ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

3 р. тому від Jonas23111
|
101563 переглядів 457 відповідей |
|
1...11 12 13...23
omalv
2 р. тому

Вітаю, omalv! Я перемістив твій допис у загальне обговорення казино Vulkan Vegas, де, на жаль, можна знайти більше подібних проблем .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вітаю, omalv! Я перемістив твій допис у загальне обговорення казино Vulkan Vegas, де, на жаль, можна знайти більше подібних проблем .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Спасибі. після 2 тижнів очікування вони просто повертають гроші на мій рахунок у казино, ніхто не пояснює чому 😀

bty я перевірив там 😀 це казино.. хоч би я прочитав трохи перед усіма тими депозитами, які я там зробив 😀 загалом витратив десь між 2-3 тисячами євро та багато часу 😀 ще раз спробував зняти гроші, якщо не успішно, то

зменшуючи баланс і прошу їх видалити мій обліковий запис...


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
omalv
2 р. тому

Привіт, так, це дивно. Я б спробував зняти кошти ще раз, як ви сказали, і якщо ситуація повторюється і гроші не надійшли протягом 14 днів, я рекомендую вам подати скаргу тут, на нашому веб-сайті. Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити KYC і зняття коштів. Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино. Скарга - це не погано, і добре використовувати її. Тоді це може спрацювати.🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зробив зняття через pix, і він все ще не впав сьогодні протягом дев’яти днів. Я робив інші зняття, і вони спрацювали, але цей не впав, здається, триває. Я зв’язався зі службою підтримки додатків, і вони не вирішили, вони просто кажуть, що він впаде, і вони нічого не вирішують

Автоматичний переклад.
Als.ghost
2 р. тому

Вітаю, Als.ghost! Я переніс вашу публікацію сюди в казино Vulkan Vegas – загальне обговорення. Мені шкода вашої ситуації. Ви кажете, що минуло дев’ять днів. Якщо ситуація не зміниться через 14 днів, я рекомендую вам подати скаргу тут, на нашому веб-сайті. Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити KYC і зняття коштів. Але, як ви бачите тут , у них бездоганна репутація у Casino Guru, тому я поки що терплю. Тримайте нас в курсі, будь ласка. Дякую

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
alexdossantos2220
2 р. тому

Я буду чекати і шлях, я чекаю результату, якщо він прийде сюди, я буду відповідати ще раз тут, тому що це займає багато часу. Я вже здійснив або підтвердив транзакції в додатку

Автоматичний переклад.
Als.ghost
2 р. тому

Привіт,

нагадаю, що дозволено 14 днів, як сказала Магда. Я б трохи почекав.


Автоматичний переклад.
Als.ghost
2 р. тому

друже, це не обман, скільки б часу це не зайняло. Потрібно розуміти, що сайт дав кілька бонусів і багато заробляють і просять виведення. Я сам чекаю 11 днів, поки моє опитування випаде. Я хвилююся, але я також розумію контекст, у якому знаходиться сайт. Важливо подякувати вам за можливість отримати виграш і контекст, у якому знаходиться казино. Ми говоримо про казино, яке надає багато можливостей без жодних депозитів. вдячність другу

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку, сьогодні вже 15 днів, я чекав, як мені сказали. Опитування вирішено. У мене є роздруківки та все інше, дякую вам, хлопці з форуму, я відповідаю тут, дякую вам і дякую, vulkan vegas, за рішення

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Als.ghost
2 р. тому

Те, що ви тут описали, лише підкреслює мій досвід роботи з Vulkan Vegas. Я не чув про гравців, яким не платили, але я чув про багато випадків, коли це займало 2 або більше тижнів. Я радий, що ви нарешті його отримали, і дякую, що прийшли сюди, щоб написати оновлення 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

комусь вдалося вивести гроші за допомогою vulkan?

Автоматичний переклад.
enfelanelima
2 р. тому

Вітаю, я щойно перемістив ваш допис сюди в загальну тему обговорення Vulkan Vegas, яка стосується вашої теми.

Чи можете ви сказати нам, будь ласка, коли ви попросили казино вивести гроші?

Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

980 реалів

Автоматичний переклад.
enfelanelima
2 р. тому

Гаразд, це означає, що ви вже попросили відкликати кошти? А ти скільки днів чекаєш? Дякую

Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

чотири дні, запит був на пікс

Автоматичний переклад.
enfelanelima
2 р. тому

Вітаю! Якщо ви пройшли повну перевірку та не знаєте про порушення умов та умов, то якщо ситуація не зміниться через 14 днів, я рекомендую вам подати скаргу тут, на нашому веб-сайті. Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити KYC і зняття коштів. Але, як ви бачите тут , у них бездоганна репутація у Casino Guru, тому я поки що терплю. Тримайте нас в курсі, будь ласка. Більше людей зараз стикаються з такою ж ситуацією, як ви.

Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

мені дали термін не 14, а два дні file подивіться на їхню відповідь

Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

Чи рахуються 14 днів з моменту надсилання запиту на зняття чи з моменту зняття балансу з рахунку?

Автоматичний переклад.
fabio221963
2 р. тому

Привіт, це з моменту вашого запиту на зняття. У вас проблеми?

Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

Я зробив замовлення 03.11 і чекаю на депозит, сьогодні минув 18 днів


повний KYC

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1...11 12 13...23
Перейти на сторінкуіз 23 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого