ФорумКазиноWinshark Casino - загальне обговорення

Winshark Casino - загальне обговорення

4 міс. тому від Gretche70
|
5429 переглядів 93 відповідей |
|
1 2...5
Додати публікацію
4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Winshark Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
4 міс. тому

Мені дуже цікаво, скільки часу знадобиться, щоб обробити зняття та перевірити його. Я завантажив документи в казино вчора й успішно пройшов перевірку посвідчення особи. Через деякий час я не бачив жодних документів у своєму обліковому записі. Живий чат не зміг мені допомогти, і мені сказали звернутися до відділу KYC, що я і зробив. На жаль, вони взагалі не відреагували. Я просто почекаю та подивлюся, що станеться протягом наступних кількох днів, оскільки одного разу було сказано, що обробка займе 24 години, а іншого разу — 72 години. У мене 500 євро чекають на зняття.

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

Привіт, я бачив, що це казино ще свіже, тому ми мало про нього знаємо. У будь-якому випадку, дякую, що прийшли сюди і розповіли нам, через що ви проходите.

Що стосується перевірки, дуже шкода, що казино не може відповісти вам і, отже, поділитися важливою інформацією. Я сподіваюся, що вони не прийдуть з тим фактом, що ви все ще не верифіковані, і не відхилять ваш вихід.

У будь-якому випадку, давайте здивуємося і побачимо, чи прийдуть ваші гроші без проблем чи ні. Ви тут також використали якийсь бонус чи ні?

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

У мене точно така ж проблема!

минуло 10 днів після мого запиту на зняття коштів..

Автоматичний переклад.
george234826348
4 міс. тому

А ваш акаунт перевірений?

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

Вони надіслали мені електронний лист 4 дні тому, стверджуючи, що мій обліковий запис тепер підтверджено. Процес перевірки зайняв 6 днів.


Тепер, коли перевірка завершена, моє зняття 500 все ще очікує, і ніхто з фінансів не відповідає на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
george234826348
4 міс. тому

Сьогодні я отримав електронний лист із повідомленням, що мені потрібно завантажити деякі документи. Я це зробив і невдовзі отримав електронний лист із повідомленням, що мій обліковий запис підтверджено. Потім я надіслав ще один електронний лист і запитав, скільки часу займе обробка мого зняття. Відповіді ще немає. Я також грав без бонусу.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Сьогодні мій обліковий запис було перевірено після того, як я завантажив ще кілька документів. Тепер мені цікаво, скільки часу триватиме виплата. Грав без бонусу

Автоматичний переклад.
george234826348
4 міс. тому

file Зараз я отримав цей електронний лист

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У мене точно така ж проблема!

минуло 10 днів після мого запиту на зняття коштів..

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чи ваш обліковий запис повністю перевірено в цьому казино, чи це ваш перший запит на зняття коштів?

Я бачив, що ви подали скаргу, і наша команда чекає, поки ви відповісте на кілька додаткових запитань. Не могли б ви зробити це? Просто скористайтеся цим посиланням, якщо хочете .

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file Зараз я отримав цей електронний лист

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Гей, це звучить чудово. Сподіваємось, гроші надійдуть найближчим часом. Повідомте, будь ласка, будемо чекати новин.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вони надіслали мені електронний лист 4 дні тому, стверджуючи, що мій обліковий запис тепер підтверджено. Процес перевірки зайняв 6 днів.


Тепер, коли перевірка завершена, моє зняття 500 все ще очікує, і ніхто з фінансів не відповідає на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

О, добре. Це добре, що ваш обліковий запис зараз підтверджено. Сподіваюся, ви скоро отримаєте гроші. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Я буду. Велике спасибі!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вони щойно зробили оплату

Автоматичний переклад.
george234826348
4 міс. тому

Щойно це вже в моєму обліковому записі

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вони щойно зробили оплату

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Це справді чудово, і я радий за вас. Отже, ви збираєтеся продовжувати роботу в цьому казино? Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Щойно це вже в моєму обліковому записі

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ви також отримали свої гроші? Це справді позитивне оновлення, дякую.👌

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Мені не сподобався той факт, що я повинен був подати скаргу тут, щоб вони дійсно заплатили мені.


я закрию рахунок на деякий час і прийму рішення пізніше.

Автоматичний переклад.
george234826348
4 міс. тому

Іноді вам доводиться робити все можливе, щоб отримати гроші. Я навіть не радий, якщо гравцям доводиться скаржитися, а без цього це неможливо вирішити, але, на жаль, іноді так буває.

Але чи могли б ви написати про те, що ви передали гроші Томасу в скарзі , щоб він міг її закрити?

Звичайно, я розумію, що ви хочете від них відпочити, і я зовсім не звинувачую вас. Напевно, це найкраще, що ви можете зробити зараз.

Удачі і гарного проведення часу.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Зроблю.

Дякую за твою допомогу. Ви всі чудові

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.