7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Winshark Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені дуже цікаво, скільки часу знадобиться, щоб обробити зняття та перевірити його. Я завантажив документи в казино вчора й успішно пройшов перевірку посвідчення особи. Через деякий час я не бачив жодних документів у своєму обліковому записі. Живий чат не зміг мені допомогти, і мені сказали звернутися до відділу KYC, що я і зробив. На жаль, вони взагалі не відреагували. Я просто почекаю та подивлюся, що станеться протягом наступних кількох днів, оскільки одного разу було сказано, що обробка займе 24 години, а іншого разу — 72 години. У мене 500 євро чекають на зняття.
I'm very curious how long it will take to process the withdrawal and verify it. I uploaded the documents to the casino yesterday and successfully completed a live ID check. A short time later I couldn't see any documents in my account. The live chat couldn't help me and I was told to contact the KYC department, which I did. Unfortunately, they didn't respond at all. I'll just wait and see what happens in the next few days, because one time it said it would take 24 hours to process and another time it would take 72 hours. I have 500 euros waiting for the withdrawal.
Bin sehr gespannt wie lange die Bearbeitung der Auszahlung und Verifizieren dauert. Habe gestern die Dokumente im Casino hochgeladen, auch eine Live Id Prüfung hatte ich erfolgreich abgeschlossen. Kurze zeit später sah ich in meinem Konto keine Dokumente mehr. Der live chat konnte mir nicht weiter helfen, ich solle mich an die kyc abteilung wenden, was ich auch tat. Nur leider kam von denen überhaupt keine Antwort. Dann warte ich mal ab was die nächsten Tage passiert, denn einmal heißt es 24 Std bearbeitung dann wieder 72 std. Ich habe 500 Euro in der Auszahlung stehen.
Привіт, я бачив, що це казино ще свіже, тому ми мало про нього знаємо. У будь-якому випадку, дякую, що прийшли сюди і розповіли нам, через що ви проходите.
Що стосується перевірки, дуже шкода, що казино не може відповісти вам і, отже, поділитися важливою інформацією. Я сподіваюся, що вони не прийдуть з тим фактом, що ви все ще не верифіковані, і не відхилять ваш вихід.
У будь-якому випадку, давайте здивуємося і побачимо, чи прийдуть ваші гроші без проблем чи ні. Ви тут також використали якийсь бонус чи ні?
Я тримаю за вас кулаки. 🤞
Hey, I saw that this casino is still fresh, so we don't know much about it. Anyway, thank you for coming here and telling us what you're going through.
As far as verification is concerned, it's a shame that the casino can't answer you and therefore share important information. I hope that they don't come with the fact that you are still not verified and reject your withdrawal.
Anyway, let's be surprised and see if your money comes without any problems or not. Did you use any bonus here as well or not ?
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
У мене точно така ж проблема!
минуло 10 днів після мого запиту на зняття коштів..
I have the same exact problem!
it has been 10 days since my withdrawal request..
А ваш акаунт перевірений?
And your account is verified?
Und dein konto ist verifiziert?
Вони надіслали мені електронний лист 4 дні тому, стверджуючи, що мій обліковий запис тепер підтверджено. Процес перевірки зайняв 6 днів.
Тепер, коли перевірка завершена, моє зняття 500 все ще очікує, і ніхто з фінансів не відповідає на мої електронні листи
They sent me an email 4 days ago claiming that my account is now verified. It took 6 days to complete the verification process.
Now that the verification is over, my withdrawal of 500 is still pending and no one from finance is replying to my emails
Сьогодні я отримав електронний лист із повідомленням, що мені потрібно завантажити деякі документи. Я це зробив і невдовзі отримав електронний лист із повідомленням, що мій обліковий запис підтверджено. Потім я надіслав ще один електронний лист і запитав, скільки часу займе обробка мого зняття. Відповіді ще немає. Я також грав без бонусу.
I received an email today saying I should upload some documents. I did that and shortly afterwards I received an email saying my account had been verified. I then sent another email and asked how long it would take to process my withdrawal. No answer yet. I also played without a bonus.
Ich bekam heute eine Email das ich noch einige Dokumente hochladen soll, hab ich getan und kurz darauf kam eine email das mein Konto nun verifiziert sei. Ich habe dann nochmal eine email gesendet und gefragt wie lange jetzt die bearbeitung meiner Auszahlung dauert. Bis jetzt noch keine Antwort. Ich habe auch ohne Bonus gespielt
Сьогодні мій обліковий запис було перевірено після того, як я завантажив ще кілька документів. Тепер мені цікаво, скільки часу триватиме виплата. Грав без бонусу
Today my account was verified after I uploaded a few more documents. Now I'm curious how long the payout will take. I played without a bonus
Heute wurde mein konto verifiziert, nachdem ich nochmals ein paar dokumente hochgeladen hatte. Nun bin ich gespannt wie lange die Auszahlung dauert. Ich habe ohne Bonus gespielt
Зараз я отримав цей електронний лист
I have now received this email
diese email hab ich jetzt bekommen
Чи ваш обліковий запис повністю перевірено в цьому казино, чи це ваш перший запит на зняття коштів?
Я бачив, що ви подали скаргу, і наша команда чекає, поки ви відповісте на кілька додаткових запитань. Не могли б ви зробити це? Просто скористайтеся цим посиланням, якщо хочете .
Is your account fully verified at this casino, or is this your first withdrawal request?
I've seen that you have submitted the complaint and our team is waiting for you to answer some additional questions there. Could you please do that? Just use this link if you wish so.
Вони надіслали мені електронний лист 4 дні тому, стверджуючи, що мій обліковий запис тепер підтверджено. Процес перевірки зайняв 6 днів.
Тепер, коли перевірка завершена, моє зняття 500 все ще очікує, і ніхто з фінансів не відповідає на мої електронні листи
They sent me an email 4 days ago claiming that my account is now verified. It took 6 days to complete the verification process.
Now that the verification is over, my withdrawal of 500 is still pending and no one from finance is replying to my emails
О, добре. Це добре, що ваш обліковий запис зараз підтверджено. Сподіваюся, ви скоро отримаєте гроші. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату. Будь ласка, тримайте нас в курсі.
Oh, ok. That is good that your account is verified now. Hopefully, you will get the money soon. Usually, we give casinos 14 full days to proceed with the payment. Make sure to keep us updated, please.
Щойно це вже в моєму обліковому записі
Just now, it's already in my account
Bei mir auch gerade eben, ist auch schon auf meinem konto
Мені не сподобався той факт, що я повинен був подати скаргу тут, щоб вони дійсно заплатили мені.
я закрию рахунок на деякий час і прийму рішення пізніше.
I did not like the fact that I had to make a complaint here for them to actually pay me.
i will close the account for a while and make up my mind later.
Іноді вам доводиться робити все можливе, щоб отримати гроші. Я навіть не радий, якщо гравцям доводиться скаржитися, а без цього це неможливо вирішити, але, на жаль, іноді так буває.
Але чи могли б ви написати про те, що ви передали гроші Томасу в скарзі , щоб він міг її закрити?
Звичайно, я розумію, що ви хочете від них відпочити, і я зовсім не звинувачую вас. Напевно, це найкраще, що ви можете зробити зараз.
Удачі і гарного проведення часу.
Sometimes you have to do whatever it takes to get the money. I'm not even happy if players have to make complaints and it can't be solved without that, but unfortunately that's the way it goes sometimes.
However, would you be able to write the fact that you got the money to Tomas in the complaint so that he can close it ?
Of course I understand that you want to take a break from them and I am not at all blaming you. It's probably the best thing you can do for now.
Good luck and have a good time.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.