ГоловнаФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

 від Jonas23111
|
126 180 переглядів 474 відповідей |
|
1...11 12 13...24
omalv

Вітаю, omalv! Я перемістив твій допис у загальне обговорення казино Vulkan Vegas, де, на жаль, можна знайти більше подібних проблем .

Автоматичний переклад.

Вітаю, omalv! Я перемістив твій допис у загальне обговорення казино Vulkan Vegas, де, на жаль, можна знайти більше подібних проблем .

Автоматичний переклад.

Спасибі. після 2 тижнів очікування вони просто повертають гроші на мій рахунок у казино, ніхто не пояснює чому 😀

bty я перевірив там 😀 це казино.. хоч би я прочитав трохи перед усіма тими депозитами, які я там зробив 😀 загалом витратив десь між 2-3 тисячами євро та багато часу 😀 ще раз спробував зняти гроші, якщо не успішно, то

зменшуючи баланс і прошу їх видалити мій обліковий запис...


Змінено автором
Автоматичний переклад.
omalv

Привіт, так, це дивно. Я б спробував зняти кошти ще раз, як ви сказали, і якщо ситуація повторюється і гроші не надійшли протягом 14 днів, я рекомендую вам подати скаргу тут, на нашому веб-сайті. Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити KYC і зняття коштів. Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино. Скарга - це не погано, і добре використовувати її. Тоді це може спрацювати.🤞

Автоматичний переклад.

Я зробив зняття через pix, і він все ще не впав сьогодні протягом дев’яти днів. Я робив інші зняття, і вони спрацювали, але цей не впав, здається, триває. Я зв’язався зі службою підтримки додатків, і вони не вирішили, вони просто кажуть, що він впаде, і вони нічого не вирішують

Автоматичний переклад.
Als.ghost

Вітаю, Als.ghost! Я переніс вашу публікацію сюди в казино Vulkan Vegas – загальне обговорення. Мені шкода вашої ситуації. Ви кажете, що минуло дев’ять днів. Якщо ситуація не зміниться через 14 днів, я рекомендую вам подати скаргу тут, на нашому веб-сайті. Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити KYC і зняття коштів. Але, як ви бачите тут , у них бездоганна репутація у Casino Guru, тому я поки що терплю. Тримайте нас в курсі, будь ласка. Дякую

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Я буду чекати і шлях, я чекаю результату, якщо він прийде сюди, я буду відповідати ще раз тут, тому що це займає багато часу. Я вже здійснив або підтвердив транзакції в додатку

Автоматичний переклад.

Привіт,

нагадаю, що дозволено 14 днів, як сказала Магда. Я б трохи почекав.


Автоматичний переклад.

друже, це не обман, скільки б часу це не зайняло. Потрібно розуміти, що сайт дав кілька бонусів і багато заробляють і просять виведення. Я сам чекаю 11 днів, поки моє опитування випаде. Я хвилююся, але я також розумію контекст, у якому знаходиться сайт. Важливо подякувати вам за можливість отримати виграш і контекст, у якому знаходиться казино. Ми говоримо про казино, яке надає багато можливостей без жодних депозитів. вдячність другу

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Доброго ранку, сьогодні вже 15 днів, я чекав, як мені сказали. Опитування вирішено. У мене є роздруківки та все інше, дякую вам, хлопці з форуму, я відповідаю тут, дякую вам і дякую, vulkan vegas, за рішення

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Als.ghost

Те, що ви тут описали, лише підкреслює мій досвід роботи з Vulkan Vegas. Я не чув про гравців, яким не платили, але я чув про багато випадків, коли це займало 2 або більше тижнів. Я радий, що ви нарешті його отримали, і дякую, що прийшли сюди, щоб написати оновлення 🙂

Автоматичний переклад.

комусь вдалося вивести гроші за допомогою vulkan?

Автоматичний переклад.
enfelanelima

Вітаю, я щойно перемістив ваш допис сюди в загальну тему обговорення Vulkan Vegas, яка стосується вашої теми.

Чи можете ви сказати нам, будь ласка, коли ви попросили казино вивести гроші?

Автоматичний переклад.
Magda

980 реалів

Автоматичний переклад.
enfelanelima

Гаразд, це означає, що ви вже попросили відкликати кошти? А ти скільки днів чекаєш? Дякую

Автоматичний переклад.
Magda

чотири дні, запит був на пікс

Автоматичний переклад.
enfelanelima

Вітаю! Якщо ви пройшли повну перевірку та не знаєте про порушення умов та умов, то якщо ситуація не зміниться через 14 днів, я рекомендую вам подати скаргу тут, на нашому веб-сайті. Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити KYC і зняття коштів. Але, як ви бачите тут , у них бездоганна репутація у Casino Guru, тому я поки що терплю. Тримайте нас в курсі, будь ласка. Більше людей зараз стикаються з такою ж ситуацією, як ви.

Автоматичний переклад.
Magda

мені дали термін не 14, а два дні file подивіться на їхню відповідь

Автоматичний переклад.
Magda

Чи рахуються 14 днів з моменту надсилання запиту на зняття чи з моменту зняття балансу з рахунку?

Автоматичний переклад.
fabio221963

Привіт, це з моменту вашого запиту на зняття. У вас проблеми?

Автоматичний переклад.
Magda

Я зробив замовлення 03.11 і чекаю на депозит, сьогодні минув 18 днів


повний KYC

Змінено автором
Автоматичний переклад.
1...11 12 13...24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого