ГоловнаФорумКазиноWinshark Casino - загальне обговорення

Winshark Casino - загальне обговорення

 від Gretche70
|
13 132 переглядів 116 відповідей |
|
1 2...6
Тут ви можете обговорити Winshark Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Мені дуже цікаво, скільки часу знадобиться, щоб обробити зняття та перевірити його. Я завантажив документи в казино вчора й успішно пройшов перевірку посвідчення особи. Через деякий час я не бачив жодних документів у своєму обліковому записі. Живий чат не зміг мені допомогти, і мені сказали звернутися до відділу KYC, що я і зробив. На жаль, вони взагалі не відреагували. Я просто почекаю та подивлюся, що станеться протягом наступних кількох днів, оскільки одного разу було сказано, що обробка займе 24 години, а іншого разу — 72 години. У мене 500 євро чекають на зняття.

Автоматичний переклад.
Gretche70

Привіт, я бачив, що це казино ще свіже, тому ми мало про нього знаємо. У будь-якому випадку, дякую, що прийшли сюди і розповіли нам, через що ви проходите.

Що стосується перевірки, дуже шкода, що казино не може відповісти вам і, отже, поділитися важливою інформацією. Я сподіваюся, що вони не прийдуть з тим фактом, що ви все ще не верифіковані, і не відхилять ваш вихід.

У будь-якому випадку, давайте здивуємося і побачимо, чи прийдуть ваші гроші без проблем чи ні. Ви тут також використали якийсь бонус чи ні?

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Gretche70

У мене точно така ж проблема!

минуло 10 днів після мого запиту на зняття коштів..

Автоматичний переклад.
george234826348

А ваш акаунт перевірений?

Автоматичний переклад.
Gretche70

Вони надіслали мені електронний лист 4 дні тому, стверджуючи, що мій обліковий запис тепер підтверджено. Процес перевірки зайняв 6 днів.


Тепер, коли перевірка завершена, моє зняття 500 все ще очікує, і ніхто з фінансів не відповідає на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
george234826348

Сьогодні я отримав електронний лист із повідомленням, що мені потрібно завантажити деякі документи. Я це зробив і невдовзі отримав електронний лист із повідомленням, що мій обліковий запис підтверджено. Потім я надіслав ще один електронний лист і запитав, скільки часу займе обробка мого зняття. Відповіді ще немає. Я також грав без бонусу.

Автоматичний переклад.
Jaro

Сьогодні мій обліковий запис було перевірено після того, як я завантажив ще кілька документів. Тепер мені цікаво, скільки часу триватиме виплата. Грав без бонусу

Автоматичний переклад.
george234826348

file Зараз я отримав цей електронний лист

Автоматичний переклад.

У мене точно така ж проблема!

минуло 10 днів після мого запиту на зняття коштів..

Автоматичний переклад.

Чи ваш обліковий запис повністю перевірено в цьому казино, чи це ваш перший запит на зняття коштів?

Я бачив, що ви подали скаргу, і наша команда чекає, поки ви відповісте на кілька додаткових запитань. Не могли б ви зробити це? Просто скористайтеся цим посиланням, якщо хочете .

Автоматичний переклад.

file Зараз я отримав цей електронний лист

Автоматичний переклад.

Гей, це звучить чудово. Сподіваємось, гроші надійдуть найближчим часом. Повідомте, будь ласка, будемо чекати новин.

Автоматичний переклад.

Вони надіслали мені електронний лист 4 дні тому, стверджуючи, що мій обліковий запис тепер підтверджено. Процес перевірки зайняв 6 днів.


Тепер, коли перевірка завершена, моє зняття 500 все ще очікує, і ніхто з фінансів не відповідає на мої електронні листи

Автоматичний переклад.

О, добре. Це добре, що ваш обліковий запис зараз підтверджено. Сподіваюся, ви скоро отримаєте гроші. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Romi

Я буду. Велике спасибі!

Автоматичний переклад.

Вони щойно зробили оплату

Автоматичний переклад.
george234826348

Щойно це вже в моєму обліковому записі

Автоматичний переклад.

Вони щойно зробили оплату

Автоматичний переклад.

Це справді чудово, і я радий за вас. Отже, ви збираєтеся продовжувати роботу в цьому казино? Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.

Щойно це вже в моєму обліковому записі

Автоматичний переклад.

Ви також отримали свої гроші? Це справді позитивне оновлення, дякую.👌

Автоматичний переклад.
Romi

Мені не сподобався той факт, що я повинен був подати скаргу тут, щоб вони дійсно заплатили мені.


я закрию рахунок на деякий час і прийму рішення пізніше.

Автоматичний переклад.
george234826348

Іноді вам доводиться робити все можливе, щоб отримати гроші. Я навіть не радий, якщо гравцям доводиться скаржитися, а без цього це неможливо вирішити, але, на жаль, іноді так буває.

Але чи могли б ви написати про те, що ви передали гроші Томасу в скарзі , щоб він міг її закрити?

Звичайно, я розумію, що ви хочете від них відпочити, і я зовсім не звинувачую вас. Напевно, це найкраще, що ви можете зробити зараз.

Удачі і гарного проведення часу.

Автоматичний переклад.
Jaro

Зроблю.

Дякую за твою допомогу. Ви всі чудові

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого