500 euros each in the queue. I'm very curious to see if I'll end up like Joossi and have to wait forever. Which I can't explain at all, because my first two withdrawals were processed within 2 days. It would be a real shame if I had to file a complaint too. The casino is otherwise top-notch, the selection of games is great and they run without any problems.
Ja ich finde den 2. Abschnitt auch seltsam. Aber da werde ich noch nachfragen. Finde sowieso alles bisschen komisch was sie mir da schreiben oder auch in ihren AGB steht. Mehrmals betonen sie das sie jederzeit das recht haben,wann und wieviel sie auszahlen. Sie schreiben immer wieder, sie haben das recht dann sie haben das recht usw. Ja sie haben das recht, aber ich als Spieler habe doch auch irgendwie Rechte wenn ich legal einzahle spiele und gewinne. Na ja mal schauen wie es weiter geht. Ich habe nun noch ein bisschen gespielt und gewonnen. Mein Kontostand ist wieder auf 1200 Euro, aber auszahlen kann ich nicht, da noch 3 weitere Auszahlungen zu je 500 Euro in der Warteschlange sind. Bin sehr gespannt ob es mir nun auch so geht wie Joossi und ewig warten muss. Was ich mir gar nicht erklären kann, weil meine ersten beiden Auszahlungen innerhalb 2 tagen bearbeitet wurden. Würde es echt schade finden wenn ich auch eine Beschwerde einreichen müsste. Das Casino ist ansonsten top ,die Spiele auswahl ist mega und laufen ohne Probleme
Звісно, це важко, коли вам подобається казино, але зняття коштів зараз у такому стані. Від цього вам точно неприємно, і я розумію вашу стурбованість.
Я також був би радий, якби все можна було виправити і не було б потреби скаржитися, але не будемо забігати наперед.
Коли ви отримаєте відповідь від казино про те, що ми обговорювали, обов’язково повідомте мене.
Sure it's a struggle when you like the casino but the withdrawals are in this state now. It doesn't make you feel good for sure and I understand your concern.
I'd also be happy if everything could be fixed and a complaint wouldn't be necessary, but let's not get ahead of ourselves.
When you get a response from the casino about what we discussed, be sure to let me know.
У мене немає відповіді на нашу розмову, але вони відповіли на мій відгук. Я дав позитивний відгук, тому що досі це казино було лише позитивним. Неважливо, чи я вношу депозит, граю чи знімаю гроші. Все пройшло добре. Я все ще не сумніваюся, хоча зараз я виграв набагато більше. Але потім я читав тут про інших гравців, що змушує мене трохи сумніватися. Я можу тільки чекати і дивитися, що станеться, сьогодні лише 3-й день і вихідні. Лише мої перші два вилучення було оброблено протягом 2 днів. Але я не скасовуватиму свої зняття, як гравець вище.
I have no answer to our conversation, but they responded to my review. I gave a positive review because this casino has only been positive up until now. It doesn't matter whether I'm depositing, playing or withdrawing. Everything went well. I still have no doubts, even though I've won a lot more now. But then I read about other players here, which makes me doubt a little. I can only wait and see what happens, today is only the 3rd day and it's the weekend. Only my first two withdrawals were processed within 2 days. But I won't cancel my withdrawals like the player above.
Zu unserem Gespräch habe ich keine Antwort,aber sie haben auf meine Bewertung reagiert. Ich habe eine positive abgegeben, weil dieses Casino bis jetzt nur positiv war. Egal ob Einzahlung, spielen oder auszahlen. Es lief alles gut. Ich hätte auch weiterhin keine zweifel, trotz das ich jetzt einiges mehr gewonnen habe. Aber dann lese ich hier von anderen Spielern, das mich dann doch etwas zweifeln lässt. Kann nur abwarten was passiert, heute ist erst der 3. Tag und jetzt ist auch noch Wochenende. Nur meine ersten beiden auszahlungen waren innerhalb 2 tagen bearbeitet. Ich werde aber nicht wie oben ein Spieler, meine Auszahlungen stornieren.
Я тільки сьогодні заплатив 500 євро. Я зробив цей запит 19.06.24. Ще чекає інших.
Це позитивно, що вони платять, але це справді негативно, що є занадто великі затримки з виплатами 🤯
I just today 500eur payment. I made that request 19.6.24. Still waiting others.
It's positive, that they pay, but it's really negative thing, that there is too much delay with payments 🤯
У вас таке відчуття, що вам сьогодні надіслали платіж, щоб ви не скаржилися? Мені теж не подобається, що так затримують виплати. У Casino Guru ніхто не може допомогти? Я вже кілька разів писав у казино, щоб запитати, чи є план виплат або дата, коли вони виплатять. Але єдина відповідь, яку я отримую, це те, що вони мають право, а потім знову право та свої власні правила. Я просто не можу зрозуміти, що вони мають на увазі під цим.
Do you have the feeling that they sent you a payment today so that you don't file a complaint? I don't like it that they delay payments like that either. Can no one help here at Casino Guru? I've already written to the casino several times to ask if there is a payment plan or a date when they will pay out. But the only answer I get is that they have the right and then the right again and their own rules. I just can't really understand what they mean by that.
Hast du das gefühl das sie dir heute eine zahlung schickten damit du keine beschwerde einreichst? Finde es auch nicht schön das sie die zahlungen so raus zögern. Kann hier niemand helfen bei casino guru? Ich hatte das casino auch schon mehrmals angeschrieben ob es keinen zahlungsplan, ein datum gibt wann sie auszahlen. Aber dann kommt immer nur die antwort, sie haben da das recht dann wieder das recht und ihre eigene regeln. Geh kann nur nicht wirklich nachvollziehen was sie damit meinen.
Я кілька разів запитував у казино, чи можуть вони пояснити мені свої правила виплат. Але я завжди отримую той самий електронний лист. Має бути якийсь план платежів, коли вони виплачують яку суму. Але детальної відповіді не дають. я не розумію У мене є 3 х 500 євро на депозиті і 1900 євро залишилося на моєму рахунку. Як це має працювати? Чат не може або не має дозволу надавати будь-яку інформацію про фінанси? Хто може допомогти мені зараз, щоб я міг дізнатися, коли і як це казино виплачує??????
I have asked the casino a few times whether they can explain their rules for payouts to me. But I always get the same email. There must be some kind of payment plan for when they pay out which amount. But they don't give a detailed answer. I don't understand. I have 3 x 500 euros in deposit and 1900 euros left in my account. How is that supposed to work? The live chat cannot or is not allowed to give any information about finances? Who can help me now so that I can find out when and how this casino pays out??????
Ich habe jetzt schon ein paar mal an das Casino die Frage gestellt ob sie mir ihre Regeln mit der Auszahlung erklären können. Aber es kommt immer nur die gleiche email. Es muss doch irgendwie einen zahlungsplan geben wann sie welchen Betrag auszahlen. Sie geben aber keine ausführliche Antwort. Verstehe das nicht. Ich habe 3 x 500 Euro in der Anzahlung und noch 1900 Euro auf meinen konto. Wie soll das funktionieren? Der live chat kann oder darf über finanzen keine Auskunft geben? Wer kann mir jetzt helfen das man hier mal aufgeklärt wird, wann und wie dieses Casino auszahlt??????
Я кілька разів запитував у казино, чи можуть вони пояснити мені свої правила виплат. Але я завжди отримую той самий електронний лист. Має бути якийсь план платежів, коли вони виплачують яку суму. Але детальної відповіді не дають. я не розумію У мене є 3 х 500 євро на депозиті і 1900 євро залишилося на моєму рахунку. Як це має працювати? Чат не може або не має дозволу надавати будь-яку інформацію про фінанси? Хто може допомогти мені зараз, щоб я міг дізнатися, коли і як це казино виплачує??????
I have asked the casino a few times whether they can explain their rules for payouts to me. But I always get the same email. There must be some kind of payment plan for when they pay out which amount. But they don't give a detailed answer. I don't understand. I have 3 x 500 euros in deposit and 1900 euros left in my account. How is that supposed to work? The live chat cannot or is not allowed to give any information about finances? Who can help me now so that I can find out when and how this casino pays out??????
Ich habe jetzt schon ein paar mal an das Casino die Frage gestellt ob sie mir ihre Regeln mit der Auszahlung erklären können. Aber es kommt immer nur die gleiche email. Es muss doch irgendwie einen zahlungsplan geben wann sie welchen Betrag auszahlen. Sie geben aber keine ausführliche Antwort. Verstehe das nicht. Ich habe 3 x 500 Euro in der Anzahlung und noch 1900 Euro auf meinen konto. Wie soll das funktionieren? Der live chat kann oder darf über finanzen keine Auskunft geben? Wer kann mir jetzt helfen das man hier mal aufgeklärt wird, wann und wie dieses Casino auszahlt??????
Я думаю, що це може бути індивідуально для кожного гравця, але можна домовитися про щось одне, і це не займає мінімум часу. Я думаю, що це залежить від різних факторів, коли вони платять вам гроші, але оскільки вони уникають цього, ви не будете знати багато.
Тим не менш, ви знаєте, що якщо у вас виникли проблеми і ви не знаєте, що робити далі, ви можете звернутися до нас.
Я твердо вірю, що в цьому не буде необхідності.
I think it can be individual for each player, but you can agree on one thing and it doesn't take the least amount of time. I think it's up to various factors when they pay you the money, but since they avoid it, you won't know much.
Nevertheless, you know that if you have problems and you don't know what to do next, you can turn to us.
I firmly believe that this will not be necessary.
8 липня я отримав електронний лист про те, що 500 євро буде виплачено 9 липня. І так, вони були виплачені. Тоді я знову запитав, як часто вони будуть платити. Але я чомусь не отримав вичерпної відповіді. Тільки цей
Після того, як сьогодні було виплачено 500 євро, я зміг виплатити ще 500 євро. Зараз у мене є ще 3 виплати, які потрібно обробити. Мені дуже цікаво, як довго мені доведеться чекати цього разу. Перші дві виплати були виплачені за 2 дні. Тепер я виграв трохи більше і довелося чекати 7 днів. Якщо це знову займе 7 днів або більше, знадобляться тижні, поки я отримаю свої гроші, якщо вони справді продовжуватимуть платити. Я просто не можу зрозуміти цю затримку
I received an email on July 8th saying that 500 euros would be paid out on July 9th. And yes, they were paid out. I then asked again how often they would pay out. But somehow I didn't get a thorough answer. Only this one
After 500 euros were paid out today, I was able to pay out another 500 euros. Now I have 3 more payouts that need to be processed. I'm very curious how long I have to wait this time. The first two payouts were paid out in 2 days. Now I've won a little more and had to wait 7 days. If it takes 7 days or more again, it will take weeks until I get my money, if they really do keep paying. I just can't understand this delay
Ich bekam am 8.7 eine email das 500 euro am 9.7 ausgezahlt werden. Und ja, sie wurden ausgezahlt. Daraufhin hab ich dann nochmal nachgefragt in welchen Abständen sie denn nun weiter auszahlen. Aber irgendwie bekomme ich da keine gründliche Antwort. Nur diese hier
Nachdem dann heute 500 Euro ausgezahlt wurden, konnte ich nochmal 500 Euro auszahlen. Nun habe ich wieder 3 Auszahlungen die bearbeitet werden müssen. Nun bin ich sehr gespannt wie lange ich diesmal warten muss. Die ersten beide Auszahlungen wurden in 2 tagen ausgezahlt. Nun hab ich etwas mehr gewonnen und musste nun 7 tage warten. Wenn es jetzt wieder 7 tage oder auch mehr dauern sollte, wird es Wochen dauern bis ich mein Geld hab, wenn sie auch wirklich weiter zahlen. Kann einfach nicht diese Verzögerung nachvollziehen
Що ж, якщо так буде весь час, то ви знаєте, до чого можете готуватися, якщо продовжите грати тут. Якщо вас це не влаштовує, я б більше не грав, поки казино не виплатить мені все. Але якщо ви не проти, то можете залишитися тут з іншого боку. Це все залежить від ваших власних уподобань.
Я не знаю, що саме може турбувати казино, але, мабуть, у нього достатньо коштів, і це може бути проблемою. Можливо, це може бути сторонній постачальник. Найкраще було б дізнатися від них, тому я твердо вірю, що затримка буде якомога меншою, і ви швидко отримаєте свої гроші. Не соромтеся повідомити мені, як довго ви чекатимете цього разу.
Well, if it's going to be like this all the time, then you know what you can prepare for if you continue to play here. If it doesn't suit you then I wouldn't play anymore just until the casino pays me everything. But if you don't mind, then you can stay here on the other hand. It's all about your own preference.
I don't know what exactly might be bothering the casino, but apparently it has enough withdrawals and that could be a problem. Maybe it could be a 3rd party provider. It would be best to know from them, so I strongly believe that the delay will be as small as possible and you will get your money quickly. Feel free to let me know how long you will wait this time.
Так, я просто не збираюся грати взагалі, почекаю і побачу, що станеться. Саме казино досить хороше, тому я написав позитивний відгук. Але я не думаю, що підтримка в порядку, це як розмовляти з комп’ютером і отримувати лише збережені відповіді. Ймовірно, я написав відгук занадто швидко, і, можливо, мені доведеться змінити його знову. І ні, мені зовсім не подобається дуже затримана виплата.
Yes, I'm just not going to play at all and wait and see what happens. The casino itself is quite good, which is why I wrote a positive review. But I don't think the support is OK, it's like talking to a computer and only getting saved answers. I probably wrote the review too quickly and I might have to change it again. And no, I don't like the very delayed payout at all.
Ja ich werde jetzt einfach mal gar nicht spielen und warten was passiert. Das Casino selbst ist ganz gut, dafür hab ich auch eine positive Bewertung geschrieben. Aber den Support find ich nicht ok, als würde man mit einem computer reden und nur gespeicherte Antworten bekommen. Die Bewertung kam wohl auch zu schnell von mir und muss ich vielleicht auch nochmal ändern. Und nein das mit der sehr verzögernte Auszahlung passt mir gar nicht.
Ви вже отримали всі гроші?
Have you received all your money now?
Hast du dein geld nun komplett bekommen?
Так, я просто не збираюся грати взагалі, почекаю і побачу, що станеться. Саме казино досить хороше, тому я написав позитивний відгук. Але я не думаю, що підтримка в порядку, це як розмовляти з комп’ютером і отримувати лише збережені відповіді. Ймовірно, я написав відгук занадто швидко, і, можливо, мені доведеться змінити його знову. І ні, мені зовсім не подобається дуже затримана виплата.
Yes, I'm just not going to play at all and wait and see what happens. The casino itself is quite good, which is why I wrote a positive review. But I don't think the support is OK, it's like talking to a computer and only getting saved answers. I probably wrote the review too quickly and I might have to change it again. And no, I don't like the very delayed payout at all.
Ja ich werde jetzt einfach mal gar nicht spielen und warten was passiert. Das Casino selbst ist ganz gut, dafür hab ich auch eine positive Bewertung geschrieben. Aber den Support find ich nicht ok, als würde man mit einem computer reden und nur gespeicherte Antworten bekommen. Die Bewertung kam wohl auch zu schnell von mir und muss ich vielleicht auch nochmal ändern. Und nein das mit der sehr verzögernte Auszahlung passt mir gar nicht.
Очевидно, ні в одного гравця його немає, і я не здивований. Звичайно, іноді потрібно враховувати, що для кого затримка, тому що іноді це навіть один день для гравців. Але це не так, і я знаю, чому у вас така думка.
Тож побачимо, як воно піде.
Clearly no player has it and I'm not surprised. Of course, sometimes you have to consider what is the delay for whom, because sometimes it's even one day for the players. But that's not the case and I know why you have that opinion.
So we'll see how it goes.
Незалежно від того, що я запитую у відділі KYC, я отримую лише стандартні електронні листи. Служба підтримки не може або не хоче допомогти, вони сказали, що не знають, як це працює, але вони знають, що хто прийшов, той перший обслужив. Я подав 3 запити на зняття коштів 2 липня, всі одночасно, 1 з яких було оброблено 9 липня. Тепер знову нічого не відбувається. Я не можу досягти прогресу в цьому казино, я не знаю, коли і чи отримаю свої гроші. Тому мені довелося подати скаргу в надії, що тут я отримаю чітку відповідь.
No matter what I ask the KYC department, I only get standard emails. Support can't or won't help, they said they don't know how it works, but they do know that first come, first served. I requested 3 withdrawals on July 2nd, all at the same time, 1 of which was processed on July 9th. Now nothing is happening again. I can't make any progress in this casino, I don't know when or if I will get my money. That's why I had to file a complaint in the hope that I might get a clear answer here.
Egal was ich bei der kyc abteilung nachfrage bekomme ich nur standart emails. Der support kann oder will auch nicht helfen, sie meinten sie wissen nicht wie der ablauf ist, aber sie wissen wohl, wer zuerst kommt mahlt zuerst. Ich hab am 2.7. 3 auszahlungen beantragt, alle zur gleichen zeit, 1 davon wurde am 9.7. bearbeitet. Nun kommt wieder nichts. Ich komme in diesem casino nicht weiter,weiß nicht wann oder ob ich mein geld noch bekomme. Deswegen musste ich jetzt eine Beschwerde einreichen um zu hoffen das man hier vielleicht eine klare Antwort bekommt.
Я не здивований, що ви подали скаргу, і для мене це хороший крок. Ви повинні знати, що ми даємо казино 14 днів, але без апеляції або поважної причини важко залишатися спокійним. Тож скарга буде принаймні чорним ходом, якщо щось піде не так, і це займе у вас більше часу, ніж ми надаємо.
Тому я буду радий, якщо наступного разу ви прийдете з позитивними новинами і ми зможемо підняти собі настрій. Які б зміни не відбулися, я буду тут.
I am not surprised that you have filed a complaint and for me it is a good step. You must know that we give casinos 14 days, but without an appeal or a valid reason it is hard to stay calm. So the complaint will at least be a back door if something goes wrong and it would take you a longer time frame than we give.
So I will be glad if you come next time with positive news and we can both cheer ourselves up. Whatever changes occur, I will be here.
Сьогодні я отримав свої останні 500 євро. Крім того, я вирішив закрити там свій обліковий запис після цього.
Це просто з цієї конкретної причини. Вони дійсно не дуже цінують своїх гравців, щоб вчасно виплачувати виграші.
На мій погляд, обробка зняття не є такою складною роботою, особливо коли не використовується бонус.
Звичайно, якщо в казино виникнуть фінансові проблеми, вони не скажуть про це, а знайдуть причини, щоб не платити 🤷♂️
І мій 15-річний досвід роботи з казино, одним із наріжних каменів є те, що платежі працюють в обох напрямках.
Кілька років тому одне казино запропонувало мені скасувати свій запит, і якщо я це зроблю, вони можуть додати мені 200% бонус до цієї суми 🤣 Це була хороша сума грошей... Я був як wtf, ніяк? 🤣 Я хотів сказати, що Winshark переходить до тієї ж категорії, що й згадане вище казино 😮💨 Тут щось не так....
Я не хочу витрачати свій час на запитання, коли обробляються мої виграші, тому що я заробив їх за допомогою чесної гри.
І взагалі, вони рекламують своє казино типу "ШВИДКЕ ЗНЯТТЯ!" тощо...
ВАУААААААА ШВИДКЕ ЗНЯТТЯ!!!! 😮💨😮💨🤯🤯🤯💨💨
Just got my last 500 eur today. Also, I decided to close my account there after that.
It's just for that specific reason. They really don't appreciate their players that much, to pay winnings on time.
For my opinnion, processing withdrawals isn't that difficult job to do, especially when there is no bonus used.
Of course if there is some financial problem on casino, they won't say and they will make up reasons to not to pay 🤷♂️
And my 15 year experience of casinos, one of their corner stones is that payments work to both ways.
Few years ago one casino suggested me to cancel my request and if I do that, they can add me 200% bonus to that sum 🤣 It was good sum of money... I was like wtf, no way? 🤣 My point was, that Winshark goes to same gategory as above mentioned casino 😮💨 There is something wrong....
I don't wanna use my time for asking when my winnings is being processed, because I have earned them with fair play.
And all in all, they advertise their casino like "FAST WITHDRAWALS!" etc...
WHOOOOAAAHHH FAST WITHDRAWALS!!!! 😮💨😮💨🤯🤯🤯💨💨
По-перше, я радий, що ти все отримав. Я дуже радий побачити, чи отримаю всі свої гроші. Тому що я теж починаю сумніватися. І так само, як і у вас, я завжди отримую одні й ті ж відповіді. Там хтось сидить чи я розмовляю з комп’ютером? Так, дуже шкода, що у вас немає контактної особи або хоча б когось, хто пояснить, як працює план виплат. І так, у вас завжди виникає відчуття, що вони не дбають про вас. Сумно, сумно. Я також залишив позитивний відгук, але до того часу казино було справді чудовим. Це все ще є, за винятком підтримки, яка просто не працює. Я сподіваюся, що мені виплатять гроші
First of all, I'm happy that you got everything. I'm very excited to see if I get all my money too. Because I'm starting to have my doubts too. And it's the same as with you, I always get the same answers. Is there a person sitting there or am I talking to a computer? Yes, it's a real shame that you don't have a contact person, or at least someone explains how the payout plan works. And yes, you always get the feeling that they don't care about you. Sad, sad. I also gave a positive review, but up until then the casino was really great. It still is, except for the support, that just doesn't work. I hope I get my money paid out
Erst mal freut es mich das du alles bekommen hast. Bin sehr gespannt ob ich auch mein ganzes Geld bekomme. Denn so langsam hab ich auch meine Zweifel. Und es ist wie bei dir, es kommen immer die gleichen Antworten. Sitzt da ein Mensch oder spreche ich mit einem Computer? Ja es ist richtig schade das man keinen Ansprechpartner hat, oder wenigstens mal erklärt bekommt wie der Auszahlungsplan läuft. Und ja man bekommt nur immer zu spüren das man ihnen egal ist. Traurig traurig. Ich hab auch noch eine positive bewertung abgegeben, aber bis dahin war das Casino auch echt top. Ist es immer noch, bis auf den support, das geht einfach nicht. Ich hoffe ich bekomme mein geld ausgezahlt
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.