ФорумКазиноWinshark Casino - загальне обговорення

Winshark Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

6 міс. тому від Gretche70
|
9073 переглядів 109 відповідей |
|
1...3 4 56
4 міс. тому

Вчора я отримав такий електронний лист 🤣:

file

Я не розумію, затримка 😣

Соромно, як казино виганяють своїх потенційних клієнтів 😑

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я бачу, що ви наближаєтеся до 14 днів, які ми надаємо казино, щоб надіслати гроші гравцеві. Я розумію, що можливі затримки, і хороша новина полягає в тому, що ви вже отримали частину грошей.

Однак мене також не задовольнило б витрачати невиправдано багато часу на отримання наступного внеску, тому якщо нічого не вирішено й ви не отримуєте гроші, ви можете звернутися до нас.

Я буду поруч, якщо щось зміниться.😉

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, я також вважаю це позитивним моментом, 2 виплати були швидкими та без проблем. Зараз у мене є 3 виплати по 500 євро кожна, і я запитав, чи є план виплат. Тому що вони змогли дати мені дату першої виплати. Потім вони надіслали мені цей електронний лист, який я не розумію. Можливо, хтось тут може мені це пояснити? file

file


Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

З цього я зрозумів, що у них є певні обмеження, коли гравець, очевидно, може ввести зняття на основі рівня, як вони його описують. Тому я вважаю, що чим вищий рівень, тим більше ви можете зняти за певний проміжок часу. Я б це так інтерпретував.

Крім того, що стосується другого уривку, мені здається дивним, що казино може вибрати метод замість гравця, тому що якщо гравець не має цього доступного для них, навіщо їм надсилати гроші іншим способом. Мені це здається дивним, і я б, мабуть, запитав у служби підтримки, як це зрозуміти і що може статися.

Збираєшся спробувати?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, я також вважаю другий розділ дивним. Але я запитаю про це. Усе, що вони мені там пишуть, або те, що в їхніх умовах, усе одно мені здається трохи дивним. Кілька разів наголошують, що мають право вирішувати, коли і скільки виплачувати. Вони продовжують писати, вони мають право, потім вони мають право тощо. Так, вони мають право, але як гравець я також маю права, якщо роблю законний депозит, граю та виграю. Що ж, подивимося, як воно піде. Я пограв ще трохи і виграв. Баланс мого рахунку знову становить 1200 євро, але я не можу зняти, тому що в черзі є ще 3 зняття по 500 євро. Мені дуже цікаво побачити, чи я закінчу, як Джооссі, і мені доведеться чекати вічно. Що я взагалі не можу пояснити, тому що мої перші два зняття були оброблені протягом 2 днів. Було б дуже прикро, якби мені теж довелося подати скаргу. В іншому казино є першокласним, вибір ігор великий, і вони працюють без проблем.

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

Звісно, це важко, коли вам подобається казино, але зняття коштів зараз у такому стані. Від цього вам точно неприємно, і я розумію вашу стурбованість.

Я також був би радий, якби все можна було виправити і не було б потреби скаржитися, але не будемо забігати наперед.

Коли ви отримаєте відповідь від казино про те, що ми обговорювали, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

У мене немає відповіді на нашу розмову, але вони відповіли на мій відгук. Я дав позитивний відгук, тому що досі це казино було лише позитивним. Неважливо, чи я вношу депозит, граю чи знімаю гроші. Все пройшло добре. Я все ще не сумніваюся, хоча зараз я виграв набагато більше. Але потім я читав тут про інших гравців, що змушує мене трохи сумніватися. Я можу тільки чекати і дивитися, що станеться, сьогодні лише 3-й день і вихідні. Лише мої перші два вилучення було оброблено протягом 2 днів. Але я не скасовуватиму свої зняття, як гравець вище.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я тільки сьогодні заплатив 500 євро. Я зробив цей запит 19.06.24. Ще чекає інших.

Це позитивно, що вони платять, але це справді негативно, що є занадто великі затримки з виплатами 🤯

Автоматичний переклад.
Joossi
4 міс. тому

У вас таке відчуття, що вам сьогодні надіслали платіж, щоб ви не скаржилися? Мені теж не подобається, що так затримують виплати. У Casino Guru ніхто не може допомогти? Я вже кілька разів писав у казино, щоб запитати, чи є план виплат або дата, коли вони виплатять. Але єдина відповідь, яку я отримую, це те, що вони мають право, а потім знову право та свої власні правила. Я просто не можу зрозуміти, що вони мають на увазі під цим.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я кілька разів запитував у казино, чи можуть вони пояснити мені свої правила виплат. Але я завжди отримую той самий електронний лист. Має бути якийсь план платежів, коли вони виплачують яку суму. Але детальної відповіді не дають. я не розумію У мене є 3 х 500 євро на депозиті і 1900 євро залишилося на моєму рахунку. Як це має працювати? Чат не може або не має дозволу надавати будь-яку інформацію про фінанси? Хто може допомогти мені зараз, щоб я міг дізнатися, коли і як це казино виплачує??????

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я кілька разів запитував у казино, чи можуть вони пояснити мені свої правила виплат. Але я завжди отримую той самий електронний лист. Має бути якийсь план платежів, коли вони виплачують яку суму. Але детальної відповіді не дають. я не розумію У мене є 3 х 500 євро на депозиті і 1900 євро залишилося на моєму рахунку. Як це має працювати? Чат не може або не має дозволу надавати будь-яку інформацію про фінанси? Хто може допомогти мені зараз, щоб я міг дізнатися, коли і як це казино виплачує??????

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я думаю, що це може бути індивідуально для кожного гравця, але можна домовитися про щось одне, і це не займає мінімум часу. Я думаю, що це залежить від різних факторів, коли вони платять вам гроші, але оскільки вони уникають цього, ви не будете знати багато.

Тим не менш, ви знаєте, що якщо у вас виникли проблеми і ви не знаєте, що робити далі, ви можете звернутися до нас.

Я твердо вірю, що в цьому не буде необхідності.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

8 липня я отримав електронний лист про те, що 500 євро буде виплачено 9 липня. І так, вони були виплачені. Тоді я знову запитав, як часто вони будуть платити. Але я чомусь не отримав вичерпної відповіді. Тільки цей

file

Після того, як сьогодні було виплачено 500 євро, я зміг виплатити ще 500 євро. Зараз у мене є ще 3 виплати, які потрібно обробити. Мені дуже цікаво, як довго мені доведеться чекати цього разу. Перші дві виплати були виплачені за 2 дні. Тепер я виграв трохи більше і довелося чекати 7 днів. Якщо це знову займе 7 днів або більше, знадобляться тижні, поки я отримаю свої гроші, якщо вони справді продовжуватимуть платити. Я просто не можу зрозуміти цю затримку

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

Що ж, якщо так буде весь час, то ви знаєте, до чого можете готуватися, якщо продовжите грати тут. Якщо вас це не влаштовує, я б більше не грав, поки казино не виплатить мені все. Але якщо ви не проти, то можете залишитися тут з іншого боку. Це все залежить від ваших власних уподобань.

Я не знаю, що саме може турбувати казино, але, мабуть, у нього достатньо коштів, і це може бути проблемою. Можливо, це може бути сторонній постачальник. Найкраще було б дізнатися від них, тому я твердо вірю, що затримка буде якомога меншою, і ви швидко отримаєте свої гроші. Не соромтеся повідомити мені, як довго ви чекатимете цього разу.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, я просто не збираюся грати взагалі, почекаю і побачу, що станеться. Саме казино досить хороше, тому я написав позитивний відгук. Але я не думаю, що підтримка в порядку, це як розмовляти з комп’ютером і отримувати лише збережені відповіді. Ймовірно, я написав відгук занадто швидко, і, можливо, мені доведеться змінити його знову. І ні, мені зовсім не подобається дуже затримана виплата.

Автоматичний переклад.
Joossi
4 міс. тому

Ви вже отримали всі гроші?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, я просто не збираюся грати взагалі, почекаю і побачу, що станеться. Саме казино досить хороше, тому я написав позитивний відгук. Але я не думаю, що підтримка в порядку, це як розмовляти з комп’ютером і отримувати лише збережені відповіді. Ймовірно, я написав відгук занадто швидко, і, можливо, мені доведеться змінити його знову. І ні, мені зовсім не подобається дуже затримана виплата.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Очевидно, ні в одного гравця його немає, і я не здивований. Звичайно, іноді потрібно враховувати, що для кого затримка, тому що іноді це навіть один день для гравців. Але це не так, і я знаю, чому у вас така думка.

Тож побачимо, як воно піде.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Незалежно від того, що я запитую у відділі KYC, я отримую лише стандартні електронні листи. Служба підтримки не може або не хоче допомогти, вони сказали, що не знають, як це працює, але вони знають, що хто прийшов, той перший обслужив. Я подав 3 запити на зняття коштів 2 липня, всі одночасно, 1 з яких було оброблено 9 липня. Тепер знову нічого не відбувається. Я не можу досягти прогресу в цьому казино, я не знаю, коли і чи отримаю свої гроші. Тому мені довелося подати скаргу в надії, що тут я отримаю чітку відповідь.

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

Я не здивований, що ви подали скаргу, і для мене це хороший крок. Ви повинні знати, що ми даємо казино 14 днів, але без апеляції або поважної причини важко залишатися спокійним. Тож скарга буде принаймні чорним ходом, якщо щось піде не так, і це займе у вас більше часу, ніж ми надаємо.

Тому я буду радий, якщо наступного разу ви прийдете з позитивними новинами і ми зможемо підняти собі настрій. Які б зміни не відбулися, я буду тут.

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

Сьогодні я отримав свої останні 500 євро. Крім того, я вирішив закрити там свій обліковий запис після цього.

Це просто з цієї конкретної причини. Вони дійсно не дуже цінують своїх гравців, щоб вчасно виплачувати виграші.

На мій погляд, обробка зняття не є такою складною роботою, особливо коли не використовується бонус.

Звичайно, якщо в казино виникнуть фінансові проблеми, вони не скажуть про це, а знайдуть причини, щоб не платити 🤷‍♂️

І мій 15-річний досвід роботи з казино, одним із наріжних каменів є те, що платежі працюють в обох напрямках.


Кілька років тому одне казино запропонувало мені скасувати свій запит, і якщо я це зроблю, вони можуть додати мені 200% бонус до цієї суми 🤣 Це була хороша сума грошей... Я був як wtf, ніяк? 🤣 Я хотів сказати, що Winshark переходить до тієї ж категорії, що й згадане вище казино 😮‍💨 Тут щось не так....


Я не хочу витрачати свій час на запитання, коли обробляються мої виграші, тому що я заробив їх за допомогою чесної гри.

І взагалі, вони рекламують своє казино типу "ШВИДКЕ ЗНЯТТЯ!" тощо...

ВАУААААААА ШВИДКЕ ЗНЯТТЯ!!!! 😮‍💨😮‍💨🤯🤯🤯💨💨

Автоматичний переклад.
Joossi
4 міс. тому

По-перше, я радий, що ти все отримав. Я дуже радий побачити, чи отримаю всі свої гроші. Тому що я теж починаю сумніватися. І так само, як і у вас, я завжди отримую одні й ті ж відповіді. Там хтось сидить чи я розмовляю з комп’ютером? Так, дуже шкода, що у вас немає контактної особи або хоча б когось, хто пояснить, як працює план виплат. І так, у вас завжди виникає відчуття, що вони не дбають про вас. Сумно, сумно. Я також залишив позитивний відгук, але до того часу казино було справді чудовим. Це все ще є, за винятком підтримки, яка просто не працює. Я сподіваюся, що мені виплатять гроші

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого